Як у геймдеві з’явились профспілки та чи потрібні вони українським розробникам
Перші профспілки у геймдеві з’явилися ще у
Перші профспілки у геймдеві з’явилися ще у
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цій частині розповідаємо про свіжі анонси з презентацій, кросплей у грі про вікінгів Valheim та безкоштовні ігри тижня. А ще про історії українських розробників та AI-технологію для ігор, яка озвучує слова голосом Моргана Фрімена. 5
Чи збігаються очікування і реальність від роботи в ігровій індустрії? Хтось мріяв про створення анімешних персонажів та ігри на роботі, а хтось думав, що доведеться шалено овертаймити. Ми розпитали спеціалістів ігрової індустрії про те, яким насправді виявився геймдев — і відповіді виявилися дуже різними. Публікуємо найцікавіші з них.
Дмитро Дубовський — VFX Artist, який потрапив у геймдев ще 18 років тому. Сьогодні він працює на лондонську інді-студію INTERIOR/NIGHT. Однак до цього Дмитро змінив вісім компаній, серед яких Crytek, Plarium і Frag Lab, встиг побути фрилансером й опанувати з десяток рушіїв. Про те, яким геймдев був у 2004 році, чим відрізняється робота у різних рушіях та що потрібно знати початківцям сьогодні, Дмитро розповів в інтерв’ю.
У цьому випуску розповідаємо про анонси на Summer Game Fest 2022, випуск культової The Last of Us на ПК та нові ігри. А ще про відкриття офісу української компанії у Лондоні та нові інструменті для розробників. 1
У 2014 році iLogos вперше стикнулася з війною — тоді в луганський офіс компанії влучила російська ракета. А у лютому
Олександр Березовський розповів про те, як у шкільні роки за допомогою Game Maker створив свою першу гру, як ще на випробувальному терміні перейшов з тестувальника на посаду програміста, як відкрив офіс Pingle у Києві, а також про те, що цінує у спеціалістах на технічних співбесідах. 3
У цьому випуску розповідаємо про критику нової Diablo, випуск Monument Valley на ПК та ігри червня для PlayStation. А ще про українські локалізації ігор, свіжі релізи, інструменти для розробників та опитування GameDev DOU.
Андрій Сербул, Environment Concept Artist у tinyBuild, за п’ять років змінив чотири компанії, встиг зрости до ліда на першому ж місці роботи, перейти в нову студію на позицію джуна і прокачатися там до сеньйора, а потім обійняти вже мідл-позицію. Про свій незвичайний кар’єрний шлях Андрій розповів в інтерв’ю. 3
Олексій Фурман 24 лютого звільнився з посади геймдизайнера в People Can Fly і повернувся до роботи фотожурналіста, щоб розповідати історії людей, які постраждали від війни. Він побував в Бучі, Гостомелі та інших містах, звільнених від окупантів. Що він там побачив, як пережив перші тижні війни та чи планує повертатись у геймдев? Про це Олексій розповів в інтерв’ю. 1
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про конкурс від Epic Games, кінець епохи ігор для PS4 та нову частину Call of Duty. А ще про свіжі релізи, роздачі ігор та ресурси для українських розробників. 3
Що саме робить ігрові рівні вдалими з професійного погляду? Ми запитали левел-дизайнерів про те, які рівні в іграх їм найбільше подобаються і чому. Публікуємо відповіді фахівців з Wargaming, Frogwares, Fractured Byte та Ubisoft. 3
Одеська Farom Studio нещодавно й неочікувано для себе отримала грант від Epic Games — як підтримку для української студії. CEO компанії Костянтин Лісецький розповів нам, як діяти розробникам, аби теж отримувати гранти від Epic. А ще поділився історіями про роботу над Unreal Engine, створення власної MMO та відмову продатися гігантам Tencent. 7
Ми запропонували геймдев-компаніям, розробникам та людям, дотичним до ігрової індустрії, поділитися своїми фото у вишиванках і розповісти, що дня них означає це свято і як вони його провели в умовах війни. Наводимо їхні історії.
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про річницю «Відьмака», бібліотеку моделей з анімаціями від Bandai Namco і те, як може закінчитися час у Dark Souls 2. А ще про свіжі релізи, українських розробників та роздачі ігор.
Максим Ілляшенко, Head of Internal Products в iLogos Game Studios майже місяць знаходився під обстрілами у селищі без електроенергії. Коли розробнику вдалося виїхати у безпечні області України, він одразу повернувся до створення NFT-гри та організував цех з пошиття бронежилетів. Про проблеми, з якими стикнувся у волонтерській діяльності, та про те, як поєднувати розробку гри з роботою в цеху, Максим розповів в інтерв’ю. 1
Проджект-менеджерка з AB Games Дар’я Приловська напередодні війни виїхала до Кіпру. Однак скоро відчула мінуси цієї країни та разом з сім’єю і колегами прийняла рішення про переїзд до Португалії. Про те які умови пропонує Португалія українським переселенцям та як тут облаштувати своє життя, Дар’я розповіла в інтерв’ю. 5
Це наша щотижнева добірка головних новин зі світу ігрової індустрії. У цьому випуску розповідаємо про загадкові анонси EA, кінець епохи FIFA, успіхи Eleden Ring та рекордні прибутки ігрової галузі. А ще про нові релізи, цікаві історії та безкоштовні ігри.
Антон Большаков у
За останні місяці українці створили чимало ігор про героїчний спротив нашого народу. Більшість з них покликані підтримати бойовий дух і дати хвилинку, щоб відволіктись від жахів війни. Ну врешті решт, кому з нас не хочеться відхлестати путіна соняшником, на тракторі захопити танк загарбників і відбудувати нашу країну? Саме про такі ігри наша добірка.