Як створити персонажів, що уособлюватимуть українську культуру й при цьому органічно вписуватимуться в загальну тематику гри? Де шукати для них референси та що треба робити для оптимізації цих героїв? Про це у своєму блозі розповідає Associate Art Director у Plarium Ukraine Станіслав Щоголєв.
Чому гарних ігор за мотивами фільмів не так багато, і що треба робити розробникам та видавцям, щоб такі проєкти стали успішними? Про це у своєму блозі розповідає Content Manager з Pingle Studio Тимур Солод.
Після повномасштабного вторгнення фахівці Home Games почали активно займатися волонтерською діяльністю та благодійністю. У своєму блозі Marketing Creative Manager Вадим Калашников та керівниця HR-департаменту Анастасія Сліпець діляться своїм досвідом та розповідають, що новачкам у цій справі потрібно робити в першу чергу і чому інколи важливо вміти вимикати власні емоції.
Ксенія Таранець — арт-продюсерка, яка навчалася обробці металів, а згодом працювала над Call of Duty: Modern Warfare II та ремейком Dead Space. У цій статті вона розповідає про свою професію, дає поради новачкам і ділиться досвідом продакшену на ААА-проєктах. Як створюється арт для ігор? Шо має вміти арт-продюсер? Чому самої лише любові до Dota 2 недостатньо? Читайте в матеріалі!
Community Manager компанії Plarium Володимир Крамський продовжує розбирати корисні принципи побудови наративу для локацій на прикладах S.T.A.L.K.E.R., Skyrim та Cyberpunk 2077. У цій статті він розглядає ефекти, пов’язані зі сприйняттям локацій, зокрема, оповідання про локацію зсередини та ззовні, а також про значення змін у локації протягом гри.
VR Designer в Culture Lab Олександр Васильєв розповідає, як з нуля за декілька місяців опанував професію AR/VR-розробника та долучився до відтворення сцени з художньої книги у віртуальній реальності. Про те, як це відбувалося, і які навички та інструменти знадобилися в роботі над VR-проєктом, Олександр написав у своєму блозі.
Чим займається ком’юніті-менеджер в геймдев-компанії? Які задачі він вирішує та чому важливо використовувати потужність і ресурси ком’юніті, якщо ваша гра привабила значну базу гравців? На ці та багато інших питань у своєму блозі відповідає ком’юніті-менеджер Plarium Ukraine Володимир Крамський.
Якщо на співбесіді питають про патерни програмування у розробці ігор, одним із перших назвіть ObjectPool. Цей патерн важливий, бо прямо впливає на сприйняття застосунку користувачем. Він має бути в основі оптимізації 99% ігрових проєктів. Чому його варто знати і як застосовувати, розповідає Unity Developer Олесь Дібрівний.
Займаєтесь 3D-моделюванням і не знаєте, чому вас не беруть на роботу в геймдеві? У своїй статті CEO в L3D Studio Олександр Лисенко розповідає про те, як доопрацювати портфоліо, щоб роботодавець, хоча б на мінімально допустимому рівні, побачив у ваших роботах підтвердження необхідних йому скілів і звернув на вас увагу.
«Метро», «Сталкер»... а що, є ще ігри українською? Команда UnlocTeam сьогодні запустила «Каталог української локалізації ігор» — там зібрані сотні ігор з підтримкою української мови і є посилання на українізатори. Про те, як працює цей каталог і чому його створили, розповіли Андрій Рабощук і Тарас Синюк з локалізаційної агенції UnlocTeam.
Команда SKEIRON робить цифрові копії архітектурної та культурної спадщини України, щоб зберегти їх від руйнівних впливів часу та війни. Про те, як працює техніка фотограмметрії, чим вона корисна для створення ігор і на що варто звернути увагу початківцям, розповідає CEO компанії Андрій Гривняк.
Концепт-артисти важливі на різних етапах розробки ігор: від препродакшена до продакшена. Які задачі вони вирішують, з яким софтом працюють та які знаття і навички потрібні, щоб опанувати цю професію? Про це у своєму блозі розповідає Art Director у Pingle Game Studio Ілля Палочкін.
Як на український геймдев вплине ця війна? І чи варто переносити в ігри важкий колективний досвід та війну, яка досі триває? Публікуємо міркування щодо етичності створення ігор про сучасну війну від розробника гри Moonscars Андрія Мороза.
Концепт-художник GSC Game World розповів про свій шлях у професії, а також дав практичні поради щодо пайплайну роботи з 3D.
Щоб стати художником у геймдеві, Дмитро Данілов пройшов довгий шлях та випробував себе у багатьох інших професіях. Тож світчером він був декілька разів та врешті прийшов у розробку ігор. У своїй статті Дмитро ділиться порадами, як увійти в геймдев та знайти свою першу роботу.
Після майже дев’яти років в торгівлі та клієнтській підтримці, Мар’ян Винар вирішив свічнутися в геймдев і став Trainee Unreal Engine\C++ Developer в N-iX Game & VR Studio. Про власний досвід і те, що допомогло йому сконцентруватися на професійному розвиту, розробник розповів у своєму блозі.
OpenAI показала свою нову мовну модель — GPT-4. Це інструмент для розв’язання проблем, які можна описати мовою та зображеннями. Що змінилося порівняно з ChatGPT? Якщо коротко — штучний інтелект став ще розумнішим, більшим та креативнішим.
Навіщо вам треба підписувати якісь договори, якщо ви тільки робите тестове завдання? А як діяти, коли ви вже надаєте послуги іншій компанії, а до вас звернулася попередня з проханнями підписати ще якісь документи? На ці та інші питання у своєму блозі розповідає старший юрист Digilaw Альона Несміян.
Колекційні предмети, щоденні завдання, винагороди, розблокування нового контенту — це все механіки для утримання користувача у грі. Як вони працюють та якими ще бувають, про це у своєму блозі розповідає геймдизайнер Pam Pam Studio Володимир Божко.
В українському геймдеві частка жінок становить лише третину співробітників геймдев-компаній. Чому так сталося і що з цим робити? На ці питання у своєму блозі відповідає QC Team Lead компанії Ubisoft Аліна Батракова.