Враження та висновки з Game Developers Conference 2024 від засновниці fashion-гри SUITSME

Всім привіт! Мене звати Галина Єфремова, я — фаундерка та CEO SUITSME, компанії-розробника цифрових продуктів, заснованої у 2020 році в Києві. Наша історія почалася з однойменної fashion-гри SUITSME, де користувачі змагаються в модних челенджах з використанням речей реальних брендів. Сьогодні у нас більше мільйона активних гравців на місяць, а нещодавно ми перетнули позначку в 10 мільйонів користувачів у світі! З цим досягненням я зрозуміла, що для визначення стратегії подальшого росту, треба більше уваги приділяти тому, що відбувається в індустрії загалом. Відвідування однієї з найбільших подій геймінгу — Game Developers Conference 2024 — як раз про це.

Знаю, що у багатьох виникає питання, варто чи ні витрачати до $2500 на квиток (якщо обирати full access) та будувати складний маршрут з України до Сан-Франциско. Тому ділюся з вами своїми враженнями з цьогорічної GDC і висновками, чи вартувало воно того.

Коротко про GDC 2024

Якщо потрібно було б обрати одне слово, щоб описати захід, це було б «масштаб». Величезний простір, понад 28 тисяч відвідувачів, десятки панелей, виступів, виставкова зона GDC EXPO. Виставка тривала два дні та, за своєю сутністю, є окремим заходом. Там можна було подивитися як на продукти інді-розробників, так і на гігантів Epic Games, Meta, Google та інші.

Важливі новини з перших уст

Відвідування таких конференцій — це про тримання руку на пульсі індустрії. Звісно, ми всі читаємо новини та обговорюємо події з колегами. Але теми, які підіймалися на GDC 2024, є впливовими за визначенням, і саме вони будуть трансформувати геймінг надалі.

Напрямків там було дуже багато та охопити все неможливо. Але, на мій погляд, декілька речей привертали найбільше уваги:

  • Інклюзивність та різноманіття (diversity). Цей тренд зчитувався в усьому: починаючи з тем панелей, закінчуючи тематиками сайд-івентів. Зараз у сильному фокусі питання «women in games», наприклад GDC 2024 Gaming Women’s Breakfast Meetup та Woman’s Creator Brunch від Epic Games тому підтвердження. Також, американська організація WIGI представила програму «Get in the Game», яка дозволяє жінкам, членам BIPOC та ЛГБТК-спільноти отримати менторство та безплатну поїздку на заходи формату GDC. Програма вже два роки поспіль доводить свою ефективність, забезпечуючи понад 90% учасників робочими пропозиціями після її завершення.
  • (Не) зірковий час для інді. Маленьким інді-розробникам зараз особливо важко пробитися. Зміна політик Google та Apple стосовно конфіденційності користувачів ускладнює маркетинг. Алгоритми потрапляння у секцію «featured» тепер повністю контролюються цими платформами. Крім цього, підняти інвестиції також складно через постковідні часи. Якщо у 2020 всі охоче вкладалися у відеоігри, сьогодні інвестори мають високі вимоги до показників прибутковості й подальшого розвитку продуктів. Плюс, самі користувачі стали дуже вимогливими, що не дивно, оскільки ринок перенасичений. Ком’юніті хоче ігри, які ідеальні та класні одразу.

Але все не так погано. Паралельно з цими процесами, відчувається і позитивна тенденція для розвитку інді-ігор. Вона полягає в тісному співробітництві з паблішерами. Таким чином можна підсилити маркетинг і залучення тих же інвестицій стає простішим. Підозрюю, що на цьому фоні інді-ігор може ставати навіть більше, проте подивимось.

  • AI, AR, VR. Ці технології все активніше експлуатуються як інструменти розробки, методи просування чи засіб взаємодії з користувачем. AI допомагає знизити фінальний кост, персоналізувати геймплей і прискорити створення ігор, як для інді, так і для великих студій. Було цікаве враження, організоване XREAL: можна було протестувати їхні окуляри доповненої реальності та пограти в різні ігри на локації. Імерсивно — так, укачує — сильно так. При цьому, Apple Vision Pro представлено не було і на сцені GDC від Apple ніхто не виступав, що трошки здивувало.

Взаємодія face-to-face

На мій погляд, головна перевага відвідування конференції — нетворкінг. Це працює в багатьох напрямках: корисні знайомства для тебе, як професіонала, як засновника компанії, «ненав’язливий» пітчинг потенційних інвесторів чи партнерів, і просто зустрічі з однодумцями. Сайд-івенти — величезна частина GDC і їх завжди десятки, на різноманітні теми, з організаторами-брендами чи окремими людьми.

Буде класно, якщо ви підготуєте роздаткові матеріали про ваш продукт. Чудово працюють маленькі брендовані штуки, як піни чи наліпки. Візитівки теж використовуються, але рідко. Це потрібно, щоб вас запам’ятали, але також, отримувачу «подарунку» буде по-людськи приємно, що про нього піклуються. Це позитивно вплине на ваші подальші відносини (мова йде саме про маленькі символічні речі).

Натхнення та мотивація

Після моєї подорожі на GDC 2024 я маю купу нових ідей і в плані бізнесу, і в плані розвитку SUITSME та запуску нових продуктів. Так, онлайн — це зручно. Проте енергетичний обмін та щире натхнення, яке є після живого спілкування з талановитими геймдевами, паблішерами, фаундерами, не заміниш нічим.

Мій вирок — їхати однозначно варто, незалежно від вашої ролі. GDC є величезною екосистемою, до якої корисно буде долучитися і компаніям/стартапам, і розробникам, і іншим фахівцям індустрії, навіть якщо ви лише плануєте починати свою кар’єру.

Щоб отримати максимум користі від конференції, важливо підготуватися:

  • По-перше, не забудьте запостити у свої соціальні мережі, що ви їдете на GDC. Здавалося б, найелементарніший крок, але він є дуже ефективним, перевірено.
  • Плануйте свій час, оберіть активності, які вас найбільше цікавлять, та завчасно зареєструйтесь на них.
  • Якщо можете, купуйте квитки на захід, авіа та бронюйте готелі якомога раніше. Це суттєво вплине на кінцевий бюджет вашої подорожі.
  • Не забудьте також про комфортний одяг та взуття, оскільки на конференціях зазвичай багато ходять (мій рекорд на GDC 2024 — 30 тисяч кроків/день).

Окремий лайфхак — перед купівлею квитків подумайте, за чим ви плануєте їхати: за знаннями чи контактами. Якщо за знаннями, майте на увазі, що на нетворкінг у вас залишиться небагато часу, оскільки панелей десятки та всі корисні

Якщо контакти — розгляньте можливість не купувати квитки на саму конференцію і сфокусуйтеся саме на сайд-івентах. Деякі з них — платні, деякі — безплатні, але обидва види дуже корисні в плані знайомств.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному2
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Очень ценная информация. Заметно, что автор не зря побывал на конференции и знает зачем туда поехал :) так держать!

Підписатись на коментарі