Як створювали механіку гри на гітарі в The Last of Us Part II. Історія розробників Naughty Dog

Однією з особливостей екшену The Last of Us: Part II є інтерактивна гра на гітарі: де Еллі може заграти будь-яку мелодію руками користувачів. Розробники студії Naughty Dog детально розповіли, як створювалась ця механіка і чому вона саме така.

За словами Гранта Хойшта і Марка Берроуза з Naughty Dog, музика завжди була наріжним каменем в іграх студії. Та у випадку з The Last of Us: Part II вони хотіли піти далі — й передати музику безпосередньо в руки гравців.

Ідея лежала на поверхні: від перших сторінок сценарію до прем’єрного трейлеру — в центрі сюжету завжди була гітара. Тож геймдизайнери хотіли, щоб користувачі могли грати на ній з самого початку, аби відчути зв’язок між Джоелом та Еллі.

Однак світ The Last of Us приземлений і похмурий — тож веселенька мінігра на гітарі не пасувала б постапокаліптичному середовищу. Ба більше, гра Еллі — це не про демонстрацію своїх навичок чи мрії стати рок-зіркою. Це пам’ять про близьку людину, спосіб утримати з нею зв’язок і висловити почуття через музику.

«Тож ми одразу відчули, що це не буде мінігра, де найважливішим є ритм. Такі експерименти дуже потішні, але нам потрібне відчуття самозаглиблення та вираження почуттів, а не технічні рифи, комбо абощо», — розповіли розробники.

Але які альтернативи? Як створити таку гру на гітарі, яка відповідала б виразній і меланхолійній атмосфері? Розробники почали шукати натхнення не лише в готових іграх, а й в програмах для створення власної музики. На особливу увагу заслуговують музичні застосунки для смартфонів: саме звідти взялась ідея з інтерфейсом сенсорного екрана. Її використали для гри на гітарі через тачпад геймпаду DualShock 4.

На щастя, в студії досить рано записали пісню «Take on Me» гурту A-ha, яку співала Ешлі Джонсон, акторка, що озвучила в грі Еллі. Тож розробники одразу мали фундамент, на якому можна побудувати інтерактивну мінігру.

«Тоді ми запитали себе, наскільки великий фрагмент пісні має відтворити гравець, перш ніж запуститься відео? Чи варто накладати спів Ешлі, коли на гітарі грає користувач? Скільки свободи ми дамо гравцеві, перш вважатимемо його гру невдалою? Виявилось, що гарний спосіб відрізнити успіх від провалу — відстежувати прогресію акордів, але залишити перебирання струн на розсуд гравців. Так вони мають більше можливостей для вираження музики, зокрема темпу, тактового розміру і стилю, але водночас пісня залишиться впізнаваною», — зазначили в Naughty Dog.

Щойно прототип «Take On Me» був достатньо готовий, розробники почали думати про решту потрібних пісень. Погодились, що добре пасуватиме «Future Days» Pearl Jam, але були й інші ідеї. У кожному разі знадобилося б більше акордів, тож вони запитали себе...а скільки акордів потрібно, щоб зіграти будь-яку пісню, яку можна додати?

«Звідси й бере початок наш тренувальний режим Free Play. Ми не планували його спочатку, ідея виникла під час розширення системи для інших пісень. Спускаючись у кролячу нору Free Play, стало зрозуміло, має бути більше можливостей для самовираження гравців», — повідомили в студії.

Мета полягала в тому, щоб розташувати коліщатка акордів так, аби вони були інтуїтивно зрозумілими для гравців із певними музичними знаннями. Але й новачки мали б звучати добре, навіть коли просто граються з коліщатком.

Тоді настав час це втілити! І безліч відділів Naughty Dog доклали зусиль, аби мінігра на гітарі справді звучала. Актори зробили записи, аніматори налаштували розташування пальців і жести гри на гітарі; звукові та музичні команди записали сотні звуків на різних гітарах. Відділ створення антуражу пропрацював обертання гітарних кілків, вібрацію струн та лакування гітари. Команда QA виловлювала безліч недосконалостей. Інші дизайнери продумали, як і куди додати все це. А UI-команда допомогла створити коліщатка для акордів і візуальну систему підказок, аби гравцям було легше керувати процесом.

«Ми сподівалися, що ця мінігра працюватиме на двох рівнях. По-перше, на емоційному рівні: завдяки пісням гравці резонують (!) з персонажами та відчувають зв’язок між ними. По-друге, хотілося, щоб режим Free Play сприяв оригінальній творчості: аби гравці робили власні кавери на пісні, а не лише використовували композиції з гри. Після запуску гри ми були в захваті, бо саме так і сталося! Протягом кількох днів у соцмережах почали з’являтися кліпи, на яких гравці робили кавери пісень, підспівували чи навіть створювали оригінальну музику на гітарі. Команда Naughty Dog обмінювалась тоннами відео з улюбленими виконаннями, тому ми неймовірно вдячні всім, хто долучився! Ви не уявляєте, як дивовижно було це побачити», — поділились розробники

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ще й не фальшивить зараза :)

Підписатись на коментарі