Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4
У четвертому випуску геймдев-дайджесту ми зібрали найцікавіше за тиждень зі світу ігробуду. У цьому випуску шукайте безкоштовний каталог текстур для Blender та Unreal Engine, кілька асетів та порад для Unity-розробників та традиційну добірку з корисними відео, туторіалами та статтями про геймдев.
Інструменти, асети й можливості для розробників ігор
Unity опублікувала застосунок AR Companion, що дозволяє редагувати AR-сцени одразу з мобільних пристроїв. Він безкоштовний і вже опублікований в App Store та Google Play.
Вийшло розширення Blender, яке виявляє обличчя та визначає положення тіла завдяки лише вебкамері. Повна документація є на GitHub, а завантажити BlendArMocap можна звідси. Щоправда, безплатний він лише для персонального використання.
Безкоштовний каталог з 535 текстур, більшість з яких у якості 4К. Імпортуються у Blender та Unreal Engine.
Інструмент Corona Renderer портували у Blender. Інтеграція неофіційна: плагін розробили учасники спільноти, його вже можна завантажити.
PROMETEO: безплатний контролер автомобіля, який допоможе налаштувати систему кермування на Unity.
RetroScreen: дозволяє швидко пікселізувати гру та імітувати низький FPS.
Безплатний Unity-асет із деталізованим 3D-ангаром, а також асет із 10 шинами для дрифтових автомобілів.
Антропоморфні персонажі для Unity з вже готовим набором анімацій.
Невеликі набори анімованих піксельних персонажів [1 і 2], загалом автор публікує багато піксель-арту на своєму сайті зокрема безплатного, як цей набір дерев. Плюс Ще одна безплатна добірка із піксельною рослинністю.
Анімований 3D-персонаж з ключовими позами та різними видами руху, завантажується на Windows, macOS, Linux і Android.
На Steam виходить Super Dungeon Maker — це гра, в якій можна створювати підземелля в стилі Зельди та Маріо, а ще власні рівні, кімнати, бойові сцени, пастки та все інше. Гра буде доступна на ПК та Nintendo Switch.
Що цікавого почитати
- Низькі зарплати та заборона висловлювати думку про NFT: співробітники Team17 розповіли про умови праці в студії. Співробітники Team 17 кажуть, що в офісі вже кілька років панує напружена атмосфера, але керівництво ігнорує скарги від команд. Кажуть, провалу NFT-проєкту з «Метачерв’ячками» можна було б уникнути, якби керівництво дослухалось до думки співробітників.
- Створення плагіну на базі ML для симуляції рідини в реальному часі. Олександр Пучка, 3D-лід в Zibra.AI, розкрив подробиці створення плагіну на основі машинного навчання для правдивої симуляції води в реальному часі у відеоіграх.
- Як зрозуміти, що дизайн рівнів — це твоє, і навчатися у фахівців з Naughty Dog та Square Enix. Левел-дизайнер Дмитро Нестеренко розповів, як саме розробники керують увагою гравців, а ще поділився кількома хитрощами з професії та дав кілька порад початківцям.
- Симулятор колонії на Марсі, мальовнича метроідванія та горор-шутер. Перша добірка українських інді-ігор від редакції GameDev DOU.
- Українські розробники почали отримувати девкіти Steam Deck. Київська студія Starni Games розповіла про отримання свого девкіту, заявку на який залишили ще влітку
2021-го. - Як швидко покращити вашу гру на Unity: серія технічних порад для розробників від Code Monkey.
- Скільки можна заробити на Itch: реддітор опублікував на платформі свою інді-гру за 6 доларів та поділився статистикою продажів за перші тижні.
- Торік на 31% побільшало страхових випадків пов’язаних із пристроями віртуальної реальності, повідомляє The Guardian. З 2016 року цей показник виріс на 68%.
- Доступність на Twitch: як люди з інвалідністю роблять трансляції ігор та як перегляди стримів допомагають зрозуміти, чи вийде адаптувати гру під свої потреби.
- До цієї ж теми — дизайнер з Guerrilla розповів про параметри доступності у Horizon Forbidden West. Наприклад, у грі можна налаштувати контролери для лівої руки, самим обрати яка кнопка за що відповідатиме й отримати рекомендації щодо потенційних конфліктів. Плюс є купа налаштувань для візуального і звукового ряду, наприклад, можна вимкнути тремтіння камери чи підсвітити скелі, щоб було легше лізти.
Відео
Чому візуальні ефекти в іграх справді важливі: автор з Mental Checkpoint розповідає про VFX та їх основні атрибути, порівнює з цього погляду ігри та фільми та розповідає, що треба знати VFX-спеціалістам.
Як створити ігровий фреймворк на C++: посібник з прикладами від Unreal Engine.
Як реалізувати патерн Command в Unity і для чого він потрібен: покроковий розбір шаблону на прикладі.
Дуже швидкий туторіал про те, як втілити адаптивну камеру в Unity, щоб весь контент завжди адекватно відображався на екрані.
Як зробити базову анімацію в іграх без самого анімування: посібник з Animation Rigging.
Вийшов фанатський бетмен-мод для GTA V — з унікальною зброєю, характерними атаками і бетмобілем.
До теми модифікацій— вийшла також версія з Джоном Віком у світі Sifu (огляд якої читайте у нашому матеріалі ).
Чи можуть ігри для татусів — з автомийками, гольфом і рибалкою — бути цікавими іншим аудиторіям: іронічний огляд жанру від блогера з видання Polygon.
Інді-розробник створив інструмент для автоматичного створення рівнів на Unreal Engine 4. Автор каже, що потрібно створити лише кілька кубів для визначення макету — решту рівня можна згенерувати за кілька рухів.
This tool is proving incredibly useful, very happy with the results!#ProceduralArt t.co/uC6WWRzwkE pic.twitter.com/zw2gOuWSyd
— JG 🍊 is making Galaia! (@JgDoesThings) February 9, 2022
Фахівці з підрозділу Sony AI розповіли про створення штучного інтелекту Sophy, що перемагає чемпіонів у Gran Turismo (детальніше про нього ми писали у цьому матеріалі).
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів