Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5
Привіт! Це п’ятий випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіші знахідки за тиждень. Можливості для розробників ігор, туторіали, інтерв’ю та історії про світ ігробуду. Плюс обов’язкові безплатні асети й інструменти для створення ігор.
У цьому випуску ви знайдете генератори підземель і будинків, асет з 3D-моделями середовища й реквізиту, інструкцію зі створення Wordle на Unity та багато інших ресурсів.
Новини й можливості
Створення гри без програмування: анонсовано інструмент RPG Maker Unite. Він має зробити розробку RPG інтуїтивно зрозумілою для людей, які не мають навичок програмування. Обіцяють підтримку мобільних платформ, бібліотеку з готовими персонажами, біомами та багато інших ресурсів.
Як створити реалістичного цифрового персонажа: команда Unreal Engine разом з анімаційною компанією Faceware запускають двогодинний курс, на якому вчитимуть працювати з технологією MetaHuman.
Інді-розробник створює інструмент для 3D-моделювання в браузері. Він вже має базову функціональність та досить інтуїтивний інтерфейс. Невдовзі вийде версія pre-alpha.
I've been busy building a 3D modeling tool for the browser.
— Ian Kettlewell (@kettlecorn) February 19, 2022
It won't be the most powerful but it is dead-simple and lighting fast to sketch-out ideas with.
Stay tuned for a pre-alpha soon!#screenshotsaturday #gamedev #rustlang pic.twitter.com/gKh51k3Znr
Технологію оптимізації NVIDIA DLSS підтримує вже понад 150 ігор, серед яких Dying Light 2 Stay Human, Sifu і Phantasy Star Online 2 New Genesis.
Анонсований інструмент для моделювання Plasticity. Розробник проєкту шукає бета-тестувальників, які допомогли б знайти помилки і покращити функціональність.
Інструменти, асети для розробників ігор
Колекція високоякісних сканів RD-Textures вже з’явилась у бібліотеці Megascans Library. Її можна завантажити безплатно через обліковий запис Epic Games. Це високоякісні текстури які можна використовувати у розробці ігор, створенні відео тощо. Раніше Epic Games придбала RD-Textures, щоб зробити їхні текстури доступними для розробників.
Набір POLYGON Bundle з асетами і 3D-моделями середовища, ефектами й реквізитом від Synty Studios. Ще протягом 16 днів бібліотеку можна придбати за принципом Pay What You Want.
MAD 3D Text Editor — простий інструмент для додавання стилізованого тексту в ігри.
Ми вже публікували Terrain Sample Asset Pack у одному з попередніх дайджестів, але нещодавно у блозі Unity вийшла стаття про роботу Terrain Demo, зокрема для HDRP і URP. Розробники кажуть, що почули технічних художників та покращили інструменти у 2021.2 Tech Stream, додали нових пензлів та інтеграцію з SpeedTree, і все це можна сбровувати у оновленому асеті.
Набір інструментів RPGCore для розробки ігрових механік мовою C#, має відкритий код.
Вийшов генератор будинків для Blender, в якому можна зручно налаштовувати параметри будинку, змінювати двері, дах, вікна тощо. Інструмент доступний у версії Blender 3.0.1.
#geometrynodes cottage generator now available! #b3d t.co/Y9TRrSt3kx pic.twitter.com/PqpTeuWLBQ
— Miettinen Jesse / Blenderesse (@JesseMiettinen) February 19, 2022
Безкоштовний генератор автомобільних шин для Blender.
Unity Size References — інструмент, який допомагає зберігати реалістичний масштаб об’єктів на сцені. Розробник надихався плагіном Real scale references для Blender. Обидва інструменти мають відкритий код.
Асет для Unity з просунутим генератором підземель.
Що цікавого почитати
- Наративний дизайнер S.T.A.L.K.E.R. 2 про те, чому пішов з GSC Game World і про роботу над новим проєктом. Сергій Тен розповів про свою роботу над The Sinking City та S.T.A.L.K.E.R. 2, розкрив, чому на цю посаду йдуть ті, хто грає в настільні рольові ігри, а також пояснив, заради якого проєкту покинув студію 4A Games лише через пів року, після того, як туди влаштувався.
- Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці. Анастасія Короненко, Unity Developer з компанії OBRIO, розповіла, як після трьох років виховання дитини зважилася освоїти нову сферу і піти у геймдев. Як знаходила час на вивчення C# та Unity, як готувалася до співбесід та на що, окрім цікавого проєкту та зарплати, звертала увагу при виборі місця роботи.
- Як змінити роботу усією командою, щоб працювати зі «своїми» людьми. Розповідає Senior Game Developer Наталія Рябоконь. Наталія Рябоконь розробляє казуальні ігри й останні 10 років змінює роботу разом з колегами: щоб працювати над новими проєктами, але з перевіреними спеціалістами. Про те, як шукати (й знаходити!) роботу цілій команді, Наталія розповіла нам в інтерв’ю. А також згадала про стан вітчизняного геймдеву 13 років тому, коли професія рієлтора була престижнішою за програміста.
- «Роботодавці казали, що мої роботи слабкі — я валила тестове за тестовим». Ілюстраторка про співпрацю з Blizzard та Riot Games. Ангеліна Черняк вже кілька років поспіль створює ілюстрації та концепти для іменитих геймдев-компаній як фрилансерка. В її портфоліо — роботи для Hearthstone та League of Legends. В інтерв’ю Ангеліна розповіла, з чого починала кар’єру, чому українським художникам важко пробитися на західні ААА-проєкти та як знайти роботу мрії.
- 10 порад з написання хороших діалогів у мобільних іграх від сценаристки June’s Journey, Lily’s Garden та інших проєктів.
- Огляд майбутніх функцій скульптингу в Blender: зміняться атрибути малювання, роботи з кольором, гранями, динамічною топологією тощо.
- Розробник вирішив навчитись геймдизайну — і для цього відтворив 20 класичних ігор (типу Space Invaders чи Pac-Man) за 30 днів. Результатами він поділився на Reddit. Якщо коротко — дуже задоволений і радить усім. Весь список ігор для такого челеджу можна знайти тут.
- Як стати професійним художником з освітлення в геймдеві: поради фахівця про роботу із середовищем, асетами та композицією.
- 13 найкращих ігрових інтро за версією видання Polygon.
- Як створити Wordle на Unity, частина перша. В посібнику розповідається, як відтворити ключову механіку гри і налаштувати користувацький інтерфейс.
- До попередньої теми: на GamesIndustry вийшла цікава стаття про те, як культура копіювання ігор впливає на галузь інді-розробки.
- Словник англомовних термінів у геймдеві, які показують, що змінилося в галузі за останні десять років.
Відео
Гру Star Wars: Dark Forces 1995 року відтворюють для VR завдяки Unreal Engine 4. Цим займається британська інді-студія Shadow Art Games. На відео вони показали трохи геймплею з майбутнього проєкту.
Як знайти роботу в геймдеві: поради про те, як заявити про себе і що зазначати в резюме, від розробників, геймдизайнерів та рекрутерів ігрових компаній.
Не нова, але пізнавальна лекція про роботу з середовищем від спеціалістки з Rockstar Games, підійде і розробникам ААА-ігор, і будь-яких інших проєктів.
У виданні GameFromScratch обирають найкращий рушій для гри залежно від її жанру. Цього разу порівнювали варіанти для пригодницьких ігор та візуальних новел.
Туторіал для Unreal Engine 5, який допоможе уникати повиторів у текстурах і робити зображення більш різноманітним.
Також ми опублікували запис войсчату про інді-геймдев в Україні. Запис цієї розмови з таймкодами вже є в телеграм-каналі GameDev DOU, а на форумі є добірка корисних посилань. До речі, якщо ви створюєте інді-гру, заповніть цю анкету. Тоді ми зможемо розповісти про ваш проєкт у добірці українських незалежних ігор (ось перша частина цієї серії).
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів