Блоги (стор. 2)

«Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією «Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією

Олег Петровский 2918

Олег Петровський, РМ у Pingle Game Studio, розповів, як у перші дні війни вивозив з Києва у Львів свою домашню тваринку — змію на ім’я Шингецу. 4

Музика сфер у космічному шутері: історія про співпрацю Пола Маккартні та студії Bungie Музика сфер у космічному шутері: історія про співпрацю Пола Маккартні та студії Bungie

Asya Harbuzova 197

Розповідаємо, як колишній учасник The Beatles писав музику для науково-фантастичного шутера і як його мелодія для валторни з трьох нот стала однією з ключових музичних фраз Destiny. 2

Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 3. Що ж ми розробляємо? Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 3. Що ж ми розробляємо?

Yevgen Grishenko 346

Що треба знати продакт-менеджеру перед тим, як обрати проєкт? Чим відрізняється робота над різними ігровими жанрами і що між ними спільного? Своїми міркуваннями ділиться Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay.

Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5 Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5

Asya Harbuzova 827

Привіт! Це п’ятий випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіші знахідки за тиждень. У цьому випуску ви знайдете курс про роботу з технологією MetaHuman, генератори підземель і будинків, асети з текстурами й 3D-моделями середовища та багато інших корисностей для розробки ігор.

Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці

Anastasiia Koronenko 2135

Анастасія Короненко, Unity Developer з компанії OBRIO, розповіла, як після трьох років виховання дитини зважилася освоїти нову сферу і піти у геймдев. Як знаходила час на вивчення C# та Unity, як готувалася до співбесід та на що, окрім цікавого проєкту та зарплати, звертала увагу при виборі місця роботи. 20

Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4 Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4

Asya Harbuzova 408

У четвертому випуску геймдев-дайджесту ми зібрали кілька асетів та рекомендацій для Unity-розробників, безкоштовний каталог текстур для Blender та Unreal Engine, а ще зробили добірку з корисними відео, туторіалами та статтями про геймдев.

Звуки Бангкока, Fedora для геймерів та безплатні інструменти для Blender. Геймдев-дайджест № 3 Звуки Бангкока, Fedora для геймерів та безплатні інструменти для Blender. Геймдев-дайджест № 3

Asya Harbuzova 529

Привіт! Це третій випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіше за тиждень. У цьому випуску шукайте інструменти для анімації та роботи з Blender, безкоштовні асети для Unreal Engine та, звісно, добірку цікавих лонгрідів і відео про світ ігробуду. 3

NFT и криптовалюта в геймдеве: хайп или долгосрочный тренд NFT и криптовалюта в геймдеве: хайп или долгосрочный тренд

Stanislav Osipov 1630

Все чаще издатели и разработчики хотят интегрировать криптовалюту или NFT в игры, но далеко не все понимают, что с ними делать. Станислав Осипов, сооснователь компании Stan’s Assets from KAPPS, в своем блоге разбирался, насколько NFT и крипта — рабочие истории в геймдеве и на долго ли они тут задержатся. 3

Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві

Максим Маковский 772

Як швидко настане час, коли штучний інтелект зможе створювати 3D-моделі для гейм-продакшену з мінімальним залученням художників? А коли замінить їх повністю? На ці та інші питання відповів Максим Маковський, Technical Art Director з компанії Room 8 Studio. 2

Створення музики до Cyberpunk 2077, безкоштовний GraphN та демонстрація UE5, у яку можна пограти. Геймдев-дайджест № 2 Створення музики до Cyberpunk 2077, безкоштовний GraphN та демонстрація UE5, у яку можна пограти. Геймдев-дайджест № 2

Asya Harbuzova 329

Це другий випуск геймдев-дайджесту, у якому наша редакція збирає все найцікавіше за тиждень. Новини, можливості та уроки для розробників, цікаві відео та лонгріди про ігрову індустрію та, звісно, безплатні асети й інструменти для створення власних ігор. 1

Как провести 48 часов на Game Jam с пользой: наблюдения ментора Как провести 48 часов на Game Jam с пользой: наблюдения ментора

Виктор Антоненко 878

Почему не стоит брать в команду больше четырех человек, что нужно подготовить заранее, как презентовать свою игру для жюри — Виктор Антоненко, Unity Lead из компании OBRIO, поделился полезными советами для тех, кто собрался попробовать свои силы в геймджемах. 1

«Думаю, золота доба вже позаду»: як розробляли ігри в дев’яностих і нульових «Думаю, золота доба вже позаду»: як розробляли ігри в дев’яностих і нульових

Asya Harbuzova 3138

Сучасні ігри створюються великими командами, які мають потужне «залізо», ШІ, UE5 і купу інших технологій. Однак в індустрії були культові та приголомшливі проєкти, які працювали без цього всього: згадати хоча б Diablo та DOOM. Нещодавно розробники на Hacker News згадали, як їм вдавалося робити ігри 20–30 років тому. А ще міркували про те, чи стали ігри складнішими сьогодні. Публікуємо найцікавіші з цих відповідей. 3

Перспективы роста в нише UI/UX для 2D-художников Перспективы роста в нише UI/UX для 2D-художников

Гриневич Александра 1186

Почему UI/UX ー перспективная ниша для развития художников? Какие есть мифы о профессии UI/UX Artist? Что входит в их обязанности и что можно подучить, чтобы прокачаться в этом направлении? Об этом и многом другом на нашем сайте рассказала руководитель департамента фич VOKI Games. 3

Геймдев-дайджест. Випуск № 1 Геймдев-дайджест. Випуск № 1

Asya Harbuzova 973

Ми запускаємо новий формат дайджесту, де будемо щотижня збирати найцікавіше з галузі геймдеву. Статті, новини, відео та, звісно, лонгріди про світ ігробуду. Плюс безплатні асети й інструменти для розробки ігор. Сподіваємось, буде цікаво :) 1

Як знайти фінансування для своєї інді-гри Як знайти фінансування для своєї інді-гри

Asya Harbuzova 1418

Нещодавно Понтус Малер, директор акселераційної програми GTR, опублікував поради для інді-розробників, які шукають гроші для випуску своєї гри. Переказуємо найважливіше з його матеріалу про бізнес-ангелів, венчурний капітал і світ геймдеву.

Топ-5 юридических советов по подготовке игр и приложений к публикации в App Store и Google Play Store Топ-5 юридических советов по подготовке игр и приложений к публикации в App Store и Google Play Store

Вячеслав Устименко 1650

Каких ошибок стоит избегать, чтобы не нарушить правила платформ, что писать в Privacy Policy и как грамотно построенный Terms of Service в паре с удачно выбранной юрисдикцией для операционной компании позволяет законно избежать или уменьшить налоги. 2

Юмор в играх. Теория и опыт использования комедии в казуальных играх. И не только Юмор в играх. Теория и опыт использования комедии в казуальных играх. И не только

Богдан Дикий 2327

Нарративный дизайнер VOKI Games Богдан Дикий предлагает серьезно поговорить о юморе в казуальных играх. В этой статье вы узнаете теорию юмора, его применение в диалогах и геймплее, а также о шутках, которые лучше не использовать в играх. 5

Коли краще зробити своє, ніж купити готове. Як створювали власну систему візуальних скриптів для Atom RPG Коли краще зробити своє, ніж купити готове. Як створювали власну систему візуальних скриптів для Atom RPG

Constantine Dopira 2886

Скористатись готовим інструментом при розробці гри зазвичай простіше та розумніше, ніж все робити з нуля. Особливо, якщо ви працюєте в інді-студії. Однак бувають випадки, коли зроблений своїми силами інструмент буває кориснішим. Як от у випадку з українською грою Atom RPG, розробники якої створили власну систему візуальних скриптів. Про те, як та навіщо вони це зробили, розповів один зі співзасновників AtomTeam. 30

← Сtrl 123 Ctrl →