×

Піксельний бойовик про українське місто, платформер про дівчину-ніндзя та рольова гра про випічку. Добірка українських інді-ігор

Повномасштабна війна не зупинила україньских інді-розробників. Вони продовжують створювати свої проєкти, а ми продовжуємо розповідати про незалежний український геймдев. Цього разу у добірку інді-ігор потрапив платформер про дівчину-ніндзя, візуальна новела з потужною соціальною складовою, застосунок про український фолклор та ще багато чого цікавого.

Great Hopes City — бойовик про українське місто початку 90-х

Great Hopes City — двовимірна рольова гра з елементами бойовиків та пригодницьких ігор, розроблена для ПК українською інді-командою STELLARIUM. Головними героями гри є Утопирок (Каджел) і Крис (Ратсі), які більшу частину свого життя провели в Еребограді. Там і будуть розгортатися події. Втім, коли їм довелося на півтора року покинути рідне місто — все кардинально змінилося. Герої зустрінуться з новим порядком і його засновниками — кримінальними авторитетами. Саме тут почнеться робота з угрупованням.

Основою ігрового процесу є дослідження Еребограду, насиченого різними цікавими місцями, які розкажуть і покажуть гравцеві місто та ситуацію в Україні після розпаду СРСР. Спрощена система рольової гри передбачає нелінійність і варіативність ігрового процесу в діалогах і спілкуванні. Це збільшить можливість повторного відтворення та можливість вибрати шлях, яким гравець хоче розвивати персонажів. Останнім компонентом є екшн, втіленням якого є бойова система.

«Ми обрали середньостатистичне українське місто кінця 1992 — початку 1993 років. Атмосфера 90-х — це час розпаду СРСР і становлення незалежної України, водночас — кримінальний світ, де влада визначала все. Дев’яності — десятиліття контрасту, коли пережитки минулого існували поруч з мріями про світле. Наразі проєкт на стадії завершення демо-версії та залучення фінансування для подальшої розробки», — зазначають розробники.






STELLARIUM починався як команда ще в грудні 2021 року. Спільною метою було знімати короткометражні фільми, а потім вийти у велике кіно. Та ця робота зупинилися через повномасштабну війну.

«Минув деякий час, щоб прийти в себе і прийняти складне рішення довелося змінити сферу діяльності та спільним рішенням ми розпочали новий ігровий проєкт 12 березня 2022 року. Зараз ігровий відділ STELLARIUM налічує 9 осіб, і кожен виконує функції відповідно до посади та ролі в команді. Більша частина учасників базується в Луцьку, інша ж розкидана по різних куточках Україну і не тільки», — додають творці Great Hopes City.

Ringlorn Saga Gaiden — рольова гра про переселення в різні тіла

Ringlorn Saga Gaiden — рольова гра з фокусом на переселення в різні тіла, що створюється на рушії Unity. За сюжетом, під час битви з Темним Лордом головний герой вмирає і після цього його душа мандрує світом. Вона має вселятись в тіла різних монстрів, стати сильніше та помститися. Як зазначають розробники, це спін-офф Ringorn Saga, котру вони випустили в листопаді 2022 року. Надихалися творці режимом Temple of Rebirth.







«Гра на ранній стадії розробки і очікується, що альфа-версія буде готова до кінця весни. Реліз планується цього року на ПК (Windows, Linux) і PlayStation 4. Над грою працює дві людини. Мене звати Роман, я з Дніпра, працюю під псевдонімом Yomigael і відповідаю за все, окрім лого, обкладинки та артів для івентів. Їх малює угорський художник Attila Bertold Bozó», — розказав нам один з розробників.

Працювати над грою вони почали в грудні 2022, але через контрактну роботу над SKALD: Against the Black Priory активну фазу розробки довелося відкласти до весни і за цей час технічна складова була перероблена практично з нуля. Безпосередньо до Ringlorn Saga Gaiden команда повернулася на початку березня 2023-го. За місяць гра дійшла до функціонуючого стану і зараз її наповнюють контентом.

Sacura — платформа про дівчину-ніндзя з амбітними цілями

Бекенд-розробник Ярослав з Бердичіва хоча й не працює в індустрії ігор, завжди з ними хотів бути пов’язаний. За його словами, саме бажання створювати ігри привело його до програмування. Наразі він та чотири його однодумця створюють Sacura — платформер про дівчину-ніндзя, яка шукає справедливість та помсту після вбивства її батька-імператора. Як зазначають розробники, у своїй грі вони намагалися робити упор на дизайн рівнів та бойову систему. Зараз проєкт знаходиться на стадії продакшена, а гра має вийти у Steam.

«Гра повністю фінансується моїм коштом. Окрім мене в команді чотири людини: розробник, художник, аніматор та гейм-дизайнер. Також ми шукаємо ще одного девелопера та левелдизайнера. Ми усі початківці в цій ніші, але маємо велике бажання потрапити у світ геймдеву та створити власну компанію. Загалом ідея гри з’явилася два роки тому, а робота над нею почалася півтори роки тому. На відео вище — стан гри на момент минулого літа. При цьому все, що ми робили до цього — прибрали та переписали. Наразі є три рівні з п’ятнадцяти запланованих та готова основна механіка. Втім, ми кожен місяць вдосконалюємо гру або придумаємо щось інше», — поділився з нами Ярослав.

Bakeborough — будьте солоденьким кексом, що змінює свої органи!

Bakeborough — рольова гра де всі персонажі є випічкою. Основна механічна відмінність полягає у системі показників, що заснована на заміні органів у тілі головного героя. Гра сконцентрована на сюжеті та квестах, але в ній також є простої й весела бойова система. Над Bakeborough вже пів року працює один розробник з Харкова — Микита, який використовує нік Marginalact. Усього з 2017 року він випустив 10 проєктів.







«Основна історія розгортається навколо зниклого хлопця головного героя, який потрапив у полон величезних комах. Нам доведеться досліджувати місто та таємничі локації навколо, щоб знайти вулик та відкрити багато таємниць про місто-пекарню», — розказує Marginalact.

Загалом у Bakeborough гравець може:

  • витягнути очі, щоб побачити привидів та таємні предмети;
  • змінити свої органи, щоб змінити певні показники;
  • боротися зі злими комахами, які збираються з’їсти героя;
  • красти деякі органи у своїх приятелів, щоб розіграти їх;
  • бути щасливим чи бути наляканим.

Наразі гра вже доступна у Steam.

Gnome vs Roots — гном-крафтяр проти злого коріння

У Gnome vs Roots гравець має керувати гномом, який бореться зі злим корінням, що розростається в його підвалі. Для цього необхідно створювати різні інструменти з підручних предметів. Гру робили для GlobalGamesJam 2023 і вона зайняла десяте місце в Україні.






«Після цього з нами зв’язався один з американських ігрових порталів та запропонував придбати ліцензію на неї. Зараз гра на другій ітерації, дороблюємо до більшої версії, додаємо механіки, рівні та робимо маленькі правки від видавця. В команді два програмісти, художниця, гейм дизайнер та саунддизайнер. Половина команди дуже досвідчені, у половини це перший проєкт та перший досвід. Усі ми з різних куточків України», — зазначають розробники.

The Riddler — текстова гра на базі ChatGPT4

The Riddler — текстова гра на базі ChatGPT4 API, вякій штучний інтелект придумає загадки на будь-які вільні теми, відповідає на запитання гравців, дає підказки та перевіряє відповіді.






Над грою працювала команда Bunker 22, яка також створювала ураганний антистрес-екшен про знищення путіністів в глибокому космосі Putinist Slayer. Детальніше про цю гру можна почитати за цим посиланням. Окрім того, наразі розробники працюють ще над одним проєктом — In Ukrainian Soil. В останній гравцю потрібно пробиратися через трансцендентне царство та проводити загублені душі до небесних воріт. Як зазначають творці, це ритмічна психоделічна гра про перегони.

Sears: The Sky Frontier — RTS з унікальною атмосферою рівнів

Sears: The Sky Frontier — візуально приваблива та епічна стратегія в реальному часі, де потрібно очолити армію маленьких кам’яних чоловічків та протистояти загарбникам, грамотно продумуючи хід битви та оборону в унікальних та атмосферних локаціях. За сюжетом, на мирне небесне місто напали загарбники. Гравцю потрібно зламати їх плани та захистити свої землі, при цьому грамотно використовуючи наявні ресурси.

Всі локації в Sears розділені на певні ділянки. У кожної є свій візуальний стиль та унікальною атмосферою. Гравцю доведеться вести оборону або штурмувати позиції ворога в різних умовах, використовуючи всі тактичні переваги цих ділянок. Відтісняючи ворога, він згодом отримає можливість організовувати та проводити штурми позицій загарбників вже на їхніх островах, а якщо пощастить — отримувати озброєння нападників та викликати вогневу підтримку.







«Наразі гра знаходиться у ранньому доступі та окрім основного режиму готується масштабне оновлення з багатокористувацьким режимом від першої особи. Працює над грою одна людина — мене звати Андрій, мені 21 рік і я живу в Дніпрі. Гра розробляється у вільний від навчання\роботи час та на добровільних засадах. Тому, напевно, в ній ще багато проблем і оновлення виходять не дуже часто. Та мені хотілося б заради практики додати ще деякі механіки, особливо мультиплеєр. Оскільки я насамперед програміст, всі мої проєкти до цього виглядали досить погано. Втім, мені якось хотілося б зробити щось з приємною графікою», — додає розробник.

Soul Harmony — застосунок про український фольклор

Soul Harmony — застосунок/збірка історій-новел, де користувач сам пише свою історію у запропонованих обставинах. Основною тематикою є український фольклор, історія та легенди, адаптовані під різні жанри (від пригодницької романтики та фентезі до детективів і горрорів).

«Ми створюємо персонажів та обставини, які існували, або ж були вигадані в українській культурі, а користувач вирішує їх долю. Гравець обирає історію, яку хоче проходити, головного героя або героїню та починає. Новела розділена на серії. Протягом ігрової сесії гравець робить вибір, який впливає на сюжет і взаємодію із другорядними персонажами. Це також накопичує „стати“ (унікальні для кожної історії), що своєю чергою відображається на подіях. Таким чином одна новела має дуже диверсифікований сюжет і, відповідно, фінали», — додають розробники.

За їх словами, мета проєкту — створити український застосунок, який технічно «закриє» проблеми з контентом націленим на українського споживача. За допомогою Soul Harmony творці планують розповісти про відомі та не дуже історичні події й постаті, а також поширити українську мову, культуру та фольклор.

Теми для першого сету:

  • період боротьби Запорізької Січі проти Московії та знищення Запорізької Січі;
  • історія про демонологічних істот українського фольклору у жанрі горрору;
  • фентезійна історія про події недалекого майбутнього та альтернативний світ, де існують портали між світами і люди із надздібностями.

Наразі повністю готовий MVP додатку, написані та відредаговані перші серії трьох новел (перекладається на англійську мову). Також йде активна робота над візуальною та музичною частинами, маркетингом. Вийти Soul Harmony має на Android та IOS.

«Мене звати Марія, я з Києва. Над грою наша команда працює з листопада 2022 року. У нашій команді працюють: вебдизайнери, digital-художники, музичні композитори, сценаристи, редактори, перекладачі на англійську мову, SMM-менеджер, проєктний менеджер, звукорежисер та актори озвучки. Бажання кожного члена команди — поширити українську мову та викорінити мову окупанта, розповісти користувачам про нашу культуру та фольклор. Захищати Україну на культурному фронті», — додає одна з розробниць.

Heralds of the Avirentes — Ch. 1 Wings of Change — візуальна новела з соціальною складовою та бойовою системою

Heralds of the Avirentes — Ch. 1 Wings of Change — візуальна новела, яка переносить користувача у незвичайний світ Нанрас, де живе раса, подібна до драконів (ом’верай). Гра поєднує в собі цікаву історію, унікальну мальовку, елементи рольової гри, соціальний симулятор та покрокову бойову систему.

Серед особливостей Heralds of the Avirentes розробники виділили головну героїню Азаріс Амнера, що готова розповісти власну історію, на яку гравець має прямий. Також вони відзначають сюжет, унікальний сетинг, незвичайний, ні на що не схожий стиль графіки та рідкісний для жанру візуальних новел ігролад. При цьому в грі є побудована на декількох валютах економічна система, сайдкветси та розвинена соціальна складова, від якої залежить загальний успіх користувача.







«Наша гра наразі знаходиться на етапі розробки. Окрім того, вона була представлена на Indiecup, де доступна розширена демо-версія з українським перекладом. В команді працює дві людини. TellerySpyro_GTX — універсальний боєць, що пише для гри код, робить графіку, займається сценарієм, діалогами та робить українську локалізацію. DarkAlexus_GTX займається літературною англійською локалізацією гри, адже наявність англійської в грі дуже важлива», — пояснюють ігророби.

Симулятор АЗС на Unity — не створи навколо себе заторів!

Соло-девелопер Євгеній з Києва два місяці працює над грою-симулятором АЗС. В ній потрібно керувати автозаправною станцією, замовляти паливо, корегувати ціни, купувати нове обладнання та купувати нові АЗС. Також під час гри потрібно постійно стежити за дорогами — якщо в автомобіля скінчиться паливо, він стане в затор й інші клієнти не зможуть потрапити до АЗС гравця.

«Гра схожа на Idle жанр симуляторів. За планом реліз гри має бути на початку літа. Зараз йде активна робота над вже готовими основними механіками та створенням ігрового світу. Поки що гра підтримує лише мобільну платформу Android, але в майбутньому вона можливо вийде ще й на ПК», — зазначає Євгеній.

Створює свій симулятор він на рушії Unity, а готовність оцінює приблизно на 65%. За словами розробника, над таким проєктом він вирішив працювати, бо любить ігри та завжди мріяв їх створювати. При цьому у своєму активі він вже має дві випущені гри — Ukrainian Tractor Driver! та Square Jump.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Схожі статті



Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я один побачив принца Персії в сакурі?

Підписатись на коментарі