Статті про геймдев (стор. 7)

Замасковані росіяни, які працювали над Baldur’s Gate 3 та Metro Exodus. Профайл Corbax Studio

Назар Степорук 1269

Corbax Studio позиціює себе як аутсорсингова студія, яка розташована в Казахстані. Та насправді це замасковані росіяни, які цілком можуть сплачувати податки у рф. І вони продовжують співпрацювати із західними компаніями. У нашому матеріалі ми провели дослідження діяльності Corbax на прохання спільноти. Розповідаємо, що вдалося дізнатися. 7

Чим можна замінити Substance Painter. Розбираємо корисні адони для Blender

Anna Mikhel 1036

Adobe Substance Painter сьогодні інтегрований у пайплайн розробки як фотореалістичних, так і стилізованих ігор, від ААА тайтлів до особистих пет-проєктів. Сьогодні ми розповімо про історію розробки цієї програми, а також представимо добірку адонів, які хоч і не замінять Substance повноцінно, але можуть стати значно дешевшим доповненням до Blender середовища. 6

Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Напружена романтика Зони, люди-гвинтокрили та 15 кілограмів хліба

Sashko Peremot 16103

Довгоочікуване продовження культового українського шутера ось-ось добереться до гравців. Студія GSC Game World працювала над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl майже п’ятнадцять років і нарешті готова подарувати користувачам напружену пригоду в Зоні. А поки у вас є дві години до релізу — читайте наш огляд. 71

Від створення AI для мобільної гри до роботи над Minecraft та військовими авіасимуляторами. Інтервʼю з Senior C++ Developer Лесею Осовською

Yulia Tugolukova 2192

За 16 років в індустрії Senior C++ Developer Леся Осовська працювала над Battlefield, Minecraft та іншими відомими іграми. В інтервʼю вона розповіла про нюанси пошуку роботи в Швеції, про те, як важливо було в DICE «продавати» свою роботу керівництву. Пояснила, чому розробники Minecraft змушені підтримувати дві версії гри. А також — чому вирішила залишити геймдев і працювати над авіасимуляторами для військових. 2

«В Україні більше фокусуються на конкретних скілах, досвіді та здатності швидко адаптуватися». Художники про пошук роботи в геймдеві

Anna Mikhel 2151

Ми поспілкувалися з художниками, які працюють в геймдеві. Обговорили їхнє бачення ринку найму, як AI вплинув на підходи формування портфоліо та як вони адаптували особисті стратегії пошуку роботи під сучасні тренди індустрії. Про це і значно більше у сьогоднішньому матеріалі. 1

Яскравий світ з гумором для наймолодших та цікавою боївкою. Огляд LEGO Horizon Adventures

Назар Степорук 941

LEGO-ігри — доволі велика ніша, в яку вирішила втиснутися Sony. Для цього обрали франшизу Horizon і представили пригоду з першої частини на новий лад. А заодно адаптували ігролад під ізометричні бої з роботами. Наскільки успішно це вдалося зробити, і кого взагалі може зацікавити проєкт, розповіли у свіжому огляді LEGO Horizon Adventures. 2

Як навчатися та прокачувати навички аніматорам. Поради досвідчених фахівців Activision Blizzard, CD PROJEKT RED і People Can Fly

Назар Степорук 1773

Позаду вже п’ять випусків рубрики «як навчатися та прокачувати навички» в геймдеві, а це — шостий матеріал, присвячений аніматорам. Ми поспілкувалися з фахівцями Activision Blizzard, CDPR, People Can Fly та ще двох студій. Вони розповіли, як прийшли у професію та покращували навички, відзначили головні проблеми та нюанси в пайплайнах.

Нова Call of Duty серед лідерів, а до найпопулярніших жанрів додалися горори. Які ігри українці купували в ритейлі у жовтні 2024

Sashko Peremot 767

Жовтень став непоганим місяцем в плані продажів ігор на дисках. Зокрема, ремейк Silent Hill 2 потрапив у першу десятку, а фізичне видання тогорічного Alan Wake 2 знайшло свого покупця. Хто зайняв перше місце, що вплине на рейтинг ігор у листопаді та які дискові версії S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля будуть доступні в Україні — читайте в нашому матеріалі.

Маркетологи обійшли тестувальників, а Ubisoft увірвалась в трійку лідерів. Ринок праці в геймдеві, жовтень 2024

Sashko Peremot 1004

Жовтень зупинив негативний тренд на падіння кількості вакансій для геймдев-спеціалістів та приніс кілька сюрпризів. Зокрема, найбільше зросла кількість пропозицій у категорії «маркетинг», а дві великі студії розмістили вакансії для тих, у кого взагалі немає комерційного досвіду. Розповідаємо, що ще цікавого було в розділі вакансій на GameDev DOU у жовтні 2024 року.

