«Я стежив за новинками, щоб розуміти, над чим працюють інші команди та куди рухається індустрія». Що я думаю про ігри, які вийшли в 2024 році
Всім привіт! Мене звати Денис Акулов, я обіймаю посаду Senior World Builder в Ripple Effect Studios. І у цьому блозі я хочу поговорити про ігри 2024 року. Розповісти які мені сподобалися, а які ні — і чому саме.
Попри обмежений час, минулий рік був досить насиченим і цікавим. Я намагався стежити за новинками, щоб розуміти, над чим працюють інші команди, куди рухається індустрія, і як я можу використати це як художник для свого розвитку.
У 2024 році я спробував багато різних ігор, але особливо запам’яталися наступні. Нижче наводжу список цих ігор і кількість годин, які я провів в них:
- World of Warcraft: The War Within — близько 250 годин.
- Pacific Drive — близько 120 годин.
- Black Myth: Wukong — приблизно 120 годин.
- FC 25 — приблизно 50 годин.
- У S.T.A.L.K.E.R. 2 — 22 години на момент написання цієї статті.
- У Skull and Bones — 20 годин.
- У Dragon Age: The Veilguard — 20 годин.
- У Helldivers 2 — 15 годин.
- У Last Epoch — 7 годин.
- У Astro bot— не знаю, скільки точно часу ми провели в цій грі, але ми пройшли її на 100% разом із сім’єю.
Які з ігор 2024 року сподобалися
Спершу хочу поговорити про ігри, які мені сподобалися і пояснити, які вони мають плюси.
Astro bot
Ця гра стала справжнім відкриттям для мене та моєї родини. Ми проводили вечори, насолоджуючись її захопливим геймплеєм та чарівною атмосферою. ASTRO BOT пропонує інтуїтивно зрозуміле управління, з яким легко впорається навіть дитина, що робить її ідеальною для сімейного проведення часу.
Гра вражає своїм різноманіттям рівнів і механік, постійно підкидаючи нові ідеї та випробування, що не дає занудьгувати. Крім того, вона сповнена відсилок до культових персонажів PlayStation, таких як Кратос чи Джоел, що приносить додаткове задоволення шанувальникам цієї платформи.
Не дивно, що Astro Bot отримала нагороду «Гра року» на The Game Awards 2024. Вона поєднує ностальгію, інновації та винятковий ігровий процес, роблячи її однією з найкращих платформерів, у які мені доводилося грати. Ця гра стала справжнім фаворитом нашої сім’ї та залишила незабутні враження.
Pacific Drive
Гра вразила своєю унікальною концепцією і неповторною атмосферою. Процедурно згенеровані зони додають відчуття непередбачуваності кожної поїздки, а добре продуманий левел-дизайн забезпечує баланс між напруженням і дослідженням.
Локації виглядають живими й деталізованими, що допомагає глибше зануритися в постапокаліптичний світ. Арт-дизайн з приглушеними кольорами, загадковими пейзажами і ретельно опрацьованими об’єктами створює атмосферу ізоляції, яка одночасно захоплює й надихає. Геймплей, що поєднує виживання і менеджмент ресурсів, тримає в постійній напрузі, змушуючи планувати кожен крок.
Black Myth: Wukong
Ця гра є справжнім святом для любителів художньо оформлених фентезійних світів. Кожна локація відображає китайську міфологію, оживляючи її завдяки візуальному стилю, багатству кольорів і деталям. Левел-дизайн чудово доповнює геймплей, пропонуючи гравцю різноманітність — від відкритих просторів до вузьких проходів, що підтримують напруження. Бойова система не просто захоплююча, але й глибока, що дозволяє експериментувати з різними тактиками і здібностями.
Особливо хочу відзначити, як гра змогла повністю захопити мене після покупки. Я проводив вечори підряд, занурений у гру, насолоджуючись як геймплеєм, так і приголомшливою картинкою. Деталізовані локації, атмосферний саундтрек і кінематографічні сцени перетворювали кожну сесію гри на незабутню подорож.
World of Warcraft: The War Within
Це розширення ще раз довело, що Blizzard здатні оновлювати гру, не втрачаючи її магії. Локації вражають масштабами і унікальністю. Кожна зона розкриває нові аспекти світу Warcraft завдяки високому рівню деталізації, атмосферності та художньої роботи.
Геймплей інтригує новими механіками, які додають свіжості старим системам, а соціальна взаємодія в грі залишає відчуття, що ти є частиною живого світу. Дослідження, битви і пригоди поєднуються так, що гра не відпускає навіть після багатьох годин.
FC 25
Як фанат футбольних симуляторів, я отримую величезне задоволення від гри. Вона вражає своїм реалізмом: рухи гравців, фізика м’яча і деталізація стадіонів створюють атмосферу справжнього футболу. Поліпшення в штучному інтелекті роблять гру більш динамічною й конкурентною, особливо в онлайн-матчах.
Оновлений режим кар’єри дозволяє відчути себе тренером, занурюючи в управління клубом і розробку стратегій. Анімації стали плавними, що додає ще більше задоволення від матчів.
S.T.A.L.K.E.R. 2
Гра виявилася справжнім відкриттям цього року. Вона повертає ту саму атмосферу, за яку ми любимо серію S.T.A.L.K.E.R. Світ гри величезний, загадковий і неймовірно деталізований. На момент написання цього тексту я провів у грі близько 22 годин, і більшу частину часу просто досліджував світ. Мені подобається бродити, вивчати кожен куточок Зони, знаходити цікаві місця і просто насолоджуватися атмосферою.
Попри те, що зараз у мене не так багато часу на проходження, кожна хвилина, проведена в грі, дарує масу задоволення. Левел-дизайн, ігрові механіки і візуальний стиль гри змусять повернутися до неї знову, щойно з’явиться більше вільного часу.
Dragon Age: The Veilguard
Ця гра одразу захопила мене завдяки глибокому сюжету та харизматичним персонажам. Кожен герой виглядає живим, із власною історією та мотиваціями, що дозволяє глибше зануритися в їхній світ. Локації вражають своєю різноманітністю: від похмурих руїн до чарівних фентезійних пейзажів. Арт-дизайн виконаний на найвищому рівні, кожна деталь світу продумана, а яскраві кольори і текстури створюють атмосферу, в якій хочеться перебувати.
Бойова система стала більш динамічною і додає напруження в битви. Однак мені особисто не вистачає ключової фішки попередніх частин серії — можливості зупинити бій і обдумати, як діяти далі. Це завжди дозволяло мені почуватися справжнім тактиком, розподіляти ролі між членами команди та розробляти чіткий план для кожної битви.
Зараз же бойова система здається більш швидкою, але водночас менш стратегічною. Попри це, Dragon Age: The Veilguard — це все одно захоплюючий досвід із глибоким сюжетом і атмосферним світом, який заслуговує на увагу. Можливо, адаптувавшись до нового стилю боїв, я зможу знайти в ньому ще більше задоволення.
Які з ігор 2024 року не сподобалися
Нижче розповім про декілька ігор 2024 року, які я мав змогу зіграти і які мені не сподобалися. Чому саме — розповідаю нижче.
Last Epoch
На жаль, гра мене розчарувала. Перш за все, слабка якість анімацій зробила ігровий процес не таким захоплюючим, як я очікував. Анімації виглядають застарілими й недостатньо опрацьованими для сучасної гри, що знижує емоційний вплив боїв.
Камера також виявилася проблемною: її положення часто ускладнює огляд і створює дискомфорт під час гри. Через це важко отримати задоволення від гри, навіть якщо її механіки мають потенціал
Helldivers 2
Багато моїх друзів активно грали в цю гру, тому я вирішив спробувати її сам. З технічної точки зору, гра виконана якісно: приваблива графіка, плавні анімації та добре продуманий геймплей. Однак основна механіка, що полягає в масовому знищенні ворогів, здалася мені одноманітною і швидко набридла.
Постійне вбивство тисяч монстрів без значного різноманіття в завданнях викликало відчуття повторюваності. Хоча гра має свої сильні сторони, для мене вона не стала тією, яка затягує надовго.
Skull and Bones
Після Assassin’s Creed IV: Black Flag я довго чекав на Skull and Bones, сподіваючись на захопливу гру про піратство, морські битви та пригоди. На жаль, гра не виправдала моїх очікувань. Морські бої виявилися надто повторюваними, без значної глибини чи різноманітності. Механіки кораблів цікаві, але вони швидко починають здаватися монотонними.
Ще одним розчаруванням стало відсутність можливості по-справжньому досліджувати сушу: усі активності на суші виглядають обмеженими і зовсім не такими інтригуючими, як я очікував. У результаті гра відчувається сирою та незавершеною, без відчуття пригод, яке обіцяли трейлери.
Підсумки року та плани на наступний
Кожна з цих ігор принесла свої емоції, і, хоча часу для них було небагато, я намагався обирати ті, які дозволяють зрозуміти сучасні тренди та розширити власний кругозір як художника. Ігри, які я спробував цього року, дали мені багато натхнення — і в плані геймплею, і візуального стилю.
Дивлячись на 2025 рік, я планую переглянути свій підхід до ігор та розподілу часу. Хочу максимально скоротити час, який проводжу в онлайн-іграх, і більше зосередитися на одиночних сюжетних проєктах та інді-іграх, які надихають та дозволяють краще розуміти напрямок розвитку індустрії. Це не тільки допоможе мені залишатися в курсі сучасних тенденцій, а й відкрити нові джерела мотивації та ідей.
Крім того, я хочу більше уваги приділити своєму розвитку як художника і людини. Серед моїх головних пріоритетів — вдосконалення професійних навичок, створення особистих проектів і самореалізація. Новий 2025 рік я бачу як можливість не лише закріпити свої позиції у професії, але й досягти нових амбітних цілей.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів