Статті про геймдев (стор. 34)

Як у геймдеві з’явились профспілки та чи потрібні вони українським розробникам

Sashko Peremot 926

Перші профспілки у геймдеві з’явилися ще у 2017-му через систематичні «кранчі», безоплатні понаднормові та високий рівень вигорання. Проте сьогодні єднальний рух серед розробників ігор набирає вагу та цілком може стати суттєвою силою для перемовин. 4

Гра за романом Лема, топ-20 ігор травня в Україні та відео з розробниками S.T.A.L.K.E.R. 2. Головні ігрові новини тижня

Asya Artushevska 3276

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цій частині розповідаємо про свіжі анонси з презентацій, кросплей у грі про вікінгів Valheim та безкоштовні ігри тижня. А ще про історії українських розробників та AI-технологію для ігор, яка озвучує слова голосом Моргана Фрімена. 5

Мало творчості, нижча зарплата, розкішний офіс: якою насправді виявилася робота в ігровій індустрії

Asya Artushevska 2080

Чи збігаються очікування і реальність від роботи в ігровій індустрії? Хтось мріяв про створення анімешних персонажів та ігри на роботі, а хтось думав, що доведеться шалено овертаймити. Ми розпитали спеціалістів ігрової індустрії про те, яким насправді виявився геймдев — і відповіді виявилися дуже різними. Публікуємо найцікавіші з них.

VFX Artist з 18-річним досвідом про головні помилки спеціалістів з ефектів, роботу в Crytek та чому Lumberyard гірший за UE і Unity

Anna Belovolchenko 2956

Дмитро Дубовський — VFX Artist, який потрапив у геймдев ще 18 років тому. Сьогодні він працює на лондонську інді-студію INTERIOR/NIGHT. Однак до цього Дмитро змінив вісім компаній, серед яких Crytek, Plarium і Frag Lab, встиг побути фрилансером й опанувати з десяток рушіїв. Про те, яким геймдев був у 2004 році, чим відрізняється робота у різних рушіях та що потрібно знати початківцям сьогодні, Дмитро розповів в інтерв’ю.

Порт The Last of Us на ПК, як у війну наймати сотню спеціалістів та що показали на Summer Game Fest. Головні ігрові новини тижня

Sashko Peremot 1158

У цьому випуску розповідаємо про анонси на Summer Game Fest 2022, випуск культової The Last of Us на ПК та нові ігри. А ще про відкриття офісу української компанії у Лондоні та нові інструменті для розробників. 1

Як iLogos Game Studios переживає вже другу війну в Україні і навіщо у кризу наймає 100 нових працівників

Anna Belovolchenko 1206

У 2014 році iLogos вперше стикнулася з війною — тоді в луганський офіс компанії влучила російська ракета. А у лютому 2022-го найбільша команда студії була у Харкові. В інтерв’ю CEO iLogos Микола Мінаєв і CBDO Світлана Сергійчук розповіли, як студія рятувала працівників, що змінилося у ставленні клієнтів та навіщо в кризу наймати сто нових спеціалістів.

Шлях від розробника астрономічного софту до технічного директора геймдев-студії. Інтерв’ю з Олександром Березовським, СТО Pingle Studio

Редакція GameDev 2318

Олександр Березовський розповів про те, як у шкільні роки за допомогою Game Maker створив свою першу гру, як ще на випробувальному терміні перейшов з тестувальника на посаду програміста, як відкрив офіс Pingle у Києві, а також про те, що цінує у спеціалістах на технічних співбесідах. 3

За що критикують Diablo Immortal, як локалізувати ігри українською та на які проєкти очікувати в червні. Головні ігрові новини тижня

Asya Artushevska 2332

У цьому випуску розповідаємо про критику нової Diablo, випуск Monument Valley на ПК та ігри червня для PlayStation. А ще про українські локалізації ігор, свіжі релізи, інструменти для розробників та опитування GameDev DOU.

Як за рік вирости з джуна до ліда і що найголовніше в малюванні. Інтерв’ю з Environment Concept Artist у tinyBuild

Anna Belovolchenko 6247

Андрій Сербул, Environment Concept Artist у tinyBuild, за п’ять років змінив чотири компанії, встиг зрости до ліда на першому ж місці роботи, перейти в нову студію на позицію джуна і прокачатися там до сеньйора, а потім обійняти вже мідл-позицію. Про свій незвичайний кар’єрний шлях Андрій розповів в інтерв’ю. 3

Геймдизайнер People Can Fly про роботу фотожурналістом в Україні й про те, що бачив у звільнених від окупантів містах

Serhii Korshunov 1684

Олексій Фурман 24 лютого звільнився з посади геймдизайнера в People Can Fly і повернувся до роботи фотожурналіста, щоб розповідати історії людей, які постраждали від війни. Він побував в Бучі, Гостомелі та інших містах, звільнених від окупантів. Що він там побачив, як пережив перші тижні війни та чи планує повертатись у геймдев? Про це Олексій розповів в інтерв’ю. 1

Кінець ігор для PS4, серіал за God of War та Xbox в Україні. Головні ігрові новини тижня

Asya Artushevska 2584

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про конкурс від Epic Games, кінець епохи ігор для PS4 та нову частину Call of Duty. А ще про свіжі релізи, роздачі ігор та ресурси для українських розробників. 3

Якісний рівень: які фрагменти ігор подобаються самим левел-дизайнерам і чому

Asya Artushevska 2533

Що саме робить ігрові рівні вдалими з професійного погляду? Ми запитали левел-дизайнерів про те, які рівні в іграх їм найбільше подобаються і чому. Публікуємо відповіді фахівців з Wargaming, Frogwares, Fractured Byte та Ubisoft. 3

Як це: отримати грант від Epic Games, розробляти свою MMO та відмовитися від угоди з Tencent — розповідає CEO Farom Studio Костянтин Лісецький

Asya Artushevska 3423

Одеська Farom Studio нещодавно й неочікувано для себе отримала грант від Epic Games — як підтримку для української студії. CEO компанії Костянтин Лісецький розповів нам, як діяти розробникам, аби теж отримувати гранти від Epic. А ще поділився історіями про роботу над Unreal Engine, створення власної MMO та відмову продатися гігантам Tencent. 7

День вишиванки 2022. Як розробники та геймдев-компанії зустріли свято

Редакція GameDev 1248

Ми запропонували геймдев-компаніям, розробникам та людям, дотичним до ігрової індустрії, поділитися своїми фото у вишиванках і розповісти, що дня них означає це свято і як вони його провели в умовах війни. Наводимо їхні історії.

Найкращий бос Elden Ring, курс про Unity та анонс гри від авторів Genshin Impact. Головні ігрові новини тижня

Asya Artushevska 1402

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про річницю «Відьмака», бібліотеку моделей з анімаціями від Bandai Namco і те, як може закінчитися час у Dark Souls 2. А ще про свіжі релізи, українських розробників та роздачі ігор.

Head of Internal Products в iLogos про поєднання пошиття плитоносок зі створенням NFT-гри

Serhii Korshunov 1261

Максим Ілляшенко, Head of Internal Products в iLogos Game Studios майже місяць знаходився під обстрілами у селищі без електроенергії. Коли розробнику вдалося виїхати у безпечні області України, він одразу повернувся до створення NFT-гри та організував цех з пошиття бронежилетів. Про проблеми, з якими стикнувся у волонтерській діяльності, та про те, як поєднувати розробку гри з роботою в цеху, Максим розповів в інтерв’ю. 1

«Кілька разів ловили флешбеки, ніби ми перебуваємо в Україні». Проджект-менеджерка з геймдеву про релокацію до Португалії

Anna Belovolchenko 4789

Проджект-менеджерка з AB Games Дар’я Приловська напередодні війни виїхала до Кіпру. Однак скоро відчула мінуси цієї країни та разом з сім’єю і колегами прийняла рішення про переїзд до Португалії. Про те які умови пропонує Португалія українським переселенцям та як тут облаштувати своє життя, Дар’я розповіла в інтерв’ю. 5

Соулслайк про краба, кінець FIFA та геймдев-профспілка в Хорватії. Головні ігрові новини тижня

Asya Artushevska 1259

Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про загадкові анонси EA, кінець епохи FIFA, успіхи Eleden Ring та рекордні прибутки ігрової галузі. А ще про нові релізи, цікаві історії та безкоштовні ігри.

Керівники AB Games про те, як компанія працює під час війни та чому не буде відкривати офіси в Європі

Asya Artushevska 3589

Антон Большаков у 90-х був керівником проєктів у GSC Game World. У нульових він брав участь у розробці S.T.A.L.K.E.R. та «Козаків», а потім створив власну компанію — AB Games. Вона розробляє ігри Hidden Object та до 24 лютого мала офіси в Харкові, Дніпрі, Києві, Рівному і на Кіпрі. Про те, як змінилися команди, чому від підтримки росіян не стає легше та чому AB Games не буде відкривати офіси в Європі, Большаков та розповів нам в інтерв’ю. 1

Спіймати путіна в презерватив і відбудувати Україну. Добірка українських ігор про війну

Serhii Korshunov 4275

За останні місяці українці створили чимало ігор про героїчний спротив нашого народу. Більшість з них покликані підтримати бойовий дух і дати хвилинку, щоб відволіктись від жахів війни. Ну врешті решт, кому з нас не хочеться відхлестати путіна соняшником, на тракторі захопити танк загарбників і відбудувати нашу країну? Саме про такі ігри наша добірка.

← Сtrl 1... 3233343536...38 Ctrl →