Полегшити життя розробникам. Фахівці Zibra AI — про лінійку інструментів для створення реалістичних вогню, диму та рідини в іграх

Мене звати Анастасія Середа, я Marketing Lead deep-tech компанії Zibra AI, яка є частиною екосистеми Roosh. Нещодавно ми випустили першу повноцінну лінійку AI-інструментів для розробників відеоігор — Zibra Effects, Zibra Liquid і Zibra Smoke & Fire. Вони допомагають розробникам створювати максимально імерсивні світи, наближені до реальності.

У цьому тексті я детально розкажу про платформу Zibra AI, особливості її використання та як користувачі можуть створювати реалістичні ефекти буквально у кілька кліків.

Візуальна складова ігор

За що ми любимо відеоігри? Звичайно, все залежить від смаків, але більшість гравців точно звертають увагу на сюжет, геймплей, фізику об’єктів, можливість досліджувати віртуальний світ тощо. Але що не пройде повз увагу жодного геймера — так це візуальна складова, графіка та ефекти у грі; простіше кажучи — те, якою ми цю гру бачимо.

Зазвичай розробка якісного віжуалу — це величезні витрати. Це й не дивно, адже розробникам потрібно ледь не вручну промальовувати різні частинки об’єктів, а потім синхронізувати їх з геймплеєм — об’єкт може рухатись, змінюватись, деформуватись. Можливо, з ним можна взаємодіяти та якось на нього впливати.

Продумування та створення усіх цих деталей та складних симуляцій з нуля — це надскладне завдання, яке вимагає значних людських, фінансових і апаратних ресурсів. Проте навіть високі бюджети далеко не завжди гарантують, що створені об’єкти будуть виглядати ідеально.

Саме цю проблему і вирішує нова лінійка Zibra Effects від Zibra AI.

Екосистема Zibra AI: що таке Zibra Effects

Платформа Zibra AI дозволяє створювати динамічні, об’ємні візуальні ефекти на основі симуляції у реальному часі.

У порівнянні з класичними підходами, ефекти Zibra AI виходять набагато реалістичнішими. До того ж на їхнє створення витрачається набагато менше ресурсів та сил: зручний інтерфейс та інтуїтивно зрозумілі елементи керування роблять платформу доступною для розробників з будь-яким досвідом, навіть для новачків.

Кожен з інструментів та асетів, про які буде йтися нижче, оптимізовані для використання на абсолютно різних девайсах — починаючи від найпотужніших відеокарт на кшталт RTX 4090 і закінчуючи звичайними смартфонами на кшталт iPhone 6s. Завдяки цьому розробник не скутий технічними обмеженнями та може втілювати всі свої задуми як для AAA-тайтлів на ПК, так і для простої мобільної гри, де важлива максимальна продуктивність. Платформа Zibra AI працює з усіма рендер-пайплайнами Unity — URP, BRP та HDRP.

Екосистема Zibra AI є універсальною, адже вона дозволяє створювати реалістичні ефекти не лише для відеоігор. Використовувати асети Zibra AI можна і в кінематографі для створення VFX-ефектів; для розробки різноманітних навчальних симуляторів; і звичайно для VR- та AR-світів, де реалістичність та імерсивність є особливо важливими.

Платформа Zibra AI складається з кількох рівнів: Zibra Liquid для симуляції рідин, Zibra Smoke & Fire для симуляції вогню й диму та Zibra Effects, який поєднує в собі попередні два рішення та працює з AR/VR-технологіями. Платформа дозволяє спеціалістам будь-якого рівня легко інтегрувати ефекти у свої продукти та кастомізувати їх, гарантуючи, що фінальний результат ідеально відповідатиме їхньому творчому баченню.

Продукти з лінійки Zibra Effects об’єднують у собі складні фізичні алгоритми та унікальну технологію представлення об’єктів на базі штучного інтелекту, яка дозволяє користувачам налаштувати взаємодію з персонажами чи елементами ігрового простору всього за кілька кліків.

Це забезпечує природний симбіоз ефектів з іншими елементами гри. Незалежно від того, чи це плавний плин річки, багаття у таборі, довкола якого ігрові персонажі збираються для перепочинку, або ледь помітний рух диму від вогню, що гасне — платформа Zibra AI передає ці елементи та їхню взаємодію з ігровим оточенням з дивовижною реалістичністю.

Zibra Liquid

Zibra Liquid — це розширення для моделювання 3D-рідини в реальному часі. Інструмент спеціалізується на симуляціях малого та середнього розміру — від невеликих спокійних озер до динамічних струмків чи потоків лави. Паралельно можна налаштовувати різноманітні фізичні та візуальні аспекти рідини — напрям руху і поведінки води, її колір, в’язкість, щільність тощо.

Унікальною особливістю Zibra Liquid є можливість «змішувати» різні рідини, імітуючи їхню взаємодію. Також можна створювати піну, щоб потоки води в іграх були ще більш реалістичними. А продумана фізика Zibra Liquid дає можливість реалізовувати унікальні ігрові механіки, головоломки, перешкоди, адже змодельована рідина буде реагувати на будь-яку взаємодію з навколишнім віртуальним світом.

Zibra Smoke & Fire

Розширення Smoke & Fire розроблене для створення симуляції диму і вогню в 3D-середовищі в режимі реального часу. Для досягнення максимального рівня реалістичності інструмент використовує власний рушій для симуляцій і рендерер.

Як і з Zibra Liquid, створені за допомогою інструменту Zibra Smoke & Fire вогонь і дим реагуватимуть на будь-які дії гравця та ігрового світу. Завдяки цьому їх можна використовувати для розробки різних інтерактивних ігрових ефектів і механік — фаєрболів чи іскор від магічних заклинань, різноманітних головоломок, смаження їжі на багатті... або просто киньте предмет у полум’я, щоб той згорів.

Розробники можуть точно налаштовувати, яким вони хочуть бачити вогонь і дим у своїх продуктах, включаючи їхній рух, поведінку, колір та інтенсивність. Можливості обмежені виключно фантазією — можна створити як невелике багаття біля наметів, так і величезний вогняний портал, який переноситиме гравця в інший світ. Крім того, вогонь може реалістично освічувати середовище — можна розмістити кілька смолоскипів у темній печері, і більше нічого не додавати.

Готові асети для Zibra Liquid та Zibra Smoke & Fire

Створювати ефекти за допомогою платформи Zibra AI доволі легко, проте компанія зробила цей процес ще простішим, розробивши кілька готових асетів. Усі вони сумісні з Zibra Liquid і Zibra Smoke & Fire і є частиною єдиної бібліотеки.

Станом на зараз до неї входять:

  • Водяний фонтан (Water fountain) для Zibra Liquid;
  • Рідкий портал (Liquid Portal) для Zibra Liquid;
  • Водяний елементаль (Liquid Elemental) для Zibra Liquid;
  • Магічні заклинання (Magic Spells) для Zibra Smoke & Fire;
  • Багаття (Bonfire) для Zibra Smoke & Fire;
  • Магічний вибух (Magic Explosion) для Zibra Smoke & Fire;
  • Димовий портал (Smoke Portal) для Zibra Smoke & Fire;
  • Вогняний торнадо (Fire Tornado) для Zibra Smoke & Fire.

Цей набір призначений для моментальної інтеграції — розробники можуть просто вибрати певний асет, перетягнути його на ігрову сцену і... на цьому власне все. Кожен з асетів легко адаптується під ваш ігровий світ — широкі можливості кастомізації дозволяють легко налаштовувати зовнішній вигляд та поведінку моделі.

Zibra Effects + XR = ❤️

Zibra Effects — це ідеальна платформа для всіх, хто розробляє ігри чи програми у сфері розширеної реальності (XR).

Ефекти та асети платформи Zibra допоможуть відтворити реальні ситуації та допомогти людям на практиці підготуватися до робочих чи небезпечних ситуацій, не піддаючи себе та інших жодному ризику. Усі інструменти та асети ідеально адаптуються під XR-середовища; віртуальні світи можна збагатити живими симуляціями річок, диму та вогняними ефектами — від невеликого багаття до справжньої пожежі.

приклади використання ефектів Zibra AI у VR

Що найголовніше — усі ці елементи будуть інтерактивними та реагуватимуть на дії гравців. А тому Zibra Effects підходять не лише для розробки відеоігор для VR-шоломів, але й для створення різноманітних симуляторів — від навчальної кабіни пілота літака до вивчення способів пожежогасіння на робочому місці.

Замість висновків

Станом на сьогодні інструменти Zibra AI використовують понад 100 тисяч розробників по всьому світу. В планах компанії — подальший розвиток власної платформи, щоб вона стала чимось на кшталт Figma у світі 3D. Тобто платформа буде максимально простою у використанні, проте за її допомогою створюватимуть найкращий 3D-контент для різноманітних віртуальних світів.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному2
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

так а AI используется где-то? судя по твитеру вашего главного сим ресерчера — все довольно классические и в воде и в газах

Підписатись на коментарі