Інструктор Денис Квебек — про користь мілітарі симуляторів та улюблені ігри. Перше в Україні 3D-інтерв’ю з військовим
Привіт! Мене звати Володимир Горбань, я Founder and CEO у Red Viburnum Studio, і сьогодні я хочу розповісти, як ми створили перше у своєму роді цифрове інтерв’ю з інтегрованим середовищем.
Героєм інтервʼю став ветеран та військовий інструктор Денис Квебек. Він розповів про те, чому вирішив пов’язати життя з військом, ким себе бачить у разі завершення війни. А також поділився думками про геймерів у війську та користь військових симуляторів; про те, як він ставиться до українських розробників, які продають свої ігри в росії; про свої улюблені ігри та багато іншого.
Пропоную до вашої уваги саме інтервʼю, яке ми зробили в декораціях нашої прийдешньої гри F-20 Eclipse. А нижче я розповім, як воно створювалося.
Як все почалося
Ідея з’явилася спонтанно. Це був звичайний день на зйомках мокапу в Києві для нашого проєкту F-20 Eclipse. На дворі 29 травня, я стояв на знімальному майданчику, керував процесом і думав, як би зустрітися з моїм другом Денисом Квебеком.
І тут мене осяяло: чому б не поєднати корисне з приємним? Що, якщо створити інтерв’ю, де глядач не просто дивиться відео, а відчуває себе частиною сцени? Важливо було не просто оцифрувати людину в 3D, а зробити її живим елементом навколишнього середовища, щоб досягти максимального занурення.
Я одразу написав Денису. Він відгукнувся миттєво, як завжди. Вже тієї ж ночі, сидячи на терасі готелю «Нивки Резиденс» під дощем, я склав сценарій і список запитань.
Підготовка та зйомки
Наступного дня, 30 травня, Денис приїхав на майданчик. Ми почали з планування сцени: я визначив, де розмістити декорації, точки переміщення актора та ключові моменти. Ми використали металоконструкції із запасів MocapKiev і унікальний реквізит:
- WBP Midi Jack Tactical .223 Rem Дениса, який став Lee-Enfield Mk3.
- Охолощений кулемет Максима, перетворений на зенітний Vickers.
Денис одягнув мокап-костюм із шоломом та iPhone для запису лицьової анімації.
Попри те, що це був його перший досвід, уже третій дубль виявився ідеальним. Зйомки зайняли три години, але подальша робота над сценою вимагала значно більше часу.
Постпродакшн в Unreal Engine 5
Моїм головним вимогам до інтерв’ю була його «живість», щоб глядач міг відчути себе поруч із тим, у кого брали інтерв’ю. Тому ми зробили оточення максимально реалістичним: динамічне небо, реалістичний дим, рух тіней, птахи, щури і навіть падаючий німецький літак, який розбивається прямо перед глядачем. Кожна деталь, я вважаю, доповнює атмосферу і підсилює ефект присутності.
Весь матеріал потрапив до рук наших талановитих фахівців:
- Олексій Чміль, наш Level Designer, створив локацію, террейн та рослинність.
- Дмитро Чумаченко, артдиректор, почистив усі анімації, зробив ретаргет, налаштував, підігнав по місцю, обробив фейс мокап, трохи його почистив і підправив, додав спецефекти, налаштував камери, відрендерив, закомпозив, додав звуки і змонтував проєкт у фінальну версію.
Ми всією командою переглядали проєкт десятки разів, усуваючи найменші недоліки. Кожен із нас шукав помилки, пропонував ідеї та способи покращення. Це була справжня командна робота, і завдяки їй ми змогли досягти досконалості.
Результат
Фінальна версія інтерв’ю вражає. Це не просто відео — це повноцінне цифрове інтерв’ю з інтегрованим середовищем.Ми додали кадри зйомок Дениса у мокап-костюмі, що стало яскравою завершальною деталлю.
Я вдячний Денису за його участь, попри на його щільний графік. Я пишаюся своєю командою, яка не лише втілила цю ідею в реальність, але й продемонструвала виняткову відданість та професіоналізм на кожному етапі роботи.
Це був неймовірний досвід, і я радий, що серед моїх друзів є такі особистості, як Денис Квебек. Це не лише наш успіх, але й внесок у розвиток українського геймдеву.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів