Три речі, які потрібно знати про Morbid Metal — гру від соло-розробника, якого підтримали в Ubisoft
Нещодавно в Steam з’явилося демо для Morbid Metal — хак-н-слеш роглайту в постапокаліптичному кіберпанк-сетингу. Гра починалася як проєкт німецького соло-розробника Фелікса Шаде, проте згодом він заснував свою студію та знайшов видавця. Ним стала компанія Ubisoft. Зараз над грою працює невеличка команда, і ми розповідаємо, чому їх робота може бути варта вашої уваги.
Перше: від багатокористувацького шутера до динамічного hack ’n’ slash
Свій шлях в геймдеві Фелікс починав зі створення багатокористувацького шутера від першої особи Watchdrones. На каналі розробника досі можна знайти девлог десятирічної давнини і прослідкувати за тим, як розвивався проєкт. Втім, з часом розробник зупинив роботу над шутером, почав створювати фентезійний бойовик та активно викладати приклади VFX для нової гри.
Однак у 2019 році фокус знову змінився. Як тоді зазначив розробник, він повністю переробив сетинг і відмовився від стилізованої фентезійної пригоди. Натомість гра трансформувалася у постапокаліптичний кіберпанк. Фелікс наголосив, що головними джерелами натхнення для нього стали Risk of Rain 2 та NieR: Automata.
Протягом наступних років розробник викладав невеличкі відео процесу, а взимку
«З гордістю повідомляю, що заснував інді-студію, мета якої зробити мій проєкт Morbid Metal ще масштабнішим і кращим. Протягом останнього року я невтомно працював у тіні, формуючи талановиту команду, таку ж захоплену цією грою, як і я. Хоч нас небагато, але кожен — справжній профі. Завдяки цьому у нас з’явилися фінансування, ресурси та команда, щоб розширити проєкт поза межі моїх початкових уявлень. Тепер розробка — це не самітництво, а колектив творчих розумів», — написав він тоді на сторінці спільноти гри у Steam.
Після двох років роботи команда випустила демо та анонсувала вихід гри у дочасному доступі — реліз запланований на 20 серпня цього року.
Друге: ітерації в згенерованому світі та перемикання між бійцями
У Morbid Metal ви керуєте гібридом робота і самурая — навіть кількома такими воїнами! Спершу це симуляція: загадковий оператор спрямовує вас і навчає реактивній бойовій системі. Хоч революційних ідей тут не обіцяють, гра сповнена динамізму та яскравих спецефектів. Ви виконуєте серії атак, жонглюєте ворогами в повітрі, робите ідеальні ухилення та застосовуєте спеціальні здібності. Словом, класичний хак-н-слеш.
Після короткого навчання гравець опиняється в «реальному» світі. Це згенеровані локації з руїнами людської цивілізації та футуристичними пустками. На жаль, що саме сталося і який в грі центральний конфлікт з демоверсії незрозуміло — вона не заглиблюється в історію цього світу, не дає пояснення чому ми граємо цими воїнами і яка глобально мета. Однак варто відзначити якість бойових арен та дизайн оточення.
Оскільки серед жанрів значиться роглайт, то тут, очікувано, присутня система забігів. Вони називаються ітераціями. Примітно, що світ в кожній наступній ітерації буде відрізнятися від попередньої. Схожа система, наприклад, була в науково-фантастичному бойовику Returnal — кімнати-локації однакові, однак їх послідовність кожного разу інша.





На рівнях гравці можуть збирати аптечки та спеціальну валюту, за яку можна буде робити перманентні вдосконалення. Знову ж таки, використати цю механіку в демоверсії можливості не було. Також на деяких локаціях можна знайти прокляті статуї. В них можна обрати один з запропонованих варіантів удосконалення, який водночас і підвищить складність гри.
Наприклад, можна вдвічі збільшити собі кількість очок здоров’я, однак і вороги стануть набагато міцніші. Або додати собі швидкості, однак зробити супротивників набагато небезпечнішими. Втім, є в грі і короткострокові бафи — після перемоги над певною кількістю ворогів гра дасть вам одне з трьох покращень на вибір. Тут можна прокачати кількість життя, атаку, знизити кулдауни у здібностей тощо. Однак в наступній ітерації все це зникне.
Головною ж особливістю Morbid Metal є можливість грати за чотирьох персонажів, перемикаючись між ними безпосередньо в бою. В демоверсії доступно два з них — швидкий та потужний. У кожного своя динаміка, кількість шкоди, яку вони наносять та здібності. Варто зауважити, що саме ця механіка реалізована блискуче. Вона додає швидкості і брутальності сутичкам, дозволяє міняти бійців у найвідповідальніші моменти бою, наносити непомірну кількість шкоди і перетворювати екрани на барвистий спалах візуальних ефектів.
Третє: проблеми з оптимізацією та неслухняна камера
Та є зараз у Morbid Metal і кілька проблемних місць. Одне з них — продуктивність. Хоч у насиченому бою кількість кадрів лишається стабільною на рівні
Інше слабке місце — камера в грі. У неї два режими: з таргетлоком та без нього. Перший варіант здався взагалі нежиттєздатним. Просто неможливо тримати зафіксованою ціль, коли ти сам як скажений стрибаєш по локації і до того ж з усіх боків тебе атакують вороги. Другий режим кращий, але багатьом гравцям від нього може стати зле. Хоч ігровий процес в проєкті Screen Juice доволі плавний, загубитися в напрямках тривимірної арени дуже просто.
Додатковою проблемою камери є ефект струсу. Він додає грі соковитості та відчуття впливу на оточення, однак є враження, що розробники занадто захопилися. Якщо ви постійно проводите потужні атаки та б’єте ворогів спецприйомами, то складається враження, ніби екран не перестає трусити. В такі моменти хочеться просто зупинитися і зачекати, коли він заспокоїться. Це певною мірою руйнує динаміку сутичок.
Наостанок до мінусів можна б було віднести нестачу контенту в демоверсії. Зараз вона виглядає, як короткий епізод чогось, що через
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів