Детальної інформації про професію 2D художника часто буває дуже мало, а новачки нерідко передають одне одному невірні речі. Тому 2D Artist Андрій Турок у своєму блозі детально розповідає про міфи, необхідні навички та спеціалізації, що існують в цьому напрямку. Більше — читайте в його тексті.
У вівторок, 11 лютого, вийшла Sid Meier’s Civilization VII. Ще до релізу глобальна стратегія отримала багато критики у свій бік — щодо ціни та відсутності України, проблем з інтерфейсом тощо. Редактор GameDev DOU Сашко Перемот пограв в нову частину до релізу і розповідає, чому вона може не сподобатися гравцям.
Senior VFX Artist Денис Яценко починав свою карʼєру в студії, яка займалася створенням мобільних ігор на Unity, а згодом долучився до роботи над однією з найвідоміших AAA-ігор у світі. У своєму блозі Денис розповідає про свій досвід в геймдеві, а також пояснює, чому вирішив поєднати роботу зі створенням освітніх курсів для VFX-художників.
У своєму блозі CTO платформи для геймерів Trophy Hunt Віталій Кравченко розповідає про те, чому колекціонування трофеїв в іграх стало справжнім феноменом та пояснює, як працює їхня крос-платформенна система трекінгу ігрових досягнень.
Artman — це імерсивний симулятор про роботу голлівудського кінопродюсера у недалекому майбутньому. Вам доведеться пройти всі етапи створення кіно — від пошуку фінансування та кастингу акторів до вибору дистрибʼютора та запуску маркетингової кампанії. Детальніше про гру, а також про її створення читайте у блозі.
Віталій Гикавчук професійно займається 3D-друком на принтерах технології DLP, а у вільний час цікавиться геймдевом. Після вивчення Unreal Engine він вирішив створити прототип ігрового рушія, не маючи належного досвіду. У своєму блозі автор розповів, як проходив цей процес. Він базово описав архітектуру власного проєкту, основні виклики та проблеми.
Кожного року виходять прекрасні ігри, які недоотримують увагу від аудиторії. У 2024-му всі сконцентрувалися на S.T.A.L.K.E.R. 2, Wukong, сварках навколо нових Dragon Age і Star Wars. Хоча серед нішевих проєктів є претенденти на звання шедеврів. Наш редактор поділився ТОПом таких ігор на основі власних вражень.
Володислав Давиденко у своєму блозі розповів про участь у Micro Visual Novel Jam 2024. Він розповів, чому вирішив доєднатися до джему, та покроково розібрав створення власної візуальної новели. Автор поділився окремими рішеннями в коді, обґрунтував вибір фреймворку MonoGame й описав виклики, з якими зіткнувся на шляху розробки.
Восени 2024-го українська студія Hologryph взяла участь у Steam Next Fest. Під час івенту в демо їхньої гри SAND зіграло понад 300 тисяч людей. Однак в розпал фестивалю хостер Azure, де були сервери гри, заблокував акаунт розробників і демо перестало працювати. Чому так сталося і як розвʼязали проблему — розповідає голова Hologryph Максим Храпай.
Senior World Builder в Ripple Effect Studios Денис Акулов розповідає про Black Myth: Wukong, FC 25, Helldivers 2 та інші ігри, що вийшли у 2024 році. Які з них йому сподобались, а які ні і чому — читайте у його блозі.
У своїй другій статті про програмування для Atari 2600 сo-founder в Software and Computer Museum Олександр Коваленко розповідає, як малювати спрайти. Автор спробує намалювати тризуб, а також розібратися з проблемами вертикального та горизонтального позиціонування спрайтів на Atari.
Наприкінці грудня в одній зі шкіл Києва вчитель інформатики і C++ Online/Engine програміст Тимур Антонов влаштував для учнів офлайн-геймджем. Три команди, два дні на розробку, а в ролі «рушія» — редактор коду MakeCode Arcade. Що з цього вийшло — Тимур розповідає у своєму блозі.
Одну з найцікавіших інді минулого року, Dredge, зараз можна безплатно отримати в EGS. Як стильний проєкт про риболовлю дає можливість насолодитись медитативним геймплеєм та лякає моторошними монстрами? А також, чи варті уваги два DLC до гри? Про все це у своєму блозі розповідає наша колега — редакторка техстатей на DOU Вероніка Ляшенко.
CEO Red Viburnum Володимир Горбань записав цифрове інтервʼю з інтегрованим середовищем. Героєм незвичної 3D-бесіди став військовий інструктор та ветеран Денис Квебек. Він розповів про геймерів у війську, своє ставлення до українських розробників, які продають ігри в росії та багато іншого. Про все це, а також процес захоплення рухів та постпродакшн в UE5 для інтерв’ю — читайте в блозі Володимира.
На початку грудня вийшла одна з найуспішніших сервісних ігор цього року — Marvel Rivals. Геройський шутер від китайської команди NetEase Games лише за 72 години зібрав 10 млн гравців і обійшов за піковим онлайном Helldivers II. Після тижня у грі редактор GameDev DOU Сашко Перемот ділиться думками щодо потенційного хіта.
Під час одного з блекаутів брати Мирослав та Гліб, які мають чималий досвід в геймдеві, задумали створити власний проєкт. Ним став SHEPIT — освітня мультиплатформа для розробників ігор із системою передзаписаних курсів. Як заради фінансування проєкту довелося продати машину та чому курси для початківців зробили безплатними — читайте у блозі.
Codename: Ocean Keeper — roguelike з елементами виживання від студії RetroStyle Games. Свою гру розробники випустили у липні цього року, а нещодавно організували тематичний фан-арт конкурс. Head of Recruitment & HR команди Наталя Вашець розповідає про нюанси проведення такої активності, помилки у просуванні та роботу з аудиторією. Детальніше про все це читайте в її блозі.
Під час адаптації Fabledom для консолей розробники Pingle Studio зіткнулися з чималими викликами. Про те, як їм довелося рефакторити код, розбиратися з витоками памʼяті, переписувати математичні розрахунки щейдерів і робити ще багато чого, щоб гра однаково гарно працювала на PS, Xbox та Switch — читайте у їхньому блозі.
За плечима українців — тисяча днів повномасштабної війни. На самому початку вторгнення багато ігрових компаній проявили солідарність з нашою країною. Осторонь не залишилися і платформи. У своєму блозі редактор GameDev DOU Сашко Перемот розбирається, як на повномасштабну війну реагували STeam, Ps Store, Epic Game Store та інші.
Децентралізація в іграх з’явилася природно, як частина розвитку автоматизації в геймдеві. Вона дозволяє розробнику делегувати частину відповідальності гравцям. Наприклад, роботу над балансом чи створення фанатських модів. У своєму новому блозі Unity Developer Дарія Цалікова продовжує на прикладах досліджувати переваги такого підходу до розробки ігор.