Виконують одразу кілька ролей у командах. Результати опитування українських незалежних розробників

Ми продовжуємо знайомити читачів з незалежним геймдевом України. Ми опитали 114 інді-розробників, щоб дізнатись як вони працюють над своїми іграми, для яких платформ і у яких жанрах створюють проєкти, а також які ролі беруть на себе у розробці. Результати публікуємо нижче.

Більшість інді-розробників працюють над грою самі або в команді до 5 осіб

В першу чергу інді-розробники розповіли нам про свої команди. Так, найпопулярнішим форматом роботи стала команда до п’яти осіб — такий варіант вибрали 47 осіб (трохи більше 41%). На другому місці опинився варіант «працюю один/одна» — у такому режимі працюють 44 особи.

Лідери серед платформ — ПК та Mobile

Згідно з опитуванням, 41 людина робить гру виключно для ПК. Однак для ПК та інших платформ ігри роблять 83 особи. Загалом, респонденти дещо частіше обирали кілька варіантів відповіді — на п’ять та більше платформ працюють шестеро, а від двох до чотирьох платформ — 36.

Також популярний напрямок Web/Mobile. Ним займається 31 особа. При цьому з тих, хто розробляє ігри на кілька платформ лідером є поєднання варіантів Web/Mobile та ПК. Також варто згадати, що чотири респонденти роблять ігри для ПК, а також для усіх консолей — PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S та Nintendo Switch. Ще троє роблять ігри для Web/Mobile, ПК та Nintendo Switch. А ось тих, хто розробляє ігри виключно для консолей (PlayStation, Xbox, Nintendo), серед опитаних нами розробників зовсім немає.

38% виконують п’ять та більше ролей в роботі над грою

Якщо ж говорити про ролі, які беруть на себе інді-розробники, то тут лідером є багатофункціональність — 44 особи або понад 38% залучені в п’яти чи більше напрямках. При цьому п’ятеро з них вказали всі дванадцять спеціалізацій нашого опитування (Producer/Manager, Game Developer, Game Designer, VFX/Tech Artist, Sound Designer/SFX тощо). Тих, хто бере на себе від двох до чотирьох ролей, трохи менше — 36 осіб або майже 32%.

Якщо ж говорити про тих, хто обрав лише одну роль, то тут лідером є Game Developer (Programming) — таких розробників у нашім опитуванні 18 осіб, або майже 16%. На другому місці Producer/Manager (п’ять осіб), а на третє ділять між собою Game Designer та Sound Designer/SFX (по двоє).

Яким жанрам віддають перевагу незалежні розробники

З жанрами, в яких працюють українські незалежні розробники, дещо інша ситуація. Тут більшість обрали варіант від двох до чотирьох жанрів одночасно (обирали, наприклад, Action/Adventure, RPG та MOBA/RTS/Інші стратегії або Платформер, RPG та Action/Adventure) — таких у нашому опитуванні 46 осіб або трохи більше ніж 40%.

При цьому у п’яти та більше жанрах працюють лише троє респондентів. Шість варіантів (Hypercasual/Casual/Puzzle/HOPA, Action/Adventure, RPG, Fighting, Платформер, Візуальна новела) із можливих дванадцяти вибрала лише одна людина.

Якщо говорити про окремі жанри, то тут лідерство утримує варіант Hypercasual/Casual/Puzzle/HOPA — його обрали 22 особи (понад 19%). На другому місці опинилися візуальні новели, якими займаються семеро. Третє місце у MOBA/RTS/Інші стратегії — їх роблять 6 осіб.

Нагадаємо, що загалом у 25 найбільших компаніях українського геймдеву працює понад десять тисяч людей. За період з листопада 2021 року до травня 2022-го загальна кількість спеціалістів у цих компаніях збільшилася на 446 фахівців (4,48%).

При цьому в 10 найбільших компаніях з листопада 2021 року до травня 2022-го загальна кількість спеціалістів збільшилася на 481 фахівця (6,82%). Нині там працює 7529 людей. Кількість технічних спеціалістів у цій десятці збільшилася на 833 фахівці (15,32%). На травень 2022 року там їх працює 6269 людей.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі