Антигравітаційна перегонова гра, пригодницька RPG у середньовіччі та roguelite-платформер про кота. Нові українські інді-ігри
Перед повномасштабним вторгненням ми запустили серію добірок про українські інді-ігри, щоб ближче знайомити вас з проєктами вітчизняних незалежних розробників. В цьому матеріалі ми продовжуємо нашу традицію. Війна триває, а український ігробуд не втрачає темп і продовжує тішити нас цікавими проєктами. Про деякі з них піде мова нижче.
Хочемо зауважити, що нижче не вичерпний список українського інді. В цю добірку першочергово потрапили проєкти, про які ми раніше майже нічого не писали. Про ігри, які потрапляли у попередні наші добірки ми розкажемо в кінці статті. Також тут представлені не всі проєкти, які потрапили у нашу анкету — ми хочемо всім приділити достатньо уваги, тому очікуйте незабаром новий матеріал про українське інді.
Space Me Out — 2D roguelite платформер з елементами метроідванії
Space Me Out — це намальований вручну 2D roguelite платформер з елементами метроідванії, натхненний серіалами Rick and Morty та Final Space. У грі вам доведеться досліджувати мультивсесвіт, подорожуючи планетами, що постійно змінюються. Ваша мета — відшукати та знищити лиходіїв, що знаходяться у розшуку. Ваші інструменти — зброя та кіберпанкові гаджети.
Створенням гри займається інді-студія Catfishbox, в якій наразі є лише її засновник, львівʼянин Олександр. На проєкті він також обіймає ролі художника, аніматора та програміста. Основна робота Олександра в IT-індустрії, але геймдев — давнє хобі.
"Спочатку це були експерименти з різними тогочасними технологіями XNA, Mono... а потім зявилась Unity! Це був кайф! Рушій дуже зайшов, бо працювало все з коробки і була підтримка різних платформ. Тоді і почались експерименти. В той час були дуже популярні мобільні ігри, а особливо жанр Infinite Runner. В такі ігри можна було залипати годинами, і у них була непогана монетизація. Тож перші мої напрацювання були в цьому напрямку і зробили внесок в вивчення Unity. Тоді і зявилась ідея першої гри. Оскільки я багато граю в ігри (свого часу фанатів від гри LocoRoco на PlayStation Portable), хотілось передати цей досвід на поточному поколінні мобільних пристроїв...так народилась The Big Journey.
Як заведено, в першому проєкті я наробив купу помилок, тому фінансового успіху гра не мала. Але це був неоціненний досвід, який допоміг зробити роботи над помилками в майбутніх іграх.
Йшов час ігри мінялись, королями інді сцени стали Hollow Knight та Dead Cells, нові тренди на метроїдванії та роуглайки. І десь років
5-6 тому зявилась нова мрія: роуглайк з елементами метроідванії з крутим сюжетом і стилісткою популярного в той час мультика Rick and Morty.Почались експерименти з додатковими рушіями для платформінгу, концепціями ідей та пошуку стилю. Коли в гру вже можна було грати в моїй голові я вирішив стартувати розробку. Вона почалась 4 роки тому і триває досі, але пережила різні фази: співпрацю зі знайомими розробниками, пошук талантів, суперінтенсивну роботу в команді.
Ковід вніс свої зміни в продуктивності, але робота тривала...і потім настало 24 лютого 2022 року. Темний день для всіх нас. Звісно депресія, страх і невизначеність зупинили розробку. Єдиний програміст пішов і я залишився один. З того часу працюю над грою сам. Але оскільки за фахом я теж розробник, то мені було не важко підхопити кодинг — просто ще один напрям задач.
Крім того, я активно зайнявся артом. Тим паче зʼявилось купу вільного часу в укритті! Як сьогодні памятаю, як малюючи на свому айпаді, переключався з Procreate на телеграм канали, щоб глянути куди летить. Війна дала сильний буст в мотивації закінчити гру, тому що не знаєш, що буде завтра і чи встигнеш ти зробити те, про що мріяв.
Поступово Space Me Out з концепції почала переростати в щось більше і я вирішив взяти участь в конкурсах, щоб показати проєкт людям і отримати фідбек. Першим був IndieCup 23, там ми взяли приз глядацьких симпатій і зібрали непогану суму для наших бійців. Далі стався Games Gathering і перше місце в конкурсі Indie Blast. Це був неоціненний досвід і додатковий буст. Зараз розробка триває і я готую багато класного контенту«, — розповів Олександр.
Сюжет Space Me Out стартує у 2077 році, в глибинах космосу — в Туманності Котяче Око. Головний герой, Кaтто, був квантовим інженером, якого ув’язнили та заморозили 50 років тому на космічному кораблі-тюрмі «Бетельгейзе-1». Через системний збій всі капсули ув’язнених були розгерметизовані, і вони втекли, скориставшись кораблями, що залишились у ангарі. Кaтто, прокинувшись останнім, зрозумів що він один на кораблі, і нічого не памятає.
Ігровий процес наповнений екшеном, включаючи швидкі деші, стрибки та ковзання по стінах. В бійках з ворогами, ви зможете використовувати ближню та дальню зброю, а також гаджети, такі як реактивні ранці, гаки тощо. Під час проходження ви також зможете знайти різноманітні бонуси та підсилення, що стануть в нагоді у бійках та дослідженнях.
За вбивство ворогів вас нагороджуватимуть внутрішньоігровою валютою. Ці кошти можна буде використовувати для покращення зброї або придбання корисних предметів у місцевих магазинах.
Кожна планета в грі матиме унікального боса, який кинегравцям виклик та подарує незабутні враження. Боси створені для перевірки навичок гравця, вимагаючи стратегічного мислення та швидкої реакції.
Під час подорожі гравці можуть набрати екіпаж — кожен член команди матиме унікальні навички та здібності.
«Гра містить багатий склад персонажів та NPC, кожен з яких має свої мотиви та передісторії. Вибори та дії гравця впливають на результат історії, роблячи кожне проходження унікальним. Гра також включає різноманітні додаткові побічні квести та системи мета-прогресу, що дозволяють гравцям покращувати свої навички та зброю, додаючи глибині та повторюваності гри», — пояснює Олександр.
Також розробник обіцяє, що музика та звукові ефекти в грі адаптуватимуться до дій гравця та оточення. Це допоможе краще занурити у світ гри та підсилити геймплей.
Де можна пограти в Space Me Out. Гра ще не має сторінки в Steam та на інших платформах. Але ви можете стежити за прогресом та новинами на сайті студії.
Road Quiz Words Apart — словниковий квіз від військовослужбовця ЗСУ
Road Quiz Words Apart — це словниковий квіз, невелика гра-вікторина про пошук слів. Вона доступна на платформі Android, а її розробник, Сергій Пучков, нині служить в ЗСУ.
Мене звати Сергій Пучков. Я геймдизайнер та сценарист з досвідом розробки відеоігор більше 6 років. Весь цей час я працював з різними командами, а також створив свою власну невеличку студію — Net.Cat.World. Наразі я — військовослужбовець ЗСУ, захищаю нашу країну у складі
53-ї ОМБр. Оскільки ми живемо в такі складні часи, то я прийняв рішення, що немає кращого часу для створення гри, ніж зараз. І тепер разом з одним Unity девелопером працюємо над першою власною грою — Road Quiz Words Apart.
За словами Сергія, Road Quiz Words Apart створюється, щоб випробувати власні сили в розробці. Наступні свої проєкти ігротворець планує випускати на ПК та консолі.
Як пограти у Road Quiz Words Apart: завантажити гру можна в Google Play за цим посиланням.
Kami: Parade of Senses — візуальна новела з елементами Point&Click в жанрі горор
Події гри відбуваються у альтернативній версії ХХ століття, де Друга Світова війна не розпочалася, хоча все вело саме до цього. У неназваній країні на сході Європи погіршилася економічна ситуація: безробіття, голод і купа інших проблем. Багато хто говорить, що це було зроблено штучно. За рік до подій гри у Європі підписується закон про віротерпимість, у зв’язку з чим з’являється багато різних сект та релігій. Орден Камі — один з таких.
Навколо цього ордену багато чуток, але ніхто точно не розуміє, як він здобув популярність і в чому його суть. У цьому вихрі подій безробітній головний герой (або героїня) гри, отримує листа від брата. Той пропонує вакансію у Інституті Дослідження Новітніх Технологій. Не маючи альтернатив, головний герой погоджується. Так він, а разом з ним і гравець, потрапляє у експеримент і стає Піддослідним номер 0.
«Серед особливостей можна виділити систему стресу. Залежно від його рівня будуть відкриватися нові можливості як у геймплеї, так і у сюжеті. Наприклад, ви не зможете нормально взаємодіяти з трупами при низькому стресі. Також залежно від рівня стресу головний герой може помилитися, приймаючи важливе рішення.
Виборів у грі багато, усі вони важливі і ведуть до різних наслідків. Неуважний менеджмент стресу може коштувати дуже дорого. Для зняття стресу вам доведеться використовувати сигарети і алкоголь. Допомагатимуть також обійми з провідницею, відпочинок тощо. Але найкращий ефект буде лише від перших двох варіантів — згідно з конкретною залежністю, яку можна обрати на початку гри. Це також служить рівнем складності, оскільки сигарети буде знайти набагато простіше, ніж алкоголь», — зазначає один з розробників гри.
Над грою працюють четверо розробників і розробниць з України. У Kami: Parade of Senses планується зробити 10 основних локацій, кожна з окремим квестом, який можна буде пройти декількома варіантами. Крім цього, розробники хочуть додати близько
Розробники запевняють, що Kami: Parade of Senses розрахована мінімум на 2 проходження. Для відкриття Нової гри+ треба буде виконати певні дії. У грі також присутні анімовані фони, персонажі (анімації можна буде відключити в налаштуваннях) та повноцінні катсцени.
Щодо стану розробки, наразі в Kami: Parade of Senses готово близько 40% від того, що запланували розробники. Втім, всі бажаючі можуть ознайомитися з демоверсією гри.
«Прототипом гри стала візуальна новела Kami Project, яку наша команда створювала для Ukrainian Visual Novel Jam 3. Тож дякуємо Терноксу за розвиток українського геймдеву».
Як пограти у Kami: Parade of Senses — демоверсія доступна в Steam.
Our Freedom — пригодницька RPG у відкритому середньовічному світі
Our Freedom — це пригодницька рольова 2D-гра у відкритому середньовічному світі. Головний гри — звичайний хлопець Вільям, на долю якого випали важкі випробування: війна, смерть близьких, великі битви і не тільки.
Під час поневірянь, вам доведеться брати участь у масштабних сутичках, захоплювати замки, побудувати оборону і стати найсильнішим воїном в історії. А в перервах між бійками — насолоджуватися навколишнім світом, людьми, які біжать на роботу або тваринами, що граються на узбіччі. За словами розробника, Владислава, світ гри дуже живий і саме це відрізняє його проєкт поміж інших.
Я працюю в геймдеві понад 6 років. Майже весь цей час — як фрілансер/аутсорсер. До 2022 року керував власною невеличкою командою, що займалась аутсорсом. В 2022 вирішив почати те, про що мріяв все життя — інді-розробку. Ця гра — мій перший проєкт, який я створюю повністю самостійно. Окрім цього з 2020 року я викладаю на різних курсах з Unity.
Спершу Our Freedom планується випустити в ранній доступ в Steam. А під час повноцінного релізу — на мобільні девайси та консолі.
Зараз Our Freedom можна додати до списку бажаного в Steam за цим посиланням.
LandForge — тактична рольова гра-пригода
LandForge — це мобільна умовно-безкоштовна Tactical RPG/Team Battler від українського геймдев-стартапу F Mage Games. За словами розробників, головні особливості гри — це динамічні покрокові тактичні бої, соковитий дизайн персонажів і світу.
«Мене звати Віктор Антоненко і я СЕО F Mage Games. Я пройшов шлях від розробника до менеджера, а згодом й засновника власного стартапу. Вирішив створювати власний бізнес, тому що відчув у себе в руках поєднання можливостей, контактів, і що найголовніше — команди.
Наша команда — це 5 досвідчених розробників ігор, працюючих з різних куточків світу. Ми маємо бєкграунд спільної роботи декілька років тому. Потім отримали більше досвіду в інших компаніях і зібрались, щоб зробити спільну гру», — зазначає Віктор.
Наразі гра вийшла на Android і готується до релізу на iOS. Проєкт знаходиться на стадії технічного лончу, має перших користувачів та фідбек від них, щоб розробники могли покращувати гру.
Як зіграти в LandForge: гра доступна в Google Play за цим посиланням.
Project Hover — антигравітаційна гоночна гра
Project Hover — це аркадна ретрофутуристична антигравітаційна перегонова гра, де 3 фракції змагаються між собою за звання найтехнологічнішого виробника ховерів у світі. Переможці отримують все, включно з ховерами програвших гравців.
Над проєктом працює команда з 10 розробників у Києві. Кожен має багатий досвід розробки на різних платформах і в різних жанрах.
«Сегмент перегонових ігор стагнує. Особливо це стосується аркадних драйвових ігор, таких як NFS Underground 1/2, Most Wanted, серії ігор Burnout, Flatout, Motorstorm та багато інших, якими ми надихаємось. Глобально на ринку зараз перегонові симулятори і серії ігор з постійними перегоновими фестивалями, в яких ти просто катаєшся без мети, якщо розумієте, про що я =)
Ми хочемо зробити цікаву сесійні перегони, в які зможе грати і отримувати задоволення будь-який гравець, і паралельно привнести в жанр щось нове. У нашому випадку — це онлайн-змагання з ризиком втратити свій перегоновий ховер або виграти його у іншого гравця, якщо, звичайно, ви зможете вибороти призове місце», — розповідає Ярослав, геймдизайнер проєкту.
Зараз гра знаходиться на етапі розробки і незабаром вийде в ранній доступ. Гра буде доступна на Steam та EGS в Early Access та на PS5/Xbox Series під час повноцінного релізу.
Зараз гру можна додати у бажане в Steam.
Вище ми навели не повний список свіжого українського інді. У наступній статті очікуйте більше подробиць про візуальну новелу з лавкрафтіанськими мотивами у сетингу реалій української історії, мобільний tycoon про автобуси, shoot ’em up, якому пінгвіни борються проти окупації людьми острова та ще багато цікавого.
Попередні добірки українських інді-ігор
- Симулятор колонії на Марсі, мальовнича метроідванія та горор-шутер. Добірка українських інді-ігор № 1
- Симулятор полювання на монстрів та сайд-скроллер про пошуки мами. Добірка українських інді-ігор № 2
- Тактика про козаків, пекельна фентезі RPG та візуальна новела. Добірка українських інді-ігор № 3
- Піксельний бойовик про українське місто, платформер про дівчину-ніндзя та рольова гра про випічку. Добірка українських інді-ігор № 4
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів