У цьому випуску розповідаємо про роботу українки для Blender, оплачуване стажування від CD Projekt Red та документалку про скасовану частину Half-Life. А ще про нові релізи, роздачі та, звісно, інструменти для розробників ігор.
Дарія Гаран з Kevuru Games із початком війни стала менеджеркою цеху з пошиття розвантажувальних жилетів для українських воїнів. В інтерв’ю вона розповіла про те, як шукала кошти на спецодяг, швачок-волонтерок, організовувала роботу цеху й доставку відшитого. А також пояснила, чому сьогодні здається, ніби волонтерити стали менше.
Після звільнення півночі країни від окупантів, щомісячні продажі дисків почали зростати. Однак і досі вони у 4-5 раз менші за довоєнні показники. Нові релізи не потрапили в український ритейл через порушення логістичних ланцюжків, а консолі неможливо завезти в країну, оскільки вони не входять до категорії критичного імпорту.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про оновлення Dying Light 2, появу Ісуса в Elden Ring та зарплати геймдев-спеціалістів у світі. А ще про свіжі релізи, важливі події та безкоштовні ігри.
Сергій Катрич — розробник ігор, який у мирний час виїздить мотоциклом на місця ДТП і надає потерпілим першу допомогу. Під час війни він з товаришами створив Львівський добровольчий медичний батальйон, у якому бійців навчають тактичної медицини. Про те, як поєднувати геймдев і волонтерство та виїжджати на місце влучання ракет під час війни, Сергій розповів нам в інтерв’ю.
Стильний самурайський екшен, вампірська RPG, кооперативна головоломка та захоплюючий космічний симулятор — у травні вийде чимало нетривіальних тайтлів.
Пилип Дзюба, Development Director і Co-Founder Frag Lab, розповів про основні напрямки роботи компанії на волонтерському фронті, про те, як бізнес-практики допомагають впорядкувати цю діяльність і чому компанія заснувала власний фонд.
У цьому випуску розповідаємо про рекламу в іграх на Xbox та PlayStation, додавання Assassin’s Creed Origins у Game Pass та Снуп Доґа у Call of Duty. А ще про нові релізи, роздачі, цікаві відео та, звісно, інструменти для геймдев-розробників.
Ми продовжуємо знайомити вас з українськими інді-іграми. У новій добірці ми зібрали незвичні проєкти — від соулслайку про глиняний трансгуманізм та симулятора полювання на монстрів до сайд-скроллеру про пошуки мами і мобільного платформера з NFT.
Вікторія Шаміна, 2D Artist у Kevuru Games, з початком війни активно зайнялася волонтерською діяльністю. В інтерв’ю Вікторія розповіла, чому не поїхала з України, як вчилася стріляти, як переслідувала диверсантів на машині та що допомагає триматися на ногах.
Один з розробників єБайрактару, Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, випустив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки. В інтерв’ю GameDev DOU Максим розкрив головну мету проєкту, а також розповів, як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.
У цьому випуску розповідаємо про те, що історія Cyberpunk 2077 ще не завершена, God of War Ragnarok майже готова, свіжа Mass Effect у розробці, а у Battlefield 2042 новий провал.
Ми хочемо дізнатися наскільки масштабною вийшла міграція геймдев-фахівців з початком війни. Тож якщо ви працюєте в геймдев-індустрії, поділіться з нами своїм досвідом і розкажіть куди ви переїхали, на яких умовах ваша компанія перевозила фахівців та чи плануєте повертатися.
З початком масштабного вторгнення росії в Україну CEO компанії Frag Lab взяв власну зброю та записався до тероборони Борисполя. В інтерв’ю GameDev DOU він розповів, як поєднував службу й роботу в компанії, як вивозили співробітників Frag Lab з Києва та що буде з шутером, над яким студія працює п’ять років.
Для когось це неадекватні тестові завдання чи телефонні дзвінки, а для когось — мовчання з боку компанії. Ми розпитали геймдев-спеціалістів про те, що найбільше дратує їх на співбесідах. Публікуємо їхні відповіді.
Ми запускаємо новий формат дайджесту, де будемо збирати все цікаве про ігри, що трапилося за тиждень. У цьому випуску розповідаємо, що спонукає людей купувати Elden Ring; що важливого анонсували розробники та в які ігри можна безкоштовно пограти цього місяця. Якщо ми щось забули, пишіть у коментарях!
Музикант Антон Панфілов за два роки до війни став саунддизайнером в геймдеві. За два тижні до війни Антон разом зі своїм гуртом Cloudless виступав на сцені фіналу нацвідбора на Євробачення. 24 лютого він був в Іспанії, але повернувся в Україну, щоб допомагати біженцям. Про львівський шелтер, волонтерську діяльність та роботу під час війни він розповів у нашому інтерв’ю.
Редакція GameDev DOU запитала в українських CG художників, як вони рефлексують у своїй діджитальній творчості масштабну війну, яку розв’язала росія проти України. Адже мистецтво може бути терапевтичним виплеском болю та ненависті. У матеріалі — збірка робіт, які нам надіслали. Без цензури та фільтрування, адже кожна з них — це частинка історії.
Українські співробітники G5 Games звинувачують компанію у проросійській позиції. В той час як сама G5 Games заявляє, що засуджує вторгнення рф. Ми поговорили зі співробітниками G5 Games, які вирішили звільнитися, та отримали коментар від самої компанії. Публікуємо позиції обох сторін.
Зараз в Каліфорнії завершується конференція GDC — одна з найважливіших щорічних подій для геймдев-фахівців. Українські спеціалісти закликали організаторів висловити позицію щодо війни, однак відповіді досі не отримали.