Звуки Бангкока, Fedora для геймерів та безплатні інструменти для Blender. Геймдев-дайджест № 3
Привіт! Це третій випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіше за тиждень. Можливості для розробників ігор, цікаві відео, інтерв’ю та історії про світ ігробуду. Плюс обов’язкові безплатні асети й інструменти для створення ігор.
Новини й можливості
- Genesis та КПІ запускають два нові практичні курси — «Розробка мобільних ігор» та «Архітектура високонавантажених систем».
- Геймдев-агенція Amber відкриває студію в Києві та шукає розробників. Компанія хоче налагодити партнерства з українськими розробниками AAA-проєктів. До того ж Amber шукає спеціалістів в офіс, зокрема потрібні фахівці з Unity, Unreal Engine та VFX.
- 59 ігор від українських розробників: як пройшов Global Game Jam Ukraine 2022. В Україні всьоме відбувся Global Game Jam, протягом якого 367 розробників створювали свої ігри. Розповідаємо, де можна у них пограти.
- Bloodborne на ПК: вийшов демейк гри у стилі
90-х. Архів зі стилізованою версією можна завантажити безкоштовно. - Якщо вас цікавлять демейки, то нещодавно з’явилась демоверсія Persona 4 для Game Boy, у неї теж можна пограти.
- Які рушії використовували найпопулярніші ігри на Steam: користувач Reddit опублікував статистику за 2021 рік (Unreal Engine там аж на дев’ятому місці).
- Fedora для геймерів: розробник з Red Hat створив Linux-дистрибутив, розрахований на авторів контенту та прихильників ігор.
- Вийшов інструмент для створення 2D- і 3D-волосся: FiberShop 2.0 та 2.1.
the hit JRPG classic Persona 4... Is now coming to the Gameboy! Introducing Persona 4 GB: A Persona 4 Gameboy demake that works on actual gameboy hardware
— SeanSS (gamer ver.) (@SeanSS_twt) February 2, 2022
(this game is just a demo, and not the full game on gameboy)#Persona4 #Gameboy #PERSONA #gamedevelopment pic.twitter.com/qExeuGzGTt
Інструменти й асети для розробки ігор
Epic Games придбала RD-Textures і викладе усі їхні текстури у відкритий доступ для користувачів Unreal Engine.
Інструмент для 3D-анімації у браузері: Plask. Можна завантажити фрагмент відео (наприклад, як ви танцюєте) і створити цифрового персонажа, який буде рухатись в такий самий спосіб завдяки AI.
Добірка асетів для Unreal Engine, які будуть безкоштовні протягом лютого.
Базовий асет в стилі піксель-арту для RPG-гри: в наборі є піксельний персонаж, середовище, ліс та музика.
Оновлений і розширений Skybox-шейдер для Unity, створений на базі Amplify Shader Editor.
10 ГБ ембієнту для ігор: реддітор записав звуки денного та нічного міста: шум натовпу, гудіння машин тощо з 50 різних локацій Бангкока. Усе це він опублікував безкоштовно, щоб розробники використовували ці звуки в своїх проєктах.
Якщо вам складно щоразу вигадувати імена для персонажів, можете скористатись цим безкоштовним набором, там є корисна інформація зі значенням імені, країною походження, епохою тощо. Наприклад, можна вибрати давні ірландські імена, імена лицарів-тамплієрів тощо.
Технічний художник Крістофер Сімс випустив безкоштовне розширення для Blender, яке спрощує процес моделювання.
Edge Damage with Blender Geometry Nodes. This should work better on arbitrary geometry than most examples I've seen. Graph in the thread. Free download on Gumroad (my first ever!) t.co/j8CV0cgrQ0 #b3d #gamedev #unity3d #UnrealEngine pic.twitter.com/QMZRWzm9nr
— Christopher Sims (@csims314) February 2, 2022
Безкоштовний асет на Unity з рухомою поверхнею води.
Зручний генератор 3D-моделей книг для Blender 3.0 та генератор фентезійних дерев для Blender 3.1.
Що цікавого почитати
Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві. Як швидко настане час, коли штучний інтелект зможе створювати 3D-моделі для гейм-продакшену з мінімальним залученням художників? А коли замінить їх повністю? Розповідає Максим Маковський, Technical Art Director з компанії Room 8 Studio.
NFT та криптовалюта в геймдеві: хайп або довгостроковий тренд. Дедалі більше розробників і видавців хочуть інтегрувати криптовалюту або NFT у ігри, але не всі розуміють, що з ними робити. Станіслав Осіпов, співзасновник компанії Stan’s Assets from KAPPS, у своєму блозі розібрався, наскільки NFT і крипта — робочі історії в геймдеві та як довго вони тут затримаються.
Як зробити просту гру на Unity: перша частина посібника для початківців. Покрово розглядається, як встановити Unity, налаштувати його і почати працювати
Історія феноменального успіху Vampire Survivors на Steam. Гра вийшла в грудні та за місяць після релізу не мала й 10 відгуків. Зараз їх 30 000 — і 99% з них винятково схвальні.
Непогане інтерв’ю з очільником Mayhem Mirror Studios, який працював над «Месниками», «Піратами Карибського моря» та «Форсажем 9». Він розповів про переваги Unreal Engine 5 для ігор та відео, і про те, чого індустрія вимагає від VFX-художників.
Що робить ігри помітними у 2022 році? Співзасновник GameDiscoverCo виділив кілька речей, які, на його думку, впливають на успіх сучасних ігор (і мова не про NFT).
10 простих способів покращити екран з інвертарем у грі.
Відео
Скарб для любителів ретро: година старої реклами відеоігор з
Дослідниця Силія Годент розповідає, як UX-мислення та розуміння роботи людського мозку допомогли у розробці Fortnite.
Розробник з ніком Bbbn19 публікує на ютубі туторіали для роботи з Blender. Розповідає, як створити ефект бліків на воді, потоки лави та стрибучу заставку DVD.
Автори GhostWire: Tokyo розповіли про розробку гри та можливості для PS5, на які варто очікувати.
І насамкінець: поради щодо оптимізації від інженерів Unity. Ось тут є серія відео за 2016, 2017 та 2018 роки з таймкодами.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів