Блоги (стор. 4)

Як дизайнер може використовувати сервер з GPU

Віктор Бондар 1308

Завдяки пришвидшеному рендеру, оптимізації роботи з графічними редакторами та ігровими рушіями, GPU сервер є потужним інструментом дизайнера для втілення своїх креативів. У цьому блозі ви дізнаєтеся, в яких випадках дизайнеру буде необхідний такий сервер. 1

Створення штучного інтелекту ворогів у іграх. Поради Senior Gameplay Designer компанії Remedy

Редакція GameDev 2235

На початку весни редакція GameDev DOU відвідала Games Gathering ’24 Lviv. Одним з виступів була доповідь від Леоніда Степанова — Senior Gameplay Designer у Remedy Entertainment. Він розповів про основні поняття та інструменти, що використовуються для створення штучного інтелекту ворогів у іграх.

Як отримати роботу маркетолога у GameDev сфері з мінімальним досвідом. Власний кейс

Mykola Vynohradov 832

Микола Виноградов — SEO-менеджер у геймдев-компанії RetroStyle Games. Свою роботу він отримав маючи мінімум комерційного досвіду та не проходячи жодних платних курсів. У своєму блозі він розповідає, що для цього потрібно робити, які навичка важливі на його позиції та як поводити себе на співбесідах. 3

Англійська мова в геймдеві — корисна лексика й фрази

Ольга Гриб 1904

Володіння англійською мовою є важливим аспектом роботи в геймдеві. Коректне використання технічної лексики та фраз для комунікації сприяє успішній реалізації проектів та співпраці з колегами по всьому світу. У своєму блозі Localization specialist компанії Bini Games ділиться корисною лексикою і фразами, які допоможуть вам ефективно спілкуватися в цій галузі. 1

Створюємо сценарій для гри на прикладі піратської історії

Anton Lobutynskyi 1453

У своєму блозі Lead Game Designer компанії QS Games Антон Лобутинський ділиться досвідом і патерном розробки сценарію для гри у жанрі ферма & сітібілдер. Як занурити гравця у всесвіт вашої гри? З чого почати і які нюанси варто враховувати? про це та багато іншого читайте у блозі розробника.

Принципи роботи світла і дзеркальних відображень в іграх

Nikita Luzhanskiy 1576

Якщо розглядати комп’ютерну гру, як модель реального світу, то вона має відтворювати будь-які явища, які ми можемо спостерігати у повсякденному житті. Але спроба зробити таку модель ідеальною призведе до сильного навантаження на ПК, тому розробникам завжди треба думати про баланс ціни/якості картинки. Одним із найвибагливіших до ресурсів частин моделювання є світло: його заломлення та віддзеркалення. Саме про принципи роботи світла і віддзеркалень в іграх піде мова у блозі від розробників Pingle Studio. 1

Як звуки допомагають орієнтуватися в іграх та на полі бою

Руслана Кручек 643

Звуковий дизайн в іграх працює не тільки на створення атмосфери, але й допомагає гравцям зрозуміти оточуючий світ, взаємодіяти з ним і навіть передбачати майбутні події. У своєму блозі співзасновниця VP Production Руслана Кручек розповідає, як звукові ефекти допомагають гравцям краще орієнтуватися в іграх і як звуки можуть допомогти нашим артилеристам ефективніше нищити ворога в реальному житті. 2

Враження та висновки з Game Developers Conference 2024 від засновниці fashion-гри SUITSME

Галина Єфремова 570

Нещодавно в Сан-Франциско пройшла Game Developers Conference 2024 — одна з найбільших геймдев-подій року. Галина Єфремова, фаундерка та CEO компанії SUITSME, відвідала її та поділилася своїми враженнями та висновками. Чи треба витрачати $2500 на квиток та будувати складний маршрут з України в США, як підготуватися до івенту, що корисного він може дати — про це та багато іншого, читайте у її блозі. 1

Нагороди від Google, світовий топ та успішне закриття проєктів. Два роки ефективного бізнесу української геймдев компанії

Anatolii Henis 1219

У березні українська геймдев-компанія Burny Games святкує два роки. За цей час команда виросла до 50+ спеціалістів, випустила пʼять проєктів, отримала нагороду від Google та працює над новим продуктовим рішенням. У своєму блозі СЕО Burny Анатолій Геніс поділився інсайдами роботи, розповів про відкриття компанії на початку повномасштабного вторгнення та використання AI в роботі команди. 1

Як створити історичного персонажа, який стане улюбленим для 100 мільйонів гравців

Anna Kulakovska 1373

Як відтворити в грі реального персонажа, але знайти баланс між абсолютною історичністю та стилізацією? Які етапи потрібно пройти команді розробників, щоб в результаті отримати цікавого і яскравого героя? Lead 2D Concept Character Artist у Legou Kyiv Анна Кулаковська у своєму блозі ділиться досвідом роботи над героєм гри Rise of Kingdoms, в яку грають понад 100 мільйонів людей зі всього світу. 4

Оптимізація коду на Unity. Користь співпрограм, керування об’єктами за допомогою масиву та підступність конкатенації рядків

Роман Романіченко 2188

Чому в проєктах на Unity не варто використовувати метод GameObject.Find? Чим можуть бути корисні хеш-значення та як керувати об’єктами за допомогою масивів? У одного з найпопулярніших рушіїв є багато технік оптимізації коду і Unity Developer Роман Романіченко у своєму блозі ділиться порадами та підказками, як їх ефективно використовувати.

Левел-арт у вогні. Як створювалася локація першого квесту зі Cyberpunk 2077: Ілюзія Свободи

Редакція GameDev 1910

На початку весни Редакція GameDev DOU відвідала Games Gathering ’24 Lviv. Одним з виступів був від Ані Булавіної — Senior Environment Artist у CD PROJEKT RED. Вона розповіла про локацію, яку створювала для доповнення гри Cyberpunk 2077 — Phantom Liberty. 2

Полегшити життя розробникам. Фахівці Zibra AI — про лінійку інструментів для створення реалістичних вогню, диму та рідини в іграх

Anastasiia Sereda 671

Нещодавно компанія Zibra AI випустила свою першу повноцінну лінійку інструментів для створення реалістичних візуальних ефектів в іграх — Zibra Effects, Zibra Liquid і Zibra Smoke & Fire. У своєму блозі Анастасія Середа, Marketing Lead deep-tech компанії, розповідає про особливості використання цих інструментів та як користувачі можуть створювати якісні ефекти у кілька кліків. 1

«Я не відчуваю себе в небезпеці в Україні». Чотири історії від співробітниць Pingle Game Studio, які не покинули країну

Редакція GameDev 9147

До другої річниці повномасштабного вторгнення співробітниці української компанії Pingle Game Studio розповіли про свій вибір залишатися в Україні. Фахівчині мають можливість працювати віддалено і жити в будь-якій точці світу, і вони обирають жити в Україні — попри ракетні атаки, загрози ескалації і інші фактори. Чому — читайте у блозі. 113

Як навички, здобуті в геймдеві, допомогли на фронті. Досвід Client Development Team Lead в Plarium

Kaluhin Ivan 3919

Іван Калугін за 10 років в IT пройшов шлях від iOS-розробника до Unity Team Lead у компанії Plarium. А з початком повномасштабної війни — став офіцером артилерії в ЗСУ. У своєму блозі Іван розповідає про те, як готувався до бойових дій, як долав труднощі, як втратив на війні вухо та око і як адаптувався до життя після поранення. А також про те, які цивільні знання та навички допомогли йому на війні. 16

Ефективне портфоліо для ігрового саунд-дизайнера: як оформити та чим наповнити

Влад Плотніков 773

У портфолію ігрових композиторів чи саунд-дизайнерів часто можна побачити редизайн геймплейних відео — ролик, в якому на ігролад гучного тайтлу фахівець накладає своє аудіо. Це нормальна практика, однак вона вже не справляє очікуваного враження на досвідчених людей з індустрії. Про те, чим краще наповнити портфоліо, щоб продемонструвати навички та досвід, розповідає Co-Founder VP Production Влад Плотніков.

Як оформити ТЗ для перекладацької компанії, щоб отримати якісну локалізацію вашого продукту

Serhii Ventskovskyi 535

На західному перекладацькому ринку часто використовують термін localization kit — це набір необхідних матеріалів та файлів, який робить процес локалізації ефективним. Клієнт отримує швидке виконання та якість локалізованого проєкту, а перекладацька команда — всі необхідні ресурси та повне розуміння очікувань замовника. Як створюється такий localization kit і що в ньому має бути, розповідає ССО компанії MK:translations Сергій Венцковський.

Nintendo Switch vs Steam Deck. Переваги і недоліки кожної платформи

Ruslan Atai 3707

На ринку портативних консолей є два головних пристрої, які боряться за увагу користувачів — це Nintendo Switch та Steam Deck. Обидві платформи дуже сильно відрізняються одна від одної і дають різний досвід. У своєму блозі Руслан Атаі, Unreal Developer з Pingle Studio, ділиться враженням від користування Steam Deck і Nintendo Switch, а також згадує переваги і недоліки обох портативок. 9

Застосування нейромережі Stable Diffusion в роботі з казуальною графікою. Досвід і лайфхаки

Elena Samilo 4424

Вже близько року команда художників Smart Project тестує нейромережу Stable Diffusion для більш ефективного виконання робочих цілей. У своєму блозі Олена Саміло, Lead 2D Artist компанії, ділиться особливостями та результатами цієї взаємодії, а також дає поради для ефективного використання AI в роботі. 2

Як штучний інтелект змінює індустрію локалізації і чого очікувати в цьому році

Yuliia Shvydka 1220

Штучний інтелект стрімко увірвався в наше життя і сфера локалізації не стала виключенням. Раніше вона вимагала величезних зусиль, кропіткої роботи та часу, а тепер отримує нові інструменти та перспективи від ШІ. Менеджер з локалізації в геймдев-компанії Bini Games Юлія Швидка у своєму блозі розповідає, як ШІ впливає на сучасний ринок локалізації та які перспективи відкриваються завдяки його впровадженню.

← Сtrl 123456...14 Ctrl →