Топік для порад початківцям (і не тільки) у GameDev

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

Це топік для питань від початківців у gamedev-індустрії. Розробників, технічних художників, геймдизанерів, саунд дизайнерів та усіх професій, що дотичні до створення ігор.

👉 🎮 GameDev DOU
👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Всім привіт. Розробляю сам гру store.steampowered.com/app/1421520/I_Am_Mouse . Цікавить таке, як можна знайти інвестора чи бізнес-ангела?

Всім привіт. Шукаю підтримки на шляху в геймдев по 3д напрямку. Моделювання, скульпінг, текстурки усе є і вмію. Дуже націлений на character design / props.
Але є білі плями типу — як краще, що краще, для чого робити так чи сяк.
Дуже хотів би мати контакт з людиною що допоможе з питаннями та дасть пару порад. Типу ментора, але без напрягів)

Привіт, наразі працюю левел дизайнером 4 місяці (Unreal Engine), до цього 2 роки був тестувальником, але все одно мрію розвиватись конкретно у напрямку гейм дизайну, якщо з теорією в принципі зрозуміло, адже за час у геймдеві встиг побачити цикл розробки ААА гри й поколупатись в документаціях багатьох проектів, сам також робив невеликі гдд відносно конкретних фіч чисто щоб потренуватись, то з практичної сторони все одно маю трохи розмите уявлення про конкретні повсякденні задачі гейм дизайну, а якщо точніше хочу розібратись у використанні блюпринтів для прототипування й загалом в методиці створення прототипів, а також у методології розрахування балансу й створення балансних таблиць, загалом освоїти хард скіли для геймдизайну, було б корисно поспілкуватись з тим хто зможе все розкласти по полицям на конкретних прикладах в контексті дескоптних/консольних проектів, або направити на ресурс де є добрий FAQ, бо гугл часто видає абстраговану теорію, а вивчаючи кожен розділ UE окремо навіть не знаю за що спочатку варто братись

Привіт. Зацікавився лелел дизайном, почав вчити Unreal і вже потроху роблю блокаути. Шукаю нормальні курси, а ідеально б менторство, бо дуже вже я соціальна людина)

Також базово володію Blender, тобто примітивні меші та об’єкти можу зробити сам.

P.S.: Вже відкладаю кошти на CGMA Level Design, правда хз чи «ок» там буде з Unreal замість рекомендованого Unity.

Можу допомогти у створенні ассетів, локацій, персонажів.
Володію Photoshop, Illustrator на рівні вище середнього.
Розгляну, як стартап так і діючий проект.

Усім мої вітаннячка!
Я маю ідею гри, але зовсім не розуміюся на їх створенні, потребую поради спеціалістів. Хто може підказати з ким можна порадитись ?

Спробуй ідею розписати у чіткому вигляді, відповівши сам собі на питання:
— які у грі будуть об’єкти, сутності?
— якими будуть їхні параметри?
— як об’єкти будуть змінювати свої параметри протягом часу?
— з якими об’єктами буде взаємодіяти гравець?
— за якими правилами будуть взаємодіяти ігрові об’єкти між собою?

Візьмися вивчати яку-небудь мову програмування (можна взяти Javascript, приміром, щоб результати роботи можна було одразу показати іншим людям через браузер). І, опанувавши найосновніші основи продовжуй не за абстрактним навчальним планом, а виходячи зі своїх потреб. Ти будешь шукати чи питати в спільноти конкретні речі, приміром:
— «Як із Javascript відобразити на екрані картинку?»
— «Як зробити так, щоб гравецю натискав на клавіатурі стрілки, а герой рухався?»
— «Як змоделювати гравітацію?»
і т.д.

І не вагайся задавати питання у спільноті. Всі ми з чогось починали. Долучайся до активностей, до джемів — це заходи зі швидкісної розробки гри. Ось тут t.me/ggjua спілкується спільнота Global Game Jam Ukraine, а по факту, коли джемів не заплановано, це чат українських інді розробників.

Привіт!Я багато років займаюсь саунд міксингом та саунд дизайном, дуже хочу влитися в геймдев двіжуху, підкажіть будь ласка якісь хороші Українські курси чи школу по саунд дизайну.З задоволенням познайомлюсь з однодумцями та візьму участь у розробці якоїсь гри в навчальних цілях.На даному етапі освоюю Wwise та Unity.Ось декілька моїх останніх редизайнів

youtu.be/kTFxgfrCjlI

youtu.be/yR1pdlx-pc4

Привіт! На жаль, український курсів таких немає. Ну, принаймні, я для себе не знаходила.

Але є різні безкоштовні опції для самонавчання:
Для Wwise:
www.audiokinetic.com/education/samples
www.audiokinetic.com/...​e101&id=installation#read

Для Unreal Engine:
dev.epicgames.com/...​d-procedural-sound-design
Ось тут 9 курсів: dev.epicgames.com/...​ategory=audio&type=course

Серед українських ігрових композиторів/саунддизайнерів я знаю Влада Плотнікова www.facebook.com/vldpltnkv, Тараса Терлецького www.facebook.com/taras.terletskyy та Артема Самойленко www.facebook.com/samoylenko.art
Познайомся, може, щось на кшталт менторства чи співробітництва вийде?

Всім привіт. Профільної ІТ освіти не маю. Десь приблизно рік тому почав вчити C і C++. Зараз проходжу курс по Unreal 5 і в планах зробити портфолію з одного двох невеликих проєктів. На скільки такий підхід ефективний в спробі знайти роботу в геймдеві?

Є надихаюча історія гри G30 Івана Ковальова, яка розпочиналася точно так само: www.redbull.com/ua-uk/g30

Вітаю! Хотіла дізнатися, як гадаєте, наскільки зараз можливо знайти роботу ейч аром в геймдеві? З урахуванням нинішньої ситуації в Україні. Завчасно дякую!

Доброго дня, вакансії наче є
gamedev.dou.ua/jobs/?category=HR

У квітні кількість HR-вакансій збільшилась відносно березня:
jobs.dou.ua/trends/?category=HR

Всім привіт, шукаю ентузіастів — однодумців, які розбираються в Unreal, та якщо є свої ідеї(взагалі буде супер), і хочуть попасти в геймдейв, разом робити проект простіше), давайте скооперуємося) [email protected]

У чаті GGJA часто обговорюють Unreal vs Unity. Да й джеми — гарний привід щось розпочати та скооперуватися. Заходь: t.me/ggjua

Всім привіт! Хотів би запитати поради у спільноті. Працюю сисадміном, але останнім часом розумію, що в цьому напрямку чи у напрямку девопс розвиватися немає ніякого бажання. Завжди був цікавий геймдев, сам я геймер з багаторічним стажем і по факту вибирав таку спеціальність, бо хотілося в майбутньому створювати ігри). Тому хочу свічнутися на якусь іншу позицію, яка була б конкретно звязана з геймдевом, але поки не розумію, на яку саме. Також стримує можлива велика втрата в грошовому забезпеченні на перших етапах. Якщо хтось зможе порадити шляхи розвитку в цьому напрямку, буду дуже вдячний.

В Украине неплохой вариант зайти в геймдев через QC в Юбисофте. Но там нужно быть готовым к сложности выроста в продакшн (арт, разработка, проджект менеджмент) и скромным зарплатам

Сміливий Ви, так просто здаєте секретики Юбі) Нам же ж «не можна» говорити про зп)

Теж мені таємниці — в усіх геймдев компаніях низькі зп на початкових і вхідних посадах (молодші тестувальники, гейм-дизайнери, письменники і так далі). Хоча, звичайно, бувають і винятки.

Привіт!
Питаю порад, де краще шукати пропозиції для композиторів в геймдев, і де показати себе?
Маю великий музичний бекграунд і вісім років роботи звукоінженером на студії в Києві. Планую вивчати wwise, щоб краще розуміти імплементацію музики в ігри. Зараз, максимум це завантаження композицій на audiojungle i gamedevmarket.

Є пару прикладів робіт за останній час:
www.youtube.com/watch?v=qvD6etn8y38

www.youtube.com/watch?v=PK_t7hrNr-Q

www.youtube.com/watch?v=oYP8S3V36jc

Меня зовут Павел, я самоучка, который прошёл курс на ютубе по Unity, может ли взять кто-то на обучение? готов выделить на это всё своё время и силы. Профильной школы, профильного it-образования нет.
Есть поверхностные знания c#, css, html5
Мой телеграм — @Pasha_Zhdanov

Я хочу розробити гру для Google Play. Як я можу це зробити?

Дуже легко, потрібно вміти малювати, програмувати, анімувати, а також мати ідею для гри :)

Добрий вечір. Вирішив зайнятися розробкою власної гри і як «екземпляр» взяв відео за цією адресою (це 3 урок з 17)
www.youtube.com/...​DjO8dL0Y6X0ZFGaMt&index=4
Я прописав код згідно інструкції... Але потім Unity зробило мені «Подарунок»: помилку, яку я не можу «згладити», хоча код прописаний правильно...
КОД

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

namespace Com.Kawaiisun.SimpleHostile
{
    public class Move : MonoBehaviour
    {
        public float speed;
        public float sprintModifier;
        public float jumpForse;
        public Camera normalCam;
        public Transform groundDetector;
        public LayerMask ground;

        private Rigidbody rig;

        private float baseFOV;
        private float sprintFOVModifier = 1.5f;

        void Start()
        {
            baseFOV = normalCam.fieldOfView;
            Camera.main.enabled = false;
            rig = GetComponent<Rigidbody>();
        }

        void FixedUpdate()
        {
            float t_hmove = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
            float t_vmove = Input.GetAxisRaw("Vertical");

            bool sprint = Input.GetKey(KeyCode.LeftShift) || Input.GetKey(KeyCode.RightShift);
            bool jump = Input.GetKeyDown(KeyCode.Space);

            bool isgrounded = Physics.Raycast(groundDetector.position, Vector3.down, 0.1f, ground);
            bool isjumping = jump && isgrounded;
            bool issprinting = sprint && t_vmove > 0 && !isjumping && isgrounded;

            if (isjumping)
            {
                rig.AddForce(Vector3.up * jumpForse);
            }

            Vector3 t_direction = new Vector3(t_hmove, 0, t_vmove);
            t_direction.Normalize();

            float t_adjustedspeed = speed;
            if (issprinting)
            {
                t_adjustedspeed *= speed;
            }

            Vector3 t_targetvelocity = transform.TransformDirection(t_direction) * t_adjustedspeed * Time.deltaTime;
            t_targetvelocity.y = rig.velocity.y;
            rig.velocity = t_targetvelocity;

            if (issprinting)
            {
                normalCam.fieldOfView = Mathf.Lerp(normalCam.fieldOfView, baseFOV * sprintFOVModifier, Time.deltaTime * 8f);
            }
            else
            {
                normalCam.fieldOfView = Mathf.Lerp(normalCam.fieldOfView, baseFOV, Time.deltaTime * 8f);
            }
        }
    }
}

Помилки
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
Com.Kawaiisun.SimpleHostile.Move.Start () (at Assets/Scripts/Move.cs:24)
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
Com.Kawaiisun.SimpleHostile.Move.FixedUpdate () (at Assets/Scripts/Move.cs:55)

Причому перша вискакує 1 раз, а друга — нескінченно...

Тому прошу тих, хто знається на Unity підкажіть, будь ласка, що треба зробити, щоб не видавало помилку... Якщо що версія Unity 2019.3

Перша помилка означає, що не вдалося знайти головну камеру, щоб виконати вказану інструкцію (

amera.main.enabled = false;

). Це сталося, тому що в тебе на сцені або взагалі немає жодної камери, або жодна камера немає встановленого тага MainCamera (встановлюється у вікні Інспектора зліва зверху).

Друга помилка з’являється нескінченно, бо код інструкції, який з нею пов’язаний, викликається методі, який викликається 50 разів на секунду.
Ця помилка зв’язана з тим, скоріше за все, що змінна «rig» є пустою, тобто не вдалося дістатися компоненту Rigidbody. Можливо, ти просто забув додати компонент Rigidbody на той самий об’єкт, на який ти повісив скрип.

А так загальна порада — може варто взяти простіший туторіал, навіть з того ж таки сайту Юніті. Щоб була може і простіша гра, але було простіше зрозуміти що і до чого.

Работаю в одиночку вот над такой игрой: hiddenstructure.netlify.app
Ищу более опытных разработчиков, кто может дать совет по дальнейшему развитию.
Можно писаь в Телеграм: @mad_box_electronics

Добрый день. Ищу совета знающих людей, вкратце опишу ситуацию: мне 30, высшее образование по специальности штурман дальнего плавания, уровень разговорного и письменного английского B2, аналитический склад ума. Хочу сменить профессию и заняться IT, в частности gamedev. Начал самостоятельно изучать C#, думал сначала за C++, но в интернете начитался, что, мол, для освоение очень сложный язык, тем более для начинающих (?). Собственно, интересует следующее: 1. Остаться с С# или всё же С++ для старта? 2. Советы / лайфхаки как начать учиться, а главное — как найти первую работу. 3. Несколько развита эта сфера в Украине? Забыл упомянуть, что знания в IT на данный момент равны практически нулю, но есть огромное желание и стремление учиться. Спасибо

На тему C++ та С# - без якогось бекграунду однозначно варто вибрати C# , бо мало того, що С++ банально набагато гірше читається, то ще і низькорівневі речі варто тримати в голові (які той же C# розв’язує сам для вас). Зараз сам переходжу з шарпу на плюси після років 5 шарпу і все одно важкувато.

Але більш важливе питання в наступному — чи ви хочете в ІТ (хоч кудись) з метою дістати більш прибуткову працю (бажано, в рамах коротких часових рамок), чи ви хочете конкретно в гейм-деві? Питаю, бо потрапити в гейм-дев у якості програміста буде потребувати більшої кількості часу та зусиль, ніж в інші сфери ІТ, при чому зарплата може вийти навіть меншою. Більше з відповіді на це питання слід почати, ніж з питання мови програмування.

