11 порад для розробників, які створюють гру самотужки
Розробник інді-гри Svarog’s Dream опублікував поради для розробників, які створюють гру самотужки. У тексті є шаблон, який допоможе описати вашу гру, сформувати цілісне бачення та представити її видавцям. Публікуємо переклад цих рекомендацій.
1. Працюйте зранку
Якщо ви маєте основну роботу і вона починається о восьмій, вставайте о шостій та приділіть
2. Щодня робіть хоч щось, пов’язане з проєктом
Якщо ви зупинитесь на кілька днів чи тижнів, є ризик, що проєкт стане для вас чужим і залишиться незавершеним.
Необов’язково щодня програмувати: можна створювати арт, дивитись навчальні посібники, шукати натхнення в інших іграх чи серіалах абощо. Та важливо, щоб проєкт тримався у вашій голові, поки ви його не закінчите.
3. Створіть документ з описом гри
Так часто роблять ігрові студії. Це буде нагадувати про вашу мету і допоможе її реалізувати. До того ж так буде легше пояснювати іншим розробникам чи видавцям, про що ваша гра.
Ось готовий шаблон, в який можна додати інформацію про свій проєкт. Якщо вам складно заповнити певні блоки, то, вочевидь, над баченням гри ще треба попрацювати.
4. Використовуйте готові асети
Хоча б для мокапів гри. Навіть великі студії послуговуються асетами, щоб заповнити локації, додати природне середовище тощо. Існують тисячі безкоштовних наборів у магазинах Unity та Unreal, також їх можна завантажити з opengameart.
Не варто витрачати п’ять днів на роботу з текстурами землі, коли ви можете отримати професійні текстури безкоштовно. Якщо хочете зробити гру унікальною, можете взяти готову модель і трохи відредагувати її, щоб вона відповідала вашому художньому баченню. Заощаджуйте час, де тільки можна, ви завжди маєте змогу повернутися і переробити ресурси в грі.
5. Подбайте про контроль версій
Є багато варіантів, але я віддаю перевагу стандартному git flow на Azure Devops, він безкоштовний і має необмежене сховище для зберігання. Якщо ваш проєкт більший за кілька гігабайтів, можете скористатись Git Large File Storage. Підверсії проєкту допоможуть повернутись, якщо щось піде не так. До того ж можна відстежувати власний прогрес.
6. Працюйте над фрагментами
Коли вам спадає на думку ідея щодо гри, записуйте її. На папері чи в онлайн-інструментах на кшталт Jira, Git boards, у девопс-беклогах Azure тощо. Коли ви не знатимете, що зробити сьогодні, зможете вибрати фрагмент, над яким хотіли б попрацювати.
Якщо ви знайшли помилку і не хочете виправляти її зараз, запишіть це. Так ви зможете продовжити те, що почали, і виправити її потім.
7. Не ускладнюйте все з самого початку
Пам’ятайте про принцип Keep It Simple та не переборщуйте з розробкою. Зробіть так, щоб основні функції працювали якомога простіше. Тоді переберіть їх, проведіть рефакторинг і поступово оптимізуйте. Не варто гаяти цілий місяць на розробку системи, яка виявиться непотрібною або матиме більше проблем, ніж користі. Створюйте лише ті системи, які вам потрібні вже зараз, і залишайте їх простими.
8. Збирайте фідбек
Що раніше і частіше ви це робитимете, то краще. Ми, як солорозробники, можемо легко стати суб’єктивними та гаяти час на невдалі ідеї, тому важливо чути думку інших. Можна опублікувати свою гру на Reddit (наприклад, у r/destroymygame чи на сторінці рушія, який ви застосували). Або показати гру друзям чи родичам.
Дослуховуйтесь до відгуків, які отримаєте, але не ставайте їхніми заручниками. Якщо комусь одному не сподобалась ваша бойова система, це просто думка однієї людини. Якщо ж про це кажуть 10 з 20 людей, можливо, систему справді варто переосмислити.
9. Просувайте свою гру ще під час розробки
Скажімо, у вашій грі є симпатичний персонаж, якого можна запостити у сабреддітах з милими створіннями. Тоді люди спитають, з якої це гри. Можна постити скриншоти з гри на Imgur, Discords, Twitter, Instagram, Facebook — люди зазвичай не проти дізнатись щось цікаве, навіть якщо гра ще не готова.
Не забувайте про офлайн-маркетинг: розповідайте про свій проєкт друзям, аби вони розповіли це своїм друзям і коло розширилось. У солорозробників зазвичай немає безлічі грошей на рекламу, тож тут рятує творчий підхід.
10. Не женіться за останніми технологіями
Якщо вийшла нова версія Unreal/Unity/Godot, необов’язково на неї перемикатись тієї ж секунди. Постійно виходять нові пакети, середовища, 3D-інструменти, бібліотеки та усе інше. Коли ж варто на них переходити? Коли переваги будуть більшими за витрачені ресурси. Зазвичай для переходу на нові технології потрібно виправити купу речей, які працювали раніше. То чи справді воно того варте?
11. Не вірте всьому, що читаєте
Можливо, ви не згодні з цими порадами чи з твердженнями відомих розробників, авторами посібників тощо. Вони і я справді можемо помилятись. Та що більше ідей ви почуєте, то краще рішення зможете обрати.
Нагадаємо, раніше ми публікували поради від британських видавців ігор Chucklefish. Вони розповідали, як краще представити свою гру, щоб її опублікували.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів