Органічні завантаження ігрового застосунку є ключовим фактором успіху в сучасному світі мобільного геймдеву. У своєму блозі Олена Ведмеденко Sales&Support Team Lead в компанії Keyapp ділиться корисними порадами, як без мільйонних бюджетів на рекламу збільшити кількість органічних завантажень вашої гри.
В серпні у Рівному пройшла перша геймдев-конференція Game City. Євгенія, Administrative Director в Zagrava, у своєму блозі розповідає про те, як відбувався івент та чому його варто відвідати наступного року.
Геймдев-конференції залишаються одними з найбільш корисних заходів в індустрії. Тут розробники презентують та популяризують свої продукти, стартапи залучають інвесторів, компанії з суміжних галузей — просувають послуги та отримують нових клієнтів. У своєму блозі Сергій Венцковський Chief Comercial Officer в MK:translations ділиться добіркою європейських геймдев-івентів, яку будуть корисні для бізнесу.
Як працюють зіткнення в іграх і при чому тут двадцять тисяч картоплин у Starfield? Що відбувається, коли об’єкт, який рухається, стикається з нерухомим? Чому робота над комп’ютерною грою схожа на вирішення реального завдання з фізики? Про це та багато чого іншого у своєму блозі розповідає Unreal Engine розробник у Pingle Studio Микита Лужанський.
Сучасний ігробуд неможливо уявити без математики та фізики. Щоб передати реальність на екрані монітору, справжній об’єкт замінюється математичною моделлю, і надалі — моделюванням його поведінки за допомогою обчислювальних потужностей ПК. Микита Лужанський, Unreal Engine Developer з Pingle Game Studio, у своєму блозі розповідає про те, які відомі математичні методи використовуються в геймдеві.
Мистецтво саунд-дизайну пройшло довгий шлях з часів зародження ігор, еволюціонуючи від простих звукових сигналів до складної дисципліни, яка покращує сприйняття ігрового сюжету, геймплей та емоційний вплив. У своєму блозі Олексій Погорілий, Sound Designer у Pingle Game Studio, розповідає про роль саунд-дизайнера та значення звуку в сучасній розробці ігор.
Левел-дизайн — це не просто красиві пейзажі та заплутані коридори. Це мистецтво розташування кожного об’єкта, кожної перешкоди так, щоб гравці відчували себе частиною вигаданого світу. Але як створити захопливі рівні, що залишаться у пам’яті гравців назавжди? Розповідає Анастасія Карнаухова з компанії Stan’s Assets.
Формування плану розробки умовно-безкоштовних мобільних ігор — це одне з найбільш комплексних завдань, що стоїть перед продакт-менеджером. Цей план повинен описувати фічі гри, які можуть задовольнити попит гравців. І щоб зрозуміти, до якої категорії належить та чи інша фіча та як потенційно на неї може відреагувати користувач, вам знадобиться Модель Kano. Детальніше про це у своєму блозі розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко.
Представник Valve Ерік Пітерсон розповів, як Steam обирає ігри, щоб показувати гравцям. А ще дав поради розробникам про те, як підвищити видимість своєї гри і які методи насправді не працюватимуть. Наша редакція відвідала цю подію, тож переказуємо основні тези.
Створення аудіо для ігор — не завжди простий процес. І хоча комунікація є ключовим чинником успіху, часто все може бути складнішим, ніж здається. Руслана Кручек, співзасновниця аудіоагенції VP Production, відвідала низку європейських геймдев конференцій, де поспілкувалася з інді-розробниками, аби дізнатися, що вони хотіли б порадити аудіофахівцям.
Зустрічайте Liberator — стелс про крадіжки в магазинах, який створили двоє дівчат, вивчаючи Unreal Engine. У своєму блозі розробниці розповідають про те, як народилася ідея гри, про перехід з Unity на UE, проблеми з балансом та багами.
Five Nights at Freddy’s починалася як інді-горор розробника Скотта Коутона. Згодом вона виросла у популярну франшизу з сиквелами, книгами і атракціоном в Лас-Вегасі. А сам Коутон довірив створення ігор серії студії Steel Wool. Саме вона розробила Five Nights at Freddy’s: Security Breach. А українська Pingle Game Studio займалася портуванням горора на Nintendo Switch. З якими проблемами зіткнулися розробники при перенесенні гри на залізо портативки, читайте у їхньому блозі.
Команда MK:translations відвідала Games Gathering 2023 Kyiv та ділиться враженнями від найбільшої української B2B-конференції, що присвячена розробці ігор та створенню професійного ігрового контенту. Про факапи, підготовку до заходу, нетворкінг та найцікавіші дискусії читайте на нашому сайті.
Freedom Tower — це дебютна TTRPG команди Eternal Games. Гра натхненна боротьбою за незалежність України після Першої Світової війни та містицизмом українського фольклору. У своєму блозі Анна Міхель, Lead Artist в Eternal Games, розповідає про те, як створювалася ця гра.
У своєму блозі засновник та наративний директор Native Games Studio Олександр Чезганов розповідає, як працює сценарна команда над комплексними, розгалуженими інтерактивними історіями та всім, що з цим пов’язано. Про нюанси роботи у колаборації, створення документації та багато чого іншого — читайте на сайті.
3 серпня 2023 року стався повноцінний реліз Baldur’s Gate 3. В день виходу гра отримала офіційну українську локалізацію, яку геймери встигли покритикувати. Тетяна Чередничок Localization Project Manager проєкту та Юра Павлюк Team Lead проєкту з локалізаційної спілки «Шлякбитраф» у своєму блозі розповідають, з якими викликами вони стикнулися під час перекладу такої масштабної гри.
Як побудувати конвеєр для створення якісних мобильних ігор та дати бізнесу інструмент для пошуку вдалої комбінації візуального стилю та механік? Чи можливо зменшити термін активної розробки з трьох місяців до 2-3 тижнів? Про ці та інші виклики у своєму блозі розповідає Lead Unity Developer студії APPSULOVE Євгеній Ратушний.
Нещодавно українська компанія Pingle Game Studio завершила портування атмосферної пригодницької гри Strayed Lights на обидва покоління PS, Xbox, а також Nintendo Switch. Разом з тим, розробники з власної ініціативи реалізували українську локалізацію гри. Про те, як відбувалася локалізація та з якими проблемами зіткнулися в процесі, розповідає контент-менеджер компанії Тимур Солод.
У своєму блозі Роберт Левін розповідає, як вони з командою одногрупників створили гру за три місяці. Чому до кінця розробки залишилося лише двоє людей, з якими проблемами вони стикнулися, як ледве не провалили увесь проєкт та що отримали в кінці. Про це та багато іншого — читайте на сайті.
Дар’я Полежака вже більше року живе у Вроцлаві, де опановує геймдизайн у польському університеті. У своєму блозі вона поділилася досвідом переїзду до Польщі, розповіла про те, що допомогло їй швидко опанувати мову та з якими труднощами зіткнулася.