Українська мова, «Чисте небо» і квест на болотах. Що показали на презентації S.T.A.L.K.E.R. 2

GSC Game World у партнерстві з Microsoft провела масштабну презентацію S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у форматі Deep Dive. Українська компанія вперше настільки детально розповіла про свій проєкт на широку аудиторію. Вона занурилася в окремі ігроладні аспекти, показала повноцінне проходження одного з квестів і розповіла подробиці створення проєкту, які раніше тримали в таємниці. Ми відібрали все найцікавіше, що продемонстрували розробники в рамках шоу.

Що показали на презентації S.T.A.L.K.E.R. 2

  • Трансляція пройшла українською мовою з англійськими субтитрами. І це на міжнародну аудиторію — чудове рішення.
  • Євген Григорович, директор GSC Game World, та різні ключові розробники розповіли, чому для них важлива S.T.A.L.K.E.R. 2. А ще пригадали про катастрофу на Чорнобильській АЕС.
  • Відкритий світ гри ділитиметься на 20 регіонів. Ключовий підхід у реалізації локацій — повна свобода. Розробники заявили, що гравці зіткнуться з мінімальною кількістю бар’єрів.

Квест на болотах з пошуком шляху на базу «Чистого неба»

  • Завдання, яке продемонстрували на прямій трансляції, проходить на локації під лаконічною назвою «Болота».
  • Тут Скіф повинен вмикати спеціальні прилади, щоб відкрити собі шлях до основної локації — бази «Чистого неба».
  • За одне проходження неможливо побачити всі варіанти розвитку місії. Від рішень гравця залежатимуть певні події.
  • На початку дослідження боліт Скіф знаходить артефакт посеред поля з вогняними аномаліями. А після цього герой стикається зі сліпими собаками та псі-собаками.
  • Далі протагоніст знаходить аудіощоденник персонажа на прізвисько Каланча. Той попередив, що на болотах розставлені спеціальні маяки для вимірювання радіації.
  • Локація «Болота» у сиквелі відрізняється від аналогічної в оригінальній трилогії. Наприклад, один з підвалів зробили доступним і заховали там корисні предмети.
  • Центральний об’єкт на «Болотах» — це церква. Всередині живе Кіт Баюн, який імітує голоси інших сталкерів і таким способом заманює в пастку.
  • На території локації є вежа, на які лежить снайперська гвинтівка. Її міг лишити хтось з «Чистого неба».
  • В процесі проходження головний герой прийшов на помпову станцію, яка кишіла зомбі. Щоб вбивати їх, потрібно стріляти в голову. Тут також знаходиться контролер. Кожна атака цього ворога підвищує рівень псі-радіації, яка повільно вбиває Скіфа.

Подробиці про ігролад та сюжет S.T.A.L.K.E.R. 2

    «Скіф — це проста людина», — заявили розробники.
  • У головного героя немає ніяких спеціальних сил чи можливостей. Тому його дії максимально приземлені.
  • За словами Євгена Григоровича, дизайн S.T.A.L.K.E.R. 2 багато в чому будувався навколо збору спорядження. Від екіпірування, зброї та апгрейдів напряму залежить ефективність гравця.
  • Реалізовано 35 видів зброї, стрілянину намагалися зробити максимально реалістичною.
  • Скіфу потрібно їсти та спати. Якщо ігнорувати потреби головного героя, це відобразиться на характеристиках. Інвентар також має обмеження, а перевантаження сповільнює протагоніста.
  • Багато уваги приділено штучному інтелекту. Наприклад, якщо вороги втрачають гравця з поля зору, вони будують гіпотези про те, де він може знаходитися.

  • Колишні табори «Моноліту» будуть доволі моторошними, особливо якщо вони розташовані в таких місцях, як дитячий садок.
  • Важливий елемент дизайну — високий ризик. У S.T.A.L.K.E.R. 2. немає таких елементів, як автоматична регенерація здоров’я або схожих. Користувачі повинні відчувати небезпеку й намагатися вижити.
  • У всіх мутантів в Зоні є певна передісторія. Наприклад, плоть — це домашні свині, які мутували. А на собаках ставили експерименти.
  • Всі угрупування в S.T.A.L.K.E.R. 2 мають свої особливості, які відображені в їхньому побуті. А ще вони мінятимуться певним чином під час проходження — розпадатимуться, формуватимуться нові, запроваджуватимуть інші внутрішні правила тощо.
  • У S.T.A.L.K.E.R. 2 відсутня класична прогресія через рівні. Гравець пізнає Зону, починає краще орієнтуватися і діяти ефективніше.
  • Значні зусилля розробники витратили на створення заставок. У проєкт додали 43 кінематографічні ролики загальною тривалістю три години.
  • Кат-сцени записували на власній студії захоплення рухів. До роботи над заставками була залучена вся команда.
  • Через заставки користувачі будуть знайомитися з основними персонажами. Вони дізнаватимуться про їхні характерами, намірами та мотиви.

«S.T.A.L.K.E.R. 2 буде для гравців і для нас в будь-якому випадку унікальною грою. Тому що її робить українська компанія, й історія, яку ми розповідаємо, і зі сторони сюжету, і зі сторони способу подачі історії, і зі сторони дизайну ігрового процесу, — це буде зовсім інша історія. Бо вона розказана під іншим кутом», — підсумував Євген Григорович, директор GSC Game World.

«Ми мріємо, щоб ви закохалися у цей світ, щоб ви змогли уявити себе в ньому, щоб ви могли знайти себе в ньому, щоб ви отримували задоволення від процесу, не думаючи про кінцевий результат. І навіть якщо це буде просто задоволення від класного шутеру від першої особи, ми сподіваємося, що ви його запам’ятаєте, адже він інакший. Він живий. Усе, що ми робимо, це для того, щоб вам сподобалося. Ми мріємо, щоб так і було», — сказала Марія Григорович, креативний директор S.T.A.L.K.E.R. 2.

Дата виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Реліз гри заплановано на 20 листопада 2024 року. Нещодавно гру перенесли вшосте, пояснивши це необхідністю виправити баги. Розробники чесно повідомили, що не встигають відполірувати проєкт до попередньої дати — 5 вересня.

Початково S.T.A.L.K.E.R. 2 мала вийти ще у квітні 2022 року. Проте значні корективи внесла повномасштабна війна росії проти України. Внаслідок вторгнення GSC Game World перемістила частину команди в Чехію, а деякі розробники зі студії відправилися на фронт. Щодо останніх перенесень, то вони були пов’язані з необхідністю покращити технічний стан гри.

Наразі S.T.A.L.K.E.R. 2 заявлена на ПК, Xbox Series X та Series S. Тобто шутер буде консольним ексклюзивом платформ Microsoft і з першого дня з’явиться у Game Pass. Корпорація стала основним партнером українських розробників під час створення та просування проєкту.

Офіційної інформації про вихід S.T.A.L.K.E.R. 2 на PlayStation 5 немає. Проте у 2023 році між Epic Games та Apple розгорівся судовий спір. До справи були залучені й інші великі ігрові компанії, включно з Microsoft. Матеріали, які розглядали на засіданнях, стали публічними. В результаті в мережі з’явилося багато секретної інформації про плани видавців.

Сюди входить і документ, який стосувався ексклюзивності проєктів Microsoft. Один з його пунктів був присвячений виходу S.T.A.L.K.E.R. 2 на PS5. Згідно з витоком, гра з’явиться на консолі Sony через три місяці після релізу. Тобто, якщо проєкт вийде 20 листопада, то до PlayStation 5 він добереться не раніше як 20 лютого 2025 року.

Системні вимоги S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Мінімальні системні вимоги

  • ОС: Windows 10, Windows 11;
  • Процесор: AMD Ryzen 5 1600X або Intel Core i5-7600K;
  • Оперативна пам’ять: 8 Гбайт;
  • Відеокарта: AMD Radeon RX 580 на 8 Гбайт або NVIDIA GeForce GTX 1060 на 6 Гбайт;
  • Місце на диску: 150 доступного місця, потрібен SSD.

Рекомендовані системні вимоги

  • ОС: Windows 10, Windows 11;
  • Процесор: AMD Ryzen 7 3700X або Intel Core i7-9700K;
  • Оперативна пам’ять: 16 Гбайт;
  • Відеокарта: AMD Radeon RX 5700 XT на 8 Гбайт, NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER на 8 Гбайт або NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti на 11 Гбайт;
  • Місце на диску: 150 доступного місця, потрібен SSD.

Варто зазначити, що ці системні вимоги було опубліковано ще після демонстрації першого ігроладного трейлера у 2021 році. Зараз вони виглядають дуже демократичними, враховуючи, що для запуску гри потрібна відеокарта GTX 1060 8-річної давнини. Тому оновлення мінімальних та рекомендованих вимог цілком ймовірне. Ближче до релізу GSC може опублікувати нові списки.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — ціна та локалізація

Гра продається в трьох виданнях — стандартному, Deluxe та Ultimate. Два останні включають різноманітні бонуси. У Deluxe-версію входять додатковий сюжетний квест, ексклюзивні костюми та скіни, цифровий артбук та саундтрек. Видання Ultimate також містить весь цей контент, але з більшою кількістю косметичних предметів. Та його основна перевага — це доступ до двох майбутніх доповнень, які вже анонсувала GSC Game World.

За передзамовлення будь-якого з видань теж доступні окремі бонуси. Головний з них — це додаткові мелодії та байки, які можна послухати біля вогнищ сталкерів. Список також містить косметичні предмети та ексклюзивні елементи для оформлення профілю в Steam, за умови купівлі в цьому магазині. Вартість S.T.A.L.K.E.R. 2 на ПК складає:

  • Standard — 895 гривень;
  • Deluxe — 1199 гривень;
  • Ultimate — 1599 гривень.

Тут варто відзначити, що GSC встановила регіональні ціни для України. Щодо Xbox, то консолі Microsoft на нашому ринку офіційно не представлені, тому вартість зазначається в доларах і починається від $60.

Окремо необхідно згадати про локалізацію. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — це той рідкісний випадок, коли в масштабній грі буде повний український переклад. А от російське озвучення з проєкту вирізали після повномасштабного вторгнення. Тоді ж розробники замінили слово Chernobyl у назві гри на транслітерацію з української — Chornobyl.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі