Як краще представити свою гру: поради від видавців

Британський розробник і видавець Chucklefish опублікував порадник для розробників, які хочуть зацікавити видавців своєю грою. Він розрахований і на досвідчених фахівців, і на інді-розробників, які тільки починають свій шлях. Вибрали з матеріалу найголовніше, і, сподіваємось, ця інформація буде для вас корисною.

Звісно, ніщо не продасть гру так добре, як сама гра, але й правильна презентація для видавців не завадить. Тож розберемо, що у ній має бути й додамо кілька прикладів, які можуть стати вам у пригоді.

Пам’ятайте, що всі видавці ігор різні: якщо ви мрієте опублікувати гру в когось конкретного, поцікавтесь, яким пропозиціям віддає перевагу ця компанія.

Перш ніж звернутися до видавця

Перед тим, як звертатися до видавця з пітчем своєї гри, треба визначити для себе декілька важливих аспектів, які допоможуть справити краще враження і не розгубитись під час бесіди.

Розберіться, що саме ви робите

Ви маєте бути знавцем всіх аспектів своєї гри. Це не означає, що треба детально розповідати видавцю про вашу розгалужену систему діалогів чи дизайн боїв (хіба що там справді якась фантастика). Але треба знати, скільки часу і грошей знадобиться для завершення розробки. Якщо ви плануєте додати певні механіки, але ще не придумали, як гравці їх використовуватимуть, то спланувати час буде складно.

Чим краще ви продумаєте дизайн гри, тим легше буде поділитися своєю ідеєю з видавцями та відповісти на їхні запитання. Добре опрацьована ідея додає підґрунтя до вашого плану випуску, презентації та бюджету.

Визначте, що вам потрібно для створення гри

Трохи обміркуйте обсяги того, що ви хочете і готові зробити. Скільки буде рівнів? Скільки годин триватиме гра? Дізнайтеся, що можливо зробити з вашими ресурсами або орієнтовним бюджетом. Врахуйте, скільки людей в команді потрібно, аби досягти вашого бачення.

Після цього розробіть реалістичний графік, щоб показати видавцеві, як довго триватиме розробка. Розпитайте друзів, інших розробників ігор, загалом дослідіть, скільки часу може знадобитися на створення гри.

Попрактикуйтесь

Коли план готовий, навчіться розповідати людям про своє бачення гри так, щоб вона викликала захват. Знову ж, не треба занурюватись у всі деталі. Навпаки — спробуйте передати свою ідею гри якомога стисліше. Наприклад, деякі розробники звертались до студії Chucklefish з такими описами ігор:

Виходьте на поле битви з Wargroove, стратегічною грою для 4 гравців! Виберіть свого Командира і ведіть покрокову війну проти інших фракцій. Створюйте та діліться мапами, кат-сценами та кампаніями за допомогою простих редакторів та розгалужених налаштувань!
INMOST — це атмосферний сюжетний платформер-головоломка, де троє ігрових персонажів пов’язані в одній темній, заплутаній історії. Вам потрібно дослідити кожен закуток у старому покинутому замку, бути непомітними, торувати собі шлях крізь ворогів і смертельні пастки, щоб уникнути зла, яке ховається всередині.

Попрактикуйте свою презентацію на друзях і родині. Спробуйте описувати гру в різні способи й визначте, який діє на аудиторію найпотужніше.

Коли краще надсилати свою презентацію

Видавці трапляються різні. Деякі підпишуться на випуск гри незадовго до її запуску, інші — за кілька років до цього. Здебільшого розробники хочуть погодити випуск гри за 6 місяців до запуску. Видавці Chucklefish пишуть, що в ідеалі погоджувати це за рік, аби був час дослідити аудиторію, сформувати спільноту, підігріти цікавість та створити вішлисти!

Взагалі анонс гри — це чудова можливість визначити, наскільки вона цікава користувачам. Деякі інді-розробники використовують реакцію з соцмереж чи вішлисти Steam як частину своєї презентації. Інші ж автори покладаються на досвід і знання видавців, щоб ретельно спланувати оголошення про випуск гри. Навряд існує універсальне правило, ті ж Chucklefish підписували й анонсовані, і неоголошені ігри на різних етапах розробки.

На що звертають увагу видавці

Вам потрібно чітко сформулювати особливості гри. Навіщо людям грати у вашу гру? Що нового та свіжого ви пропонуєте ринку? Чим простіше ви поясните це, тим більше шансів привернути увагу видавців.

Однак навіть після цього навряд хтось підпишеться на випуск вашої гри, ґрунтуючись лише на описах дизайну чи діалогів. Студіям завжди цікаво подивитись на візуальну частину: GIF-анімації, відео та концепт-арт.

Якщо фінального арту поки немає, подбайте хоч про якісь візуальні орієнтири: якого стилю прагнете досягти, на що це буде схоже. Чим більше ви покажете, тим краще.

Здатність втілити ідеї в життя

Ваша презентація демонструє не лише гру, а й вашу спроможність реалізувати ідею.

Якщо це ваша перша гра, покажіть, що все серйозно, створіть демонстрацію свого геймплею. Витратьте трохи часу на доопрацювання й тестування ігрового процесу та арту, аби видавці бачили, що ви справді прагнете випустити гру на ринок.

Пам’ятайте, що найкращі демоверсії — ті, в яких помітна увага та турбота розробників. Баги не означають, що прототип поганий, до того ж блискучу ідею вони не зіпсують.

Раціональний бюджет

Говорити про гроші завжди нелегко, а просити їх ще складніше. Ось кілька порад.

Якщо ви попросите менше грошей — це навряд підвищить шанси на фінансування. Насправді це буде свідчити про те, що ви не здатні правильно оцінити витрати.

Подумайте, що вам потрібно насправді. Скільки грошей ви маєте отримати на розробку? Які зарплати потрібні команді? Якими будуть витрати на студію? І не забудьте додати до бюджету детально продуманий план випуску гри.

Контрольний список

Більшість видавців мають сторінку для подання заявок або адресу, куди ви можете надіслати свою презентацію. У першому повідомленні додайте посилання на те, що ви робите. Це може бути сторінка Steam, публікація в соціальних мережах, Kickstarter — будь-що!

Не забувайте, що видавці можуть отримувати декілька таких листів щотижня. Тож додайте щось інформативне та цікаве, аби вони хотіли дізнатися більше. Що це може бути:

  • Відео з ігровим процесом.
  • Концепт-арт чи GIF-ки з геймплеєм.
  • Демоверсія (можна і з багами, і на ранній стадії розробки). Буде перевагою, якщо демо вже є в Steam.
  • Стислий огляд (Pitch Deck) чи лист з усією ключовою інформацією про гру: коли вона буде готова, на які платформи розрахована, скільки грошей вам потрібно тощо.

Бажаємо успіху! 🍀

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Подписаться на комментарии