Блоги

Як стати тестувальником ігор і чим QA у геймдеві відрізняється від інших напрямів Як стати тестувальником ігор і чим QA у геймдеві відрізняється від інших напрямів

Олександр Шараєвський 1601

Чи правда, що через QA легше увійти в геймдев? Де вивчитися на тестувальника і які хардскіли потрібні в цій професії? Розповідає Team Lead QA в Pingle Studio Олександр Шараєвський. 1

Розробка браузерної гри на Unity за два дні. Які технології та плагіни використовувалися при створенні LearnUkraine Розробка браузерної гри на Unity за два дні. Які технології та плагіни використовувалися при створенні LearnUkraine

Albert Kovnir 908

Розробник Альберт Ковнір вирішив влаштувати собі патріотичний «геймджем» і створити гру, в якій потрібно вгадувати міста та області України на мапі. У результаті вийшов проєкт LearnUkraine. Скільки часу на нього пішло і які технології та плагіни знадобилися — читайте у матеріалі.

Як успішно співпрацювати з західними партнерами в умовах війни: досвід Pingle Studio Sales Team Як успішно співпрацювати з західними партнерами в умовах війни: досвід Pingle Studio Sales Team

Ольга Чернова 249

Повномасштабна війна змінила не тільки життя кожного українця, а й торкнулася всіх бізнес-процесів. Як продовжувати розвивати українські геймдев-команди й працювати із західними партнерами, розповідає Sales Team української аутсорс-компанії Pingle Game Studio.

Тестувальник Ubisoft розповів про мобілізацію до лав ЗСУ та боротьбу з ворогом у Луганській області Тестувальник Ubisoft розповів про мобілізацію до лав ЗСУ та боротьбу з ворогом у Луганській області

Редакція Gamedev 1882

Тестувальник Ubisoft Kyiv поділився власним досвідом мобілізації до лав ЗСУ, розповів про те, де зустрів війну, як швидко навчився стріляти з ПТРК «Корсар» та «Стугна» і як вирушив на фронт. 3

Відкриття офісу в Польщі — досвід і поради від Room 8 Group Відкриття офісу в Польщі — досвід і поради від Room 8 Group

Iryna Akhvatkina 654

Геймдев-компанія Room 8 Group ділиться своїм досвідом відкриття нового офісу у Варшаві. У компанії розповіли, на які фактори потрібно звернути увагу при пошуку приміщення та що треба знати про найм спеціалістів.

UI/UX Designer про выезд из Мариуполя и смену работы во время войны UI/UX Designer про выезд из Мариуполя и смену работы во время войны

Дарья Спесивцева 3163

UI/UX Designer из Pingle Studio Дарья Спесивцева поделилась своим опытом эвакуации из Мариуполя, рассказала о том, что пережили ее родители во время осады города, а также о смене работы во время войны. 10

Як стати геймдизайнером? Фахівці з Pingle Game Studio дають поради новачкам Як стати геймдизайнером? Фахівці з Pingle Game Studio дають поради новачкам

Данило Степченков 1837

З чого почати свій шлях в геймдеві і як стати геймдизайнером? Спеціалісти української аутсорс-компанії Pingle Game Studio розповіли про свій кар’єрний шлях і дали поради про те, як підготуватись до співбесід і отримати бажану пропозицію роботи.

Скільки отримують геймдев-спеціалісти у світі: аналіз зарплат від Pingle Game Studio Скільки отримують геймдев-спеціалісти у світі: аналіз зарплат від Pingle Game Studio

Tymur Solod 2202

Яку конкретну суму отримують розробники ігор у 2022 році? Українська компанія Pingle Game Studio порівняла середню зарплату геймдев-фахівців у різних країнах та регіонах. Публікуємо її дослідження. 3

Сан-Франциско у синьо-жовтих тонах: як відбулася конференція GDC у США Сан-Франциско у синьо-жовтих тонах: як відбулася конференція GDC у США

Vlad Makarov 423

Влад Макаров, CBDO компанії Kevuru Games, розповів, як світова геймдев-індустрія підтримує Україну та як це відчувалося на конференціях у Гамбурзі та в Сан-Франциско.

«Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією «Вирішили, що тварина важливіша за електроніку і речі». Як геймдев-розробник евакуювався з Києва разом зі змією

Олег Петровский 2906

Олег Петровський, РМ у Pingle Game Studio, розповів, як у перші дні війни вивозив з Києва у Львів свою домашню тваринку — змію на ім’я Шингецу. 4

Музика сфер у космічному шутері: історія про співпрацю Пола Маккартні та студії Bungie Музика сфер у космічному шутері: історія про співпрацю Пола Маккартні та студії Bungie

Asya Harbuzova 195

Розповідаємо, як колишній учасник The Beatles писав музику для науково-фантастичного шутера і як його мелодія для валторни з трьох нот стала однією з ключових музичних фраз Destiny. 2

Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 3. Що ж ми розробляємо? Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 3. Що ж ми розробляємо?

Yevgen Grishenko 340

Що треба знати продакт-менеджеру перед тим, як обрати проєкт? Чим відрізняється робота над різними ігровими жанрами і що між ними спільного? Своїми міркуваннями ділиться Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay.

Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5 Курс від Unreal Engine, генератор підземель та 3D-моделювання в браузері. Геймдев-дайджест № 5

Asya Harbuzova 801

Привіт! Це п’ятий випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіші знахідки за тиждень. У цьому випуску ви знайдете курс про роботу з технологією MetaHuman, генератори підземель і будинків, асети з текстурами й 3D-моделями середовища та багато інших корисностей для розробки ігор.

Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці Як повернутися в геймдев після трьох років декрету: досвід розробниці

Anastasiia Koronenko 2059

Анастасія Короненко, Unity Developer з компанії OBRIO, розповіла, як після трьох років виховання дитини зважилася освоїти нову сферу і піти у геймдев. Як знаходила час на вивчення C# та Unity, як готувалася до співбесід та на що, окрім цікавого проєкту та зарплати, звертала увагу при виборі місця роботи. 20

Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4 Бетмен у GTA V, безкоштовні текстури для Blender та робота з AR-сценами на смартфоні. Геймдев-дайджест № 4

Asya Harbuzova 398

У четвертому випуску геймдев-дайджесту ми зібрали кілька асетів та рекомендацій для Unity-розробників, безкоштовний каталог текстур для Blender та Unreal Engine, а ще зробили добірку з корисними відео, туторіалами та статтями про геймдев.

Звуки Бангкока, Fedora для геймерів та безплатні інструменти для Blender. Геймдев-дайджест № 3 Звуки Бангкока, Fedora для геймерів та безплатні інструменти для Blender. Геймдев-дайджест № 3

Asya Harbuzova 527

Привіт! Це третій випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіше за тиждень. У цьому випуску шукайте інструменти для анімації та роботи з Blender, безкоштовні асети для Unreal Engine та, звісно, добірку цікавих лонгрідів і відео про світ ігробуду. 3

NFT и криптовалюта в геймдеве: хайп или долгосрочный тренд NFT и криптовалюта в геймдеве: хайп или долгосрочный тренд

Stanislav Osipov 1607

Все чаще издатели и разработчики хотят интегрировать криптовалюту или NFT в игры, но далеко не все понимают, что с ними делать. Станислав Осипов, сооснователь компании Stan’s Assets from KAPPS, в своем блоге разбирался, насколько NFT и крипта — рабочие истории в геймдеве и на долго ли они тут задержатся. 3

Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві Як штучний інтелект може трансформувати робочий процес 3D-художників у геймдеві

Максим Маковский 760

Як швидко настане час, коли штучний інтелект зможе створювати 3D-моделі для гейм-продакшену з мінімальним залученням художників? А коли замінить їх повністю? На ці та інші питання відповів Максим Маковський, Technical Art Director з компанії Room 8 Studio. 2

← Сtrl 123 Ctrl →