В теорії технології масштабування повинні бути вигідними як для розробників, так і для користувачів. Вони спрощують оптимізацію та підвищують кінцеву продуктивність проєкту. Однак частині гравців не подобається тенденція активного застосування апскейлерів. Чому так трапилося, які плюси та мінуси приховує технологія, розібралися з розробниками.
Тетяна Андронова — 3D Environment і Props Artist. Вона починала як фрилансерка, встигла попрацювати у студії, а тепер — робить моделі для Unity Store. В інтервʼю Тетяна розповіла, що допомагає артисту отримати замовлення, які вимоги Unity Store до художників і їхніх робіт та чи співрозмірні зарплата у студії й дохід від продажу моделей у Unity Store.
GSC Game World у партнерстві з Microsoft провела масштабну презентацію S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl у форматі Deep Dive. Українська компанія вперше настільки детально розповіла про свій проєкт на широку аудиторію. Вона занурилася в окремі ігроладні аспекти, показала повноцінне проходження одного з квестів. А ми відібрали все найцікавіше з презентації в матеріалі.
Третій липень поспіль українці найбільше купляють в ритейлі GTA V, Minecraft та EA SPORTS FC (колишня FIFA). Але така ситуація не всюди. Користувачі Xbox та Nintendo були більш вибагливими до вибору ігор. Хоч і продажі на цих платформах у десятки разів менші за PlayStation. Про все це розповідаємо у цьому матеріалі.
Українські художники, що працювали над Ori and the Will of the Wisps, The Wolf Among Us 2 та іншими іграми, розповіли, які соцмережі вони використовують як портфоліо. Зокрема вони поділилися враженнями від користування портфоліо-платформою Cara. Про перспективи її розвитку та, чи здатна вона замінити ArtStation.
Продовжуємо знайомити вас зі свіжими українськими інді-проєктами. У цьому матеріалі будуть подробиці про намальований вручну 2D roguelite платформер з елементами метроідванії, словниковий квіз від військовослужбовця ЗСУ, візуальну новелу з елементами Point&Click в жанрі горор та ще багато чого цікавого.
Ми підготували другий випуск рубрики, присвяченої незвичайним проблемам, з якими стикаються геймдев-фахівці під час розробки ігор. Цього раз з матеріалу вдасться дізнатися про людину-коня в Assassin’s Creed, рятівну музику, скриптинг через інструмент налаштування та багато іншого. Нам вдалося опитати українських розробників та знайти декілька незвичайних історій від західних фахівців.
У липні кількість вакансій в геймдеві знову збільшилася, встановив рекорд з початку 2024 року. Водночас найпопулярнішою категорією став Design, а у художників — найпомітніше падіння. Розповідаємо, що ще цікавого було у розділі вакансій на GameDev DOU у другий місяць літа 2024 року.
У липні світовий геймдев зазнав менше скорочень, ніж у минулі місяці. Проте декілька гучних випадків все ж було. Microsoft провела нову хвилю звільнень у Xbox, у Bungie тепер працює на 30% менше людей, а Humble Games, яка видала на третину українську Moonscars, реструктуризує свій бізнес.
У серпні вийдуть дві гри, які входять до списку найочікуваніших у 2024 році — Star Wars Outlaws та Black Myth: Wukong. Остання навіть має найбільшу кількість додавань в бажане серед аудиторії Steam. Компанію їм складе новий шутер від Sony та декілька цікавих релізів меншого рангу. У що саме варто пограти протягом місяця, читайте в нашому матеріалі.
Маркіян Мочерад — Level Artist та Level Designer у канадській студії Blinkmoon. За майже десять років в геймдеві він попрацював над Phoenix Point, Crunch Element, Necromantic та Shatterline. В інтерв’ю Маркіян розповів, чому часто змінює студії, де платять найбільше, навіщо він узявся за власну гру і які тренди є в левел-дизайні сьогодні.
Яка різниця між атрибуцією в App Store та Google Play? Чому гравці на платформі Apple вважаються «більш якісними»? На що потрібно в першу чергу звертати увагу при просуванні своєї мобільної гри та які найрозповсюдженіші помилки роблять ігророби-початківці? Відповіді на ці питання, а також поради щодо маркетингу мобільних ігор читайте в нашому матеріалі.
Міф про тестування, як розвагу за гроші, вже давно розвіяно. Праця в QA — доволі напружена та сповнена своїми нюансами. Інженерам потрібно постійно навчатися та вдосконалювати свої навички. Ми поговорили про це з фахівцями CD PROJEKT RED, Ubisoft та інших команд в рамках постійної рубрики. Вони розповіли про проблеми, пайплайни, корисну літературу та власний шлях в тестування.
Медіанна зарплата в українському геймдеві повернулася на рівень червня 2022-го, а найбільше заробляють тепер не софтвер інженери — їх обійшли менеджери. Зарплата тестувальники, що використовують мови програмування більше на 20%, а серед геймдизайнерів найкраща ситуація у Game Mathematician. Детальніше про портрет і зарплати українських геймдев-фахівців — у нашій аналітиці.
Ритм-шутери, роуглайки і танкові ММО. Ми розпитали військових 95-ї ДШВ про те, у що вони грають, які девайси використовують для геймінгу та яку користь їм це приносить. А ще — в які ігри вони більше не можуть грати.
В геймдеві вирує криза. Компанії звільняють працівників і навіть закриваються. Ми вирішили поцікавитися у Junior-спеціалістів, наскільки вони відчули на собі наслідки поточної ситуації. Восьмеро молодих фахівців розповіли про вплив скорочень, пошуки роботи, конкуренцію та потенційний світчинг в іншу сферу.
Рік тому у ранній доступ вийшла STONKS-9800 — симулятор японського брокера, який став однією з найуспішніших українських інді-ігор за останні роки. Спеціально до річниці ми поспілкувалися з її творцем Русланом «Ternox» Саліковим. Про помилки інді-розробників, паблішинг візуальних новел та налаштування робочих процесів — читайте в нашому інтерв’ю.
Строкаті герої, динамічний ігровий процес та стильна картинка — все це можна сказати про Concord, новий багатокористувацький шутер від Firewalk Studios. Та чи достатньо сьогодні бути просто гарною грою, щоб отримати масове визнання? Concord має дати відповідь на це питання до повноцінного релізу в серпні, а ми розповідаємо, як пройшла перша бета гри.
Unmasked: An Inner Journey — це бойовий платформер від української інді-студії 1stone Games. За сюжетом гра наслідує Inside, а за стилем — Rayman. Ми спробували білд першого рівня та поділилися враженнями. В Unmasked помітні старання авторів, проте деякі моменти викликають сумніви. Про них і багато іншого розповіли в першому погляді з коментарями розробників.
SAND — це український extraction-шутер про галичан, які вирушили колонізувати далеку планету. Над грою працюють студії зі Львова та Києва — Hologryph і TowerHaus. Ми поспілкувалися з Head of Studio в Hologryph Максимом Храпаєм про те, чим розробники планують виділятися поміж конкурентів, особливості роботи між двома студіями та співпрацю з tinyBuild, паблішером з неоднозначним бекграундом.