GameDev DOU поспілкувався з розробниками гри «єБайрактар», Дмитром Гедзєм Technical Lead та Миколою Мінаєвим CEO, Board Member зі студії iLogos Game Studios, про те, яким задумувалась спочатку, скільки часу було витрачено на її створення, а також про мету проєкту.
Розробники і видавці вже не продають ігри в росії, а ігрові сервіси блокують платежі від користувачів з рф та рб. Організатори геймев-конференцій не залишилися осторонь — розповідаємо про те, як ці команди відреагували на війну в Україні.
З кожним днем стає дедалі більше компаній, які закривають бізнес в росії, блокують там свої сервіси, продукти і можливості транзакцій. Це ж відбувається і з геймдев-індустрією. Тому наводимо перелік ігрових компаній, які вже зупинили продажі в росії. Список буде оновлюватися.
Запрошуємо геймдев-компанії долучитися до флешмобу #GamedevWithUkraine. Ви можете допомогти.
Антоніна Мельникова ще у 2017-му була операторкою в кол-центрі у Черкасах і хотіла бути тестувальницею в IT-компанії. Та врешті їй вдалося стати наративною дизайнеркою у Frogwares. Про те, як вийшло потрапити у геймдев без досвіду, про роботу над The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One та емоційне вигоряння вона розповіла нам в інтерв’ю.
Ангеліна Черняк вже кілька років поспіль створює ілюстрації та концепти для іменитих геймдев-компаній як фрилансерка. В її портфоліо — роботи для Hearthstone та League of Legends. В інтерв’ю Ангеліна розповіла, з чого починала кар’єру, чому українським художникам важко пробитися на західні ААА-проєкти та як знайти роботу мрії.
Наталія Рябоконь розробляє казуальні ігри й останні 10 років змінює роботу разом з колегами: щоб працювати над новими проєктами, але з перевіреними спеціалістами. Про те, як шукати (й знаходити!) роботу цілій команді, Наталія розповіла нам в інтерв’ю. А також згадала про стан вітчизняного геймдеву 13 років тому, коли професія рієлтора була престижнішою за програміста.
Наративний дизайнер Сергій Тен розповів про свою роботу над The Sinking City та S.T.A.L.K.E.R. 2, розкрив, чому на цю посаду йдуть ті, хто грає в настільні рольові ігри, а також пояснив, заради якого проєкту покинув студію 4A Games лише через пів року, після того, як туди влаштувався.
Horizon Forbidden West — гучне продовження постапокаліптичного екшену, де світом ходять механічні тварини, а люди поставлені на межу виживання. Sony покладає великі надії на сиквел. Велетенський мурал з героїнею гри з’явився навіть у київській підземці. Та чи варта друга частина Horizon такої уваги? Ми вже пройшли гру і ділимося враженнями.
Харків’янин Дмитро Нестеренко створює ігрові рівні у Fractured Byte, а торік пройшов курс від викладачів з Naughty Dog та Square Enix.
Про те, як він знайшов свій напрям у геймдеві та як саме розробники керують увагою гравців, Дмитро розповів нам в інтерв’ю. А ще поділився кількома хитрощами з професії та дав кілька порад початківцям.
Ми розпочинаємо серію добірок про українське інді, де розповідатимемо, як про самі проєкти, так і про людей, що їх створюють. У першому випуску будуть і проба пера від студента-початківця, і амбітна ігрова платформа від невеликої команди, та навіть проєкт від досвідченого розробника, попередню гру якого привласнив видавець.
Sifu — це бадьорий екшен у кунг-фу сеттингу, де з кожною смертю головний герой старішає на кілька років. Ми провели у стильному симуляторі східних єдиноборств майже двадцять годин і тепер ділимося враженнями.
Дмитро Байдачний, Lead Technical Artist у 4A Games, який раніше працював в Ubisoft, Dragon’s Lake Entertainment та ще низці компаній над ААА-проєктами розповів, як змінив фірму, що супроводжувала будівництво газопроводів, на геймдев, що потрібно, аби стати Technical Artist і навіщо докладатися до розвитку ігрової спільноти.
Сиквел польського зомбі-екшену подолав виробниче пекло і розгубив більшість початкових обіцянок розробників. Втім, йому є чим здивувати. Ми вже пройшли гру і ділимося враженнями.
Лютнева добірка рясніє тайтлами на всі смаки — від стратегій у реальному часі та постапокаліптичних екшенів до найочікуванішої гри року за версією The Game Awards. Зібрали для вас найцікавіше.
За кілька днів на Steam виходить Hidden Deep — похмурий науково-фантастичний 2D-трилер, дія якого відбувається у підземній дослідницькій станції. Редакція GameDev DOU вже встигла пройти цю гру, тож ділимося враженнями.
Євген Коломоєць, Senior 2D-аніматор з 15-річним стажем розповів про те, як у 2007 році заробляв по 1500 грн у донецькій геймдев-компанії, про релокацію до Польщі, про особливості анімації, а також як ледь не кинув роботу, щоб стати тату-майстром.
Ми знаємо, що серед вас є багато талановитих розробників і розробниць, які створюють власні інді-ігри: самотужки чи з командою однодумців. Пропонуємо розповісти про них на GameDev DOU!
Хтось на першому завданні дізнався, як миттєво викликати блювоту та чому стандартна фізика в Unity не годиться для онлайн-ігор, а дехто був змушений розплутувати чужий спагеті-код майже готової гри. Ми зібрали найцікавіші історії.
У 2021 році ігор було продано на 10% менше, ніж у 2020-му, а у п’ятірці лідерів за продажами у ритейлі опинилися God of War, Minecraft та ремейк Demons Souls. Втім, топ-20 вже третій місяць поспіль очолив футбольний симулятор FIFA 22.