«Фокус на людях, що зробили цю важливу справу». Як київський офіс Wargaming створював PvE-режим до річниці висадки союзників в Нормандії

Сьогодні, 6 червня, світ відзначає вісімдесяту річницю наймасштабнішої десантної операції на морі — висадку союзних сил в Нормандії. День «Д», як часто називають цю подію, займає особливе місце в масовому аудіовізуальному мистецтві. Ігри не є виключенням. Саме тому спеціально до річниці в World of Tanks вийшов PvE-режим «Операція „Оверлорд“», яким був повністю створений фахівцями київської студії Wargaming.

Ми пограли в нього до релізу та поспілкувалися з його розробниками. У нашому матеріалі розповідаємо, як на берегах Нормандії відчувається культовий танк M4A3E8 Sherman, з якими обмеженнями зіштовхнулася команда авторів та до чого тут реальний танкодесантний корабель Великої Британії.

Бункери, міни та зенітні батареї. Про ігровий процес PvE-режиму

На відміну від класичного режиму World of Tanks «Операція „Оверлорд“» є однокористувацьким бойовим сценарієм, що занурює гравця в переломні події 6 червня 1944 року. Гравець в танку M4A3E8 Sherman висаджується на берег Франції і першим його завданням стає необхідність прорватися за Атлантичний вал — так називалася система оборонних споруд уздовж узбережжя Західної Європи.

Заважати цьому будуть укріплені бункери, з яких по союзних військах ведеться безперервний вогонь. Проблемою стане те, що бункери потрібно розстрілювати з відстані — наблизитися до них неможливо через смугу мін, які миттєво знищують майже будь-яку техніку. На додаток, ворожі бункери захищають зенітні батареї. Останні змушують гравця постійно рухатися по узбережжю і бути максимально обережним під час вибору своєї позиції.

Втім, як тільки гравець позбудеться бункерів мінне поле йому допоможе перейти Sherman Crab. Ця бойова машина була спеціально розробленим мінно-виявляючим танком, який використовувався під час Другої світової війни. Він дозволить пройти далі по локації.

Після етапу з мінами та першими бункерами гравець зустрічається з танками. Перемога над ними відкриє можливість просунутися вглиб території, де на гравця чекають нові випробування та можливості. Загалом, режим має два рівні складності (звичайний та суворий), і кожен з них передбачає різні нагороди, а також містить три завдання. Перше доступне вже з шостого червня, а інші два відкриються через тиждень, 13 червня.








Примітно, що PvE-режим може сподобатися не тільки прихильникам жанру slow armored vehicle, хоча культовий «Шерман» і відчувається цікаво, невимушено та потужно. Однак, на додаткове залучення працює наративна складова — протягом події з гравцем спілкуються його «напарники». Вони підказують, що потрібно робити, яку додаткову зброю можна використати, де ворог та просто теревенять про життя, смерть і війну. Власне, сюжетна частина «Операції „Оверлорд“» може стати тим чинником, який затягне в гру поціновувачів однокористувацьких ігор. Особливо тих, хто цікавиться історією.

З іншого боку, підігріває атмосферу виклик ігрового процесу, перед яким опиняється гравець. Після знищення об захист узбережжя кількох «Шерманів» не хочеться закинути режим — виникає природне бажання розгадати пазл, знайти оптимальну позицію, оптимальний шлях і все ж дійти до моменту, коли потрібно віч-на-віч чубитися з ворожими танками.

Ще одним аргументом стане візуальна складова «Оверлорду», яку можна оцінити на знімках екрана нижче. Додати сюди повну українську локалізацію (як текстову, так і голосову), нагороди з Бойової перепустки та спеціальну інтерактивну мапу подій Дня «Д» і ось на вашому моніторі захоплива історична епопея про яку знімав кіно Стівен Спілберг.











Історична коректність та компроміси зі світлом. Про створення «Операції „Оверлорд“»

Ігровий продюсер Олександр Соловейко, який працював над «Оверлордом», нагадує, що саме київська студія робить штучний інтелект для танків, PvE-режими та різноманітні ігрові події (наприклад, «Мирний: втрачена надія»). За його словами, про вісімдесяту річницю висадки в Нормандії команда замислилася восени минулого року.

Олександр Соловейко ігровий продюсер Wargaming

«Подія видатна і оскільки ми робимо гру про танки того періоду, а Друга світова війна є одним з центральних стовпів всього нашого лора, хотілося приділити увагу та зробити щось цікаве. Подивилися, подумали. Стало зрозуміло, що можна робить PvE. Оскільки за роки існування гри ми в Києві вже зробили не одну ігрову подію в форматі Player versus Environment, то очевидно, що добре, якби це робив Київ».

Соловейко додає: команда авторів надихалася тим, що відбувалося на березі Франції, щоб новий режим був не просто сутичкою з ботами. Щоб ні в кого не виникало питань, що це історія саме про День «Д». В цілому продюсер лишився задоволений роботою. Він зазначає, що у них вийшов імерсивний наративний ігровий процес з цікавою лорною складовою.

«Ми намагалися зробити режим, який покаже ці події, фокус якого буде на тому, що були люди, які зробили цю важливу справу. Це не про те, що от 80 років тому була висадка в Нормандії, давайте ви у нас купите лутбокси», — пояснює він.

Продюсер пояснює, що є поняття «historically accurate», коли дотримані всі умовності історичної події чи явища аж до кольору пікселя на техніці. Цього було досягти неможливо, оскільки основною силою Дня «Д» була піхота, а танки висаджувалися вже після. Своєю чергою підхід «historically correct» полягає в тому, щоб там, де це можливо, дотримуватися історичної достовірності, використовуючи саме ті моделі озброєння, що застосовувались під час подій. Наприклад, існувало декілька моделей танку Sherman, але в події «Оверлорд» гравець їздить на Sherman саме із такою гарматою, з якою цей танк воював в Нормандії в червні 1944 року. Або ігрова ситуація, коли танк гравця отримує несподівану допомогу від союзного есмінця, відповідає точно такій самій ситуації, яка склалася на реальному полі бою.

Артдиректор Роман Борденюк наводить цікавий приклад зі світлом. Якийсь час команда робила режим з такими налаштуваннями світла, які б додавали драматичності та гнітючої атмосфери. Однак, цей аспект прийшлось дещо переробити.

Роман Борденюк артдиректор Wargaming

«Місце висадки доволі відоме, воно має певну геолокацію. Ми знаємо конкретний час, пору року. Тому сонце у нас не може бути в якомусь вільному положенні. Ми намагалися знайти компромісне рішення, щоб відтворити локацію, але зробити так, щоб у нас карта гарно відігравала при цьому. Щоб було певне кінематографічне враження від подій. Тому у нас є певний компроміс з історичного і художнього погляду, щоб знайти кращий баланс між ними для передачі гравцю потрібної атмосфери й підсилити ігровий процес», — розповідає Роман.

У сам PvE-режим можна буде пограти до четвертого липня, однак вшанування легендарної історичної події цим не обмежиться. Як вже зазначалося, гравцям буде доступна спеціальна інтерактивна мапа, з якої можна буде дізнатися про події, пов’язані з річницею. Наприклад, 8 червня компанія планує провести спеціальну історичну трансляцію безпосередньо з LCT 7074 — єдиного відомого танко-десантного судна у Великій Британії, який брав участь у D-Day. Тож для тих, хто цікавиться історією Другої світової війни чи готовий «осідлати» культовий танк «Шерман», наступний місяць може бути сповнений цікавими сюрпризами.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному3
LinkedIn


Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі