Геймдев-дайджест. Випуск № 1

Ми запускаємо новий формат, де будемо щотижня збирати найцікавіше зі галузі геймдеву. Статті, новини, відео та, звісно, лонгріди про світ ігробуду. Плюс безплатні асети й інструменти для розробки ігор.
Сподіваємось, буде цікаво :)

Новини й можливості

Інструменти й асети для розробки ігор

  • Пресети для освітлення персонажів від Unreal Engine. Безкоштовні та працюють у версіях UE 4.26 і 4.27. Участь в розробці пресетів брав Ґреґ Фрейзер, відомий роботою над «Дюною» і «Мандалорцем».
  • Безплатний конструктор для розробки ігор під Playdate. Інструмент відкривається в браузері та зрозумілий навіть для людей, які в житті не створювали ігор.
  • Шість реалістичних відеоелементів з вогнем і димом для факелів. Безкоштовні, у роздільній здатності 2K та форматі ProRes 422 HQ.
  • Безплатний набір асетів для створення ландшафту Terrain Sample (підтримує Unity 2019.1.1 і пізніші версії).
  • FMOD — інструмент для зручного додавання звуків і музики у гру, безкоштовний для інді-проєктів.
  • Hierarchy Decorator — розширення для Unity 2018.4, яке допомагає організувати ієрархію (з додаванням заголовків, стилів, іконок тощо). Щоправда, він досі у розробці.
  • Owl and Jackalope UX — простий інструмент з відкритим кодом для зв’язування даних та створення UX-прототипів. Призначений для ітерацій на екранах з UI без потреби писати код для резервного копіювання оригінальних моделей.
  • GenUI — автоматичний Open Sound Control для Unity; плагіни для легкого створення UI у вашому застосунку, мають відкритий код.
  • uSource — плагін для імпортування ресурсів у форматах MDL / BSP / VMT / VTF тощо у Unity.

Що цікавого почитати

Відео

2D Animation for Games. Детальний огляд анімації в іграх: що і як працює, як уникати типових помилок, усе пояснюється на прикладах.


First Person Controller. Посібник для Unity-розробників, присвячений реалізації дверей у грі.


Невеличкий туторіал з освітлення в піксель-арті.


Metroid Dread’s Speed Booster — Розробник досліджує, як працює підсилювач швидкості в іграх Metroid Dread та намагається відтворити цю механіку в Unity.


Як гра Psychonauts 2 змінила своє коріння. Розробники культової гри згадують про часи, коли Psychonauts була першою грою, яку Double Fine зробили, просто щоб навчитися створювати ігри на консолі.


Digital Dragons 2021: Adam Sawicki — Ефективне використання пам’яті графічного процесора в сучасних іграх. У доповіді йдеться про сучасний доступ до ресурсів пам’яті через DirectX 12 і API Vulkan, зокрема про нову апаратну функцію: Smart Access Memory (Resizable BAR). Автор, Developer Technology Engineer у AMD, дає чіткі поради з оптимізації.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

GDC це скарб для ґеймдевелоперів, особливо початківців. Дякую за корисну інформацію!

Підписатись на коментарі