Нещодавно ми провели опитування серед читачів Gamedev DOU про особисті вподобання щодо ігор. У цьому матеріалі ми розповідаємо про найкращу гру усіх часів, а також про те, на яких платформах полюбляють грати українські розробники.
Американський розробник Девід Мюлліх почав створювати ігри ще наприкінці 70-х. Згодом він випустив кілька успішних проєктів, попрацював над DuckTales в Disney та зробив культову гру Heroes of Might and Magic III. Про його кар’єру, особисті правила геймдизайну та погляд на українську ігрову індустрію читайте в нашому інтерв’ю.
Андрій Рабощук — ігровий перекладач і редактор, який започаткував агенцію локалізації UnlocTeam. Сьогодні він з командою перекладає ігри понад 15 мовами. У портфоліо UnlocTeam вже понад 60 реалізованих проєктів, серед яких ARK: Survival Evolved, Satisfactory, Valheim, Subnautica: Below Zero.
В інтерв’ю Андрій розповів, чому вирішив створити власну локалізаційну агенцію і до кожного перекладу додавати українську, як торгуються розробники й видавці та чому на ігровому ринку є мовна дискримінація.
Наприкінці лютого на DOU опублікували рейтинг ІТ-роботодавців. Цього року майже 24 тисячі спеціалістів оцінили 1391 компанію. Серед цих компаній є й геймдев. Тож ми обрали всі компанії, що працюють в ігровій індустрії, і нижче представляємо пілотний випуск рейтингу геймдев-роботодавців.
Наприкінці листопада ми провели опитування серед читачів Gamedev DOU про особисті вподобання щодо ігор. Зібрали майже 850 анкет. У першій статті розповідаємо, які ігри у топі найкращих та найгірших цього року і трішки про найочікуваніші релізи.
На початку грудня ми запустили велике зарплатне опитування на DOU. І запрошуємо усіх, хто працює в геймдев-сфері приєднатися та заповнити анкету. Якщо зберемо 1000 анкет, з нас окреме велике дослідження зарплат в ігровій індустрії.
Артем Самойленко — композитор, який працює в геймдеві. Він створює музику і звуковий супровід для ігор з 2015 року, а кілька місяців тому переїхав з України в Грузію.
В інтерв’ю GameDev DOU Артем розповів про те, як почати працювати в цій галузі, як пишуть музику для ігор, скільки заробляють композитори в геймдеві та що варто знати початківцям.
Halo Infinite запізнився з релізом на цілий рік, а розробники встигли припуститися помилок — однак грі все одно є чим здивувати. Ми вже пройшли сюжетну кампанію Halo Infinite та ділимося враженнями.
Дмитро Кузьменко — локалізатор ігор, який останні 5 років співпрацює з Valve. Серед його проєктів Half-Life: Alyx, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive та інші.
Про свій шлях, вимоги до локалізаторів і те, чому в Україні мало добрих перекладачів, він розповів нам у інтерв’ю.
Останнім часом серед гравців набув популярності так званий рев’ю-бомбінг — тренд, коли користувачі в короткий термін масово занижують оцінку грі, щоб висловити своє незадоволення нею або ж певними її аспектами. Ми розберемо, наскільки корисне це явище для ігрової індустрії, як впливає на розробників і чи варто з ним боротися.
Українець Максим Завалишин ще у студентські роки потрапив у геймдев. Згодом, спробувавши себе в рекламі, повернувся в ігрову індустрію — попрацював над Metro та Survarium. А у 2018-му з родиною переїхав до Ванкувера створювати персонажів в Electronic Arts. Про свій шлях в Україні, переїзд до Канади та особливості роботи в EA Максим розповів нам у інтерв’ю.
Як створюють AI для World of Tanks, як боти змушують людей працювати разом і яке майбутнє в іграх чекає на нейромережі. Про це розповідає у інтерв’ю Олександр Піндик, Team Lead команди AI з київської студії Wargaming.
Грудень за традицією не багатий на нові релізи. Але ми все ж відібрали цікаві новинки на різний смак — від тактики з елементами стелс-екшену та видовищного космічного шутера до нової частини серії квестів від знаменитого Бенуа Сокаля. Дізнайтеся про найцікавіші ігри наступного місяця в нашій добірці.
Розкажіть про себе, ваші улюблені ігри та оберіть реліз, який, на вашу думку, заслуговує звання найкращої гри 2021 року, а який найгіршої.
В українських gamedev-компаніях працює понад 10 тисяч фахівців. Найбільше офісів розташовано у Києві, і лише у двох очільників рейтингу понад однієї тисячі фахівців. Дізнайтеся, які gamedev-компанії представлені на нашому ринку.
Максим Шахов — 14-річний розробник із Харкова, який опанував Unity, випустив кілька ігор у Google Play і спробував знайти роботу в геймдев-студіях. Про співбесіди, створення горорів і пошуки перших користувачів Максим розповів нам в інтерв’ю.
Нова українська гра Sherlock Holmes: Chapter One розповідає про молодого Шерлока Голмса. Під керівництвом гравця британський детектив мусить розкрити заплутані злочини і розгадати таємницю загибелі власної матері. Ми вже пройшли її та ділимося своїми враженнями.
Рік тому GameDev-індустрію сколихнуло доволі рідкісне якище — зміна покоління консолей. На ринок вийшли Xbox Series X та PlayStation 5 — новинки від Microsoft та Sony. Яким був старт, що пішло не за планом, скільки продали консолей, чому Xbox досі не зайшов на наш ринок та як PlayStation оцінює свої успіхи в Україні — про все це розповідаємо у нашому матеріалі.
Цього місяця українська студія Frogwares випускає нову детективну гру про Шерлока Голмса — Sherlock Holmes Chapter One. У розмові з DOU Сергій Оганесян, Marketing Team Lead студії, розкрив подробиці екшену про легендарного британського детектива, розповів про особливості віддаленої роботи у геймдеві та пояснив, які нюанси треба враховувати, коли самостійно видаєш гру.
Нещодавно онлайн-платформу Roblox звинуватили у тому, що вона забирає собі 75,5% прибутків від ігор, створених неповнолітніми користувачами. Розказуємо чи є альтернативи, та чому проблеми гравців Roblox дуже схожі на те, з чим стикаються й незалежні GameDev-розробники на відомих платформах.