Український 2D souls-like Moonscars
Вітаю, друзі!
Днями ми анонсували наш 2D souls-like Moonscars. Зараз війна та важкі часи, для багатьох ігри зовсім не на часі, але календар анонсів у нашого паблішера ніхто не відміняв. Тому я хочу поділитись своєю грою з ком’юніті Gamedev DOU.
Перший трейлер:
Moonscars це похмурий 2D соулс-лайк про глиняний трансгуманізм та бунт творіння проти свого творця. Сива Ірма (Grey Irma) шукає божевільного генія Скульптора, бо лише той здатен розкрити таємницю її існування. На шляху до мети Ірма сформує безліч глиняних реплік самої себе, кожна зі своїми особливостями. Але лише одній з Ірм судиться досягти мети.
Геймплейно Moonscars це хардкорний слешер з елементами Метроідванії. Фокус геймплею саме на бойовій системі, з мінімумом платформінгу. Досліджуючи нові локації Ірма посилюється, вивчає нові закляття та збирає амулети.
Світ Moonscars не прощає помилок. Після смерті чергової репліки Ірми настає Місячний Голод: Місяць, жорстоке божество, жадає жертв, і робить ворогів сильнішими, доки не насититься.
Світ Moonscars натхнений похмурим східноєвропейським Середньовіччям та картинами голландських майстрів (Рембрандт, Вермер).
Видавець гри — Humble Games, реліз заплановано на літо
Всього в команді нас троє. Програміст Олександр Романчук (Молдова, Кишинів), художник і аніматор Штєфан Семьонов (Молдова, Кишинів) та я — Андрій Мороз, геймдизайнер та сценарист з Києва.
Будемо вдячні за відгуки та зауваження ;)
17 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів