Вадим Кутафін, геймдизайнер зі спеціалізацією в AI у Avalanche Studios Group, поділився своїм досвідом релокації до Швеції, розповів як отримав офер і дав корисні поради тим, хто планує переїхати саме в цю країну.
Марʼяна Щепанська з компанії Gameloft розповіла про роль LiveOps-менеджера у геймдеві, та пояснила, чому Live Operations менеджмент — це дуже важливий елемент монетизації мобільних ігор.
Що потрібно, аби анімація у грі виглядала живою? Чому кімнатний хом’ячок набагато ближчий до фізики та динаміки руху слона, ніж до жука чи метелика? Та чому в анімації комахи важливіший вітер, ніж її маса? На ці та інші питання відповіли художники та аніматори Kevuru Games, які створили фотореалістичну VR-гру про біорізномаїття в природі.
Компанія QuartSoft з Краматорська двічі пережила евакуацію — у 2014 та 2022 роках. І якщо першого разу 40% співробітників завершили співпрацю зі студією, то після другого компанія навпаки, збільшила штат. У QuartSoft розповіли, чим відрізнявся досвід двох евакуацій.
Розробник Іван Будеркевич створює гру, яка розкриває природу фізичних явищ крізь призму історії. Автори працюють з на Unreal Engine, отримали грант Epic Games, залучили до проєкту українських ютуб-блогерів, а прототип гри свого часу виграв Indie Cup. Детальніше про цей проєкт і його створення читайте у блозі.
Анастасія Ніколаєва, Lead Localization Manager в G5 Games, яка вже три роки мешкає на Мальті, розповіла про свій досвід релокації. Про те, чому обрала саме цю країну, про нюанси легалізації перебування на Мальті, про IT- та геймдев-спільноту, а також про медицину, житло, транспорт і те, наскільки дитяча освіта на Мальті відрізняється від української.
Як отримати візу у Велику Британію? Де знайти житло, як платити податки та на яку допомогу можуть розраховувати переселенці з України. Надія Гавриленко, Unity Developer з Pingle Studio, на власному досвіді підготувала гайд для тих, хто хоче релокуватися до Сполученого Королівства.
Чим займається Unity-розробник та які шляхи розвитку він має? Як краще розпочати роботу з Unity? Робити перший проєкт соло чи в команді? Своїми порадами для початківців ділиться Євгеній Яременко, Unity Team Lead у компанії Universe з екосистеми Genesis.
Геймдизайнер Ubisoft Kyiv з позивним «Рейв» розповів про те, як сперечався у військкоматі, щоб потрапити до лав ЗСУ, як проходив медкомісію і навчання, а також про фронтові будні на сході України. Наводимо його історію.
Чи правда, що через QA легше увійти в геймдев? Де вивчитися на тестувальника і які хардскіли потрібні в цій професії? Розповідає Team Lead QA в Pingle Studio Олександр Шараєвський.
Розробник Альберт Ковнір вирішив влаштувати собі патріотичний «геймджем» і створити гру, в якій потрібно вгадувати міста та області України на мапі. У результаті вийшов проєкт LearnUkraine. Скільки часу на нього пішло і які технології та плагіни знадобилися — читайте у матеріалі.
Повномасштабна війна змінила не тільки життя кожного українця, а й торкнулася всіх бізнес-процесів. Як продовжувати розвивати українські геймдев-команди й працювати із західними партнерами, розповідає Sales Team української аутсорс-компанії Pingle Game Studio.
Тестувальник Ubisoft Kyiv поділився власним досвідом мобілізації до лав ЗСУ, розповів про те, де зустрів війну, як швидко навчився стріляти з ПТРК «Корсар» та «Стугна» і як вирушив на фронт.
Геймдев-компанія Room 8 Group ділиться своїм досвідом відкриття нового офісу у Варшаві.
У компанії розповіли, на які фактори потрібно звернути увагу при пошуку приміщення та що треба знати про найм спеціалістів.
UI/UX Designer из Pingle Studio Дарья Спесивцева поделилась своим опытом эвакуации из Мариуполя, рассказала о том, что пережили ее родители во время осады города, а также о смене работы во время войны.
Іван Бондаренко, Unity3D Technical Lead в PAGA GROUP, розповідає, як навчитись писати чистий і лаконічний код та не витрачати купу часу на теорію та курси.
З чого почати свій шлях в геймдеві і як стати геймдизайнером? Спеціалісти української аутсорс-компанії Pingle Game Studio розповіли про свій кар’єрний шлях і дали поради про те, як підготуватись до співбесід і отримати бажану пропозицію роботи.
Яку конкретну суму отримують розробники ігор у 2022 році? Українська компанія Pingle Game Studio порівняла середню зарплату геймдев-фахівців у різних країнах та регіонах. Публікуємо її дослідження.
Влад Макаров, CBDO компанії Kevuru Games, розповів, як світова геймдев-індустрія підтримує Україну та як це відчувалося на конференціях у Гамбурзі та в Сан-Франциско.
Олег Петровський, РМ у Pingle Game Studio, розповів, як у перші дні війни вивозив з Києва у Львів свою домашню тваринку — змію на ім’я Шингецу.