Антигравітаційна перегонова гра, пригодницька RPG у середньовіччі та roguelite-платформер про кота. Нові українські інді-ігри

Перед повномасштабним вторгненням ми запустили серію добірок про українські інді-ігри, щоб ближче знайомити вас з проєктами вітчизняних незалежних розробників. В цьому матеріалі ми продовжуємо нашу традицію. Війна триває, а український ігробуд не втрачає темп і продовжує тішити нас цікавими проєктами. Про деякі з них піде мова нижче.

Хочемо зауважити, що нижче не вичерпний список українського інді. В цю добірку першочергово потрапили проєкти, про які ми раніше майже нічого не писали. Про ігри, які потрапляли у попередні наші добірки ми розкажемо в кінці статті. Також тут представлені не всі проєкти, які потрапили у нашу анкету — ми хочемо всім приділити достатньо уваги, тому очікуйте незабаром новий матеріал про українське інді.

Space Me Out — 2D roguelite платформер з елементами метроідванії

Space Me Out — це намальований вручну 2D roguelite платформер з елементами метроідванії, натхненний серіалами Rick and Morty та Final Space. У грі вам доведеться досліджувати мультивсесвіт, подорожуючи планетами, що постійно змінюються. Ваша мета — відшукати та знищити лиходіїв, що знаходяться у розшуку. Ваші інструменти — зброя та кіберпанкові гаджети.

Створенням гри займається інді-студія Catfishbox, в якій наразі є лише її засновник, львівʼянин Олександр. На проєкті він також обіймає ролі художника, аніматора та програміста. Основна робота Олександра в IT-індустрії, але геймдев — давнє хобі.

"Спочатку це були експерименти з різними тогочасними технологіями XNA, Mono... а потім зявилась Unity! Це був кайф! Рушій дуже зайшов, бо працювало все з коробки і була підтримка різних платформ. Тоді і почались експерименти. В той час були дуже популярні мобільні ігри, а особливо жанр Infinite Runner. В такі ігри можна було залипати годинами, і у них була непогана монетизація. Тож перші мої напрацювання були в цьому напрямку і зробили внесок в вивчення Unity. Тоді і зявилась ідея першої гри. Оскільки я багато граю в ігри (свого часу фанатів від гри LocoRoco на PlayStation Portable), хотілось передати цей досвід на поточному поколінні мобільних пристроїв...так народилась The Big Journey.

Як заведено, в першому проєкті я наробив купу помилок, тому фінансового успіху гра не мала. Але це був неоціненний досвід, який допоміг зробити роботи над помилками в майбутніх іграх.

Йшов час ігри мінялись, королями інді сцени стали Hollow Knight та Dead Cells, нові тренди на метроїдванії та роуглайки. І десь років 5-6 тому зявилась нова мрія: роуглайк з елементами метроідванії з крутим сюжетом і стилісткою популярного в той час мультика Rick and Morty.

Почались експерименти з додатковими рушіями для платформінгу, концепціями ідей та пошуку стилю. Коли в гру вже можна було грати в моїй голові я вирішив стартувати розробку. Вона почалась 4 роки тому і триває досі, але пережила різні фази: співпрацю зі знайомими розробниками, пошук талантів, суперінтенсивну роботу в команді.

Ковід вніс свої зміни в продуктивності, але робота тривала...і потім настало 24 лютого 2022 року. Темний день для всіх нас. Звісно депресія, страх і невизначеність зупинили розробку. Єдиний програміст пішов і я залишився один. З того часу працюю над грою сам. Але оскільки за фахом я теж розробник, то мені було не важко підхопити кодинг — просто ще один напрям задач.

Крім того, я активно зайнявся артом. Тим паче зʼявилось купу вільного часу в укритті! Як сьогодні памятаю, як малюючи на свому айпаді, переключався з Procreate на телеграм канали, щоб глянути куди летить. Війна дала сильний буст в мотивації закінчити гру, тому що не знаєш, що буде завтра і чи встигнеш ти зробити те, про що мріяв.

