Статті про геймдев (стор. 32)

«Час — найдорожче, що можна отримати як подарунок у нашій справі». Інтерв’ю з саунд-дизайнером української гри Cradle

Anna Vynnychenko 1955

Валентин Пархоменко — композитор і саунд-дизайнер, Audio Team Lead в GSC Game World. Його кар’єра у геймдеві почалася з роботи над українським sci-fi інді-квестом Cradle, який наприкінці липня святкував семиріччя від дня релізу у Steam. Поспілкувалися з Валентином про його шлях в геймдев та роботу над Cradle. А ще про те, чому над звуком і музикою потрібно працювати від початку розробки гри та дізналися, що робити початківцям у саунд-дизайні. 3

Фінансові звіти ігрових компаній: у Tencent проблеми з League of Legends, а Embracer планує випустити дві ААА-гри до кінця року

Sashko Peremot 537

Геймдев-компанії продовжують публікувати фінансові звіти за квітень-червень, а GameDev DOU аналізує їх документи. Цього разу ми розказуємо, чому впали показники китайського гіганта Tencent, скільки ігор планує випустити шведська Embracer Group до 2026-го та що у фінській Remedy Entertainment називають головною подією кварталу.

Культ ягнятка зростає, «Володаря перснів» купили, а Hogwarts Legacy не вийде на Різдво. Ігрові новини тижня

Asya Artushevska 1765

У цій частині розповідаємо про українізацію європейських серверів World of Tanks, ігрові новини навколо «Володаря перснів» та змінену дату релізу Hogwarts Legacy. А ще про доповнення Dying Light 2, магазин Сільпо в стилі «Сталкера» та історії українських геймдев-фахівців у Польщі.

Польський геймдев: який він? Плюси і мінуси роботи в цій галузі, сплата податків та ставлення до українців

Asya Artushevska 3334

Як справи з геймдевом у Польщі? Що українським спеціалістам там подобається, а що ні? Як платять податки і що з медстрахуванням та овертаймами? Ми поговорили про польську ігрову індустрію з українськими фахівцями, які вже кілька років працюють на цьому ринку. Публікуємо їхні історії. 2

Тактика про козаків, пекельна фентезі RPG та візуальна новела. Добірка українських інді-ігор

Serhii Korshunov 6849

Ми продовжуємо розповідати про незалежний український геймдев. Цього разу у добірку інді-ігор потрапила похмура фентезійна RPG про боротьбу світла зі злом, покрокова тактика про загін козаків, пазл-адвенчура про крольчиху, симулятор механіка та ще багато цікавого. 4

Українці частіше купують Minecraft, трейлер Forspoken став мемом, а Half-Life 2 запуститься на VR. Ігрові новини цього тижня

Asya Artushevska 1552

Щотижня ми готуємо добірку головних новин про ігри, ринок геймдеву та українських розробників. У цій частині розповідаємо про Half-Life 2 для VR, телепорт у Cyberpunk і прихильність українців до FIFA й Minecraft. А ще про свіжий Godot, нових конкурентів Genshin Impact та безкоштовні ігри тижня. 2

Як двадцятирічний розробник з Нідерландів працює над тіньовим платформером SCHiM

Sashko Peremot 1505

SCHiM — колоритна інді-гра від молодого нідерландського розробника Евоуда ван дер Верфа. Він розробляє ігри з 14 років та спеціально для GameDev DOU розповів як придумав свій оригінальний тіньовий платформер, чому на початку не хотів гаяти час на текстури та що буде робити після її релізу. 5

Хочу розробляти ігри: яку мову програмування вчити першою? Поради спеціалістів

Asya Artushevska 12227

Які мови програмування використовують розробники ігор? Які мови й рушії варто вчити першими, а що краще залишити на потім? На чому краще створити свій інді-проєкт? Розповідають фахівці Wargaming, Ubisoft, Genesis та інших компаній українського геймдеву. 7

Фінансові звіти ігрових компаній: в Activision Blizzard проблеми через Call of Duty, а Nintendo дісталася історичної позначки

Sashko Peremot 1233

Лідери геймдев ринку продовжують публікувати фінансові звіти за квітень-червень, а GameDev DOU аналізує їх документи. Цього разу ми розказуємо, чому падають показники Activision Blizzard, скільки Nintendo відвантажила своїх консолей, а також чому Electronic Arts та Bandai Namco можуть пишатися своїми показниками. 2

Фальшивий God of War, успіхи Frogwares та боротьба за ресурси в постапокаліпсисі. Ігрові новини цього тижня

Asya Artushevska 1554

Розповідаємо, що нового в ігровій галузі України, які колишні ексклюзиви PlayStation скоро будуть на Xbox і що там з роздачами і розпродажами ігор цього тижня. А ще про безплатні асети Unreal Engine, вихідні з Far Cry, скасування WoW та очікування навколо Hogwarts Legacy. 4

Військовий облік для жінок: відповідаємо на головні питання

Редакція GameDev 15519

Яким чином жінкам ставати на військовий облік? Це буде обов’язковим для всіх жінок? Чи буде це поширюватися на вагітних, або хто доглядає малолітніх дітей? Чи випустять жінок, які вже стоять на обліку за кордон? Разом з юристами розібралися в найгарячішій темі сезону. 20

Senior Vehicle Artist Наталя Галанцева про роботу над Call of Duty, чітку спеціалізацію та брак конструктивних фідбеків

Sashko Peremot 4338

Наталя Галанцева працює у геймдеві з 2008 року. За цей час до її резюме потрапили такі компанії, як Crytek, Ulysses Graphics, elite3D, Ubisoft Montreal та Infinity Ward. Спеціально для GameDev DOU Наталя розказала, як опинилася на позиції Vehicle Artist, чому копіювання найкраща практика та через що на геймдев чекає багато відкриттів та божевільних художніх рішень. 1

Зарплати в геймдеві і портрет геймдев-спеціаліста

Редакція GameDev 14828

Ми провели зарплатне опитування, щоб з’ясували, хто працює в українському геймдеві, які зарплати отримують спеціалісти та чим ця сфера відрізняється від решти українського ІТ. Так медіанні зарплати QA-спеціалістів в геймдеві становлять $1235 проти $2000 по ринку загалом, а медіанні зарплати HR-спеціалістів в геймдеві вищі, ніж в ІТ. Деталі — у матеріалі. 6

Фінансові звіти ігрових компаній: Sony втрачає підписників, у Xbox кращій рік за всю історію, а продажі Capcom впали майже на 50%

Sashko Peremot 1557

Наприкінці липня лідери геймдев ринку традиційно публікують свої фінансові звіти за квітень-червень. У GameDev DOU проаналізували документи чотирьох великих компаній та розказують, як багато за цей час було відвантажено PlayStation 5, чому дохід від контенту та послуг Xbox впав на 6% та скільки Ubisoft планує заробити за поточний фінансовий рік.

Анонс гри по Чорну пантеру, майже $200 мільярдів ігрової індустрії та новий інструмент для рендерінга. Ігрові новини тижня

Sashko Peremot 893

Розповідаємо про плани на гру про Чорну пантеру та платформу від Opera та YoYo Games, яка дозволить розробникам безкоштовно випускати ігри для мобільних пристроїв. А ще про новий блендер, капіталізацію ігрового ринку та дослідження добробуту геймерів від Оксфордського інституту Інтернету.

У що пограти в серпні. Найцікавіші релізи місяця

Sashko Peremot 2029

У серпні можна буде приміряти на себе хутро одержимого ягня, спробувати знищити людство та погойдатися у стилі Людини-павука на ПК. Окрім того, останній місяць літа дозволить повернутися до скаженого світу Saints Row з його перегонами та перестрілками. Розповідаємо про найцікавіші ігрові релізи. 2

Куди переїхали геймдев-спеціалісти через війну. Карта міграції

Редакція GameDev 3677

Найбільш популярною країною для релокації стала Польща. Туди переїхали співробітники 22 геймдев-компаній. На другому місці Німеччина, а на третьому — Португалія. Загалом із 8474 геймдев-спеціалістів своє місце проживання змінили 41,28%. Ми склали карту, куди саме переїжджали розробники.

Погіршення справ у CD Projekt, великодки у Stray і видалення росіян з FIFA 23. Ігрові новини тижня

Asya Artushevska 3038

Розповідаємо про повернення Джона Ромеро до шутерів, плюси і мінуси Stray, ремастер Spider-Man для ПК та видалення росіян з FIFA 23. А ще про відкриті бібліотеки для розробників, ігрову індустрію в Україні та безкоштовні ігри тижня. 1

Огляд гри MADiSON: сині колінця існують насправді, а прокляття бігають коридором

Asya Artushevska 1613

MADiSON — психологічний пригодницький горор про сімейне прокляття та ритуальні вбивства. Головний герой прокидається у будинку з привидами, навколо відбувається моторошна чортівня, і наше завдання — вибратися якнайшвидше. Публікуємо наш огляд на гру (і розігруємо ключ від неї на Steam!). 1

← Сtrl 1... 3031323334...38 Ctrl →