Як практика студентів Академії Сальвадора Далі заклала фундамент для співпраці бізнесу та ВНЗ. Досвід RetroStyle Games

Всім привіт! На зв’язку Наталя, Head of Recruitment & HR в компанії RetroStyle Games. Разом з командою ми нещодавно успішно реалізували ідею проведення по-справжньому цікавої та в дечому навіть унікальної навчальної практики зі студентами — молодим поколінням, готовим підкорити не тільки ігрову індустрію, а й цей світ в цілому.

Молодими художниками, з якими нам пощастило ділитись своїми знаннями та досвідом, стали студенти Академії сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі. Яка Академія? Що за практика? Як все пройшло? Стоп-стоп-стоп, ми розкажемо вам про все по черзі! Не перемикайтесь: вже за мить ви дізнаєтесь про те, як ми прийшли до цієї співпраці, як пройшло знайомство зі студентами, якою була практика та чим вона закінчилась для всіх нас. А наприкінці ми обов’язково поділимось щирими думками студентів та нашими планами на майбутнє. Ну що, let’s go з нами в цю маленьку подорож?

Як все почалось і чому саме Академія імені Сальвадора Далі?

Навчання новачків — відома тема для нас. Але думка про те, що нашого 14-річного досвіду вже достатньо для чогось більшого, продовжувала певний час розвиватись у нашій команді. Для того, щоб протестувати нестандартні ідеї, знайти зацікавлену молодь, розробити план співпраці та реалізувати його, знадобився майже один рік. Всю історію не будемо розповідати — поділимось лише найцікавішими ключовими фактами, які й привели нас до чотирьох тижнів невпинного навчання зі студентством.

Отже, було багато думок з чого почати. В першу чергу, наша команда хотіла передати навички, вміння та досвід роботи саме молоді, зацікавленій у геймдеві. Ми бачили реалізацію цієї ідеї у форматі відкритих лекцій в університетах для студентів мистецьких спеціальностей, близьких до сфери розробки ігор. Тому ми саме так і зробили: організували офлайн-лекції, на яких розповідали про те, як новачкам стартувати в ігровій індустрії, як презентувати себе різним компаніям, поділились зі студентами практичними порадами зі сфери та відкрили декілька таємниць про те, як же все-таки досягти успіху.

Як результат — 4 лекції в різних навчальних закладах: в Арт-Академії імені Сальвадора Далі, в Київському державному художньому ліцеї імені Т. Г. Шевченка та Київському національному університеті культури і мистецтв. Це був неймовірний досвід для нас: ми познайомились з багатьма талановитими студентами і наблизились до досягнення нашої мети — зробили сферу геймдеву ближчою для всіх охочих.

Наша команда була вражена тим, наскільки велику кількість зацікавлених студентів в усіх університетах ми зустріли. Всі вони були мотивовані та сповнені бажання навчатись нового та розвиватись в індустрії розробки ігор. Хотілось рухатись далі і ми вирішили, що завершальним акордом реалізованої лекційної ініціативи буде проведення навчальної практики. Реалізовували саме з Академією імені Сальвадора Далі: з ними у нас відбувся найсильніший конект і від самого університету ми бачили найбільшу зацікавленість у роботі з нами.

3D група з 3D Lead Світланою та PM Ганею та Сашою

Step-by-step підготовка до початку практики

Підготовка до практики почалась з того, що викладачі Академії імені Сальвадора Далі провели внутрішній відбір та визначили 20 найкращих студентів. Після цього наші HR-менеджери додатково провели скринінги, під час яких мали можливість поговорити з кожним студентом особисто. Таким чином, на навчальну практику в RetroStyle Games потрапили 8 найбільш здібних та талановитих студентів, яких розділили на 2 групи: 2D та 3D.

Програма навчальної практики була розроблена на основі планів інтеграції новачків та внутрішніх гайдів RetroStyleGames. Все це було залучено для того, щоб практиканти проходили навчальну практику відповідно до сучасних пайплайнів геймдев індустрії.

Загалом, до підготовки були залучені:

  • HR-менеджери вели комунікацію з університетами, займались фінальним відбором студентів та всією документаційною частиною;
  • PM підготували цікаві задачі для прокачки навичок 2D та 3D студентів-художників, керуючи всім процесом;
  • Promo Artists взяли на себе відповідальність за візуальне оформлення фінальних робіт студентів після завершення їх практики.

Конект з першого погляду: як все пройшло?

Занурення в практику почалось дуже приємно — перш за все студенти мали змогу оглянути кожен куточок офісу та ближче познайомитись з колективом RetroStyle Games, який зустрів новеньких 2D та 3D-дизайнерів дуже привітно та тепло. Було помітно, що завдяки цьому студенти почували себе впевненіше та комфортніше, а настрій стабільно залишався дуже гарним попри перші помилки та маленькі труднощі.

Відкрита атмосфера в колективі дозволила студентам без страху та тривоги питати у лідів все, що їх цікавило або турбувало перед початком навчальної практики. У відповідь вони завжди отримували розгорнуту інформацію та повну підтримку від всієї команди. З таким початком, практика обіцяла пройти надзвичайно успішно та без жодних проблем.

2D група з PM Єгором

Теорія vs Практика

Після початкового етапу у вигляді огляду офісу та знайомства з колективом розпочалось найцікавіше — практика. Всі деталі були прописані в Coda.io, зручному інструменті для розподілу задач у команді та контролю їх виконання.

Всі студенти у перший день отримали детальні гайди, які допомогли одразу закрити можливі запитання:

  • загальний організаційний гайд, спрямований на пояснення всіх робочих процесів команди;
  • гайд про коректну організацію референсів в PureRef;
  • робота з Previews та гайд про формат обміну прогресом у команді;
  • декілька гайдів по AI та оптимізації процесу роботу з використанням AI-інструментів.

Тепер розкажемо вам детальніше власне про те, чим займались студенти протягом двотижневої навчальної практики.

У 2D-художників першою задачею було розробити 4 іконки для мобільної гри. Щоб успішно реалізувати цю задачу, студенти вчились правильно шукати референси та ідеї для виконання поставлених тасок, відмальовували скетчі та на їх основі розробляли по-справжньому унікальні іконки.

Другий тиждень був для 2D-художників не менш насиченим. Основною задачею було розробити картки для Collection Events. Для успішного виконання поставленої таски художники активно використовували AI-інструменти та працювали над створенням карток за допомогою вивчених у перший тиждень технік та підходів.

У 3D-художників в перший тиждень навчальної практики була задача змоделювати та попрацювати над текстурами ізометричної локації, змінюючи деякі деталі концепту. Їх очікувало створення референс-борду, розробка блокінгу асета, моделінг асета та текстурування. Все, щоб ізометрична локація виглядала по-справжньому класно.

Протягом другого тижня 3D-художники активно працювали над хардсьорф ріалтайм ассетами за PBR пайплайном та AI-концептами від «замовника». Також вони займались підготовкою рефлистів за якістю та за стилем, розробкою блокінгу асета, моделінгом асета, підготовкою UV та текстуруванням.

Чим все закінчилось?

За два тижні кожен зі студентів отримав неоціненний досвід, приємні враження про роботу в обраному напрямку, нових друзів та безліч унікальних навичок, необхідних для досягнення своїх цілей та якісного входу у геймдев індустрію.

2D-художники освоїли нові техніки та інструменти у вже знайомих програмах та дізнались безліч нової інформації про створення іконок для ігор. Окремо багато уваги під час навчальної практики було приділене використанню штучного інтелекту у творчій роботі. І недарма: художники змогли поглибити своє розуміння ігрового дизайну та розвинути особисті творчі здібності завдяки просунутому використанню AI-інструментів.

3D-художники навчились ефективніше працювати в ізометрії, швидко шукати референси та продуктивно працювати з ними, вивчили нові техніки, серед яких виставлення камери та фарбування об’єктів за допомогою аддонів.

Ми можемо впевнено сказати: і для студентів, і для команди RetroStyle Games навчальна практика закінчилась отриманням цінного досвіду. У молодих спеціалістів була унікальна можливість зазирнути за лаштунки таємничого світу геймдеву та отримати ще більше мотивації, натхнення та любові до своєї справи.

Ми щиро сподіваємось, що студенти ефективно використають всі навички, отримані від наших професіоналів, в майбутньому.

Практика очима студентів

Відгуки усіх студентів про навчальну практику були різноманітними і цікавими, але все ж таки було в них дещо спільне — задоволення тим, як класно все було організовано і як реальність перевершила всі їх очікування.

«Мені дуже сподобався цей досвід, програма підібрана, як на мене, дуже вдало, ліди дуже чуйно ставилися до моїх запитань, я дізналася багато нового. Дуже приємно, що до будь-яких питань так ставляться і розкажуть усе потрібне», — каже Марія, одна зі студенток, що найбільш успішно завершила навчальну практику.

«Мої очікування повністю перевершились. Робота супер цікава, завдання мені подобаються. Чесно кажучи, думала навіть що буде складніше. Дуже вдячна нашим лідам, які допомагали. Було таке, що вперше зіштовхувалась з якимось етапом в роботі, де не знала всі деталі, але команда завжди підказувала. Це не давало мені запанікувати у випадку появлення якоїсь проблеми. Дуже сподобалась ваша команда, та люди загалом. Дуже затишна атмосфера, було приємно працювати та чогось повчитися», — зізнається 3D-художниця Дар’я у своєму відгуку.

Висновки

Підбиваючи підсумки, хочемо сказати, що від роботи з художниками у нас залишились виключно позитивні емоції, так само, як і в них від практики в RetroStyle Games. Звісно ж, у кожного з нас були хвилювання, але вони всі були зведені нанівець щирою комунікацією, зацікавленістю та відкритістю з обох сторін.

Наразі ми продовжуємо палати ціллю розвивати сучасну українську молодь та відшукувати діаманти. Далі ми плануємо співпрацювати з молоддю (не тільки зі студентством) всіма можливими способами: вебінари, відкриті лекції, майстер-класи і навіть нетворкінг-вечірки з нашими лідами. Все, щоб розвивати український геймдев та показувати наскільки це класна та перспективна ніша.

Якщо ви хочете не пропустити наші освітні ініціативи в майбутньому, то підписуйтесь на наші соціальні мережі. А якщо хочете з нами працювати — поцікавтеся відкритими вакансіями і напишіть нам на пошту: [email protected]. З нетерпінням будемо чекати на ваші листи!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вперше побачив свій колишній коледж в новинах, вау

І як, гарний коледж?

Вчився там два роки з чотирьох, тобто закінчив шкільну програму, але не отримав середнью спец освіту. Але художня освіта була навіть на перших 2х роках, особливо на другому. Це було десь в 2017-18 роках.

Було в цілому окей, але це не рівень серйозного універу. Деякі вчителі були дуже не ок. Будівля була маленька, бідненька. Навчання часто було досить хаотичним, саме по моїй спеціальності (графічний дизайн) предметів майже не мали за 2 роки, було багато звичайного академ. малювання. Але дух творчості був сильний і люди вчились цікаві. Я в решті-решт вибрав поїхати вчитись закордон, і не пожалкував.

Підписатись на коментарі