Поступово Space Me Out з концепції почала переростати в щось більше і я вирішив взяти участь в конкурсах, щоб показати проєкт людям і отримати фідбек. Першим був IndieCup 23, там ми взяли приз глядацьких симпатій і зібрали непогану суму для наших бійців. Далі стався Games Gathering і перше місце в конкурсі Indie Blast. Це був неоціненний досвід і додатковий буст. Зараз розробка триває і я готую багато класного контенту«, — розповів Олександр.

Сюжет Space Me Out стартує у 2077 році, в глибинах космосу — в Туманності Котяче Око. Головний герой, Кaтто, був квантовим інженером, якого ув’язнили та заморозили 50 років тому на космічному кораблі-тюрмі «Бетельгейзе-1». Через системний збій всі капсули ув’язнених були розгерметизовані, і вони втекли, скориставшись кораблями, що залишились у ангарі. Кaтто, прокинувшись останнім, зрозумів що він один на кораблі, і нічого не памятає.

Ігровий процес наповнений екшеном, включаючи швидкі деші, стрибки та ковзання по стінах. В бійках з ворогами, ви зможете використовувати ближню та дальню зброю, а також гаджети, такі як реактивні ранці, гаки тощо. Під час проходження ви також зможете знайти різноманітні бонуси та підсилення, що стануть в нагоді у бійках та дослідженнях.

За вбивство ворогів вас нагороджуватимуть внутрішньоігровою валютою. Ці кошти можна буде використовувати для покращення зброї або придбання корисних предметів у місцевих магазинах.

Кожна планета в грі матиме унікального боса, який кинегравцям виклик та подарує незабутні враження. Боси створені для перевірки навичок гравця, вимагаючи стратегічного мислення та швидкої реакції.

Під час подорожі гравці можуть набрати екіпаж — кожен член команди матиме унікальні навички та здібності.

«Гра містить багатий склад персонажів та NPC, кожен з яких має свої мотиви та передісторії. Вибори та дії гравця впливають на результат історії, роблячи кожне проходження унікальним. Гра також включає різноманітні додаткові побічні квести та системи мета-прогресу, що дозволяють гравцям покращувати свої навички та зброю, додаючи глибині та повторюваності гри», — пояснює Олександр.

Також розробник обіцяє, що музика та звукові ефекти в грі адаптуватимуться до дій гравця та оточення. Це допоможе краще занурити у світ гри та підсилити геймплей.

Де можна пограти в Space Me Out. Гра ще не має сторінки в Steam та на інших платформах. Але ви можете стежити за прогресом та новинами на сайті студії.

Road Quiz Words Apart — словниковий квіз від військовослужбовця ЗСУ

Road Quiz Words Apart — це словниковий квіз, невелика гра-вікторина про пошук слів. Вона доступна на платформі Android, а її розробник, Сергій Пучков, нині служить в ЗСУ.

Мене звати Сергій Пучков. Я геймдизайнер та сценарист з досвідом розробки відеоігор більше 6 років. Весь цей час я працював з різними командами, а також створив свою власну невеличку студію — Net.Cat.World. Наразі я — військовослужбовець ЗСУ, захищаю нашу країну у складі 53-ї ОМБр. Оскільки ми живемо в такі складні часи, то я прийняв рішення, що немає кращого часу для створення гри, ніж зараз. І тепер разом з одним Unity девелопером працюємо над першою власною грою — Road Quiz Words Apart.

За словами Сергія, Road Quiz Words Apart створюється, щоб випробувати власні сили в розробці. Наступні свої проєкти ігротворець планує випускати на ПК та консолі.

Як пограти у Road Quiz Words Apart: завантажити гру можна в Google Play за цим посиланням.

Kami: Parade of Senses — візуальна новела з елементами Point&Click в жанрі горор

Події гри відбуваються у альтернативній версії ХХ століття, де Друга Світова війна не розпочалася, хоча все вело саме до цього. У неназваній країні на сході Європи погіршилася економічна ситуація: безробіття, голод і купа інших проблем. Багато хто говорить, що це було зроблено штучно. За рік до подій гри у Європі підписується закон про віротерпимість, у зв’язку з чим з’являється багато різних сект та релігій. Орден Камі — один з таких.

Навколо цього ордену багато чуток, але ніхто точно не розуміє, як він здобув популярність і в чому його суть. У цьому вихрі подій безробітній головний герой (або героїня) гри, отримує листа від брата. Той пропонує вакансію у Інституті Дослідження Новітніх Технологій. Не маючи альтернатив, головний герой погоджується. Так він, а разом з ним і гравець, потрапляє у експеримент і стає Піддослідним номер 0.

«Серед особливостей можна виділити систему стресу. Залежно від його рівня будуть відкриватися нові можливості як у геймплеї, так і у сюжеті. Наприклад, ви не зможете нормально взаємодіяти з трупами при низькому стресі. Також залежно від рівня стресу головний герой може помилитися, приймаючи важливе рішення.

Виборів у грі багато, усі вони важливі і ведуть до різних наслідків. Неуважний менеджмент стресу може коштувати дуже дорого. Для зняття стресу вам доведеться використовувати сигарети і алкоголь. Допомагатимуть також обійми з провідницею, відпочинок тощо. Але найкращий ефект буде лише від перших двох варіантів — згідно з конкретною залежністю, яку можна обрати на початку гри. Це також служить рівнем складності, оскільки сигарети буде знайти набагато простіше, ніж алкоголь», — зазначає один з розробників гри.

Над грою працюють четверо розробників і розробниць з України. У Kami: Parade of Senses планується зробити 10 основних локацій, кожна з окремим квестом, який можна буде пройти декількома варіантами. Крім цього, розробники хочуть додати близько 15-ти другорядних квестів, які здебільшого розкриватимуть лор гри.

Читайте також

Розробники запевняють, що Kami: Parade of Senses розрахована мінімум на 2 проходження. Для відкриття Нової гри+ треба буде виконати певні дії. У грі також присутні анімовані фони, персонажі (анімації можна буде відключити в налаштуваннях) та повноцінні катсцени.

Щодо стану розробки, наразі в Kami: Parade of Senses готово близько 40% від того, що запланували розробники. Втім, всі бажаючі можуть ознайомитися з демоверсією гри.

«Прототипом гри стала візуальна новела Kami Project, яку наша команда створювала для Ukrainian Visual Novel Jam 3. Тож дякуємо Терноксу за розвиток українського геймдеву».

Як пограти у Kami: Parade of Senses — демоверсія доступна в Steam.

Our Freedom — пригодницька RPG у відкритому середньовічному світі

Our Freedom — це пригодницька рольова 2D-гра у відкритому середньовічному світі. Головний гри — звичайний хлопець Вільям, на долю якого випали важкі випробування: війна, смерть близьких, великі битви і не тільки.

Під час поневірянь, вам доведеться брати участь у масштабних сутичках, захоплювати замки, побудувати оборону і стати найсильнішим воїном в історії. А в перервах між бійками — насолоджуватися навколишнім світом, людьми, які біжать на роботу або тваринами, що граються на узбіччі. За словами розробника, Владислава, світ гри дуже живий і саме це відрізняє його проєкт поміж інших.

Я працюю в геймдеві понад 6 років. Майже весь цей час — як фрілансер/аутсорсер. До 2022 року керував власною невеличкою командою, що займалась аутсорсом. В 2022 вирішив почати те, про що мріяв все життя — інді-розробку. Ця гра — мій перший проєкт, який я створюю повністю самостійно. Окрім цього з 2020 року я викладаю на різних курсах з Unity.

Спершу Our Freedom планується випустити в ранній доступ в Steam. А під час повноцінного релізу — на мобільні девайси та консолі.

Зараз Our Freedom можна додати до списку бажаного в Steam за цим посиланням.

LandForge — тактична рольова гра-пригода

LandForge — це мобільна умовно-безкоштовна Tactical RPG/Team Battler від українського геймдев-стартапу F Mage Games. За словами розробників, головні особливості гри — це динамічні покрокові тактичні бої, соковитий дизайн персонажів і світу.

«Мене звати Віктор Антоненко і я СЕО F Mage Games. Я пройшов шлях від розробника до менеджера, а згодом й засновника власного стартапу. Вирішив створювати власний бізнес, тому що відчув у себе в руках поєднання можливостей, контактів, і що найголовніше — команди.

