Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5

Привіт! Це п’ятий випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіші знахідки за тиждень. Можливості для розробників ігор, туторіали, інтерв’ю та історії про світ ігробуду. Плюс обов’язкові безплатні асети й інструменти для створення ігор.

У цьому випуску ви знайдете генератори підземель і будинків, асет з 3D-моделями середовища й реквізиту, інструкцію зі створення Wordle на Unity та багато інших ресурсів.

Новини й можливості

Створення гри без програмування: анонсовано інструмент RPG Maker Unite. Він має зробити розробку RPG інтуїтивно зрозумілою для людей, які не мають навичок програмування. Обіцяють підтримку мобільних платформ, бібліотеку з готовими персонажами, біомами та багато інших ресурсів.

Як створити реалістичного цифрового персонажа: команда Unreal Engine разом з анімаційною компанією Faceware запускають двогодинний курс, на якому вчитимуть працювати з технологією MetaHuman.


Інді-розробник створює інструмент для 3D-моделювання в браузері. Він вже має базову функціональність та досить інтуїтивний інтерфейс. Невдовзі вийде версія pre-alpha.

Технологію оптимізації NVIDIA DLSS підтримує вже понад 150 ігор, серед яких Dying Light 2 Stay Human, Sifu і Phantasy Star Online 2 New Genesis.

Анонсований інструмент для моделювання Plasticity. Розробник проєкту шукає бета-тестувальників, які допомогли б знайти помилки і покращити функціональність.

Інструменти, асети для розробників ігор

Колекція високоякісних сканів RD-Textures вже з’явилась у бібліотеці Megascans Library. Її можна завантажити безплатно через обліковий запис Epic Games. Це високоякісні текстури які можна використовувати у розробці ігор, створенні відео тощо. Раніше Epic Games придбала RD-Textures, щоб зробити їхні текстури доступними для розробників.


Набір POLYGON Bundle з асетами і 3D-моделями середовища, ефектами й реквізитом від Synty Studios. Ще протягом 16 днів бібліотеку можна придбати за принципом Pay What You Want.

MAD 3D Text Editor — простий інструмент для додавання стилізованого тексту в ігри.


Ми вже публікували Terrain Sample Asset Pack у одному з попередніх дайджестів, але нещодавно у блозі Unity вийшла стаття про роботу Terrain Demo, зокрема для HDRP і URP. Розробники кажуть, що почули технічних художників та покращили інструменти у 2021.2 Tech Stream, додали нових пензлів та інтеграцію з SpeedTree, і все це можна сбровувати у оновленому асеті.

Набір інструментів RPGCore для розробки ігрових механік мовою C#, має відкритий код.

Вийшов генератор будинків для Blender, в якому можна зручно налаштовувати параметри будинку, змінювати двері, дах, вікна тощо. Інструмент доступний у версії Blender 3.0.1.

Безкоштовний генератор автомобільних шин для Blender.

Unity Size References — інструмент, який допомагає зберігати реалістичний масштаб об’єктів на сцені. Розробник надихався плагіном Real scale references для Blender. Обидва інструменти мають відкритий код.

Асет для Unity з просунутим генератором підземель.

Що цікавого почитати

  • Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці. Анастасія Короненко, Unity Developer з компанії OBRIO, розповіла, як після трьох років виховання дитини зважилася освоїти нову сферу і піти у геймдев. Як знаходила час на вивчення C# та Unity, як готувалася до співбесід та на що, окрім цікавого проєкту та зарплати, звертала увагу при виборі місця роботи.
  • Розробник вирішив навчитись геймдизайну — і для цього відтворив 20 класичних ігор (типу Space Invaders чи Pac-Man) за 30 днів. Результатами він поділився на Reddit. Якщо коротко — дуже задоволений і радить усім. Весь список ігор для такого челеджу можна знайти тут.
  • Як створити Wordle на Unity, частина перша. В посібнику розповідається, як відтворити ключову механіку гри і налаштувати користувацький інтерфейс.
  • До попередньої теми: на GamesIndustry вийшла цікава стаття про те, як культура копіювання ігор впливає на галузь інді-розробки.

Відео

Гру Star Wars: Dark Forces 1995 року відтворюють для VR завдяки Unreal Engine 4. Цим займається британська інді-студія Shadow Art Games. На відео вони показали трохи геймплею з майбутнього проєкту.


Як знайти роботу в геймдеві: поради про те, як заявити про себе і що зазначати в резюме, від розробників, геймдизайнерів та рекрутерів ігрових компаній.


Не нова, але пізнавальна лекція про роботу з середовищем від спеціалістки з Rockstar Games, підійде і розробникам ААА-ігор, і будь-яких інших проєктів.


У виданні GameFromScratch обирають найкращий рушій для гри залежно від її жанру. Цього разу порівнювали варіанти для пригодницьких ігор та візуальних новел.


Туторіал для Unreal Engine 5, який допоможе уникати повиторів у текстурах і робити зображення більш різноманітним.


Також ми опублікували запис войсчату про інді-геймдев в Україні. Запис цієї розмови з таймкодами вже є в телеграм-каналі GameDev DOU, а на форумі є добірка корисних посилань. До речі, якщо ви створюєте інді-гру, заповніть цю анкету. Тоді ми зможемо розповісти про ваш проєкт у добірці українських незалежних ігор (ось перша частина цієї серії).

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі