Добірка рушіїв для розробки ігор — від 2D-платформерів до AAA-блокбастерів
На GitHub з’явилась колекція ігрових рушіїв, у якій є багато інструментів з відкритим кодом, багатоплатформних і з підтримкою 2D та 3D.
В розділі GitHub Collections публікують добірки технологій та інструментів на обрані теми: серед них є й список Made in Ukraine з відкритими проєктами розробників з України.
Наводимо список ігрових рушіїв та фреймворків, зібраний GitHub.
Колекція Game Engines
- Godot: безплатний відкритий ігровий рушій для 2D і 3D ігор, підійде для розробки на настільних ПК (Linux, macOS, Windows), мобільних пристроїв (Android, iOS), вебу (HTML5) та консолей.
- Turbulenz: модульна платформа 3D і 2D для розробки ігор на базі HTML5 для браузерів, настільних комп’ютерів та мобільних пристроїв.
- Torque3D: повнофункціональний рушій для 3D-ігор з відкритим кодом; дозволяє створювати середовища, симуляції, візуалізації тощо.
- Torque2D: безплатний та відкритий рушій для ігор 2D.
- spring: безплатний кросплатформний ігровий рушій RTS.
- cocos2d-x: набір відкритих багатоплаформних інструментів для розробки ігор.
- Starling-Framework: рушій для створення програм з апаратним прискоренням в ActionScript 3, підійде для 2D-ігор та будь-якох графічних застосунків.
- gameplay: відкритий багатоплаформний рушій C++ для ігор 2D/3D.
- jmonkeyengine: рушій для розробки 3D-ігор на Java.
- openage: відкритий клон Genie Engine з гри Age of Empires II.
- MonoGame: ігрова платформа .NET з відкритим кодом для розробки ігор на багатьох платформах.
- libgdx: фреймворк для розробки ігор на Java, підтримка настільних пристроїв, Android, HTML5 та iOS.
- superpowers-core: розширюваний застосунок HTML5 для спільної розробки проєктів у реальному часі.
- AtomicGameEngine: багатоплатформний рушій для 2D і 3D з API на C++, C#, JavaScript і TypeScript.
- GDevelop: відкритий рушій для розробки десктопний і мобільних ігор, не вимагає знання мов програмування і працює через інтуїтивний інтерфейс.
- CRYENGINE: платформа від Crytek для розробки ігор в реальному часі.
- Urho3D: багатоплатформний рушій для 2D і 3D.
- OpenRTS: 3D-рушій на Java для розробки стратегій в реальному часі.
- phaser: безкоштовна та швидка 2D-ігровий фреймворк для створення ігор HTML5 для настільних і мобільних веб-браузерів, що підтримує рендеринг Canvas і WebGL.
- melonJS: легкий рушій для JavaScript.
- Babylon.js: потужний і відкритий рушій вкупі з JavaScript-фреймворком.
- whs.js: швидкий 3D-фреймворк для вебзастосунків та ігор на базі Three.js.
- PhysicsJS: модульний, розширюваний і простий фізичний рушій для JavaScript.
- engine: швидкий і легкий рушій для JavaScript-ігор на базі WebGL і glTF.
- cocos2d-html5: той самий Cocos2d, але для браузерів, створений на базі JavaScript.
- Crafty: бібліотека для JavaScript-ігор, яка може допомогти створювати ігри структуровано.
- pixijs: рушій для HTML5, використовує гнучкий 2D-рендерера WebGL.
- renpy: відкритий ігровий рушій для створення квестів у жанрі візуальна новела.
- OpenRA: рушій для стратегій у реальному часі, написаний на C# з використанням SDL та OpenGL. Працює на Windows, Linux, *BSD і Mac OS X.
- OpenRCT2: повторна реалізація RollerCoaster Tycoon 2 з відкритим кодом.
- stride: відкритий рушій C# для реалістичного рендерингу та VR.
- lance: багатокористувацький ігровий сервер на базі Node.JS.
- panda3d: потужний багатоплатформний рушій з відкритим кодом для Python і C++, розроблений Disney і CMU.
- xray-16: покращена версія
X-Ray Engine, який використовувався у S.T.A.L.K.E.R. - korge: Багатоплатформний ігровий рушій для Kotlin.
- raylib: проста бібліотека для розробки відеоігор.
- amethyst: data-oriented та data-driven рушій, написаний на Rust.
- orx: портативний рушій для 2D-ігор.
- nCine: багатоплатформний рушій для 2D-ігор.
- cocos-creator / engine: повний пакет інструментів для розробки ігор; містить ігровий рушій, керування ресурсами, редагування сцени, попередній перегляд гри, налагодження та опублікування проєкту на кількох платформах.
- love (або LÖVE): фреймворк для створення 2D-ігор на Lua.
- ebiten: проста бібліотека для 2D-ігор на Go.
- haxe: відкритий і кросплатформний набір інструментів.
- bevy: легкий і керований даними рушій на базі Rust.
- EsenthelEngine: швидкий і багатоплатформний рушій з мінімальний використанням пам’яті.
- lumberyard: відкритий рушій для ігор AAA, інтегрований з AWS і Twitch.
- FlaxEngine: багатоплатформний рушій для 3D-ігор, написаний мовами C++ і C#.
Водночас користувачі Reddit помітили, що багато з цих рушіїв чи фреймворків припинили розвиватись і вже не підтримуються. Наприклад AtomicGameEngine — має відкритий код, але не розробляється вже 4 роки.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів