Хто працює в українському геймдеві: розподіл за статтю у компаніях

Ми продовжуємо аналізувати український геймдев. Цього разу розкажемо про розподіл за статтю всередині індустрії, а також про те, в яких компаніях працює переважно жіночий колектив.

Хто взяв участь в опитуванні


Цього разу на наші питання відповіли 26 геймдев-компаній. Серед них як лідери ринку за кількістю працівників (Ubisoft та Plarium Ukraine), так і невеличкі студії на кшталт Legou Games. Окремо зазначимо: деякі студії входять до складу більших компаній. Наприклад, OBRIO, SUITSME та Keiki є частиною екосистеми Genesis. Аналогічна ситуація з Playrix Ukraine, Boolat Play, 4Friends, Zagrava, Home Games, та VOKI Games. Всі вони належать Playrix.

Переважно чоловічий геймдев і паритет двох студій


Перший з важливих висновків: український геймдев лишається переважно чоловічим. Загалом компанії подали інформацію про 7863 співробітників. З них майже дві третини, або 4947, — чоловіки. Решта, трохи більше ніж 37%, або 2916, — жінки. На інфографіці нижче можна ознайомитися зі студіями, де більше тої чи іншої статі. Так, «найбільш чоловічою» компанією України можна вважати Ubisoft, а «найбільш жіночою» — SUITSME.

Загалом з наведених 26 студій тільки у шести жінок працює більше. Причому три з них є найменшими за розміром компаніями. Мова про Legou Games, OBRIO та вже згадувану SUITSME. Статевий паритет зберігається у Smart Project та 4Friends — в обох по 100 співробітників, а чоловіків та жінок тут порівну. Харківська студія Bini Bambini, яка цього року вперше потрапила до наших опитувань, майже досягла балансу. Там працює 252 співробітники, з яких 49,6% чоловіків та 50,4% жінок.

Серед десяти найбільших компаній лише в одній колектив переважно жіночий — VOKI Games налічує 575 співробітників, і 316 з них (майже 55%) — жінки. Наступний тренд: що більша компанія, то вища ймовірність, що вона буде переважно чоловіча. Якщо відсортувати компанії за кількістю співробітників, то у першій половині буде лише дві компанії з переважно жіночим колективом. У другій половині таких компаній уже чотири.


Нагадаємо, у період з листопада 2021 року по травень 2022-го загальна кількість геймдев-спеціалістів у 25 найбільших компаніях зросла на 446 фахівців (4,48%). Таке невелике зростання обумовлено повномасштабним вторгненням рф в Україну та частковою евакуацією розробників за кордон. Станом на травень цього року у 25 найбільших геймдев-компаніях працює 10 395 спеціалістів. У 10 найбільших компаніях з листопада 2021 року по травень 2022-го загальна кількість спеціалістів збільшилася на 481 фахівця (6,82%). Нині там працює 7529 людей. Докладніше про це читайте у нашому рейтингу.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

дякую, дуже цікаво, чекатиму доповнення з розподілом на ролі!

Чи є розподіл на ролі у цій статистиці?

Цього разу лише загальна аналітика, але восени обов’язково зробимо з розподілом на ролі.

Підписатись на коментарі