Тактика про козаків, пекельна фентезі RPG та візуальна новела. Добірка українських інді-ігор

Попри повномасштабну війну інді-розробники в Україні продовжуть працювати над своїми проєктами, а ми продовжуємо розповідати про незалежний український геймдев. Цього разу у добірку інді-ігор потрапила похмура фентезійна RPG про боротьбу світла зі злом, покрокова тактика про загін козаків, пазл-адвенчура про крольчиху, симулятор механіка та ще багато цікавого.

Дике Поле: Слобода — містобудівельна гра на теренах Війська Запорізького

«Дике Поле: Слобода» — це містобудівельна гра, в якій потрібно грати за отамана нової Слободи на теренах Війська Запорізького, а саме — Дикого Поля.

Гравець починає свій шлях лише з інструментами для видобутку ресурсів. За допомогою сокири та кайла добуває примітивні матеріали, які потім можна використати, щоб збудувати млин, лісопилку, ливарню, гарматну, кузню тощо. Такі будівлі, своєю чергою, дозволяють виробляти складніші ресурси: самопал, гармату, вугілля, метал.

«Всі дії мають унікальні анімації. Кожна будівля може бути покращена до третього рівня зі своїм особливим артом. Економіка гри побудована на виробничих ланцюгах. Це коли, щоб зробити самопал в кузні, вам знадобиться вугілля, дерево, порох та метал. А щоб отримати метал, потрібно ще вугілля та залізна руда, а щоб виготовити вугілля треба дерево... і так далі. Найскладніший ресурс — гармата та віз. У них 6 рівнів у ланцюзі», — розповідає розробник.





Головна мета гри — досягти території з доступом до Чорного Моря. Там розмістяться посланці від Запорозької Січі та інших паланок, які будуть ставити складні задачі, що вимагатимуть сильної економіки в Слободі. Після проходжень цих фінальних квестів можна продовжувати грати далі.

«Дике Поле: Слобода» створюється на Unity, а сама гра вже на фінальній стадії виробництва, запевняє розробник Dmytro Gladkyi.

«Реліз планується на початку грудня на платформах Apple: iOS та Apple TV. Пізніше буде запуск і на Google Play. „Дике Поле: Слобода“ розробляється на рушії Unity, адже він дозволяє з легкістю запускати гру на всіх платформах. Весь кодинг, арт та всесвіт розробив я. Для допомоги з артом підключилась дружина, яка перероблює воксель-моделі в лоуполі-стилі», — говорить Дмитро.

Процесом розробки Дмитро ділиться на своїх каналах в телеграмі та YouTube.

THE MOON HELL — фентезі RPG про боротьбу світла зі злом

Двоє київських ігротворців впродовж трьох з половиною років у вільний від основної роботи час та без інвестицій створили похмуру фентезійну рольову гру від третьої особи — THE MOON HELL.

Розробники надихалися такими іграми, як Diablo 1, Gothic 1 та 2, та різними послідовниками цього жанру, але для THE MOON HELL придумали власний всесвіт з добром, злом, релігією та війнами.

На гравців чекає від 8 до 20 годин геймплею (залежить від того, як грати), а також:

  • 6 унікальних локацій з унікальною атмосферою;
  • Non target бойова система, яка залежить від обраної зброї;
  • Різноманіття AI — кожен AI має свої повадки та характер бою;
  • Різноманіття зброї, щитів та броні;
  • Секретні місця;
  • Цікаве дослідження кожного куточку локацій.







У головного розробника гри, Андрія Масюка, за плечима 10 років досвіду роботи в кіноіндустрії (постпродакшну) та понад 7 років роботи в геймдеві над ААА-іграми та інді-іграми.

THE MOON HELL створюється на Unreal Engine 4 і вже на фінальній стадії. Проєкт буде локалізовано українською та англійською. Найближчим часом розробники обіцяють випустити дебютний трейлер.

