Геймдев-дайджест. Випуск № 1
Ми запускаємо новий формат, де будемо щотижня збирати найцікавіше зі галузі геймдеву. Статті, новини, відео та, звісно, лонгріди про світ ігробуду. Плюс безплатні асети й інструменти для розробки ігор.
Сподіваємось, буде цікаво :)
Новини й можливості
- Команда Unreal Engine 5 випустила проєкт, де можна випробувати всі функції рушія у ігровій формі. Це проєкт для інді-розробників, які хочуть випробувати всі нові функції рушія; підійде й тим, хто вперше має справу з UE і хоче розібратися, як все працює.
- Польська компанія People Can Fly почала набір кадрів у Львові. Зараз відкрито 13 позицій, шукають художників персонажів, аніматорів, продюсерів та інших фахівців з розробки ігор.
- Ubisoft Kyiv запускає програму для молоді, яка хоче розпочати кар’єру в геймдеві. Є три напрями для навчання: геймплей-програмування, онлайн-програмування та UX-дизайн. Після завершення програми учасники зможуть продовжити роботу в компанії.
- Опитування GameDev DOU. Розкажіть нам про свою інді-гру. Коли назбирається достатньо відповідей, ми зробимо рубрику, де будемо розповідати про ваші інді-проєкти. Так ми зможемо розвивати спільноту українських розробників ігор, підтримувати авторів та побачимо нарешті, що відбувається в ніші українського незалежного геймдеву.
Інструменти й асети для розробки ігор
- Пресети для освітлення персонажів від Unreal Engine. Безкоштовні та працюють у версіях UE 4.26 і 4.27. Участь в розробці пресетів брав Ґреґ Фрейзер, відомий роботою над «Дюною» і «Мандалорцем».
- Безплатний конструктор для розробки ігор під Playdate. Інструмент відкривається в браузері та зрозумілий навіть для людей, які в житті не створювали ігор.
- Шість реалістичних відеоелементів з вогнем і димом для факелів. Безкоштовні, у роздільній здатності 2K та форматі ProRes 422 HQ.
- Безплатний набір асетів для створення ландшафту Terrain Sample (підтримує Unity 2019.1.1 і пізніші версії).
- FMOD — інструмент для зручного додавання звуків і музики у гру, безкоштовний для інді-проєктів.
- Hierarchy Decorator — розширення для Unity 2018.4, яке допомагає організувати ієрархію (з додаванням заголовків, стилів, іконок тощо). Щоправда, він досі у розробці.
- Owl and Jackalope UX — простий інструмент з відкритим кодом для зв’язування даних та створення UX-прототипів. Призначений для ітерацій на екранах з UI без потреби писати код для резервного копіювання оригінальних моделей.
- GenUI — автоматичний Open Sound Control для Unity; плагіни для легкого створення UI у вашому застосунку, мають відкритий код.
- uSource — плагін для імпортування ресурсів у форматах MDL / BSP / VMT / VTF тощо у Unity.
Що цікавого почитати
- Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2, World of Tanks та інших ігор згадали свої перші завдання у геймдеві. Хтось на першому завданні дізнався, як миттєво викликати блювоту та чому стандартна фізика в Unity не годиться для онлайн-ігор, а дехто був змушений розплутувати чужий спагеті-код майже готової гри. Ми зібрали найцікавіші історії.
- 2D-аніматор про 15 років у професії, інтуїтивне навчання та релокацію до Польщі. Євген Коломоєць, Senior 2D-аніматор з
15-річним стажем розповів про те, як у 2007 році заробляв по 1500 грн у донецькій геймдев-компанії, про релокацію до Польщі, про особливості анімації, а також як ледь не кинув роботу, щоб стати тату-майстром. - Топ-5 юридичних порад для підготовки ігор і застосунків до публікації в App Store і Google Play Store. Яких помилок варто уникати, щоб не порушити правила платформ, що писати в Privacy Policy і як грамотно написаний Terms of Service у парі з вдало обраною юрисдикцією для операційної компанії дозволяє законно уникнути чи зменшити податки. Розповідає команда юристів Icon.Partners.
- Як знайти фінансування для своєї інді-гри. Директор акселераційної програми Global Top Round опублікував поради для інді-розробників, які шукають гроші для випуску своєї гри. Переказуємо статтю Понтуса Малера про бізнес-ангелів, венчурний капітал і світ геймдеву.
- Як The Artful Escape стала однією з найгарніших інді-ігор року. Креативний директор Beethoven & Dinosaur розповідає, як його команді з менші ніж 10 розробників вдалося створити їхню психоделічну гру в стилі 2.5D. Проєкт був номінований у чотирьох категоріях на The Game Awards.
- PixCap: розробка хмарної платформи для 3D-анімації. Очільник компанії PixCap поділився закулісною інформацією про хмарну платформу, яка дозволяє створювати 3D-анімацію у браузері.
- Малювання за допомогою SDF у Unity. Простий розбір того, що таке SDF (signed distance functions) та як їх можна застосувати для 2D-зображень у Unity.
- Анімація в Unity за допомогою LeanTween. Детальна інструкція про те, як використовувати LeanTween для анімації інтерфейсу користувача та різних ігрових об’єктів у Unity 3D. Для прикладу створюється клон гри Breakout.
Відео
2D Animation for Games. Детальний огляд анімації в іграх: що і як працює, як уникати типових помилок, усе пояснюється на прикладах.
First Person Controller. Посібник для Unity-розробників, присвячений реалізації дверей у грі.
Невеличкий туторіал з освітлення в піксель-арті.
💡☀️Working on the pixel-art cell shading for #BoneToPix & The Bleak Divine
— George B. Green — making The Bleak Divine (@GeorgeB_Green) January 22, 2022
A short thread on how I got lighting data to work on *art* pixels instead of *screen* pixels 🖥️
👇🧵 #MadeWithUnity #GameDev #PixelArt pic.twitter.com/dloeqYbzVh
Metroid Dread’s Speed Booster — Розробник досліджує, як працює підсилювач швидкості в іграх Metroid Dread та намагається відтворити цю механіку в Unity.
Як гра Psychonauts 2 змінила своє коріння. Розробники культової гри згадують про часи, коли Psychonauts була першою грою, яку Double Fine зробили, просто щоб навчитися створювати ігри на консолі.
Digital Dragons 2021: Adam Sawicki — Ефективне використання пам’яті графічного процесора в сучасних іграх. У доповіді йдеться про сучасний доступ до ресурсів пам’яті через DirectX 12 і API Vulkan, зокрема про нову апаратну функцію: Smart Access Memory (Resizable BAR). Автор, Developer Technology Engineer у AMD, дає чіткі поради з оптимізації.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів