Чому Battlefield 2042 провалилась: в EA вважають, що винні пандемія та Halo Infinite
Три місяці тому Electronic Arts випустила Battlefield 2042 — і за кілька днів гра отримала звання однієї з найгірших ігор Steam усіх часів. Звісно, є ті, кому гра сподобалася, але здебільшого реакція була поганою. Користувачі називають гру знущанням та вимагають повернути кошти: петиція із цим закликом зібрала вже понад 200 тисяч підписів.
Зараз інсайдер Том Гендерсон розповів про внутрішню зустріч Electronic Arts, де йшлося про цей реліз. Chief Studios Officer компанії Лора Міле визнала гру невдалою і виокремила ряд причин, чому так сталося.
Їх виявилося чимало: від застарілого рушія Frostbite (які довелося оновлювати і це відкинуло розробку назад) до пандемії, через яку команди почали працювати вдома.
Ще однією причиною провалу Battlefield 2042 став «неочікуваний реліз Halo: Infinite». Гра вийшла приблизно в той самий час і перетягнула фанатів багатокористувацьких шутерів. До того ж таке сусідство змушувало порівнювати ігри — і не на користь Battlefield.
Міле зазначила, що кількість помилок у грі можна вважати «історичною» для проєктів DICE. Тепер всі команди Battlefield реорганізують і змінять цикл розробки, щоб такої ситуації більше не трапилося.
Том Гендерсон натомість припускає, що EA або досі не розуміє, чому Battlefield 2042 провалилася, або керівництво просто не хоче говорити про це з командою. Він пише, що усі проблеми, які виникали у гравців із Battlefield 2042, були і в бета-версії, і в Play-тесті, який злили в мережу. Протягом трьох місяців після релізу жоден з цих багів не виправили, що цілком може свідчити про проблеми з оновленим рушієм.
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів