Прихильники Street Fighter 6 розчаровані новим логотипом гри. Майже ідентичне зображення знайшли на стоці Adobe
Вчора Capcom анонсувала Street Fighter 6 — і одна з небагатьох речей, яку показали у трейлері прихильникам гри, був логотип.
У попередніх п’яти іграх серії компанія дотримувалася більш-менш єдиного стилю. Це завжди були жовтогарячі динамічні літери й римські цифри, які разом нагадують про бойові мистецтва та ігри
До 2016 Capcom не надто змінювала оформлення, та зрештою наважилася на щось нове. Шоста частина Street Fighter матиме такий логотип:
Комусь оновлення сподобається, комусь ні, а комусь просто бракуватиме олдскульного стилю. У виданні Kotaku, наприклад, написали, що все так погано, наче це лого кав’ярні, яка рекламується лише в інстаграмі, чи компанії, яка виготовляє дешеву форму для непрофесійних спортивних команд (чи навіть погано, як NFT). Однак логотип привернув увагу ЗМІ ще й тому, що він дуже нагадує кліпарт зі стоку Adobe, який будь-хто може придбати за 80 доларів.
Користувачам схоже на те, що компанія просто ввела літери SF у пошук на стоці, заокруглила кілька кутів та додала цифру 6. Прихильники серії пишуть, що розчаровані, та нагадують, що Capcom отримала рекордні прибутки за минулий рік, тож могла б уважніше поставитися до оформлення культової гри. Інші ж вважають, що новий логотип більш сучасний, мінімалістичний і відповідає запитам молодого покоління гравців. А ви що думаєте?
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів