Як навчання приносить користь бізнесу. Досвід QS Games

В час нестабільного ринку ми зробили ставку на навчання співробітників і не помилились. Кількість колег, що навчаються, за рік зросла на 86%. Загалом у 2024 навчались або планують навчатися 59% співробітників.

Ми перебудували процеси, запустили внутрішні курси по найбільш затребуваним напрямкам, оцифрували вимірювання ефективності навчальних івентів та включили Sharing knowledge як одну із компетенцій для оцінки під час Performance Review співробітників.

Результати цієї ініціативи вже можна відчути і виміряти в грошах, які принесло навчання в той чи інший спосіб. Наприклад, навчання для геймдизайнерів допомогло покращити наші ігри та їхні показники, а навчання лідів допомогло нам будувати команди більш свідомо і за рахунок цього заощадити бюджети.

Про QS Games

Ми — провідна українська геймдев студія. За 14 років ми виросли від маленької команди з 5 людей до студії з понад 160 талановитих професіоналів, які перетворюють креативність на неймовірні ігрові світи. Наші проєкти Farland, Papaya, Coral Isle 2, The Farmers, Coral Isle Mob захоплюють сотні тисяч гравців по всьому світу.

Розвиток Learning & Development напрямку

Learning & Development завжди був одним із пріоритетів нашої компанії в роботі зі співробітниками, адже завдяки постійному розвитку ми покращуємо наші ігри та збільшуємо прибутки. Проте, активно розбудовувати цей напрямок ми почали рік тому. В Confluence ми створили Universe of learning, навчальний портал, який складається з Бази знань та внутрішніх навчальних івентів.

База знань містить безліч навчальної інформації по різним напрямкам: Game design, Art, Marketing, Management, Project management, Product Analyze, HR, про внутрішні процеси та користування різними платформами, тощо.

Навчальні івенти

Цього року QS Games зосередилась на внутрішніх івентах, адже вони більш корисні та вигідні для компанії. Спікерами на внутрішніх курсах виступають зовнішні експерти, з якими ми погоджуємо індивідуальну програму для нас. Цього року нам вдалося запустити:

  • Курс з People management, який пройшло 27 лідів компанії.
  • Курс по 2D, який пройшли 30 2D художників.
  • Інтенсив з Live Opps пройшли 18 Game designers.

На осінь ми плануємо:

  • Курс People management-2 для менторів та потенційних менеджерів, щоб допомогти їм спілкуватися ефективніше, а деяких — підготувати до можливої лідовської позиції в майбутньому. Цей курс розпочнеться в 2024 і завершиться вже в 2025 році.
  • Серію внутрішніх Meet Up зустрічей, спікерами на яких будуть наші співробітники. Основна мета цих зустрічей — це обмін знаннями для прискорення або покращення роботи. В майбутньому ми плануємо проводити Meet Up на постійній основі, адже окрім обміну знаннями, це класний інструмент для розвитку наших співробітників як експертів. Виступаючи спікерами вони поглиблюють свої знання в професійні сфері та опановують ораторські навички і вміння ділитися своїми знаннями. Доречі, запит на такий формат ми отримали саме від наших співробітників.
  • Курс Public Speaking для тих, хто хоче ділитися своїми знаннями з колегами, але має складнощі із публічними виступами.

Наразі ми вже в процесі планування 2025 і можемо поділитися частинкою цього плану:

  • Поглиблений курс по монетизації та економіці для Game designers.
  • Курс по комунікаціям для лідів від однієї з наших HR.
  • Програма курсу з Лідерства для лідів наразі в розробці.
  • Можливо організуємо вузьконаправлене навчання для 2D художників.
  • Ще 1 серія Meet Up зустрічей.

Ну і ми точно продовжимо здобувати нові знання та ділитися ними один з одним!

Окрім внутрішніх івентів ми продовжуємо користуватися послугами зовнішніх провайдерів. В кінці року L&D спеціаліст разом з менеджерами та HR командою планують навчання на наступний рік. Керівники обговорюють потреби співробітників в своїх командах і подають їхні запити. Зазвичай ці потреби ґрунтуються на результатах Performance Review співробітників, коли вони разом з менеджерами формують подальший план розвитку і визначають, які навички потрібно покращити. Ейчари узгоджують ці запити з потребами бізнесу, потім підбирають курси від зовнішніх шкіл. Цей план є гнучким і може змінюватися протягом року, залежно від потреб команд та зокрема новеньких співробітників.

Оцінка ефективності навчання

Все починається з аналізу бізнес-потреб. Наприклад, нам було потрібно, щоб наші команди працювали злагодженіше та ефективніше і ми запустили навчання для наших лідів. Ми хотіли збільшити прибутки наших проєктів і запустили навчання для гейм дизайнерів. Наразі у нас в планах розвивати культуру sharing knowledge, тож ми готуємо курс з публічних виступів.

До кожного внутрішнього курсу, який плануємо запустити, ми заздалегідь прописуємо чіткі цілі та критерії оцінки, які в кінці допомагають нам визначити, чи було навчання результативним. З інструментів оцінки ми використовуємо опитування самих студентів, їхніх лідів та метод інтервʼю під час 1-1 зустрічей. Результати фіксуються в таблицю і потім виводяться у статистику за рік. При складанні опитувань ми спираємось на прописані критерії оцінки, беремо загальний фідбек про курс і також маємо стандартні запитання, як: «Які нові знання / навички ти отримав (-ла), покращив (-ла) під час проходження навчання?», «Які завдання, проблеми з якими ти стикаєшся в роботі, допомагають вирішувати здобуті знання?», «Чи впливають результати навчання на загальний результат команди / проєкту? Якщо так, то як саме?». Менеджери відповідають на схожі запитання, але про своїх співробітників або команди.

Додаткові складові L&D

Окрім цього ми розпочали розвиток нашої YouTube сторінки і безкоштовно ділимося знаннями з авдиторією. В прямих ефірах наша HR команда та менеджери розказують поради щодо побудови власної карʼєри, а технічні спеціалісти діляться знаннями в свої сферах, наприклад, у вересні ми плануємо розкрити тему «Лідерство в IT: як отримати бажане підвищення».

Окремою складовою нашого L&D є онбординг новеньких, ми розробили та постійно оновлюємо тьюторіали по всім напрямкам роботи, щоб полегшити адаптацію співробітників: як новеньких, так і тих, хто отримали промоушини всередині компанії. А гарно організована База знань допомагає не лише тим, хто проходить навчання, а й тим хто навчає. Такий підхід заощаджує час та вартість розвитку команд.

Результати 2024 року

Напевно один із найголовніших розділів цього блогу 😊 Отже, резюмую:

  • Наше навчання стало плановим і є чіткий бюджет та облік. Ми знаємо, чого ми хочемо навчити і як ми виміряємо результат.
  • Кількість колег, які навчаються, за рік зросла на 86%.
  • Створили Universe of learning та наповнили Knowledge base.
  • Покращили онбординг процес та полегшили входження новачків у команду.
  • Наші ліди почали ефективніше взаємодіяти з підлеглими їм командами.
  • Запустили вебінари на YouTube.
  • В рамках Інтенсиву з Live Opps наші гейм дизайнери мали домашнє завдання спроєктувати фічі, які незабаром буде додано в наші ігри.
  • Запускаємо першу серію Meet Up зустрічей та розвиваємо культуру, де колеги діляться знаннями один з одним.
  • Маємо курс, який допоможе співробітникам підготуватися до майбутніх лідовських позицій.

Відгуки наших колег

«Мені було дуже цікаво якісніше розібратись з анатомією людини, і я з цього блоку занять багато для себе винесла, адже вивчення самостійно не дає можливості розібратись в багатьох моментах, а коли є супровід це значно ефективніше. Далі концепт, теж дуже важлива складна тема, костюм, динаміка, форма — насправді всі теми були корисні, навіть базові, з яких починався курс, це завжди корисно повторити».

«Покращив знання різних аспектів пов’язаних з плануванням і реалізацією івентів, епізодів та гри загалом».

«Після проходження курсу співробітниця значно покращила свої навички взаємодії з командою, стала більш впевненою у прийнятті управлінських рішень та в комунікації з колегами. Це було відзначено як безпосередньо її керівником, так і командою під час щорічної оцінки на Perfomence Review. Співробітниця також зазначила, що навчання значно сприяло її професійному зростанню».

«Сподобалось, що інформація була прикладна і стосувалась саме нашого сегмента ігор, тож містила заздалегідь інформацію, що підходить нам».


Якщо підсумувати, то розвиток наших співробітників — це один зі стовпів, на якому будується культура QS Games. І ми дуже задоволені результатами цього будівництва.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному2
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі