Як потрапити в GameDev?

Привіт усім)
Мені потрібна настанова від знаючих людей. Скоро закінчу 4 курс і чим ближче до літа, тим більше я розгублений.
Як і куди рухатись...
Після спроб себе в різних сферах програмування зрозумів що саме ближче до душі GameDev. А саме його бекендова сторона)
Пробував програмувати на рушіях Unreal Engine і Unity.
Особливо до вподоби останній. Та і C# мені дуже подобається.
Так же я захоплений VR технологіями.
Моя проблема у тому що не знаю у який напрямок далі рухатись.
Чи шукати роботу в GameDev зразу на посаду Junior?
А може почекати трошки і підучитись. А може не лізти в GameDev зразу і зайнятись чимось суміжним. Наприклад написанням Windows програм на C#.
Та і як попасти на проект з VR напрямком велика загадка.

Підсумовуючи, прошу вас розказати в тому як працює індустрія Game-деву і як туди попасти :)

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Лучший путь в геймдев — мимо. Работа гавно

Есть желание заняться созданием игр, но пока в программировании дальше консольных задачек на C++ и их же реализации в Windows Forms не заходил, о такой страшной штуке как ООП тоже не особо слыхал, но есть горящие глаза.
Если это увидят те кто с нуля развивался в этой сфере хотел бы услышать ваши советы и возможные пути развития.
А так же хотел бы узнать есть ли смысл на плюсах пробовать создавать игры начиная с движка?

Поковиряйте OpenGL і 3д математику. Візміть якесь простеньке двигло, на кшалт SFML і накатайте тетріс/сокобан/арканоід. Потім візміть вже якесь більш-менш «продакшен» двигло і спробуйте щось там зробити. Можна і на Unreal стрибнути спробувати, якщо є якась ідея до 2д ближче — cocos2dx. Інфи купа, безкоштовно, тільки робіть.

Двигло створювати з одного боку дасть купу досвіду, з іншого — ви не напишете гру і ці знання (і навіть краще) можна здобути вивчаючи нормальне двигло і намагаючись зрозуміти як там все працює, а може і спуститись на рівень того двигла і щось підправити в ньому.

Спасибо за совет, сам думал о том что бы на старте делать на готовых платформах, но задавался вопросом, а появиться ли понимание движка если делать на готовом.

Це тільки якщо не будете цікавитись. Я б все одно рекомендував вчити OpenGL окремо. Vulcan — це такий дуже розширений OpenGL, стрибати туди з нуля не варто, а якщо знаєте OpenGL, то буде просто розширити ці знання потім. OpenGL треба, бо воно там у основі рендера практично всюди і багато на ньому зав’язано, крім іншого.

Якщо нема великого бажання писати двигло — не треба. Якщо ж є — не мучайте себе, напишіть. На практиці корисно вміти правити та розширяти двигло, а не писати з нуля, бо там десятки якщо не сотні років роботи вбухано. Тому як будете писати з нуля — буде двигло, що набагато гірше існуючих і буде дуже мало власне гри.

Так зі словами про те що написане двигло буде гірше існуючих я повністю з вами згідний

Сначала практика, потом книжки. Моделируй. Напиши такие модели, чтобы можно было ими управлять и записывать все их ходы. В том числе — если моделей несколько. Чтобы потом можно было проигрывать в sand-box различные варианты взаимодействий между моделями.

Извините, а что вы имеете ввиду под моделями?

А так же хотел бы узнать есть ли смысл на плюсах пробовать создавать игры начиная с движка?

Создавать игры начиная с написания движка — скорее нет, чем да. Если уже есть азы программирования — возьми какой то готовый SDK простой, и делай match-3, крестики-нолики, змейку, что то посложнее. Например на godot или gamemaker. Программировать не научишься, но игру сделаешь.

После этого, создавать игры или если у тебя цель научиться хорошо программировать — можно писать свой собственный движок. Многие это делали, разработка затронет много тем, от математики и ооп, до низкоуровневых оптимизаций и профайлинга. После написания движка можешь легко свичнуться в любое другое направление, знаний будет много.

По себе скажу, что писать движок интереснее чем писать игры )

Спасибо, ну да с первых шагов дум или скайрим не сделаешь)
А вот попробовать понять и реализовать класику будет приятно.

Дум и Скайрим это помимо пары-тройки миллионов строк кода — ещё и гигабайты контента (местами очень сложного и требующего специалиста — например скелетные анимации персонажей). Я б если сейчас учился делать игру на готовом движке, то взял как ориентир что-то простое наподобие этой игры Slay: www.windowsgames.co.uk/slay.html
Контент простейший, такой можно или нарисовать самому после пары туторов по цветам и пропорциям, или утащить прямо из этой игры :) Механика игры тоже описывается несколькими формулами, первую версию можно сделать p-v-p на одном компьютере, вторая итерация — игра через сервер, третья итерация — написать бота. Четвертая — портировать на свой render-engine. Вот тебе примерный план =) Будешь рендер изобретать — сразу vulkan бери, opengl мертв для игр и останется только в промышленности скорее всего.

Надеюсь это дало понимание что есть разница между «разрабатывать движок» и «создавать игры». Редко когда эти активности хорошо сочетаются в одном человеке. Для себя я разрабатываю движок, но только как пет проект и хобби.

Приготуйся до постійних овертаймів і роботи по вихідних.

Если тебе нравиться делать игры, а именно бекенд, то посмотри boardgame.io для пошаговых и colyseus.io для реалтайм.
Это JavaScript/TypeScript, а значит работы куда больше.

Не за то, а просто так — нравлюсь

Рухатись в напрямку «вакансії в CD Project RED» — en.cdprojektred.com/jobs

Перед чим ознайомитись з патріотичною корпоративною туфтою на кшалт «наща місія, нащі цінності»

Бажано перед зеркалом приготувати промову на 3-5 хвилин «Чому я хочу зв’язати своє життя з CD Project RED?». Така промова не жарт, а self-presentation.

То есть тема на итальянской айти вас не тревожит

Спробувати відгукнутись на www.work.ua/ru/jobs/3846115 (або www.work.ua/ru/jobs/4027832). Якщо пошлють, спитати у них, що вчити, щоб прийти повторно після отримання диплому ;)

Лучше идти в энтерпрайз (C# is fine too)

В геймдеве прилично ниже зп, овертаймы — норма жизни

написать игру под андроед

Не надо :(
С прошлой темы я узнал что плантс вс зомби это вершина игр на андроид :((

Моя проблема у тому що не знаю у який напрямок далі рухатись.

Рухайся в напрямку заходу. Якщо літаком, то мінімум години 2.

написанням Windows програм на C#

Найімовірніше що буде нецікавим. Хіба що в Матеріалайзі з 3Д закрутишся.

Подивись отут купа всього ithare.com/...​ock-exchanges-in-between

Не советую в Украине
Лучше найти хорошо оплачиваемую работу и заниматься играми в свободное время
Если шарп нравится, то учи его и найди работу на нем только не в геймдеве
Когда начнёшь нормально зарабатывать, тогда и сможешь спокойно найти нормальную позицию, даже в геймдеве

Підписатись на коментарі