Статті (стор. 6)

«Фокус на людях, що зробили цю важливу справу». Як київський офіс Wargaming створював PvE-режим до річниці висадки союзників в Нормандії

Sashko Peremot 1106

Шостого червня світ відзначає вісімдесяту річницю висадки союзних сил в Нормандії. Спеціально до роковин Дня «Д» київська студія Wargaming випустила історичний PvE-режим «Операція „Оверлорд“». Ми пограли в нього і розповідаємо, кого зацікавить ця подія та з якими обмеженнями зіткнулися українські ігророби.

Gameloft скоротив понад сто людей в Румунії, а кілька студій не змогли дожити навіть до своєї першої річниці. Сумні підсумки травня

Sashko Peremot 1579

Світова індустрія ігор поставила антирекорд — лише за п’ять місяців 2024 року без роботи залишилися понад десять тисяч фахівців. Цей сумний тренд підтримав і останній місяць весни. У травні хвиля звільнень зачепила творців Lords of the Fallen та Stormbound, а Microsoft взагалі закрила чотири студії. У своєму матеріалі підбили сумні підсумки минулого місяця.

Львів та Польща зміцнюють свої позиції, а дизайнери вперше обійшли художників. Ринок праці в геймдеві, травень 2024

Sashko Peremot 920

У травні кількість вакансій в геймдеві знову збільшилася, повернувшись до показників, які були на початку весни. Окрім того, в загальній картині відбулися помітні зміни — художників обігнали дизайнери, а Львів помітно укріпив свої позиції. Розповідаємо, що цікавого було у розділі вакансій на GameDev DOU у травні 2024 року.

Українська гра SAND, звільнення в ігровій індустрії, а також дивні стратегії від Xbox. Новинний спешл GameDev DOU Подкасту за травень

Редакція GameDev 678

Обговорили найважливіше, що сталося в геймдеві у травні: рекордні звільнення та закриття студій Microsoft, найпомітнішу гру останнього місяця весни Senua’s Saga: Hellblade II та нові проблеми в Unity. А ще про український extraction-шутер SAND та документальний фільм «S.T.A.L.K.E.R. Епізоди: Тінь Чорнобиля».

Доповнення до Elden Ring, нова гра у всесвіті «Зоряних війн» та замах на славу третіх «Героїв». У що пограти в червні

Назар Степорук 652

Червень 2023-го видався потужним в плані релізів, та це було виключення. Зазвичай початок літа не вельми насичений новинками, а основну увагу аудиторію забирають презентації. У 2024-му все йде якраз за цим сценарієм, проте цікаві проєкти все ж маячать на горизонті. Ми відібрали сім ігор на чолі з Elden Ring: Shadow of the Erdtree, які можуть сподобатися користувачам. 3

Поєднання авторського світу, покрокових сутичок та хтивих натяків. Огляд Heralds of the Avirentes: Wings of Change

Sashko Peremot 397

Heralds of the Avirentes — незвичайна візуальна новела від українського розробника TellerySpyro_GTX, що виходить в ранній доступ 30 травня. У грі автор поєднав унікальний візуальний стиль, елементи рольової гри, соціальний симулятор та покрокову бойову систему. Ми пограли у першу главу Heralds of the Avirentes та розповідаємо, чим вона може зацікавити.

«Все почалося, як і кожна велика справа, — в гаражі». Геймдев Польщі: ігри, розвиток галузі, проблеми та зарплати

Назар Степорук 1183

Ми продовжуємо рубрику, в якій розповідаємо про геймдев дружніх до України держав. У фокусі уваги третього випуску — Польща. Нам вдалося поспілкуватися з фахівцями, які працюють у CD Projekt RED, Techland, People Can Fly та інших командах. Вони розповіли про зародження індустрії у своїй державі, проблеми в польському геймдеві, ситуацію із зарплатами та ще багато цікавого.

Бій на дні океану до останнього монстра. Перший погляд на українську гру Codename: Ocean Keeper

Sashko Peremot 1642

Українська студія RetroStyle Games показала Codename: Ocean Keeper — виживальницкий роуґлайк про космічних піратів, що досліджують таємничу підводну планету. Для рубрики «Перший погляд» ми поспілкувалися з розробниками гри про те, скільки часу пішло на її створення, які проблеми виникли на цьому шляху та чому вони відмовилися від видавців. 7

Зарплати і портрет геймдев-спеціаліста. Велике опитування

Редакція GameDev 2323

Спільно з DOU запускаємо традиційне літнє опитування. Маємо на меті зібрати анкети для аналітики зарплат і портрета геймдев-спеціаліста. Тож приділіть 10-15 хвилин вашої уваги і візьміть участь. Розраховуємо на вашу активність!

Adult ігри, сексуалізація та неетичне клонування ігор | GameDev DOU Подкаст #12

Редакція GameDev 728

В ігровій індустрії є теми, які постійно обговорюють всередині спільноти. А є такі, що кожного разу підпалюють соцмережі, викликають дискусії та сварки. Для свіжого епізоду GameDev DOU Подкасту відібрали кілька «спекотних» топіків — про ігри для дорослих, сексуалізацію персонажів та патентування механік. Вмикайте, слухайте та коментуйте!

Галичани з дробовиками на великих роботах. Перший погляд на український extraction-шутер SAND

Назар Степорук 4286

SAND — це extraction-шутер від двох українських студій. У грі реалізована дуже цікава концепція, яка включає багато елементів з різних жанрів. Особливо запам’ятовуються сутички на великих трамплерах. Ми спробували проєкт в рамках закритої сесії та поспілкувалися з розробниками. Чому у SAND є всі шанси на успіх, читайте в нашому першому погляді. 10

Авторський шедевр, зраджений Microsoft. Огляд Senua’s Saga: Hellblade II

Назар Степорук 1664

Видається, що Microsoft не повірила в Hellblade II, і тому забезпечила проєкт мінімальною рекламою. А дарма. Гра заслуговує на визнання, адже входить до рідкісної когорти дорогих авторських творінь. Вона заслуговує стати в один ряд з шедеврами вже завдяки своєму звуковому дизайну. Чому ми так високо оцінили гру Ninja Theory, дізнаєтеся у свіжому огляді. 10

Віцепрезидент у GlobalLogic Дмитро Ватолін про ігрове демо на базі ШІ, роботу з Unreal Engine та плани на геймдев

Sashko Peremot 2069

Команда розробників з GlobalLogic зробила демо гри на базі напрацювань ШІ-стартапу Replica Studios. Для цього вони використали три різні нейронні мережі — speech2text, text2text та text2speech. Про роботу зі штучним інтелектом, гейміфікацію в різних індустріях та геймінг-експертизу у своєму інтерв’ю розказав молодший віцепрезидент GlobalLogic Дмитро Ватолін. 2

День вишиванки 2024. Як ігрові компанії відзначили свято та чому вважають його важливим в умовах війни

Редакція GameDev 1030

День вишиванки — це міжнародне свято, присвячене носінню етнічного одягу. На честь нього ми провели опитування серед українського геймдеву. Представники Wargaming, Ubisoft, Plarium та інших компаній надіслали фото своїх працівників у вишитих сорочках. А ще розробники поділилися думками, чому цей день став настільки важливим для України. 4

За та проти трасування променів. Розбираємося з розробниками в перевагах, недоліках та претензіях гравців до рейтресингу

Назар Степорук 1204

Виробники відеокарт наполягають, що трасування променів — це прорив для геймдеву. Технологія забезпечує реалістичні тіні, віддзеркалення та освітлення, її застосування спрощує роботу. Однак гравці далеко не завжди задоволені рейтрейсингом. То які переваги дає технологія? Чи розкриваються вони в сучасних іграх? Розбираємося з розробниками в новій рубриці. 3

Як українська команда інноваторів на чолі з фізиками-теоретиками створила 3DCoat — одну з найкращих програм для диджитал-скульптингу

Anna Mikhel 2025

Троє з чотирьох засновників української компанії Pilgway були вірянами протестантської церкви та планували зробити християнську гру. Та замість цього створили пакет програм для моделювання, скульптингу та ретопології, який сьогодні конкурує з Adobe, Autodesk й Blender. Про те, як розробляли 3DCoat, нам в інтервʼю розповів директор компанії та кандидат фізико-математичних наук Станіслав Чернишук. 12

Як навчатися та покращувати навички геймдизайнерам. Поради розробників 10 Chambers, Pixel Toys і 4A Games

Назар Степорук 2116

Ми продовжуємо рубрику матеріалів, присвячених розвитку навичок геймдев-фахівців. Другий випуск присвячено геймдизайнерам. В тексті восьмеро спеціалістів з 10 Chambers, Fractured Byte, Pixel Toys, Stepico та інших команд поділили власним досвідом. Вони перелічили навички, необхідні для кар’єрного зростання, згадали найчастіші проблеми та нюанси в пайплайнах. 2

Половина вакансій в Києві, а компанії шукають знавців Unity та художників майже без досвіду. Ринок праці в геймдеві, квітень 2024

Sashko Peremot 1392

У квітні кількість вакансій в геймдеві хоч і зменшилася, але ситуація була далеко не найгіршою. Другий місяць весни був на 10% кращий за лютий цього року і майже на 20% кращий за грудень 2023 року, який встановив антирекорд. Розповідаємо, що цікавого було у розділі вакансій на GameDev DOU у квітні 2024 року. 2

«Фінська мова є крихітною в глобальному масштабі». Геймдев Фінляндії: розвиток, проблеми, зарплати та найпопулярніші ігри

Назар Степорук 1673

Рубрика геймдев дружніх країн повертається з новим випуском. У центрі уваги матеріалу — ігрова індустрія Фінляндії. Ми поспілкувалися з розробниками, які працюють у Remedy, Rovio та інших командах. Вони розповіли про зародження фінського геймдеву, його поточний стан, локалізацію проєктів та основні проблеми. А ще фахівці пригадали, що їм відомо про українську ігрову індустрію. 17

Колишній архітектор — про світчинг у геймдев, власний шутер і викладання на курсах

Anna Belovolchenko 3950

Михайло Хаджинов, Unity3D Team Lead, працює в геймдеві вже 13 років. Але до цього він був архітектором: проєктував будинки, казино й навіть церкву. В інтерв’ю девелопер розповів, чому змінив фах, як пробивався в індустрію, які проєкти були найбільш челенджевими і як студії інколи намагаються обдурити спеціалістів. 1

← Сtrl 1... 45678...32 Ctrl →