Добірка рушіїв для розробки ігор — від 2D-платформерів до AAA-блокбастерів

На GitHub з’явилась колекція ігрових рушіїв, у якій є багато інструментів з відкритим кодом, багатоплатформних і з підтримкою 2D та 3D.

В розділі GitHub Collections публікують добірки технологій та інструментів на обрані теми: серед них є й список Made in Ukraine з відкритими проєктами розробників з України.

Наводимо список ігрових рушіїв та фреймворків, зібраний GitHub.

Колекція Game Engines

  • Godot: безплатний відкритий ігровий рушій для 2D і 3D ігор, підійде для розробки на настільних ПК (Linux, macOS, Windows), мобільних пристроїв (Android, iOS), вебу (HTML5) та консолей.
  • Turbulenz: модульна платформа 3D і 2D для розробки ігор на базі HTML5 для браузерів, настільних комп’ютерів та мобільних пристроїв.
  • Torque3D: повнофункціональний рушій для 3D-ігор з відкритим кодом; дозволяє створювати середовища, симуляції, візуалізації тощо.
  • Torque2D: безплатний та відкритий рушій для ігор 2D.
  • spring: безплатний кросплатформний ігровий рушій RTS.
  • cocos2d-x: набір відкритих багатоплаформних інструментів для розробки ігор.
  • Starling-Framework: рушій для створення програм з апаратним прискоренням в ActionScript 3, підійде для 2D-ігор та будь-якох графічних застосунків.
  • gameplay: відкритий багатоплаформний рушій C++ для ігор 2D/3D.
  • jmonkeyengine: рушій для розробки 3D-ігор на Java.
  • openage: відкритий клон Genie Engine з гри Age of Empires II.
  • MonoGame: ігрова платформа .NET з відкритим кодом для розробки ігор на багатьох платформах.
  • libgdx: фреймворк для розробки ігор на Java, підтримка настільних пристроїв, Android, HTML5 та iOS.
  • superpowers-core: розширюваний застосунок HTML5 для спільної розробки проєктів у реальному часі.
  • AtomicGameEngine: багатоплатформний рушій для 2D і 3D з API на C++, C#, JavaScript і TypeScript.
  • GDevelop: відкритий рушій для розробки десктопний і мобільних ігор, не вимагає знання мов програмування і працює через інтуїтивний інтерфейс.
  • CRYENGINE: платформа від Crytek для розробки ігор в реальному часі.
  • Urho3D: багатоплатформний рушій для 2D і 3D.
  • OpenRTS: 3D-рушій на Java для розробки стратегій в реальному часі.
  • phaser: безкоштовна та швидка 2D-ігровий фреймворк для створення ігор HTML5 для настільних і мобільних веб-браузерів, що підтримує рендеринг Canvas і WebGL.
  • melonJS: легкий рушій для JavaScript.
  • Babylon.js: потужний і відкритий рушій вкупі з JavaScript-фреймворком.
  • whs.js: швидкий 3D-фреймворк для вебзастосунків та ігор на базі Three.js.
  • PhysicsJS: модульний, розширюваний і простий фізичний рушій для JavaScript.
  • engine: швидкий і легкий рушій для JavaScript-ігор на базі WebGL і glTF.
  • cocos2d-html5: той самий Cocos2d, але для браузерів, створений на базі JavaScript.
  • Crafty: бібліотека для JavaScript-ігор, яка може допомогти створювати ігри структуровано.
  • pixijs: рушій для HTML5, використовує гнучкий 2D-рендерера WebGL.
  • renpy: відкритий ігровий рушій для створення квестів у жанрі візуальна новела.
  • OpenRA: рушій для стратегій у реальному часі, написаний на C# з використанням SDL та OpenGL. Працює на Windows, Linux, *BSD і Mac OS X.
  • OpenRCT2: повторна реалізація RollerCoaster Tycoon 2 з відкритим кодом.
  • stride: відкритий рушій C# для реалістичного рендерингу та VR.
  • lance: багатокористувацький ігровий сервер на базі Node.JS.
  • panda3d: потужний багатоплатформний рушій з відкритим кодом для Python і C++, розроблений Disney і CMU.
  • xray-16: покращена версія X-Ray Engine, який використовувався у S.T.A.L.K.E.R.
  • korge: Багатоплатформний ігровий рушій для Kotlin.
  • raylib: проста бібліотека для розробки відеоігор.
  • amethyst: data-oriented та data-driven рушій, написаний на Rust.
  • orx: портативний рушій для 2D-ігор.
  • nCine: багатоплатформний рушій для 2D-ігор.
  • cocos-creator / engine: повний пакет інструментів для розробки ігор; містить ігровий рушій, керування ресурсами, редагування сцени, попередній перегляд гри, налагодження та опублікування проєкту на кількох платформах.
  • love (або LÖVE): фреймворк для створення 2D-ігор на Lua.
  • ebiten: проста бібліотека для 2D-ігор на Go.
  • haxe: відкритий і кросплатформний набір інструментів.
  • bevy: легкий і керований даними рушій на базі Rust.
  • EsenthelEngine: швидкий і багатоплатформний рушій з мінімальний використанням пам’яті.
  • lumberyard: відкритий рушій для ігор AAA, інтегрований з AWS і Twitch.
  • FlaxEngine: багатоплатформний рушій для 3D-ігор, написаний мовами C++ і C#.

Водночас користувачі Reddit помітили, що багато з цих рушіїв чи фреймворків припинили розвиватись і вже не підтримуються. Наприклад AtomicGameEngine — має відкритий код, але не розробляється вже 4 роки.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному6
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Насправді їх реально безліч, а от як в них зорієнтуватись оце питання.

Так, все залежить від цілей. Якщо шукаєш роботу, то вакансії то найкраще, щоб зрозуміти ринок.

В самом худшем варианте смотрим что хотим сделать, потом смотрим кто сделал подобное небольшой командой — и выбираем такой же движок.

Зробити майже що завгодно можна чим завгодно. Якщо хтось зробив 3D шутер на Three.JS, то це ще не причина робити на ньому свій. А з іншого боку на якому рушії не робили шутер? :D

Підписатись на коментарі