«У Білорусі мене хотіли вбити». Продюсер Олексій Уславцев — про стан українського геймдеву, конфлікт з КДБ та розробку власної гри

Редакція GameDev 2432

Олексій Уславцев майже 20 років працював в продуктових та аутсорс-компаніях, аж поки цьогоріч не потрапив під скорочення. В інтервʼю Олексій розповів про український геймдев кінця «нульових», про одну з найбільших помилок на початку карʼєри, про участь у відкритті студії Gameloft у Мінську та розробку інді-проєкту після втрати роботи. 26

Довгоочікувана S.T.A.L.K.E.R. 2, незвичайна Horizon та нова Metro. У що пограти в листопаді

Назар Степорук 5399

У листопаді головним релізом стане S.T.A.L.K.E.R. 2. І це об’єктивно. Інші великі проєкти вирішили віддалитися від українського проєкту. Навіть Call of Duty цьогоріч з’явилася в кінці жовтня. Хоча ще декілька цікавих проєктів все ж надійдуть в продаж протягом місяця. Про них і найважливішу гру року для українців — читайте у свіжій добірці. 1

Харківська студія пішла на реструктуризацію, Sony розпустила творців Concord, а команда Hitman VR скоротилася на 72 людини. Сумні підсумки жовтня

Sashko Peremot 1391

Жовтень продовжив сумний тренд на скорочення в геймдеві. Зокрема, після гучного провалу закрилися творці PvP-шутера Concord. Водночас Riot Games звільнила частину розробників League of Legends, а одна з українських студій відмовилася від напрямку, в якому рухалася з 2022 року. У своєму матеріалі підбиваємо сумні підсумки другого місяця осені.

Горори, фобії та спектр жаху в іграх. Гелловінський випуск GameDev DOU Подкасту

Редакція GameDev 240

За вікном дотліває жовтень, навколо все більше гарбузів, а це значить тільки одне — настав час для гелловінського випуску GameDev DOU Подкасту! Цього разу занурилися в історію жахів, згадали улюблені ігри в цьому жанрі та спробували з’ясувати, чи можливо зробити безособовий горор. Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами! 1

Як амбітна українська RPG стикнулася з поганим менеджментом та кризою у фінансуванні. Що коїться в компанії Dreamate

Sashko Peremot 3409

New Arc Line — амбітна рольова гра у стімпанк-фентезі сетингу від чесько-української студії Dreamate. Нещодавно гра отримала демоверсію, однак вже довгий час перебуває у виробничому пеклі. Як компанія знаходила та втрачала інвесторів, які є претензії до її видавця та чому розробники не вважають New Arc Line власним творінням читайте у нашому розслідуванні. 17

Блокаути Cyberpunk 2077, God of War Ragnarök та інших відомих ігор від провідних левел-дизайнерів. Найцікавіше з Blocktober 2024

Назар Степорук 1106

Середина осені — час левел-дизайнерів. Впродовж жовтня вони відзначають неофіційне свято Blocktober. Дизайнери рівнів публікують блокаути локацій і розповідають про їхнє створення. У 2024-му до флешмобу доєдналися фахівці Respawn, CDPR, Santa Monica Studio та інших команд. Ми також запросили декількох українських розробників поділитися своїми роботами.

50 хвилин про VR у геймдеві і не тільки. XR-cпешл GameDev DOU Подкасту

Редакція GameDev 424

Яка зараз ситуація на ринку VR-девайсів? Що зупиняє інвесторів вкладатися більше в ігри цієї категорії? Які жанри краще працюють у віртуальній реальності, а що складно адаптувати? У новому випуску GameDev DOU Подкасту розповідаємо про все це, а також про ситуацію з Apple Vision Pro, імерсивність та контент для дорослих на VR. 1

Як грають в ігри українські IT-спеціалісти. Серед сеньйорів більше геймерів, ніж серед джунів

Редакція GameDev 7311

Більша частина українських IT-спеціалістів грає у комп’ютерні ігри. При цьому медіана зарплати у геймерів на $200 вища, а серед c-level фахівців гравців більше, ніж серед тестувальників, менеджерів чи маркетологів. Розповідаємо хто в IT грає найбільше, яким платформам віддають перевагу айтівці та які рідкісні девайси вони мають. 8

3D Artist Віталій Григорів — про роботу над Call of Duty, Hogwarts Legacy та створення 3D-герба для спецпідрозділу «Кракен»

Anna Mikhel 2858

Віталій Григорів за освітою інженер-проектувальник. Однак у сфері будівництва пропрацював лише 5 місяців і наважився свічнутися у 3D арт. В інтервʼю фахівець розповів про свій непростий шлях у геймдев, роботу над Horizon Forbidden West та іншими AAA-проєктами, а також про створення 3D-гербів для підрозділу «Кракен» та 93-ї ОМБр «Холодний Яр». 6

«Хочеш власний проєкт? Тільки, якщо ти п’єш горілку з віцепрезидентом». Поспілкувалися з фахівцями Sony, Blizzard та 2K про проблеми роботи в ААА

Назар Степорук 2358

ААА-геймдев манить перспективами розвитку та високою зарплатнею. Проте у цій сфері індустрії чимало недоліків. Не ефективний менеджмент, роздуті штати, непотизм, перевищення обов’язків — все це лиш маленька частина проблем. Про них ми поспілкувалися з досвідченими розробниками, які працювали над Call of Duty, Skull and Bones, Warframe та іншими відомими проєктами.

«Виживуть сильніші». Рекрутери про ситуацію на ринку найму художників в геймдев

Anna Mikhel 3883

Ми опитали українських геймдев-рекрутерів про їхнє бачення сучасної динаміки індустрії та зокрема ринку найму, попиту на 2D та 3D-художників. А також про те, як вплинула «AI революція» на очікуваний скілсет, та які є шляхи вирішення кризи фактичної відсутності entry/junior level вакансій на художні посади. Про що це та багато іншого — у сьогоднішньому матеріалі. 30

← Сtrl 1... 56789...37 Ctrl →