Наша команда — це 5 досвідчених розробників ігор, працюючих з різних куточків світу. Ми маємо бєкграунд спільної роботи декілька років тому. Потім отримали більше досвіду в інших компаніях і зібрались, щоб зробити спільну гру», — зазначає Віктор.

Наразі гра вийшла на Android і готується до релізу на iOS. Проєкт знаходиться на стадії технічного лончу, має перших користувачів та фідбек від них, щоб розробники могли покращувати гру.

Як зіграти в LandForge: гра доступна в Google Play за цим посиланням.

Project Hover — антигравітаційна гоночна гра

Project Hover — це аркадна ретрофутуристична антигравітаційна перегонова гра, де 3 фракції змагаються між собою за звання найтехнологічнішого виробника ховерів у світі. Переможці отримують все, включно з ховерами програвших гравців.

Над проєктом працює команда з 10 розробників у Києві. Кожен має багатий досвід розробки на різних платформах і в різних жанрах.

«Сегмент перегонових ігор стагнує. Особливо це стосується аркадних драйвових ігор, таких як NFS Underground 1/2, Most Wanted, серії ігор Burnout, Flatout, Motorstorm та багато інших, якими ми надихаємось. Глобально на ринку зараз перегонові симулятори і серії ігор з постійними перегоновими фестивалями, в яких ти просто катаєшся без мети, якщо розумієте, про що я =)

Ми хочемо зробити цікаву сесійні перегони, в які зможе грати і отримувати задоволення будь-який гравець, і паралельно привнести в жанр щось нове. У нашому випадку — це онлайн-змагання з ризиком втратити свій перегоновий ховер або виграти його у іншого гравця, якщо, звичайно, ви зможете вибороти призове місце», — розповідає Ярослав, геймдизайнер проєкту.

Зараз гра знаходиться на етапі розробки і незабаром вийде в ранній доступ. Гра буде доступна на Steam та EGS в Early Access та на PS5/Xbox Series під час повноцінного релізу.

Зараз гру можна додати у бажане в Steam.


Вище ми навели не повний список свіжого українського інді. У наступній статті очікуйте більше подробиць про візуальну новелу з лавкрафтіанськими мотивами у сетингу реалій української історії, мобільний tycoon про автобуси, shoot ’em up, якому пінгвіни борються проти окупації людьми острова та ще багато цікавого.

Попередні добірки українських інді-ігор

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ось ще ***єнна гра від українського розробника
store.steampowered.com/...​p/1780230/Keep_This_Land
шедевр, атвічаю

Я фанатію від гри Space Me Out — трейлер класний, сеттинг і т д. Але після трейлеру я був на 100% впевнений, що це саме гра по Final Space з головним персонажем Avocato з цього ж анімаційного серіалу.
Цю схожість точно помітить багато людей і вона не залишиться непоміченою власне творцями мультсеріалу. Пишу це не щоб «посварити», а тому, що вболіваю за цей проект і радо б в нього пограв. Тому цікаво, чи розробники вже вирішили питання з авторським правом, чи тільки збираються?

Гра ще не має сторінки в Steam та на інших платформах. Але ви можете стежити за прогресом та новинами

блин, мне кажется, что если и попадать в такого рода публикации, то ради того, чтобы тебя добавили в виш лист
профуканный шанс

Ще зранку те саме хотів написати. Сподіваюсь автор гри це читає, та займеться сторінкою в Steam асап. І справа не тільки в профукуванні кількох десятків додавань у вішліст з цієї публікації: з таким трейлером вже давно можна було розкидати сторінку в Стімі усюди де тільки можна.

Завантажений він був ще у 2022 році та має всього-на-всього 1.9к переглядів. Це просто купа змарнованого часу, який вже не конвертуєш в продажі.

Кілька корисних посилань автору на цю тему:

  1. Game marketing pitfalls
  2. Ultimate guide to self-publishing your game
  3. Steam EXPERT teaches you Game Marketing for SUCCESS!
  4. Revealed: the state of Steam wishlist conversions & ’long tail’ in 2024

Дякую за статтю. Треба буде підтримати наших розробників $

Підписатись на коментарі