Як збільшити дохід від покупок всередині гри: UX-поради від Google
Доволі прості зміни в інтерфейсі можуть вплинути на поведінку гравців: чи захочуть вони витрачати гроші у грі, чи навіть не помітять внутрішнього магазину. Публікуємо UX-поради для розробників від команди Google Play та студії etermax, яка створює казуальні вікторини. Завдяки цим змінам останній вдалося збільшити дохід на 23% та залучити втричі більше користувачів, що платять за контент.
1. Магазин відвідуватимуть більше, якщо додати безкоштовні щоденні винагороди
Важливо, аби гравці знали, що в грі є магазин, і регулярно його відвідували. Для цього etermax додала безкоштовні щоденні винагороди та поставила іконку «Free» до значка магазину, щоб гравці дізналися про пропозицію.
До і після:
Значок «Free» привертає увагу до магазину
2. Додайте описи предметів
Гравці більш охоче витрачають гроші, коли розуміють, як саме цей предмет можна використати у грі.
З вигляду самої іконки не завжди очевидно, яка користь від речі. Тож варто додати короткий опис того, як працюють бонуси. Ці описи розмістили поруч з іконками бонусів, вони показувалися перед початком гри, під час матчу та в пропозиціях магазинів.
До і після:
Текстові описи допомагають зрозуміти призначення бонусів
3. Оптимізуйте дизайн магазину
Коли гравці мають забагато інформації чи безліч складних варіантів, вони, як правило, відкладають вибір на потім. Допомогти тут можуть дизайн магазину й послідовна презентація товарів.
Наприклад, магазин Trivia Crack 2 переробили, щоб гравцям було легше порівнювати варіанти. Також біля деяких товарів з’явилися значки «популярний». Представляючи товари як соціальну норму, гравців легше заохотити щось вибрати й придбати.
До і після:
Оновлений дизайн магазину акцентує на популярних предметах
4. Пропозиції та акції
Коли аудиторія гри є глобальною, важливо локалізувати ціни. Також варто пропонувати певні стимули, які перетворять гравців на покупців.
Наприклад, у грі Trivia Crack 2 розробники локалізували ціни для певних країн, ґрунтуючись на купівельній спроможності тамтешніх споживачів.
Щоби гравці зробили свою першу покупку, etermax запропонувала стартові й сезонні пакети та безкоштовну
Зразки рекламної графіки
5. Безперервний процес
Навіть невеликі перешкоди можуть стримувати покупців. Тому важливо подбати про плавний і добре налаштований купівельний процес.
Наприклад, можна пропонувати гравцям товари, які будуть їм корисні безпосередньо під час гри. Скажімо, коли закінчились бустери, можна спрямувати користувачів у магазин, аби вони могли придбати ще ресурсів.
Крім того, можна додати нові ігрові режими та лайв-події у грі. Такі речі підвищують залученість гравців. Розробники Trivia Crack 2 пишуть, що середня тривалість сеансу після цих та інших UX-оптимізацій зросла вдвічі для основних ринків.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів