Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4

У четвертому випуску геймдев-дайджесту ми зібрали найцікавіше за тиждень зі світу ігробуду. У цьому випуску шукайте безкоштовний каталог текстур для Blender та Unreal Engine, кілька асетів та порад для Unity-розробників та традиційну добірку з корисними відео, туторіалами та статтями про геймдев.

Інструменти, асети й можливості для розробників ігор

Unity опублікувала застосунок AR Companion, що дозволяє редагувати AR-сцени одразу з мобільних пристроїв. Він безкоштовний і вже опублікований в App Store та Google Play.


Вийшло розширення Blender, яке виявляє обличчя та визначає положення тіла завдяки лише вебкамері. Повна документація є на GitHub, а завантажити BlendArMocap можна звідси. Щоправда, безплатний він лише для персонального використання.


Безкоштовний каталог з 535 текстур, більшість з яких у якості 4К. Імпортуються у Blender та Unreal Engine.

Інструмент Corona Renderer портували у Blender. Інтеграція неофіційна: плагін розробили учасники спільноти, його вже можна завантажити.


PROMETEO: безплатний контролер автомобіля, який допоможе налаштувати систему кермування на Unity.

RetroScreen: дозволяє швидко пікселізувати гру та імітувати низький FPS.

Безплатний Unity-асет із деталізованим 3D-ангаром, а також асет із 10 шинами для дрифтових автомобілів.

Антропоморфні персонажі для Unity з вже готовим набором анімацій.


Невеликі набори анімованих піксельних персонажів [1 і 2], загалом автор публікує багато піксель-арту на своєму сайті зокрема безплатного, як цей набір дерев. Плюс Ще одна безплатна добірка із піксельною рослинністю.

Анімований 3D-персонаж з ключовими позами та різними видами руху, завантажується на Windows, macOS, Linux і Android.

На Steam виходить Super Dungeon Maker — це гра, в якій можна створювати підземелля в стилі Зельди та Маріо, а ще власні рівні, кімнати, бойові сцени, пастки та все інше. Гра буде доступна на ПК та Nintendo Switch.

Що цікавого почитати


Відео

Чому візуальні ефекти в іграх справді важливі: автор з Mental Checkpoint розповідає про VFX та їх основні атрибути, порівнює з цього погляду ігри та фільми та розповідає, що треба знати VFX-спеціалістам.


Як створити ігровий фреймворк на C++: посібник з прикладами від Unreal Engine.


Як реалізувати патерн Command в Unity і для чого він потрібен: покроковий розбір шаблону на прикладі.


Дуже швидкий туторіал про те, як втілити адаптивну камеру в Unity, щоб весь контент завжди адекватно відображався на екрані.


Як зробити базову анімацію в іграх без самого анімування: посібник з Animation Rigging.


Вийшов фанатський бетмен-мод для GTA V — з унікальною зброєю, характерними атаками і бетмобілем.


До теми модифікацій— вийшла також версія з Джоном Віком у світі Sifu (огляд якої читайте у нашому матеріалі ).


Чи можуть ігри для татусів — з автомийками, гольфом і рибалкою — бути цікавими іншим аудиторіям: іронічний огляд жанру від блогера з видання Polygon.

Інді-розробник створив інструмент для автоматичного створення рівнів на Unreal Engine 4. Автор каже, що потрібно створити лише кілька кубів для визначення макету — решту рівня можна згенерувати за кілька рухів.

Фахівці з підрозділу Sony AI розповіли про створення штучного інтелекту Sophy, що перемагає чемпіонів у Gran Turismo (детальніше про нього ми писали у цьому матеріалі).

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі