Блоги

Song of Conquest українською: як відбувалася локалізація та чи впливає війна на неї Song of Conquest українською: як відбувалася локалізація та чи впливає війна на неї

Andrii Raboshchuk 674

Як проходила робота над українською локалізацією гри Song of Conquest? Чому перекладачі адаптували назви фентезійних місцевостей і поселень та чи вітав видавець такий творчий підхід? Наскільки зручно у технічному плані було працювати над перекладом в українській платформі CrowdIn та як саме війна вплинула на роботу та переклад у грі? Про це та багато іншого у своїй статті розповів Андрій Рабощук, Owner компанії UnlocTeam. 11

Від дизайну до імплементації: гайд зі створення ігрового аудіо Від дизайну до імплементації: гайд зі створення ігрового аудіо

Гліб Пекуровський 799

Професія саунд-дизайнера є творчою, але також вона вимагає володіння технічними знаннями та навичками. Гліб Пекуровський, Sound Designer в Kevuru Games, ділиться корисними порадами по створенню звуків для ігор та роботи з аудіо-рушіями. 6

Ігрова музика — the next big hit для просування вашої гри Ігрова музика — the next big hit для просування вашої гри

Руслана Кручек 599

Ганс Циммер і Call of Duty, Imagine Dragons та League of Legends, Bring Me the Horizon та Death Stranding, Сер Пол Маккартні та "Destiny"...Якими були успішні колаборації між розробниками ігор та музичними виконавцями? І чи може саундтрек продати вашу гру? Розповідає співзасновниця аудіоагенції VP Production Руслана Кручек. 2

«Як не дивно, було досить легко». Досвід переходу N-iX розробника від Unity до роботи з Unreal Engine «Як не дивно, було досить легко». Досвід переходу N-iX розробника від Unity до роботи з Unreal Engine

Dmytro Diachenko 1252

Останнім часом в геймдеві є великий попит на проєкти, створенні на Unreal Engine. Але як бути тим, хто звик працювати з Unity? Дмитро Дяченко Unity/Unreal programmer з N-iX Game & VR Studio ділиться власним досвідом переходу з одного рушія на інший, розповідає про плюси вбудованого функціонала в UE, а також пояснює, чому перехід може бути не таким важким, як здається. 13

Пайплайн створення VFX для ігор. Як зробити ефект піщаної бурі з Dune для гри та синематику Пайплайн створення VFX для ігор. Як зробити ефект піщаної бурі з Dune для гри та синематику

Denis Fedorenko 837

VFX в геймдеві використовують не тільки, щоб додати яскравих елементів. Перш за все візуальні ефекти додають грі ритм, зрозумілу інтерактивність і збільшують емоціональну задоволеність у гравців. VFX Artist з Room 8 Studio розповідає як робити візуальні ефекти та ділиться покроковим туторіалом створення ефекту піщаної бурі з гри Dune: Spice Wars. 1

Штучний інтелект в іграх: коли краще робити його чесним, а коли дозволяти читерство Штучний інтелект в іграх: коли краще робити його чесним, а коли дозволяти читерство

Oleksandr Pindyk 1181

Розробник штучного інтелекту для World of Tanks Олександр Піндик розповів про те, як і навіщо створювати ботів-читерів і як вони мають поводитися, аби не нашкодити грі. 4

Що треба знати про ригінг у геймдеві та як опанувати цей фах: поради спеціаліста Що треба знати про ригінг у геймдеві та як опанувати цей фах: поради спеціаліста

Алексей Немченко 987

Олексій Немченко — оптик-конструктор, який працював барменом, промисловим альпіністом, займався акробатикою і зрештою став спеціалстом з ригінгу в геймдеві. Про те, як він прийшов у цей фах, та про особливості ригінгу в ігровій галузі Олексій розповів у цьому матеріалі. 2

Персонажна 3D-анімація у грі. Як уникнути нервового тику Персонажна 3D-анімація у грі. Як уникнути нервового тику

Sofiia Rudenkova 760

Що мають знати аніматори в геймдеві, аби працювати спокійно і не перероблювати все по 100500 разів? Про специфіку та підводні камені професії розповідає 3D Animator PAGA Group Софія Руденкова. 2

Які існують підходи в дизайні рівнів та як початківцям в левел-дизайні шукати роботу Які існують підходи в дизайні рівнів та як початківцям в левел-дизайні шукати роботу

Ali Youssef 1292

Це фінальна частина циклу статей про левел-дизайн від Technical Level Designer з Ubisoft. У ній він розповідає про різні підходи до дизайну рівнів та дає поради про пошук роботи і тестове завдання для початківців. 1

Освітлення на Unreal Engine: референси, block-out та фейкові джерела, яких гравець ніколи не побачить Освітлення на Unreal Engine: референси, block-out та фейкові джерела, яких гравець ніколи не побачить

Dmytro Nesterenko 🇺🇦🇪🇺 1291

Дизайнер рівнів та художник по освітленню розповідає, як він, надихнувшись Resident Evil: Village, вирішив зробити щось своє в такому ж стилі. Для цього він взяв локацію Classic Mansion та переосвітлив її. Що з цього вийшло — читайте в його блозі. 3

Які проблеми виникають в роботі геймпродюсера і як їх долати: досвід спеціаліста Які проблеми виникають в роботі геймпродюсера і як їх долати: досвід спеціаліста

Yuriy Denisyuk 810

Які чотири основні задачі виконують геймпродюсери та як давати раду проблемам, що виникають в процесі розробки? Розповідає на прикладах виконавчий продюсер у Pingle Studio Юрій Денисюк. 6

LTV, ARPU та ще понад 20 понять, які має знати кожен продуктовий аналітик LTV, ARPU та ще понад 20 понять, які має знати кожен продуктовий аналітик

Roman Povzyk 2830

Продуктовий аналітик в геймдеві допомагає розробникам зрозуміти в якому напрямку рухається їхній проєкт та прийняти рішення про його розвиток. І щоб стати таким фахівцем, треба бути добре знайомим з коефіцієнтом прилипливості, Lifetime value, ARPU та іншими поняттями. В них початківцям допомагає розібратися продуктовий аналітик геймдев-компанії Bini Bambini Роман Повзик. 12

Дизайн рівнів: як створювати блокаут Дизайн рівнів: як створювати блокаут

Ali Youssef 1714

У другій частині циклу про основи левел дизайну Technical Level Designer з компанії Ubisoft ділиться практичними ідеями, які можна використати під час створення рівня в редакторі або ігровому рушії, а також розповідає про найкращі практики та речі, яких слід уникати під час створення макета рівня.

Створення зброї для шутерів. Софт, хард-скіли і поради початківцям Створення зброї для шутерів. Софт, хард-скіли і поради початківцям

Yan Shamarin 2420

Скільки потрібно залучити фахівців для створення однієї зброї з реальним прототипом, а скільки, якщо зброя вигадана? Які програми краще використовувати для моделювання і текстурування та які хард-скіли знадобляться в роботі? Lead 3D Hard Surface Artist з Pingle Game Studio розповів детально про створення зброї для шутерів. 1

«Радості не було меж, але перше завдання я успішно провалив». Як я у 34 роки став джуном в геймдеві «Радості не було меж, але перше завдання я успішно провалив». Як я у 34 роки став джуном в геймдеві

Maksym Moskalchuk 5023

На 34-му році життя Максим Москальчук вирішив змінити професію і зайнятися розробкою ігор. У своїй статті він розповідає, з чим йому довелось зіткнутися при пошуках роботи, які вимоги зараз до джунів у геймдеві та наскільки важко початківцям без досвіду отримати офер. 29

Що таке дизайн рівнів і як відбувається етап препродакшену Що таке дизайн рівнів і як відбувається етап препродакшену

Ali Youssef 2765

Technical Level Designer в Ubisoft, який працює над Avatar: Frontiers of Pandora запускає цикл статей про левел дизайн. У цих матеріалах він розповість про робочі процеси левелдизайнера, теорію розробки рівнів, а також дасть кілька порад початківцям, які прагнуть розпочати роботу в геймдеві. 5

Віртуальна реальність як нове поле для креативу. Огляд VR-девайсів та програм для 2D- і 3D-художників Віртуальна реальність як нове поле для креативу. Огляд VR-девайсів та програм для 2D- і 3D-художників

Roman Stanko 588

Роман Станько, Senior Artist в OBRIO, розповів, що таке VR-скетчинг і VR-моделінг та зробив огляд програм для креаторів, де розібрав плюси та мінуси двох найпопулярніших VR-девайсів від Oculus. Стаття буде цікавою тим, хто не має досвіду роботи з VR-гаджетами в геймдеві, а також 2D- і 3D-художникам, які бажають розширити кругозір 2

Рідкісний птах у геймдеві: чим займається Technical Artist Рідкісний птах у геймдеві: чим займається Technical Artist

Andriy Rymar 1166

Technical Artist в PAGA GROUP розповів про те, хто такий технічний художник, чим він займається в геймдеві та з ким у команді має взаємодіяти. А також дав кілька порад тим, хто планує стати техартистом.

Як зробити життя CG художника простішим. Поради креативного директора Kevuru Games Як зробити життя CG художника простішим. Поради креативного директора Kevuru Games

Stefan Dowhan 2588

Художника-початківця часто можна впізнати по тому, як він ускладнює собі процес роботи. І навіть малювання поверх фотографії не дасть бажаної якості без розуміння основ. Саме про основи для CG-художників, інструменти та як з ними працювати, розповідає креативний директор геймдев-компанії Kevuru Games. 5

← Сtrl 12345 Ctrl →