Блоги

Релокація в Швецію за місяць до початку війни. Досвід геймдизайнера Avalanche Studios Релокація в Швецію за місяць до початку війни. Досвід геймдизайнера Avalanche Studios

Vadym Kutafin 1286

Вадим Кутафін, геймдизайнер зі спеціалізацією в AI у Avalanche Studios Group, поділився своїм досвідом релокації до Швеції, розповів як отримав офер і дав корисні поради тим, хто планує переїхати саме в цю країну. 45

Екскурс у світ монетизації F2P проєктів. Що робить LiveOps в геймдеві Екскурс у світ монетизації F2P проєктів. Що робить LiveOps в геймдеві

Mariana Shchepanska 728

Марʼяна Щепанська з компанії Gameloft розповіла про роль LiveOps-менеджера у геймдеві, та пояснила, чому Live Operations менеджмент — це дуже важливий елемент монетизації мобільних ігор. 2

«При створенні анімації комах враховувати треба навіть вплив вітру». Як розроблялась надреалістична VR-гра про метелика «При створенні анімації комах враховувати треба навіть вплив вітру». Як розроблялась надреалістична VR-гра про метелика

Alena Kovalenko 1030

Що потрібно, аби анімація у грі виглядала живою? Чому кімнатний хом’ячок набагато ближчий до фізики та динаміки руху слона, ніж до жука чи метелика? Та чому в анімації комахи важливіший вітер, ніж її маса? На ці та інші питання відповіли художники та аніматори Kevuru Games, які створили фотореалістичну VR-гру про біорізномаїття в природі. 1

«Ми були готові до евакуації, бо проходили через це вже вдруге». Досвід евакуації компанії QuartSoft з Краматорська «Ми були готові до евакуації, бо проходили через це вже вдруге». Досвід евакуації компанії QuartSoft з Краматорська

Yulia Volodchenko 852

Компанія QuartSoft з Краматорська двічі пережила евакуацію — у 2014 та 2022 роках. І якщо першого разу 40% співробітників завершили співпрацю зі студією, то після другого компанія навпаки, збільшила штат. У QuartSoft розповіли, чим відрізнявся досвід двох евакуацій. 3

Про оптику на Unreal Engine: науково-популярна гра з українськими блогерами Про оптику на Unreal Engine: науково-популярна гра з українськими блогерами

Ivan Buderkevych 1395

Розробник Іван Будеркевич створює гру, яка розкриває природу фізичних явищ крізь призму історії. Автори працюють з на Unreal Engine, отримали грант Epic Games, залучили до проєкту українських ютуб-блогерів, а прототип гри свого часу виграв Indie Cup. Детальніше про цей проєкт і його створення читайте у блозі. 1

«Це насамперед хаб геймінгової розробки». Керівниця відділу локалізації G5 Games про свій досвід релокації на Мальту «Це насамперед хаб геймінгової розробки». Керівниця відділу локалізації G5 Games про свій досвід релокації на Мальту

Nastya Nikolaeva 1458

Анастасія Ніколаєва, Lead Localization Manager в G5 Games, яка вже три роки мешкає на Мальті, розповіла про свій досвід релокації. Про те, чому обрала саме цю країну, про нюанси легалізації перебування на Мальті, про IT- та геймдев-спільноту, а також про медицину, житло, транспорт і те, наскільки дитяча освіта на Мальті відрізняється від української. 2

«Я майже не подорожувала у своєму житті, навіть в аеропорту не була». Unity Developer з Pingle Studio про релокацію у Велику Британію «Я майже не подорожувала у своєму житті, навіть в аеропорту не була». Unity Developer з Pingle Studio про релокацію у Велику Британію

Nadiia Havrylenko 2229

Як отримати візу у Велику Британію? Де знайти житло, як платити податки та на яку допомогу можуть розраховувати переселенці з України. Надія Гавриленко, Unity Developer з Pingle Studio, на власному досвіді підготувала гайд для тих, хто хоче релокуватися до Сполученого Королівства. 6

Як стати Junior Unity Developer: з чого починати кар’єру та як уникати помилок Як стати Junior Unity Developer: з чого починати кар’єру та як уникати помилок

Yevhenii Yaremenko 2692

Чим займається Unity-розробник та які шляхи розвитку він має? Як краще розпочати роботу з Unity? Робити перший проєкт соло чи в команді? Своїми порадами для початківців ділиться Євгеній Яременко, Unity Team Lead у компанії Universe з екосистеми Genesis. 10

Геймдизайнер Ubisoft про мобілізацію та перебування на фронті Геймдизайнер Ubisoft про мобілізацію та перебування на фронті

