Блоги

Тарас Лютий та Марічка Непереможна: як ми розробили українських персонажів для двох ігор Plarium Тарас Лютий та Марічка Непереможна: як ми розробили українських персонажів для двох ігор Plarium

Stas Shegolev 2432

Як створити персонажів, що уособлюватимуть українську культуру й при цьому органічно вписуватимуться в загальну тематику гри? Де шукати для них референси та що треба робити для оптимізації цих героїв? Про це у своєму блозі розповідає Associate Art Director у Plarium Ukraine Станіслав Щоголєв. 13

Як створити хорошу гру за мотивами фільму: поради та приклади Як створити хорошу гру за мотивами фільму: поради та приклади

Tymur Solod 672

Чому гарних ігор за мотивами фільмів не так багато, і що треба робити розробникам та видавцям, щоб такі проєкти стали успішними? Про це у своєму блозі розповідає Content Manager з Pingle Studio Тимур Солод. 4

«Багато питань можна вирішити, не встаючи з-за комп’ютера». Досвід волонтерства та благодійністі від Home Games «Багато питань можна вирішити, не встаючи з-за комп’ютера». Досвід волонтерства та благодійністі від Home Games

Вадим Калашніков 651

Після повномасштабного вторгнення фахівці Home Games почали активно займатися волонтерською діяльністю та благодійністю. У своєму блозі Marketing Creative Manager Вадим Калашников та керівниця HR-департаменту Анастасія Сліпець діляться своїм досвідом та розповідають, що новачкам у цій справі потрібно робити в першу чергу і чому інколи важливо вміти вимикати власні емоції.

Хто такий арт-продюсер у геймдеві та як ним стати: моя історія та поради новачкам Хто такий арт-продюсер у геймдеві та як ним стати: моя історія та поради новачкам

Kseniia Taranets 1339

Ксенія Таранець — арт-продюсерка, яка навчалася обробці металів, а згодом працювала над Call of Duty: Modern Warfare II та ремейком Dead Space. У цій статті вона розповідає про свою професію, дає поради новачкам і ділиться досвідом продакшену на ААА-проєктах. Як створюється арт для ігор? Шо має вміти арт-продюсер? Чому самої лише любові до Dota 2 недостатньо? Читайте в матеріалі! 2

Як покращити наративний дизайн локацій — частина 2. Внутрішній та зовнішній наратив локації. Зміни в локації протягом гри Як покращити наративний дизайн локацій — частина 2. Внутрішній та зовнішній наратив локації. Зміни в локації протягом гри

Volodymyr Kramskyi 1056

Community Manager компанії Plarium Володимир Крамський продовжує розбирати корисні принципи побудови наративу для локацій на прикладах S.T.A.L.K.E.R., Skyrim та Cyberpunk 2077. У цій статті він розглядає ефекти, пов’язані зі сприйняттям локацій, зокрема, оповідання про локацію зсередини та ззовні, а також про значення змін у локації протягом гри. 2

Як ми перенесли епізод із книги у віртуальну реальність. Мій досвід фотограмметрії, 3D-моделювання і не тільки Як ми перенесли епізод із книги у віртуальну реальність. Мій досвід фотограмметрії, 3D-моделювання і не тільки

Олександр Васильєв 1065

VR Designer в Culture Lab Олександр Васильєв розповідає, як з нуля за декілька місяців опанував професію AR/VR-розробника та долучився до відтворення сцени з художньої книги у віртуальній реальності. Про те, як це відбувалося, і які навички та інструменти знадобилися в роботі над VR-проєктом, Олександр написав у своєму блозі.

«Завжди є ймовірність, що гравці не зрозуміють гру». Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдеві «Завжди є ймовірність, що гравці не зрозуміють гру». Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдеві

Volodymyr Kramskyi 1266

Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдев-компанії? Які задачі він вирішує та чому важливо використовувати потужність і ресурси ком’юніті, якщо ваша гра привабила значну базу гравців? На ці та багато інших питань у своєму блозі відповідає ком’юніті-менеджер Plarium Ukraine Володимир Крамський.

Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool. Посібник для Unity-розробників Як оптимізувати ігровий проєкт за допомогою патерну ObjectPool. Посібник для Unity-розробників

Лес Дібрівний 1284

Якщо на співбесіді питають про патерни програмування у розробці ігор, одним із перших назвіть ObjectPool. Цей патерн важливий, бо прямо впливає на сприйняття застосунку користувачем. Він має бути в основі оптимізації 99% ігрових проєктів. Чому його варто знати і як застосовувати, розповідає Unity Developer Олесь Дібрівний. 4

10 помилок у портфоліо кандидатів, яких не беруть у розробку ААА ігор 10 помилок у портфоліо кандидатів, яких не беруть у розробку ААА ігор

Alex Lysenko 8070

Займаєтесь 3D-моделюванням і не знаєте, чому вас не беруть на роботу в геймдеві? У своїй статті CEO в L3D Studio Олександр Лисенко розповідає про те, як доопрацювати портфоліо, щоб роботодавець, хоча б на мінімально допустимому рівні, побачив у ваших роботах підтвердження необхідних йому скілів і звернув на вас увагу. 10

