Блоги (стор. 2)

Чотири вершники революції, або як ми за три місяці створили світ Freedom Tower

Anna Mikhel 2249

Freedom Tower — це дебютна TTRPG команди Eternal Games. Гра натхненна боротьбою за незалежність України після Першої Світової війни та містицизмом українського фольклору. У своєму блозі Анна Міхель, Lead Artist в Eternal Games, розповідає про те, як створювалася ця гра. 20

Мавпи разом сила: як писати інтерактивну історію командою авторів

Олександр Чезганов 1025

У своєму блозі засновник та наративний директор Native Games Studio Олександр Чезганов розповідає, як працює сценарна команда над комплексними, розгалуженими інтерактивними історіями та всім, що з цим пов’язано. Про нюанси роботи у колаборації, створення документації та багато чого іншого — читайте на сайті. 1

Два мільйони слів і обмеження на кількість символів у діалогах. Як створювалася українська локалізація Baldur’s Gate 3

Tetiana Cherednychok 2264

3 серпня 2023 року стався повноцінний реліз Baldur’s Gate 3. В день виходу гра отримала офіційну українську локалізацію, яку геймери встигли покритикувати. Тетяна Чередничок Localization Project Manager проєкту та Юра Павлюк Team Lead проєкту з локалізаційної спілки «Шлякбитраф» у своєму блозі розповідають, з якими викликами вони стикнулися під час перекладу такої масштабної гри. 17

Майстерня швидких MVP: Як побудувати конвеєр з розробки мобільних ігор

Yevhenii Ratushnyi 1868

Як побудувати конвеєр для створення якісних мобильних ігор та дати бізнесу інструмент для пошуку вдалої комбінації візуального стилю та механік? Чи можливо зменшити термін активної розробки з трьох місяців до 2-3 тижнів? Про ці та інші виклики у своєму блозі розповідає Lead Unity Developer студії APPSULOVE Євгеній Ратушний. 2

Семантика, втручання в UI та проблеми з підтримкою. Як створювалася українська локалізація Strayed Lights

Tymur Solod 636

Нещодавно українська компанія Pingle Game Studio завершила портування атмосферної пригодницької гри Strayed Lights на обидва покоління PS, Xbox, а також Nintendo Switch. Разом з тим, розробники з власної ініціативи реалізували українську локалізацію гри. Про те, як відбувалася локалізація та з якими проблемами зіткнулися в процесі, розповідає контент-менеджер компанії Тимур Солод.

Магічний сурвайвл у кишеньковому світі: як підлітки розробили гру на Unity за 3 місяці

Роберт Левін 2549

У своєму блозі Роберт Левін розповідає, як вони з командою одногрупників створили гру за три місяці. Чому до кінця розробки залишилося лише двоє людей, з якими проблемами вони стикнулися, як ледве не провалили увесь проєкт та що отримали в кінці. Про це та багато іншого — читайте на сайті. 3

«Ніхто вам про це не розкаже, але у Вроцлаві багато щурів». Історія релокації до Польщі під час війни

Daria Polezhaka 3377

Дар’я Полежака вже більше року живе у Вроцлаві, де опановує геймдизайн у польському університеті. У своєму блозі вона поділилася досвідом переїзду до Польщі, розповіла про те, що допомогло їй швидко опанувати мову та з якими труднощами зіткнулася. 4

«Я думала, що малювати не вмію». Як я пішла зі сфери освіти і стала геймдев-художницею

Halyna Nechayeva 2404

Пів року тому Галина звільнилася зі стабільної роботи у сфері науки та освіти, щоб розвиватися як художниця в індустрії ігор. Про те, як вона наважилася змінити галузь у 36 років, що було складного і які недоліки є в новій роботі, вона розповіла у цьому матеріалі. 6

Шлях до майстерності: досвід та кар’єра в Full-Stack Game Development

Stanislav Felinskyi 704

Перехід від age of production до age of imagination змінив формулу успіху. Інновації, підприємництво, критичне мислення стають все більш важливими поряд з традиційними навичками. Компаніям необхідно адаптувати свої бізнес-моделі водночас задовольняючи попит на сучасні навички та можливості своєї команди. Станіслав Фелінський, Software Development Director в Innovecs Games, розповідає, як розкрити потенціал співробітників та побудувати надихаючу культуру в геймдев-компанії.

