Чи правда, що через QA легше увійти в геймдев? Де вивчитися на тестувальника і які хардскіли потрібні в цій професії? Розповідає Team Lead QA в Pingle Studio Олександр Шараєвський.
Розробник Альберт Ковнір вирішив влаштувати собі патріотичний «геймджем» і створити гру, в якій потрібно вгадувати міста та області України на мапі. У результаті вийшов проєкт LearnUkraine. Скільки часу на нього пішло і які технології та плагіни знадобилися — читайте у матеріалі.
Повномасштабна війна змінила не тільки життя кожного українця, а й торкнулася всіх бізнес-процесів. Як продовжувати розвивати українські геймдев-команди й працювати із західними партнерами, розповідає Sales Team української аутсорс-компанії Pingle Game Studio.
Тестувальник Ubisoft Kyiv поділився власним досвідом мобілізації до лав ЗСУ, розповів про те, де зустрів війну, як швидко навчився стріляти з ПТРК «Корсар» та «Стугна» і як вирушив на фронт.
Геймдев-компанія Room 8 Group ділиться своїм досвідом відкриття нового офісу у Варшаві.
У компанії розповіли, на які фактори потрібно звернути увагу при пошуку приміщення та що треба знати про найм спеціалістів.
UI/UX Designer из Pingle Studio Дарья Спесивцева поделилась своим опытом эвакуации из Мариуполя, рассказала о том, что пережили ее родители во время осады города, а также о смене работы во время войны.
Іван Бондаренко, Unity3D Technical Lead в PAGA GROUP, розповідає, як навчитись писати чистий і лаконічний код та не витрачати купу часу на теорію та курси.
З чого почати свій шлях в геймдеві і як стати геймдизайнером? Спеціалісти української аутсорс-компанії Pingle Game Studio розповіли про свій кар’єрний шлях і дали поради про те, як підготуватись до співбесід і отримати бажану пропозицію роботи.
Яку конкретну суму отримують розробники ігор у 2022 році? Українська компанія Pingle Game Studio порівняла середню зарплату геймдев-фахівців у різних країнах та регіонах. Публікуємо її дослідження.
Влад Макаров, CBDO компанії Kevuru Games, розповів, як світова геймдев-індустрія підтримує Україну та як це відчувалося на конференціях у Гамбурзі та в Сан-Франциско.
Олег Петровський, РМ у Pingle Game Studio, розповів, як у перші дні війни вивозив з Києва у Львів свою домашню тваринку — змію на ім’я Шингецу.
Розповідаємо, як колишній учасник The Beatles писав музику для науково-фантастичного шутера і як його мелодія для валторни з трьох нот стала однією з ключових музичних фраз Destiny.
Що треба знати продакт-менеджеру перед тим, як обрати проєкт? Чим відрізняється робота над різними ігровими жанрами і що між ними спільного? Своїми міркуваннями ділиться Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay.
Привіт! Це п’ятий випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіші знахідки за тиждень. У цьому випуску ви знайдете курс про роботу з технологією MetaHuman, генератори підземель і будинків, асети з текстурами й 3D-моделями середовища та багато інших корисностей для розробки ігор.
Анастасія Короненко, Unity Developer з компанії OBRIO, розповіла, як після трьох років виховання дитини зважилася освоїти нову сферу і піти у геймдев. Як знаходила час на вивчення C# та Unity, як готувалася до співбесід та на що, окрім цікавого проєкту та зарплати, звертала увагу при виборі місця роботи.
У четвертому випуску геймдев-дайджесту ми зібрали кілька асетів та рекомендацій для Unity-розробників, безкоштовний каталог текстур для Blender та Unreal Engine, а ще зробили добірку з корисними відео, туторіалами та статтями про геймдев.
Олександр Пучка, 3D-лід в Zibra.AI, розкрив подробиці створення плагіну на основі машинного навчання для правдивої симуляції води в реальному часі у відеоіграх.
Привіт! Це третій випуск геймдев-дайджесту, де ми зібрали найцікавіше за тиждень. У цьому випуску шукайте інструменти для анімації та роботи з Blender, безкоштовні асети для Unreal Engine та, звісно, добірку цікавих лонгрідів і відео про світ ігробуду.
Все чаще издатели и разработчики хотят интегрировать криптовалюту или NFT в игры, но далеко не все понимают, что с ними делать. Станислав Осипов, сооснователь компании Stan’s Assets from KAPPS, в своем блоге разбирался, насколько NFT и крипта — рабочие истории в геймдеве и на долго ли они тут задержатся.
Як швидко настане час, коли штучний інтелект зможе створювати 3D-моделі для гейм-продакшену з мінімальним залученням художників? А коли замінить їх повністю? На ці та інші питання відповів Максим Маковський, Technical Art Director з компанії Room 8 Studio.