Скільки потрібно залучити фахівців для створення однієї зброї з реальним прототипом, а скільки, якщо зброя вигадана? Які програми краще використовувати для моделювання і текстурування та які хард-скіли знадобляться в роботі? Lead 3D Hard Surface Artist з Pingle Game Studio розповів детально про створення зброї для шутерів. 1
На 34-му році життя Максим Москальчук вирішив змінити професію і зайнятися розробкою ігор. У своїй статті він розповідає, з чим йому довелось зіткнутися при пошуках роботи, які вимоги зараз до джунів у геймдеві та наскільки важко початківцям без досвіду отримати офер. 32
Technical Level Designer в Ubisoft, який працює над Avatar: Frontiers of Pandora запускає цикл статей про левел дизайн. У цих матеріалах він розповість про робочі процеси левелдизайнера, теорію розробки рівнів, а також дасть кілька порад початківцям, які прагнуть розпочати роботу в геймдеві. 5
Роман Станько, Senior Artist в OBRIO, розповів, що таке VR-скетчинг і VR-моделінг та зробив огляд програм для креаторів, де розібрав плюси та мінуси двох найпопулярніших VR-девайсів від Oculus. Стаття буде цікавою тим, хто не має досвіду роботи з VR-гаджетами в геймдеві, а також 2D- і 3D-художникам, які бажають розширити кругозір 2
Technical Artist в PAGA GROUP розповів про те, хто такий технічний художник, чим він займається в геймдеві та з ким у команді має взаємодіяти. А також дав кілька порад тим, хто планує стати техартистом.
Художника-початківця часто можна впізнати по тому, як він ускладнює собі процес роботи. І навіть малювання поверх фотографії не дасть бажаної якості без розуміння основ. Саме про основи для CG-художників, інструменти та як з ними працювати, розповідає креативний директор геймдев-компанії Kevuru Games. 5
Війна сильно вплинула на діяльність українських геймдев-компаній. Однак розробники продовжили свою роботу попри велике емоційне навантаження. Але як це позначиться на майбутніх продуктах компаній та чи залишаться в Україні цінні кадри? Tech Lead Unity у Pingle Game Studio Євген Мартиненко розповів про зародження геймдеву в Україні та про перспективи його розвитку.
Мрієте про кар’єру 3D Artist у геймдеві, але не знаєте, яку обрати спеціалізацію? В якому стилі варто напрацьовувати скіли та з яким програмним забезпеченням треба вміти працювати, щоб отримати офер? У цих та інших питаннях допоміг розібратися Lead 3D Artist з PAGA GROUP. 10
Директор N-iX Game & VR Studio та артменеджер і продюсер Paradox Development Studio обговорили свою п’ятирічну співпрацю, як замовника та аутсорс провайдера. Розглянули важливість встановлення довіри та спілкування між партнерами і поділилися шляхами подолання викликів артвиробництва. 4
CEO підбренда Social Platforms Games в екосистемі Gismart Олексій Авдєй розповідає про те, як з’явилися соціальні instant ігри, у які грають користувачі соцмереж. Які саме ігри приваблюють користувачів Facebook, Snap та TikTok, а також як розробникам та видавцям максимально використовувати можливості соціальних instant ігор.
Сім головних недоліків життя в Італії: співробітниця Pingle Game Studio поділилася досвідом переїзду до цієї держави та про речі, які змусили її повернутися в Україну. 124
Бренд-менеджерка Kevuru Games поділилася досвідом виходу з декрету через місяць після народження дитини, і дала поради, як знайти баланс між роботою та доглядом за малюком.
Разработчик Pingle Game Studio с большим опытом работы с UI, рассказал о типах и функциях миникарты, компаса, карты мира в играх, и о различных вариантах взаимодействия с ними. А также написал на Blueprints базовую реализацию этих методов, чтобы все желающие могли перенести их в свои проекты.
Довгі роки українська мова рідко з’являлась у комп’ютерних іграх. І навіть досі продуктів, локалізованих солов’їною вкрай мало. Однак саме користувачі здатні вплинути на популяризацію української в цифровому просторі. Як саме? Про це розповідає керівниця відділу локалізації в G5 Games. 34
Про що зазвичай забувають дизайнери UI? І чому інколи найкращий інтерфейс — це невидимий інтерфейс? Senior UX/UI в Ubisoft Олександр Шпак ділиться своїми спостереженнями щодо основних помилок у розробці інтерфейсів ігор. 3
Unity-розробник і Tech Artist Віталій Янчук ділиться досвідом створення візуальних ефектів у 2D-іграх. Можна познайомитися з теорію шейдерів, дізнатися про методи маніпуляції з текстурами й кольором, а також поглянути на прикладах, що з ними можна зробити. Cтаття буде корисною для VFX-художників-початківців, розробників рівнів та інших спеціалістів, які цікавляться комп’ютерною графікою. 2
Як розробляти гру на PlayStation, якщо Sony не присилає девкіти в Україну? Чому білд треба відправляти на сертифікацію чотири рази? І чому узгодження знижок в PS Store зручніше, ніж у магазині Xbox? Ігротворець Руслан «Ternox» поділився своїм досвідом публікації на консолях і дав корисні поради інді-розробникам, які планують випускати ігри на PlayStation. 3
Вадим Кутафін, геймдизайнер зі спеціалізацією в AI у Avalanche Studios Group, поділився своїм досвідом релокації до Швеції, розповів як отримав офер і дав корисні поради тим, хто планує переїхати саме в цю країну. 61
Марʼяна Щепанська з компанії Gameloft розповіла про роль LiveOps-менеджера у геймдеві, та пояснила, чому Live Operations менеджмент — це дуже важливий елемент монетизації мобільних ігор. 2
Що потрібно, аби анімація у грі виглядала живою? Чому кімнатний хом’ячок набагато ближчий до фізики та динаміки руху слона, ніж до жука чи метелика? Та чому в анімації комахи важливіший вітер, ніж її маса? На ці та інші питання відповіли художники та аніматори Kevuru Games, які створили фотореалістичну VR-гру про біорізномаїття в природі. 1