Топ-10 асетів та сторонніх кітів, які варто використовувати в розробці ігор​​

Лес Дібрівний 1747

При створенні своєї гри ви обовʼязково будете використовувати сторонні асети. Олесь Дібрівний, Unity Developer в компанії Keiki, наводить топ-10 асетів та сторонніх кітів, серед яких інструмент, що стане в нагоді за відсутності досвідченого 3D художника на проєкті, рішення для створення анімаційних послідовностей та багато іншого. 3

За лаштунками польського геймдеву: початок моєї історії світчерства та навчання у виші

Daria Polezhaka 1656

З початком повномасштабного вторгнення харківʼянка Дар’я Полежака разом з донькою переїхала до Вроцлава. Нині вона працює редакторкою на фрилансі та паралельно навчається у польському університеті на спеціальності «геймдизайн». У своєму блозі Дарʼя розкриває секрети вищої школи, в якій готують майбутніх спеціалістів геймдеву, а також ділиться досвідом світчерства в індустрію розробки ігор. 7

Якою галузь 3D була у нульових, як 3D-художнику розвиватись і чим корисний аутсорсинг. Розповідає Lead Character Artist

Max Viekovshynin 1864

Яким було становлення 3D-художника у нульових, чим співпраця на аутсорсингу може допомогти спеціалісту та як співпраця з західними компаніями впливає на роботу і проєкт. Своїм досвідом поділився Lead Character Artist у Pingle Game Studio Максим Вєковшинін.

«Дехто плакав і обіймав нас, кричали: „Слава Україні“». 3D Animator про свій досвід на війні та визволення Харківщини

Сергій Радченко 1860

Сергій Радченко працює 3D-аніматором у Pingle Game Studio, та останні півтора роки він провів як старший солдат на війні. Зокрема брав участь у звільненні Харківщини і обороні під Кремінною. У своєму блозі Сергій поділився цим досвідом і розповів, які думки з’являються в окопі та що допомагає триматись. 3

Хто такий наративний дизайнер та як ним стати. Розповідають наративники S.T.A.L.K.E.R. 2 і The Sinking City

Редакція GameDev 2139

Скільки заробляють наративні дизайнери? Чи підходить ця професія гуманітаріям для легкого входу в індустрію? Що треба знати на старті, щоби не створити зайвих проблем собі та команді? Про це та інші аспекти професії розповідають наративні дизайнери Сергій Тен та Влад Бєляєв, які працювали над іграми The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One і S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chornobyl.

З шеф-кухарів у техартисти: історія співробітника Pingle Game Studio

Sergey Batura 777

Ще три роки тому Сергій Батура був шеф-кухарем і директором одного з кращих ресторанів у Дніпрі. Нині він Technical Artist у Pingle Game Studio. Про те, чому заради геймдеву він вирішив залишити свою попередню кар’єру на її піку, та що б він порадив тим, хто збирається світчнутися в розробку ігор, Сергій розповідає у своєму блозі.

«Кожен працівник студії міг запропонувати власну ідею для гри». Як створювався український проєкт Speed Crew

Daniel Poludyonny 808

Гра про автоперегони Speed Crew розроблялася півтора роки і ще до релізу отримала 12 тисяч завантажень. Вона має українську локалізацію і невдовзі отримає порт на ПК. Про те, чому команда сфокусувалась на ніші кооперативних ігор для Nintendo Switch і як проєкт змінювався в процесі, розповів Данило Полудьонний, Game & VR Studio Director в N-iX. 5

Два місяці після запуску «Каталогу української локалізації ігор». Статистика, інформація, плани

Taras Syniuk 1167

Минуло два місяці відтоді, як команда UnlocTeam запустила «Каталог української локалізації ігор» — платформу, де зібрано понад 1,5 тисячі ігор з підтримкою української мови. Завдяки активності та загальному сприянню спільноти каталог ігор значно розширився. Про успіхи, статистику і плани платформи розповідає менеджер проєктів в UnlocTeam Тарас Синюк. 3

Як запустити кампанію на Kickstarter для своєї гри. Розповідає ексдиректор з маркетингу в CDPR

Редакція GameDev 1255

Як інді-розробникам запускати ефективні кампанії на Kickstarter? Цій темі була присвячена лекція на конференції Digital Dragons 2023, яку провів Міхал Гембіцький, колишній директор з маркетингу в CDPR і теперішній Head of Publishing у Lesser Evil. Ми відвідали цю лекцію і з дозволу автора публікуємо її переказ та слайди з презентації.

Створення ігрового персонажа: від брифу до фінального полішингу

Ірина Щербина 1644

Сучасному художнику при роботі на ігрових проєктах треба не тільки гарно малювати, а й розуміти як ефективно організувати всі процеси для швидкого та якісного результату. Іра Щербина, Art Director в Smart Project, у своєму блозі розповідає про сім основних етапів створення персонажа для гри.

Тарас Лютий та Марічка Непереможна: як ми розробили українських персонажів для двох ігор Plarium

Stas Shegolev 4101

Як створити персонажів, що уособлюватимуть українську культуру й при цьому органічно вписуватимуться в загальну тематику гри? Де шукати для них референси та що треба робити для оптимізації цих героїв? Про це у своєму блозі розповідає Associate Art Director у Plarium Ukraine Станіслав Щоголєв. 14

← Сtrl 123456...10 Ctrl →