Evercraft Mechanic

Evercraft Mechanic — це симулятор механіка. За словами розробників, це як конструктор Lego, але до звичайних детальок в комплект входять електричні на кшталт двигунів, пушки, перемикачів, логічних операторів та ще багато корисного, щоб зібраною конструкцією можна було керувати.

Гра позиціонується як «пісочниця» без сюжету. В ній гравці будують разом у мультиплеєрі, діляться конструкціями, створюють карти для паркуру чи просто змагаються між собою, захищаючи свої споруди.

«Ціль була поєднати та покращити найкрутіші фічі популярних пісочниць на кшталт Scrap Mechanic, Garry’s Mod, Trailmakers та інших, додати своїх ідей і зробити гру доступною незалежно від девайса, на якому користувач грає. Тобто це кросплей-гра, де одна людина може грати з ПК, в той час як інший механік може використовувати свій телефон», — пояснюють ігротворці.

Гра створюється на Unity і її core gameplay готовий вже на 70%.







«Деталі взаємодіють між собою як треба, мультиплеєр працює. Останнє, що ми ввели — баланс і функціональність матеріалів деталей. І для того, щоб цей баланс був більш-менш оптимальний для цікавої гри, нам потрібен зворотний зв’язок від ком’юніті, бачити їхні споруди, дізнаватися, з якими деталями у гравців виникає „фізичний дисонанс“ (коли фізика працює не так, як гравець очікує). Також нам треба час, зробити доступ до даних гравця, якщо він хоче змінити платформу гри. Це ж зручно, коли пограв на ПК, синхронізував з телефоном і продовжив гру в дорозі. Потім вже піде робота над сюжетом», — розповідають розробники.

Гра вже доступна безплатно в App Store та Google Play, а також планується до виходу у ранньому доступі в Steam.

«Першу версію гри ми тестово залили на Play Google у жовтні 2019-го. Побачили, що попит є і почали плідну роботу. До цього в нас вже був досвід роботи з сурвайвалами, в яких теж треба будувати, тож стартувати було доволі легко. А ось робити систему взаємодії між деталями і оптимізацією — це було і є іншим великим питанням. Фізика у реальному часі + телефон = не дуже доброзичливі друзі. Але те, що працює на телефоні, означає, що найімовірніше без додаткових проблем буде працювати на ПК і консолях», — розповідає продюсер гри Віктор Козловець.

Наш інді-стенд на конференції Games Gathering 2021

Крім Віктора, у різний період над грою працювало ще сім людей: Unity Developer Максим Морозов, Concept Artist Олег Аксьонов, Мірослава Комісаренко (3D), Владислав Зінько, Дмитро Козаков, Максим Салмін, які зробили свій внесок у гейм-дизайн, а також Mechanical Man, який допомогає з контентом на YouTube Shorts, TikTok та з модерацією у Discord.

«З початку війни робота дуже сповільнилась, втрачені деякі вагомі перспективи, комусь довелось прилаштуватися так, що місця для нашої гри не лишилося... Але там, де зачиняються одні двері, ми будуємо інші. Це вагомий плюс „пісочниці“. Ми підтримуємо фонд United24 для цілей відбудови України. З початку війни у нас висить табличка „put in — hit ler“ (в такому вигляді, щоб не могли доколупатися модератори, та все одно доколупуються). Російську мову, звісно, ми видалили. Усі кошти з гри пішли на допомогу. Це все написано для того, щоб показати, що через свої проєкти теж можна допомагати і який би внесок не був — він вагомий. Вірю, що і наша гра теж стане вагомою в ігровій індустрії», — резюмує Віктор.

Наразі у Evercraft Mechanic понад 2 000 000 встановлень, а також понад 12 000 підписників на ютубі, ТікТок.

Sich Tactics — покрокова тактика про загін козаків

Інді-компанія Gard Interactive — це два друга, які з дитинства мріяли розробляти ігри. Один займається артом та музикою, а інший — дизайном та програмуванням. Друзі працюють в різних геймдев-компаніях, але вільний час приділяють розробці своїх маленьких проєктів. Один з таких — Sich Tactics, гра про козаків, які потрапляють у різні пригоди, б’ються з москалями, чортами та іншою нечистю.