Редакція Gamedev 4666

Геймдизайнер Ubisoft Kyiv з позивним «Рейв» розповів про те, як сперечався у військкоматі, щоб потрапити до лав ЗСУ, як проходив медкомісію і навчання, а також про фронтові будні на сході України. Наводимо його історію. 2

Як стати тестувальником ігор і чим QA у геймдеві відрізняється від інших напрямів Як стати тестувальником ігор і чим QA у геймдеві відрізняється від інших напрямів

Олександр Шараєвський 3600

Чи правда, що через QA легше увійти в геймдев? Де вивчитися на тестувальника і які хардскіли потрібні в цій професії? Розповідає Team Lead QA в Pingle Studio Олександр Шараєвський. 4

Розробка браузерної гри на Unity за два дні. Які технології та плагіни використовувалися при створенні LearnUkraine Розробка браузерної гри на Unity за два дні. Які технології та плагіни використовувалися при створенні LearnUkraine

Albert Kovnir 1304

Розробник Альберт Ковнір вирішив влаштувати собі патріотичний «геймджем» і створити гру, в якій потрібно вгадувати міста та області України на мапі. У результаті вийшов проєкт LearnUkraine. Скільки часу на нього пішло і які технології та плагіни знадобилися — читайте у матеріалі.

Як успішно співпрацювати з західними партнерами в умовах війни: досвід Pingle Studio Sales Team Як успішно співпрацювати з західними партнерами в умовах війни: досвід Pingle Studio Sales Team

Ольга Чернова 284

Повномасштабна війна змінила не тільки життя кожного українця, а й торкнулася всіх бізнес-процесів. Як продовжувати розвивати українські геймдев-команди й працювати із західними партнерами, розповідає Sales Team української аутсорс-компанії Pingle Game Studio.

Тестувальник Ubisoft розповів про мобілізацію до лав ЗСУ та боротьбу з ворогом у Луганській області Тестувальник Ubisoft розповів про мобілізацію до лав ЗСУ та боротьбу з ворогом у Луганській області

Редакція Gamedev 1952

Тестувальник Ubisoft Kyiv поділився власним досвідом мобілізації до лав ЗСУ, розповів про те, де зустрів війну, як швидко навчився стріляти з ПТРК «Корсар» та «Стугна» і як вирушив на фронт. 3

Відкриття офісу в Польщі — досвід і поради від Room 8 Group Відкриття офісу в Польщі — досвід і поради від Room 8 Group

Iryna Akhvatkina 703

Геймдев-компанія Room 8 Group ділиться своїм досвідом відкриття нового офісу у Варшаві. У компанії розповіли, на які фактори потрібно звернути увагу при пошуку приміщення та що треба знати про найм спеціалістів.

UI/UX Designer про выезд из Мариуполя и смену работы во время войны UI/UX Designer про выезд из Мариуполя и смену работы во время войны

Дарья Спесивцева 3219

UI/UX Designer из Pingle Studio Дарья Спесивцева поделилась своим опытом эвакуации из Мариуполя, рассказала о том, что пережили ее родители во время осады города, а также о смене работы во время войны. 10

Як стати геймдизайнером? Фахівці з Pingle Game Studio дають поради новачкам Як стати геймдизайнером? Фахівці з Pingle Game Studio дають поради новачкам

Данило Степченков 2003

З чого почати свій шлях в геймдеві і як стати геймдизайнером? Спеціалісти української аутсорс-компанії Pingle Game Studio розповіли про свій кар’єрний шлях і дали поради про те, як підготуватись до співбесід і отримати бажану пропозицію роботи.

Скільки отримують геймдев-спеціалісти у світі: аналіз зарплат від Pingle Game Studio Скільки отримують геймдев-спеціалісти у світі: аналіз зарплат від Pingle Game Studio

Tymur Solod 2367

Яку конкретну суму отримують розробники ігор у 2022 році? Українська компанія Pingle Game Studio порівняла середню зарплату геймдев-фахівців у різних країнах та регіонах. Публікуємо її дослідження. 3

Сан-Франциско у синьо-жовтих тонах: як відбулася конференція GDC у США Сан-Франциско у синьо-жовтих тонах: як відбулася конференція GDC у США

Vlad Makarov 433

Влад Макаров, CBDO компанії Kevuru Games, розповів, як світова геймдев-індустрія підтримує Україну та як це відчувалося на конференціях у Гамбурзі та в Сан-Франциско.

«Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією «Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією

Олег Петровский 2918

Олег Петровський, РМ у Pingle Game Studio, розповів, як у перші дні війни вивозив з Києва у Львів свою домашню тваринку — змію на ім’я Шингецу. 4

← Сtrl 123 Ctrl →