Чому Battlefield 2042 провалилась: в EA вважають, що винні пандемія та Halo Infinite

Три місяці тому Electronic Arts випустила Battlefield 2042 — і за кілька днів гра отримала звання однієї з найгірших ігор Steam усіх часів. Звісно, є ті, кому гра сподобалася, але здебільшого реакція була поганою. Користувачі називають гру знущанням та вимагають повернути кошти: петиція із цим закликом зібрала вже понад 200 тисяч підписів.

Зараз інсайдер Том Гендерсон розповів про внутрішню зустріч Electronic Arts, де йшлося про цей реліз. Chief Studios Officer компанії Лора Міле визнала гру невдалою і виокремила ряд причин, чому так сталося.

Їх виявилося чимало: від застарілого рушія Frostbite (які довелося оновлювати і це відкинуло розробку назад) до пандемії, через яку команди почали працювати вдома.

Ще однією причиною провалу Battlefield 2042 став «неочікуваний реліз Halo: Infinite». Гра вийшла приблизно в той самий час і перетягнула фанатів багатокористувацьких шутерів. До того ж таке сусідство змушувало порівнювати ігри — і не на користь Battlefield.

Міле зазначила, що кількість помилок у грі можна вважати «історичною» для проєктів DICE. Тепер всі команди Battlefield реорганізують і змінять цикл розробки, щоб такої ситуації більше не трапилося.

Том Гендерсон натомість припускає, що EA або досі не розуміє, чому Battlefield 2042 провалилася, або керівництво просто не хоче говорити про це з командою. Він пише, що усі проблеми, які виникали у гравців із Battlefield 2042, були і в бета-версії, і в Play-тесті, який злили в мережу. Протягом трьох місяців після релізу жоден з цих багів не виправили, що цілком може свідчити про проблеми з оновленим рушієм.

То як гадаєте, в чому проблема Battlefield 2042?

0%
9%
26%
15%
50%

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я ось думав, що новий Bioshock буде непоганий... Але ледь примусив себе пройти його до кінця і то тільки тому, що не міг зрозуміти, який це кал перші години 4 і рефандити його було вже пізно :-D

Нудотина і одноманітність до зубовного скрежету.

Схоже, багато сучасних видавців ігор вирішили, що гарної графіки, культовости та бодай-якогось сюжету достатньо, щоб гра була цікава. Але це помилка.

Нова гра (франшиза — як же бісить це слово) — це нові виклики і можливий провал

А штампанути «нову гру» на старому движку з простим сюжетом — дешево і фанати можуть купити

Тому тільки маленькі розробники і маленькі ігри

Правильный заголовок:

Чому черговий Battlefield знову провалився: в EA вважають, що винні пандемія та Halo Infinite

Просто людям надоело наваливать бездушный ААА кал. Вообще в последнее время выходит крайне мало качественного продукта, чтобы не захотелось дропнуть в первый же час

Вот небольшой список того чего в игре нет
www.reddit.com/...​of_absolutely_everything

Ну да, у будь-якій незрозумілій ситуації винна не ЕА)

Отсутствие кампании. Не все любят онлайн-месиво.

EA выпустила продукт сомнительного качества, но вместо того, чтобы оперативно устранить негатив от пользователей, выпуская патч за патчем начали искать «причины» в другом. кому как — а мне противно

Моя особиста думка:
1. Погана оптимізація
2. Погано створені карти ( снайпера сидять на даху і прострелюють цілу карту, яка по суті open-field) і т.д.
3. Додали ботів, які псують будь-яке враження від геймплею.
4. Відсутнє відчуття командної гри. Всі просто бігають самі по собі по здоровенній пустій карті. Не геймплей, а суцільний хаос, без будь-якого задоволення.
5. Велика кількість багів.

Я такое читал в 2011 про бф3, и в 2013 про бф4

Остання нормальна це Bad company 2.

Я фанат 3 та 4 частини. В свій час багато грав саме в ці серії. В них хоч не було ботів 😅

Тут в статті не написано, але Міле зазначала ще що випускати сирий продукт, а потім фіксити для них норма і мабуть тут було не так просто. Я не пам’ятаю точно, але здається це перша батла з кросплатформою. І якщо так, то це додаткова проблема, так як необхідно апдейт робити відразу на все одночасно, а не окремо одне від одного

Я думаю, что проблема в EA.

Підписатись на коментарі