Прихильники Street Fighter 6 розчаровані новим логотипом гри. Майже ідентичне зображення знайшли на стоці Adobe

Вчора Capcom анонсувала Street Fighter 6 — і одна з небагатьох речей, яку показали у трейлері прихильникам гри, був логотип.


У попередніх п’яти іграх серії компанія дотримувалася більш-менш єдиного стилю. Це завжди були жовтогарячі динамічні літери й римські цифри, які разом нагадують про бойові мистецтва та ігри 80-х (власне, перша гра і вийшла у 1987 році).


До 2016 Capcom не надто змінювала оформлення, та зрештою наважилася на щось нове. Шоста частина Street Fighter матиме такий логотип:


Комусь оновлення сподобається, комусь ні, а комусь просто бракуватиме олдскульного стилю. У виданні Kotaku, наприклад, написали, що все так погано, наче це лого кав’ярні, яка рекламується лише в інстаграмі, чи компанії, яка виготовляє дешеву форму для непрофесійних спортивних команд (чи навіть погано, як NFT). Однак логотип привернув увагу ЗМІ ще й тому, що він дуже нагадує кліпарт зі стоку Adobe, який будь-хто може придбати за 80 доларів.


Користувачам схоже на те, що компанія просто ввела літери SF у пошук на стоці, заокруглила кілька кутів та додала цифру 6. Прихильники серії пишуть, що розчаровані, та нагадують, що Capcom отримала рекордні прибутки за минулий рік, тож могла б уважніше поставитися до оформлення культової гри. Інші ж вважають, що новий логотип більш сучасний, мінімалістичний і відповідає запитам молодого покоління гравців. А ви що думаєте?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Висмоктування тем з повітря

заокруглила кілька кутів

Те що один шрифт має горизонтальні лінії по середині, а інший скосі — вони не помітили

І взагалі, скільки варіантів лого з двох літер можна зробити?
Я впевнений, що вони всі вже ж на стоках

Підписатись на коментарі