Чотири вершники революції, або як ми за три місяці створили світ Freedom Tower
Усім привіт! Мене звати Анна Міхель і я Lead Artist в команді Eternal Games! Сьогодні я розповім вам історію сповнену пригод, відчаю, прагнення до незалежності й волі, де вогонь або гріє, або ж спопеляє!
Вас вітає Freedom Tower, наша дебютна TTRPG, натхненна боротьбою за незалежність України після Першої Світової війни та містицизмом нашого фольклору!
Я сподіваюсь, що ви готові боротись за те, у що дійсно вірите!
Криївка незнайомців, що мали за три місяці підготувати революцію
Здибались ми одного зимного вечора наприкінці лютого 2023. Нас сформували у команду організатори Gamedev Camp і як вони казали опісля: це велика рідкість коли голівіч очевидно, що люди звучать й працюють в унісон.
Команда Eteranal Games
Не зрозумійте мене невірно, дебатів, притирок й обламаних крил у нас було багато! Певно, що й буде, але це скоріше процес постійного практичного випробування мільйона ідей нескінченного брейнштормінгу. Коли вас лише четверо, то кожен має вплив на кожне рішення. Ні на мить ми не зупинялись випробовувати різні теорії для сюжету, гейм-дизайни, візуальні стилі та й ще 1000 й 1 аспект розробки гри.
Від симулятора життя офісного працівника в умовах постійних повітряних тривог до горору про «трамвай перемоги» (навіть не питайте!). Ідей було багато, ми пітчили їх одне одному й хоч подеколи здавалось, що вони полярні ми сходились в основному — це має бути щось важливе, що розкаже історію нашої боротьби та торкатиметься людей, що поділяють філософію цього бою.
Певно мій улюблений keyframe
Й сказали Eternals: «Нехай буде Чорна Імперія, а Вежа шлях до світла освятить мечем!»
Ми годинами обговорювали події національно-визвольного руху, поринали в епопею Героїв Крут, діяльність УПА й ОУН, розуміючи, що історичної достовірності нам не досягнути, було обрано інший шлях. Історична белетристика з елементами фентезі та, потенційно, стимпанку! Тобто, події гри не є реальними, водночас емоційну складову долі молодого кадета тих часів, я вважаю, нам вдалося досягти!
*Й не тільки я, а й фахівці, що займались розробкою такої культової гри як Disco Elysium схвально коментували наш сетинг та оцінювали потенціал гри позитивно високо!
Персонажі нашої гри!
Уявіть світ початку ХХ-го століття, де велику частину континенту тримає під контролем зло-апогей німецького фашизму та російського імперіалізму — Чорноімперці.
Орест, наш головний герой, кадет імперського військового училища, якому доведеться обрати шлях відповідно до того за що він готовий жити!
Подейкують, що по віддалених селах та міських катакомбах й досі тліє партизанська боротьба — повстанці Вежі. Це люди з абсолютно різними історіями, навіть можуть говорити різними мовами, проте вони продовжують боротися за можливість жити вільно на своїй землі у мирі.
Також є й третя сторона — містична. Медіаторами зі світом духів та міфічних створінь є мольфари й у бета-версії ми лише почали відхиляти цю тонку завісу.
Екран з духом — Криницею
Очі бояться, а руки роблять!
Freedom Tower — мій перший професійний проєкт, як Concept Artist! Звістка про мій вступ на програму був для мене неймовірно радісним сюрпризом та хвилею тривожності водночас. Тому я маю близько 10 ГБ референсбордів, досліджень автентичних українських будинків, одягу, фотохроніки двох Світових воєн на українських теренах. Я ходила до музеїв надихатися творами класичного українського живопису та графіки, особливий вплив на мене мають твори Куїнджі, Пимоненко та Кричевський.


Діалоги відіграють величезну роль у грі. Тож кожним артом я хотіла підсилити ці емоції й вивести занурення в наш світ на новий рівень досвіду.
Ранні концепти локацій та keyframes
Одним із викликів для нас стало поєднання 2D та 3D. Досить часто ми ставили собі питання чи не зробити все суто паралаксом, чи все ж сцени мають втілювати концепти у тривимірному просторі.
3D мапа села Озера
Була очевидна відсутність цілісності стилю й ми з Віктором, нашим 3D & VFX artist, вирішили провести експеримент. Він підготував 3D сцену в Blender, а я мала довести її до стану картини маслом! Це буквально перший RAW рендер, що в нас вийшов, але тут є все, що можна уявити: handpainted textures, custom shaders, masks, compositing custom filters! Нам ще полішити й полішити, але фундамент пайплайну покладено!
Перший Blender RAW render
Побудували собі імперію й вежу, та чи сягнемо неба?
Я маю за честь стверджувати, що ми зробили дійсно щось особливе. Ми вчотирьох й цей світ, що насправді міг бути вшитим у канву історії. Граючи у Freedom Tower, щиро сподіваюсь, що ви зможете оцінити як гейм-дизайнер, програміст, 3D & 2D художники стали чотирма китами історії кожного з нас.
Наразі ми беремо участь у різноманітних івентах присвячених game розробці та подаємось на конкурси. Цього тижня будемо на GD Bay, тому обов’язково підходьте!
Також, Freedom Tower має сторінки на itch та Steam!
Що ж, тільки Карпатські мольфари зможуть вам відкрити подальші віхи цієї пригоди.
Можливо, Вавилонська вежа й лишилась недобудованою, та це точно не означає, що люди не повернуться до мрії таки торкнутися неба!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.
20 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів