Корисні ресурси для самоосвіти UI/UX спеціалістів в геймдеві. Поради команди Pingle Game Studio

Вітаю, мене звати Дмитро Базаров, я Lead UI/UX Designer в українській компанії Pingle Game Studio. Зі шкільних часів осінь майже у всіх асоціюється із навчанням і розвитком. Тому ми у команді UI/UX вирішили поділитися власними ресурсами, які використовуємо для розвитку та самоосвіти.

Хочу відзначити кожного, хто долучився до створення цієї добірки: Дар’я Спесівцева, Вікторія Єфіменко, Юрій Нікулін, Ілля Шорін, Вікторія Клепарська, Вікторія Биліна.

Список вийшов на майже 30 посилань, які, на нашу думку, стануть у пригоді не тільки дизайнерам, а й іншим фахівцям креативних професій.

Тож, почнімо!

  1. Behance — стара добра платформа для натхнення, де зібрана велика кількість робіт різних дизайнерів, художників, 3D спеціалістів.
  2. Книга «Кров, піт і пікселі» — одна з найпопулярніших книг про геймдизайн, розробку і геймдев в цілому, автор — відомий Джейсон Шрайєр.
  3. Game UI Database та Interface in Game — мастхев сайти для пошуку референсів і прокачки надивленості.
  4. Site Inspire — список креативних та цікавих сайтів для пошуку референсів й натхнення, який постійно оновлюється.
  5. We Can Fix It In UI — бібліотека корисних ресурсів, книг, сайтів і інструментів для дизайнерів ігрових інтерфейсів.
  6. Varto School — українська школа геймдеву з різних напрямків, де завжди навчають лише практикуючі фахівці з багаторічним досвідом.
  7. «Модульні Сітки», Йозеф Мюллер-Брокманн. Мабуть, одна з найкращих книг для будь-якого дизайнера, від графічного до UI/UX фахівця. У книзі показана та проілюстрована робота з сітками в дизайні, що потрібна для візуальної гармонії та правильної ієрархії в дизайні.
  8. Projector — Creative & Tech Online Institute — українська компанія, що пропонує топові курси для вивчення всіх аспектів дизайну. Викладають практикуючі спеціалісти, ліди великих компаній.
  9. ArtCraft CG School: школа 3D, 2D, комп’ютерної графіки та дизайну — чудова школа 2D та 3D графіки не за всі гроші світу. UX там не вивчити, але артову складову можна підтягнути. Є курс «Графіка для ігор», де розглядають роботи над артовими асетами в казуальних іграх.
  10. Dribbble — Discover the World’s Top Designers & Creative Professionals — корисний ресурс, що тренує головний скіл дизайнера — надивленість, або ж візуальну бібліотеку. Дизайн не народжується з нізвідки, це пережитий досвід і насичення рішеннями інших. Саме це дизайнер міксує і вже створює своє. Надивленість розвиває багато навичок: від окоміра до креативності.
  11. The Bézier Game — гарна онлайн-гра для дизайнерів, що вчить працювати з пером. А його в роботі доводиться часто використовувати.
  12. Kern Type — ще одна хороша онлайн-гра, яка тренує око щодо шрифтів і міжлітерного відступа (кернинг). Це важлива річ для будь-якого з дизайн направлень. Також гра тренує окомір для швидкого застосування відступів, не тільки в роботі з шрифтами.
  13. It’s Centred That | Test Your Inner Designer Eye — гра для тренування окоміра, що стосується центровки об’єктів. В ній необхідно відповісти, чи відцентрований об’єкт стосовно точки всередині нього.
  14. typewar — гра, що тренує розпізнавання шрифтів. Допомагає вивчити найпопулярніші шрифти і розуміти їхні відмінності.
  15. Shape Type — гра для відпрацювання шейпів в кривих. По закінченню завдання система показує, наскільки ти був близький до правильної форми.
  16. Can’t Unsee — чудова гра для тренування UI, основний акцент на UX складовій. Користувачу показують два інтерфейси, один з яких неправильний з точки зору UX. Необхідно знайти правильний інтерфейс і зрозуміти, в чому була помилка в іншому.
  17. Книги по дизайну: Design Annual (добірка кращих дизайнів за рік), Package Design Now (гарна можливість подивитися, як працюють з продуктами і втілюють у життя дизайн пакування), Logo Book Stefan Kanchev (книга про іменитого дизайнера, що розробляв логотипи в 60-х у стилі векторн модерн) — ці та інші книжки розвивають надивленість.
  18. Принципи гештальта в дизайні • Marketer — статті по «Теорії Близькості (Гештальта)». Чудовий матеріал, що пояснює як мозок людини сприймає об’єкти, групує і сортує їх.
  19. UX & Usability Articles from Nielsen Norman Group — UX всьому голова, як відомо, тож у прокачці цього скіла допомагає ресурс, де авторитетна наукова група дослідників пише про новітні дослідження у цій галузі.
  20. Телеграф — медіа дизайнерів медіа про місцевий дизайн двіж, щоб бути в курсі подій. Тут можна почитати як про українських епатажних художників минулого століття, так і про сучасні шрифти, артбуки і книжки. Все українське, все особливе.
  21. Awwwards — Website Awards — Best Web Design Trends ресурс, що допомагає розуміти тренди в дизайні, захоплюватися анімаціями та рішеннями в UI та UX.
  22. Games User Research Articles | Games User Research про UX дослідження саме в геймдев сфері.
  23. Sidebar — ресурс, що кожного дня публікує 5 свіжих статей на тему того, що трапилося у світі дизайну.
  24. Сайт Dou.ua наповнений різними статтями, новинами IT світу та навіть вакансіями. Можна відсортувати по темам та вибрати тільки те, що цікавить.
  25. UX.pub — ще один класний ресурс зі статтями і підкастами.
  26. CSS Winner ресурс для натхнення, на якому представлені круті сайти і проєкти.
  27. Новини світу ігор. Статті та відео.
  28. Мініігри перевірки і підвищення навичок для дизайнерів.

Якими ресурсами зі списку ви користуєтесь? А що ми упустили і варто було включити? Пишіть в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному4
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую — це я наповнюю Interface In Game

Порадьте ресурси для комплексного підходу до розробки ігор. З чого почати, які кроки, послідовність розробки? Скрізь пишуть дуже узагальнено. Є чітке розуміння що буде карткова онлайн браузерка. Є сирий, але диздок. Розуміння що розробка на cocos creator. А далі що?

Підписатись на коментарі