Український 2D souls-like Moonscars

Вітаю, друзі!

Днями ми анонсували наш 2D souls-like Moonscars. Зараз війна та важкі часи, для багатьох ігри зовсім не на часі, але календар анонсів у нашого паблішера ніхто не відміняв. Тому я хочу поділитись своєю грою з ком’юніті Gamedev DOU.

Перший трейлер:


Moonscars це похмурий 2D соулс-лайк про глиняний трансгуманізм та бунт творіння проти свого творця. Сива Ірма (Grey Irma) шукає божевільного генія Скульптора, бо лише той здатен розкрити таємницю її існування. На шляху до мети Ірма сформує безліч глиняних реплік самої себе, кожна зі своїми особливостями. Але лише одній з Ірм судиться досягти мети.

Геймплейно Moonscars це хардкорний слешер з елементами Метроідванії. Фокус геймплею саме на бойовій системі, з мінімумом платформінгу. Досліджуючи нові локації Ірма посилюється, вивчає нові закляття та збирає амулети.

Світ Moonscars не прощає помилок. Після смерті чергової репліки Ірми настає Місячний Голод: Місяць, жорстоке божество, жадає жертв, і робить ворогів сильнішими, доки не насититься.

Світ Moonscars натхнений похмурим східноєвропейським Середньовіччям та картинами голландських майстрів (Рембрандт, Вермер).

Видавець гри — Humble Games, реліз заплановано на літо 2022-го року. Платформи: ПК та консолі (to be announced). Steam-сторінку можна подивитись тут: https://store.steampowered.com/app/1374970/Moonscars/

Всього в команді нас троє. Програміст Олександр Романчук (Молдова, Кишинів), художник і аніматор Штєфан Семьонов (Молдова, Кишинів) та я — Андрій Мороз, геймдизайнер та сценарист з Києва.

Будемо вдячні за відгуки та зауваження ;)

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

До речі, якось одразу не подумав про очевидне для DOU: буду радий поговорити чи повідповідати на запитання про всілякі технічні питання розробки, особливо якщо це стосується геймдизайну та нарративу (але і в колег зможу питати, як влаштована та чи інша штука в нас).

Надеюсь будет толковый сюжет, а не как в 2-м дарке, в который я играл что бы пройти, а не ради сюжета т к уж слишком он «мудрён».
Понимаю, что это фишка их: историю через предметы подавать и давать место додумать самому, но, надеюсь, что толковый сюжет/история у вас есть.

Сюжет есть в Rain World, но он может быть неиграбельным из-за сложности.

До речі дуже оцінив сеттінг РВ, але геймплейно не зміг втягнутись. Мунскарз буде доступніший, сподіваюсь :)

Валерію, саме так, в нас більш персональний сюжет про конкретну героїню, зі своєю історією, з безліччю стосунків між НПЦ і т.д. Особисто не маю нічого проти символізму соулсів, але в своїй історії я хотів понад тим додати такий персональний тейк. Щоб не вкотре «time and space convoluted, ancient lords awakened», а щоб у всьому цьому були присутні людські емоції конкретної особистості, з ясними цілями. Якось так!

Я бы сыграл. Буду ждать релиза.

Дякую! Друга половина літа 2022, як доживемо :)

Не поклонник 2D пиксельных инди, но тут, надо признать, анимации и арт просто отличные

Дякую дуже! В нас суперовий художник, з бекграундом в традиційному арті.

Останній 2D Soulslike що я чув був Metal Mutant.

Пан жартує? :) Бо якщо мова про олдскульну гру 91-го року, то тоді ще соулсів не було.

Так, її постфактум назвали соулслайк. Бо вороги по-одному, життя мало, і під кожного треба підбирати окрему тактику.

Так, це цікаво, дякую! Треба буде поресьорчити.

Якщо такими критеріями оперувати (а не наприклад дизайном core loop), то в нас скоріше швидкий м’ясний слешер. Дуже рідко соулс-лайки роблять дійсно в дусі першого ДС, з його повільними анімаціями та пейсінгом комбату в цілому. Хоча б тому що повільні анімації дорого робити, якщо це не 3д а покадровий хенд дроун, як у нас.

А українській локалізації бути?

Поки офіційно не анонсували, але в мене є такий намір ще давно. Хотів спочатку сам перекласти (оригінал писав одразу англійською), але звернемось мабуть до професійних локалізаторів, бо час.
А от російської локалізації не буде 100% :)

Підписатись на коментарі