Блоги (стор. 5)

Арт-триб’ют українській культурі в роботах Room 8 Studio

Karyna Khoroshailo 1113

Художники Room 8 створили серію ілюстрацій, присвячену історично-культурній спадщині України. За основу класичні техніки графіки: малювання чорнилами, вугіллям, ліногравюру тощо, а надихатися традиційними розписами, народними казками та іншими культурно-історичними артефактами. Публікуємо добірку цих ілюстрацій. 3

Пітч моєї мрії за 3 хвилини. Як презентувати ідею гри, щоб зацікавити партнерів або інвесторів

Yevgen Grishenko 961

Євген Гріщенко, Product Owner з компанії SciPlay, розповідає про так звані логлайни та пітч у ліфті — методи, які допоможуть покращити презентації проєктів так, щоб підвищити шанси на залучення потрібних спеціалістів або інвесторів. 3

Створення персонажа у Metahuman Avatar: робота з волоссям. Гайд і поради 3D-художниці

Oleksandra Koi 1451

Як підійти до створення персонажа з інструментом Metahuman від Unreal Engine? Про свій перший досвід з цією технологією розповіла 3D Art Lead Олександра Коі. Вона детально розібрала прцоес створення волосся і розповіла про враження від Metahuman. Плюс додала невеличкий глосарів з термінологією.

6 прикладів використання Houdini для Unreal Engine

Viacheslav Titenko 2051

Лід з TechArt і VFX В’ячеслав Тітенко розповів про кілька практичних кейсів застосування Houdini з UE (але ці приклади доречні і для Unity та Blender). Корисний матеріал для VFX-спеціалістів, левел-дизайнерів й розробників у геймдеві. 12

Від Google Docs до ChatGPT. Зручні інструменти для геймдизайнера

Dmytro Karnaukhov 1864

Якими основними інструментами має користуватися геймдизайнер? Що краще використовувати для написання пітчів та концептів? Чи потрібно вміти працювати з Unity та Unreal Engine? Та навіщо використовувати в роботі AI? Про це у своїй статті детально розповідає Дмитро Карнаухов, Game Designer з Pingle Game Studio. 6

Десять трендів перекладів та локалізації у 2023 році

Serhii Ventskovskyi 762

Сергій Венцковський, Chief Comercial Officer в MK:translations, розповідає, що у їхньої компанії в 2022 році кількість проєктів з локалізації ігор зросла у 2,4 рази в порівнянні з минулим роком. І темпи зростання індустрії перекладів будуть лише пришвидшуватися. Яким чином розвивається ця індустрія та які тренди перекладів будуть у цьому році, читайте у матеріалі. 1

Розбираємо, що таке рев’ю ігрового аудіо на прикладі ігор з Indie Cup Ukraine ’22

Руслана Кручек 624

Поговоримо про звучання деяких найкрутіших ігор Indie Cup Ukraine 2022! Руслана Кручек, співзасновниця аудіоагенції VP Production, розібрала звуковий дизайн в кількох проєктах українських розробників та пояснила, що таке рев’ю ігрового аудіо та навіщо воно потрібно. 2

Користь і шкода AI для генерування зображень. Швидкі відповіді на непрості питання

Lina Kit 3017

Що таке штучний інтелект для генерації зображень і яка його користь та шкода? Чому це має турбувати не лише художників? Кому належать генеровані AI зображення? Чи мають страйки проти AI якийсь практичний сенс? Художниця Ліна Кіт дає швидкі відповіді на непрості питання про штучний інтелект і його вплив на працівників креативних індустрій. 10

Чим корисна для продакт-оунерів «Мапа історій користувача». Огляд книги

Yevgen Grishenko 1871

«Мапа історій користувача» — книга, яку Product Owner з SciPlay Євген Грішенко вважає настільною для фахівців свого напряму. Чим вона відрізняється від «Ощадливого Стартапу» Еріка Ріса чи «Від нуля до одиниці» Пітера Тіля, які зазвичай виділяють для продакт-менеджерів та -оунерів? Чому дає більш зрозумілий алгоритм розробки продукту на будь-якій стадії його життєвого циклу? Про це читайте в огляді Євгена на книгу. 2

Портування гри на PS5 та Xbox Series X: технічні роботи та основні нюанси

Vladyslav Popushoi 2288

Як портувати гру на сучасні консолі? Чому порівнювати PS5 та Xbox Series X треба не за терафлопсами? І чому неправі ентузіасти, які за тиждень після релізу поліпшують графіку в грі краще за розробників? Про це на прикладі реальних кейсів розповідає Владислав Попушой, Unreal Engine Developer з Pingle Game Studio. 1