«Sich Tactics — наша друга гра, яку ми доводимо до релізу. Її ми розробляємо вже 3-4 місяці у доволі повільному темпі. Зараз формуємо основні механіки та ідеї. Дуже хочеться спробувати зробити мультиплеєр, але обіцяти не будемо», — говорять розробники.

Жанр Sich Tactics можна охарактеризувати як покрокову мінітактику, де треба керувати загоном козаків різних класів, що б’ються з противниками на невеличких процедурно згенерованих локаціях.






Сюжетної кампанії у грі не планується. Замість неї — декілька сценаріїв. Сценарії відрізняються біомами, можливими противниками та складаються з кількох боїв.

Гра розробляється на Unity, а її реліз планується лише для ПК. І хоч точної дати виходу ще немає, у Sich Tactics є сторінка в Steam.

NEO Story — візуальна новела з романтикою, містикою і детективними сюжетами

NEO Story — це візуальна новела від шістьох розробників з різних куточків України — Мелітополя, Запоріжжя, Токмака, Одеси та Білої Церкви. Проєкт поєднує у собі безліч історій різноманітних жанрів: романтика, містика, пригоди, детективні сюжети, давні цивілізації, кіберпанк. А кожен гравець матиме змогу творити власний сюжет.

На цей час гра проходить alpha-тестування, команда готується до передачі версії для групи QA та планує перехід до beta-тестування. Спочатку проєкт буде представлений на Android, а потім його випустять і на iOS.

«Рушієм виступає платформа Unity, на ній побудована клієнтська база. Серверна частина написана на Java, сам сервер розміщується на Аmazon у eu-north регіоні», — розповідають ігротворці.

Розробка NEO Story почалася у листопаді 2021-го, але у лютому була призупинена. Проєкт втратив фінансування, і частина розробників покинула команду — залишилось шестеро осіб. Ще декілька розробників були змушені переїжджати, оскільки опинилися в окупації. Невдовзі робота продовжилася.

«Ми не робили довгих пауз, продовжили працювати. На сьогодні команда розробки — це 6 осіб. Географічно ми із південно-східного регіону України. Крім технічних фахівців, у нашій команді є сценаристи. Ми називаємо їх „наші чарівники“. Ці хлопці та дівчата прийшли у команду на волонтерських засадах, просто заради творчості, колективу і з бажанням зробити світ новел яскравішим. Ми безмежно вдячні їм і максимально зберігаємо їх творчий запал», — поділилися розробники.

Дізнатися більше про NEO Story можна на сайті гри.

Puzzles for Clef — пазл-адвенчура про крольчиху

Puzzles for Clef — це мирна пригодницька гра про однойменну героїню від інді-компанди Weasel Token. Кроленя Клеф отримує на день народження таємничий лист від своєї сестри Крес та вирушає на острів предків заради пошуку скарбів. Під час своєї подорожі вона прогуляється краєм краси та магії, де кожна місцина наповнена головоломками, забутими секретами та спадком її родини.

«Гра поєднує декілька жанрів — адвенчуру, пазл і меншою мірою платформер. Така комбінація дозволила нам створити насичений світ для дослідження і зробити пазли її гармонійною частиною, а не відірваною від наративу ігровою умовністю», — розповідають розробники з Weasel Token.

Weasel Token — це дует художника і програміста з Києва, за плечима яких декілька ігор з геймджемів та пара заморожених проєктів.





«Ми працюємо з рушієм Solar2D (в минулому Corona SDK). Цікавий факт: з моменту переходу рушія на опенсорсну модель розробки основним мейнтейнером став українець. Puzzles for Clef наша перша більш масштабна гра. Напрацювання і ідеї для неї з’явилися ще на початку пандемії. Якраз в час всесвітньої депресії і смутку ми захотіли зробити щось миле, мирне та комфортне для душі — гру, де гравці змогли б розслабитись і забути хоч на деякий час про свої тривоги. Звісно ж, зараз для нас, як і для більшості українців, пандемія відійшла на другий план. Насамперед ми сподіваємося, що наша гра допоможе знайти спокій в ці темні часи душам, розтерзаним війною. До повноцінної розробки ми взялися рік тому, коли знайшли свого паблішера — Freedom Games. Схрестивши пальці, хочеться сказати, що дві третини розробки вже позаду», — зазначають розробники.

Реліз Puzzles for Clef планується на ПК, вже є сторінка гри в Steam, а також на Nintendo Switch.

Захищаючи своє — шутер про захист рідного містечка

Брати Максим і Едаурд Рудінський з смт Єланець Миколаївської області у вільний час працюють над власним шутером під назвою «Захищаючи своє».

«За сюжетом під час ворожого нападу головному герою потрібно знайти зброю і відбити атаку ворога на декількох локаціях. За задумом все відбувається в населеному пункті, де ми проживаємо, але коли ми робили перший прототип, нам довелось змінити розташування будівель і не додавати деякі моделі, щоб не було точного розташування об’єктів. Для проєкту моделі переважно створюємо самі в Blender, або безкоштовні з магазину Epic Games і всього декілька придбаних», — розповідають брати.

Шутер створюється на Unreal Engine 4 і поки що на ранній стадії розробки. У найближчих планах ігротворців збільшення кількості локацій, а у далеких планах — додати епізод з островом Зміїний.

Zero Losses — сюреалістичний горор про «потєрь нєт»

Zero Losses — це невелика експериментальна горор-гра від інді-студії Marevo Collective. Її дії відбуваються за кермом вантажівки у відкритому світі за мотивами подій російсько-української війни. В Zero Losses гравцець граєте за контрактника батальйону забезпечення, не беручи участь у подіях на передовій, а працюючи у ланцюгу постачання. При цьому є можливість зіграти за героя у складі окупаційних військ — на цьому боці гравцб требу перевозити пальне, боєприпаси, медичну або гуманітарну допомогу на окупованих територіях. Але є й особливе завдання — забезпечити мінімізацію втрат серед війська, бо в «спеціальної операції потєрь нєт». І мова зовсім не про надання медичної допомоги пораненим, а про роботу з тими, кому вже не допомогти.

«На відміну від більшості ігор на воєнну тематику Zero Losses — це не екшн-бойовик, а протяжна сюрреалістична подорож через апокаліпсис. Гра не робить атракціон з демонстрації насильства, але занурює вас в його жахливі наслідки. Ми — команда інді-розробників з шести осіб, Marevo Collective. Складаємося з двох розробників, художниці, двох саунд-дизайнерів та гейм-дизайнеру. Ми з різних регіонів України: Києву, Харкову, Херсону та Житомиру (зараз більшість команди перебрались на захід країни). Можливо, ви чули про нашу попередню гру No one lives under the lighthouse», — розповідають розробники.

Над Zero Losses вони почали працювати в березні, а до активної розробки перейшли в кінці квітня. Наразі зроблено більшість з геймплейних елементів гри і дороблюються графічні деталі, елементи відкритого світу та сюжетний контент. Marevo Collective планували завершити гру до кінця літа, але зараз більш реалістичною датою виходу називають середину осені. Гра робиться на Unity, а на цю мить планується тільки реліз в Steam.

The God Unit — фізична 3D головоломка

The GoD Unit від інді-студії Cat Floor Studio — це головоломка від першої особи, натхнення для якої черпалось з таких ігор, як Portal, The Talos Principle, Q.U.B.E. тощо. Основна механіка гри — це зміна маси кубів у реальному часі, і це породжує цікаві і унікальні взаємодії з іншими механіками.

«Cat Floor Studio, яка зазначена на сторінці гри в Steam — це, по суті, одна людина — щиро ваш, Андрій Кушнірук. Концепт гри, код, дизайн рівнів і головоломок, лор і сценарій, 3D-моделі і текстури, музика і звуки — все зроблено однією людиною протягом трьох років до моменту випуску гри. Озвучка англійською також зроблена мною, а український текст озвучував мій друг, відеоблогер Макс Шелест. Ми обидва з Києва», — зазначив Андрій.





The GoD Unit була створена на Unreal Engine 4 і випущена під Windows та Linux 22 лютого 2021 року. Втім патчі й досі випускаються час від часу. Ознайомитись з грою можна в Steam.

Це не остання добірка українських інді-ігор. Незабаром ми випустимо продовження. А дві попередні добірки можна прочитати тут і тут.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Цікаві ігри! Уже закачую дітям ті, які є на мобілках! Жалко, що деякі ігри лише для РС, адже судячи з геймплею, можна і на мобілках запускати. В юніті з цим взагалі все просто

Думаю, що таких ігор як Sich Tactics і Дике Поле має бути на багато більше. Взагалі ігор про Україну. У нас є чудова історія зі світлими і темними сторінками. Можна у різних жанрах зробити. TPS або FPS про соратника Бандери. Тактичне RPG про козаків із партійною системою, типу Divinity від Larian. Та багато іншого. Щоправда на це все потрібні гроші. Тому, робити і завершувати ігри, зараз, можуть ентузіасти. Добре, що хочаб є такі знаряддя як Unity i Unreal, за які не потрібно платити*.

Моя мрія, яка здійсниться до 2030 року ( :) ) - це зробити клон гри Готіка 1-2, але в контексті Запорозької Січі. У нас унікальна героїчна історія, але яка повністю ігнорується і геймдевом і фільмами.

Я уже проробив квести для першої та другої глави. Додав ключових персонажів:

Але наразі 100% зайнятий закінченням своєї гри Слобода, тому лише іноді повертаються, щоб дописати ще один квест, чи розкрити чергового персонажа.

Інтро відео приблизно з таким сценарієм:

[code]
Сидячі в Кафі, з тобою починає розмовляти побита до смерті людина,яка конає. Він каже, що незабаром нападуть козаки і у тебе буде шанс врятуватися, адже атака буде неочікувана. Але він доконує свій час, і розповідає, що він Патурнак, його схопили підлітком і хотіли продати далі, але він прийняв іслам і таким чином врятувався. Почав працювати в Кафі, згодом досяг певного положення на ринку невільників. Але завжди залишався вірним Січі.

Через послів він став агентом Кошового, допомогав обмінювати полонених з обох сторін. Але місяць тому він взнав військову таємницю: турки вирішили зробити величезний рейд на землі Війська Запорізького. Для цього вони уже сформували запаси в Очакові, чекають лише на весняну погоду, щоб переправити людей морем і напасти на Січ на початку тепла.

Військова операція тримається в секреті. Він послав вістку Кошовому, але посланця перехопили і його самого схопили також. Забили до смерті майже, сьогодні буде день страти. Він передає ГГ перстень і просить дістатися до Січі, і попередити Кошового.

Якщо він дасть йому цей перстень, то Кошовий зрозуміє, що ти кажеш правду. Але лише він його пізнає. З іншими козаками краще не розмовляти про цей секрет, адже вони самі можуть побігти до турків і за винагороду повідомити, що їх рейд розкрито.

В цей момент розбивається стіна з дверима, ядром убиває бранця.
[/code]

Ну і далі класика Готіки: ти ніхто і звати тебе Безімений. Треба добратися до Січі, а для цього вступити в Паланку, а в паланці отримати статус старшини...Далі хто знає, той знає :)

Я обов’язково зроблю цю гру. Час є! За 8 років можна отримати дві вищі освіти. То чого вартує зробити гру за цей же час?

:)

Дуже круто і цікаво читати. Сподіваюсь, що буде можливість пограти. Можливо, хтось вмотивується і паралельно, також, щось почне створювати. Мрія — у 2030му, побачити ТОП 100 українських ігор.

Підписатись на коментарі