Я Graphic&Ui/ux дизайнер уже 4 года, хочу попасть в геймдев , как ui/ux дизайнер, ищу ментора(того кто поделится опытом и расскажет о нюансах)

привіт, можу допомогти :) пиши в приват

Хочу взять себе в менторство несколько ребят в gamedev Unity/c# во Львове. Помочь в развитии в этой сфере, сформировать правильное мышление, навыки, умение писать грамотный код, который сильно повысит скорость развития и качество приложений. Грубо говоря, поделиться тем опытом который я накопил.

Сам я Senior/Lead Software Developer c опытом разработки более 13 лет в сферах GameDev и Web (Client, Server, Database) разработки, выпустил множество коммерческих продуктов.

www.linkedin.com/in/eromashov

На данный момент это все абсолютно бесплатно, так что много сразу брать не буду. Украинский язык не является проблемой.

Если есть интерес, пишите мне в телеграмм @evgeniromashov или личку, буду раз пообщаться.

Ребята, посоветуйте курсы по WebGL / OpenGL или ментора.

Спасибо. Про этот курс знаю(это клон learnopengl.com). Хотелось бы настоящие курсы с преподавателем и живым общением.

Ти не повіриш! Я взяв дипломну по OpenGL, бо мене цікавить gamedev. А науковий керівник дав мені тему і більше нічого. Як вийду з академки — буду його ставити перед фактом.

Для підтримки культу особистості Шевченка хочу замовити намоделити його бюст для 3д друку. Коротше бюст суворого Шевченка, із товстими Ктулху-вусами і написом по колу «і мертвим і живим і ненародженим».
Може хтось взятись, як би це мені зробити? Я десь на 200 баксів розраховую по бюджету, торг можливий. Намоделити от треба, деталізація хз, головніше основна форма щоб була вірною.

Господа я подросток 15 лет начинаю изучать программирование я из украины есть ли смысл поступать куда то или только время в никуда

Есть, поступай на бюджетное (бесплатное) на Компьютерные Науки. У нас этому учат, правда могут называть по-другому, спрашивай в самом университете.
Одно дело поступить, найти прибыльное дело и закончить (или забросить потом) универ, другое дело не найти это прибыльное дело и/или не попасть в Универ.

Альтернативно, если есть минимум тысяч 60 долларов и дело которое приносит прибыль — можешь не поступать. Но тогда бы ты тут не писал, верно?

Просто признай, что платят игровым золотом.

Ага, премиумной валюты отсыпают и кофеина

Устарело уже, сейчас платят nft-шмотками :)

Если к кого будет время — расскажите кто как учился и пришёл в геймдев
Если сможете норм курсы по юнити или анриал порекомендовать — большой плюс
Много раз начинал, но бросал, потому что почти все надо рыть самому, сборника лучших практик или подобного нигде не видел

Вот такая еще была статья:
Переход на Unity: как программисту попасть в геймдев
dou.ua/...​nta/articles/go-to-unity

Нахер этот Юнити не нужен, не забивайте голову ерундой

Есть две книги: Game Programming Patterns gameprogrammingpatterns.com и Programming Game AI by Example www.amazon.com/...​ers-Library/dp/1556220782

На первое время этого тебе с головой хватит

У меня какой-то опыт с программированием есть. С Геймдевом нет

Это чистый геймдев. Предварительное знание программирования обязательно

сложно ли делать моды для игр? И надо ли для этого какие то знания гейм дева? и где можно научиться?

сложно ли делать моды для игр?

це залежить кількох факторів:
1) Наскільки розвинене моддінг ком’юніті — чим воно більше, тим більше кастомних тулів, гайдів, how-to’s, OSP-ів, які можна використати в себе і т.д.
2) Наскільки великий доступ до самих ресурсів надає компанія-розробник гри/двіжка — є такі, що самі надають певні засоби і тим самим заохочують моддінг, інші навпаки закручують гайки, щоб доступ до ресурсів був максимально складним
3) Що саме за мод ви хочете зробити? Total overhaul чи Global сonversion — дуже складно, роки роботи навіть для команди. Щось поменше — трохи легше, але знову ж таки, все дуже відносно базуючись на 1) і 2)

И надо ли для этого какие то знания гейм дева? и где можно научиться?

так,залежить від того, що саме Ви зібрались модифікувати (моделі/текстури, елементи геймплею, квести/сюжет). Універсальних курсів «для всього» нема, під кожну конкретну потребу, тул, технологію/мову, зрештою саму гру — інформації в неті достатньо

мені зробити? Я десь на 200 баксів розраховую по бюджету, торг можливий

Я самоучка, но клепал целые локации, много всякой фигни сам выучил, но попасть в геймдев с этим — никак.

Підписатись на коментарі