Як тестувати in-app subscriptions у мобільних застосунках

Iryna Olkhovyk 2646

Ірина Ольховик, Head of QA team в компанії SUITSME, у своїй статті розповідає про тестування in-app purchases, їх види, ключові поняття, докладно розкриває тему підписок у мобільних застосунках та іграх, а також показує, які бувають проблеми в роботі підписок. 6

Як правильно структурувати проєкт в Unity: що треба і не треба робити

Maxim Igumenov 2114

Добре структурований проєкт веде до економії часу розробників і допомагає без зайвих нервів інтегрувати функціонал та змінювати об’єкти так, щоб нічого не зламати. У своїй статті Unity Developer з Pingle Game Studio детально розповідає як структурувати код, папки проєкту та ієрархію сцени. 15

Як покращити наративний дизайн локацій

Volodymyr Kramskyi 1840

Важливий принцип наративного дизайну — цікава локація повинна мати свою наративну лінію: минуле, теперішнє та майбутнє. Community Manager компанії Plarium Володимир Крамський на прикладі Kingdom Come: Deliverance, Metro: Exodus та Pillars of Eternity розповідає, яким має бути наративний дизайн локацій в іграх та як його покращити. 8

Blender для концепт-арту та 2D-художників. Поради та корисні аддони

Nazariy Shapovalov 2027

В мережі є багато інформації про процес 3D моделювання, ноди та модифікатори. Навіть якщо ви початківець, то швидко втягнетесь у всі ці аспекти. А ось щодо аддонів у Blender, які були б корисні для концепту арту — інформації дуже мало. Саме про них детально розповідає концепт-художник геймдев-компанії Paga Group у своїй статті.

Як за допомогою ігор проводиться державна політика країн та здійснюється пропаганда способу життя

Vitaliy Chizh 2390

Розробник гри «Мольфар: Поклик серця» розповідає, як ігри можуть стати інструментом пропаганди, пояснює, чому Atomic Heart є «промороликом» ідеї Pax Moskovia та чому навіть S.T.A.L.K.E.R. чи Metro 2033 мають негативний вплив на українську аудиторію. 41

Від атомного енергетика до розробника ігор. Як світчнутися в геймдев

Игорь Шлапак 1897

До того, як потрапити в геймдев, UE/C++ Developer з Kevuru Games Ігор Шлапак займався розрахунком нейтронно-фізичних констант та створенням програмного забезпечення для моніторингу стану активної зони реактора на АЕС. Про те, чому вирішив перейти з атомної галузі у розробку ігор та які скіли стали йому в пригоді, Ігор розповів у своєму блозі. А також дав поради тим, хто тільки планує свічнутися в ігорбуд. 7

Як ігри можуть покращити рівень англійської для роботи у геймдеві. Досвід і лайфхаки спеціаліста

Tymur Solod 3232

В які ігри грати, щоб підтягнути англійську? Що робити, аби підвищити рівень мови для роботи в геймдев-індустрії? Розповідає на власному прикладі контент-менеджер Pingle Studio Тимур Солод. 10

Робоча культура в геймдев-компаніях: вирішення конфліктів всередині команди і табу професійного спілкування

Oksana Khachko 1415

Наскільки важлива корпоративна культура в геймдев-компаніях? Як вона допомагає у роботі з клієнтами та у вирішенні конфліктів всередині команди? А також, як завдяки правильним діям навіть у кризових ситуаціях можна підвищити мотивацію співробітників та сформувати лояльність працівників до компанії. Про це у своїй статті розповідає Team Lead Project Manager у Pingle Game Studio Оксана Хачко. 5

Як впровадити та ефективно використовувати Remote Config в дитячому EdTech продукті

Лес Дібрівний 634

Як створити оптимальний онбординг в грі, який не будуть скіпати, розширити користування доступним функціоналом та експериментувати з головним меню без додаткових перерелізів? За допомогою віддалених налаштувань, аналітики та A/B тестів. А от як саме це реалізувати — детально розповідає у своїй статті Unity Developer з Keiki Олесь Дібрівний. 2

«Пам’ятайте — ваша робота коштує дорого». Як я потрапила у геймдев і чому пішла з нього. Історія 3D-художниці

Редакція GameDev 4481

Анонімна історія 3D-художниці, яка довго мріяла про створення ігор, перейшла з копірайтингу в 3D-арт, але за кілька років залишила роботу в геймдеві. Що пішло не так і на які «червоні прапорці» вона радить звертати увагу, читайте в блозі. 15

← Сtrl 1... 34567...11 Ctrl →