Ігри з українською мовою існують, та як їх шукати? Команда UnlocTeam про запуск «Каталогу української локалізації ігор» Ігри з українською мовою існують, та як їх шукати? Команда UnlocTeam про запуск «Каталогу української локалізації ігор»

Taras Syniuk 3214

«Метро», «Сталкер»... а що, є ще ігри українською? Команда UnlocTeam сьогодні запустила «Каталог української локалізації ігор» — там зібрані сотні ігор з підтримкою української мови і є посилання на українізатори. Про те, як працює цей каталог і чому його створили, розповіли Андрій Рабощук і Тарас Синюк з локалізаційної агенції UnlocTeam. 11

Що таке фотограмметрія, як вона допомагає зберегти українську спадщину і чим корисна для геймдеву Що таке фотограмметрія, як вона допомагає зберегти українську спадщину і чим корисна для геймдеву

Андрій Гривняк 1317

Команда SKEIRON робить цифрові копії архітектурної та культурної спадщини України, щоб зберегти їх від руйнівних впливів часу та війни. Про те, як працює техніка фотограмметрії, чим вона корисна для створення ігор і на що варто звернути увагу початківцям, розповідає CEO компанії Андрій Гривняк. 1

Хто такий Concept Artist і яка його роль у геймдеві Хто такий Concept Artist і яка його роль у геймдеві

Ilya Palochkin 1332

Концепт-артисти важливі на різних етапах розробки ігор: від препродакшена до продакшена. Які задачі вони вирішують, з яким софтом працюють та які знаття і навички потрібні, щоб опанувати цю професію? Про це у своєму блозі розповідає Art Director у Pingle Game Studio Ілля Палочкін. 3

Чи варто створювати ігри про вторгнення в Україну під час війни. Розбираємо етичні питання Чи варто створювати ігри про вторгнення в Україну під час війни. Розбираємо етичні питання

Andriy Moroz 1920

Як на український геймдев вплине ця війна? І чи варто переносити в ігри важкий колективний досвід та війну, яка досі триває? Публікуємо міркування щодо етичності створення ігор про сучасну війну від розробника гри Moonscars Андрія Мороза. 12

Архітектор, різьбяр та 2D Artist: історія світчерства в геймдев Архітектор, різьбяр та 2D Artist: історія світчерства в геймдев

Dmytro Danilov 1136

Щоб стати художником у геймдеві, Дмитро Данілов пройшов довгий шлях та випробував себе у багатьох інших професіях. Тож світчером він був декілька разів та врешті прийшов у розробку ігор. У своїй статті Дмитро ділиться порадами, як увійти в геймдев та знайти свою першу роботу. 1

Від 9 років сапорту до C++ : Як робота над власними проєктами та калібрування амбіцій привели мене в геймдев Від 9 років сапорту до C++ : Як робота над власними проєктами та калібрування амбіцій привели мене в геймдев

Мар'ян Винар 1301

Після майже дев’яти років в торгівлі та клієнтській підтримці, Мар’ян Винар вирішив свічнутися в геймдев і став Trainee Unreal Engine\C++ Developer в N-iX Game & VR Studio. Про власний досвід і те, що допомогло йому сконцентруватися на професійному розвиту, розробник розповів у своєму блозі. 3

OpenAI представила GPT-4. Максимально просто про найголовніше OpenAI представила GPT-4. Максимально просто про найголовніше

Yaroslav Vyhivskyi 4129

OpenAI показала свою нову мовну модель — GPT-4. Це інструмент для розв’язання проблем, які можна описати мовою та зображеннями. Що змінилося порівняно з ChatGPT? Якщо коротко — штучний інтелект став ще розумнішим, більшим та креативнішим. 11

Геймдев-розробник та договори із компанією-замовником. Навіщо їх підписувати та на що звертати увагу Геймдев-розробник та договори із компанією-замовником. Навіщо їх підписувати та на що звертати увагу

Алена Несмиян 1490

Навіщо вам треба підписувати якісь договори, якщо ви тільки робите тестове завдання? А як діяти, коли ви вже надаєте послуги іншій компанії, а до вас звернулася попередня з проханнями підписати ще якісь документи? На ці та інші питання у своєму блозі розповідає старший юрист Digilaw Альона Несміян.

Retention-механіки в гіперказуальних іграх. Методи утримання користувачів Retention-механіки в гіперказуальних іграх. Методи утримання користувачів

Володимир Божко 1282

Колекційні предмети, щоденні завдання, винагороди, розблокування нового контенту — це все механіки для утримання користувача у грі. Як вони працюють та якими ще бувають, про це у своєму блозі розповідає геймдизайнер Pam Pam Studio Володимир Божко. 5

Чому жінок в геймдеві менше, ніж чоловіків. І що з цим робити Чому жінок в геймдеві менше, ніж чоловіків. І що з цим робити

Аліна Батракова 1687

В українському геймдеві частка жінок становить лише третину співробітників геймдев-компаній. Чому так сталося і що з цим робити? На ці питання у своєму блозі відповідає QC Team Lead компанії Ubisoft Аліна Батракова. 49

← Сtrl 123456...8 Ctrl →