Корисні інструменти для розробників-початківців. Добірка з прикладами робіт школярів
Вітаю колеги! Раніше писав про організацію геймджему в школі і це був цікавий для мене досвід, оскільки подарував як приємні емоції від ваших реакцій, так і корисні знайомства і поради. Тому, пробую писати знову.
На цей раз стаття — галерея дитячих робіт і перелік навчальних інструментів які можливо комусь стануть у нагоді при першому знайомстві з розробкою ігор. Впродовж навчального року в мене була можливість спробувати різноманітні цифрові інструменти з дітьми різних вікових категорій (від четвертого
Далі, сподіваюсь, структура вийде проста для читачів — назва інструменту, за допомогою якого виконувалась робота і декілька прикладів з коментарем про те, яка була тема роботи або де знайти інструкції для виконання схожих робіт.
Вітаю до галереї, вхід безкоштовний!
Code.org
Інтерактивна платформа для вивчення програмування переважно на основі блочного кодування. Нагадує Scratch, але з чіткими завданнями, підказками та інструкціями.
Нижче — пара робіт четвертого класу. Сніжинки намальовані за допомогою блочного кодування з використанням циклів. За посиланням можна знайти набір уроків в стилі Frozen і створити щось схоже.


Нижче вже п’ятий клас. Інструмент — художник. Теж блочне кодування, цикли і трошки використання змінних.



Pixilart
Платформа для створення піксельних зображень та покадрових анімацій.
Четвертий клас починали з вправи на анімування зілля.

Одна з учениць вже на другому уроці, як тільки розібралась з інтерфейсом, створила ось таку крутезну жабу.

Далі вчилися створювати анімацію вогню. Детальний розбір процесу створення можна знайти за посиланням. Технічно складна але цікава робота.


А тут вчилися анімувати крокування.


Figma
Відомий в професійному середовищі дизайнерів інструмент прототипування 2D користувацьких інтерфейсів.
Сьомий клас вчилися створювати інтерактивні прототипи.


До речі, Figma пропонує безкоштовну edu версію.
PICO-8
Фантазійна відеоігрова консоль, яка імітує
Восьмий клас вчився працювати з терміналом і писати код. Інструкції до проектів PICO-8 для початківців можна знайти в zine.

TinkerCad
Онлайн інструмент для 3D моделювання. Окрім моделювання, він також підтримує фізичні симуляції, створення 3D моделей за допомогою коду та прототипування електронних схем.
Тут семикласниця пішла в творчий порив після проходження перших уроків.

Пізніше, моделювали кімнату мрії.

А тут створювали 3D моделі з фізичними симуляціями.


А це п’ятикласник не на жарт захопився професією архітектора. Проєкт ще не завершено, але проміжний результат вже вражає.


Завершення
За рік було ще дуже багато всього, але маю визнати, що не всі роботи вдалося зберегти. Серед інших корисних edu-інструментів, які не потрапили в галерею були:
- Photopea — веб-версія Photoshop
- Pikimov — веб-версія After Effects
- MakeCode Arcade — вже згадувався в попередній статті
- Roblox Studio — Roblox залишається дуже популярним серед дітей досить широкої вікової категорії і тому залучення до вивчення 3D моделювання і програмування за допомогою цього інструменту відбувається досить органічно. Якщо назбирається достатньо матеріалу — підготую окрему статтю.
А ще деяких дітей дуже зацікавили ігри пов’язані з програмуванням:
- The Farmer Was Replaced — програмування на Python віртуального сільськогосподарського дрона.
- Opus Magnum — гра про конструювання та програмування алхімічних автоматів.
На цьому поки все. Буду радий передати ваш фідбек авторам та авторкам робіт, а також прочитати чи було цікаво подивитися на роботи дітей. До зустрічі!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів