Досягнення і фейли компаній та людей у геймдеві. Підсумки 2021 року
Ми попросили представників геймдев-компаній, розробників та ігрових блогерів поділитися найяскравішими спогадами за 2021 рік. Обрали для вас найцікавіше. 8
Ми попросили представників геймдев-компаній, розробників та ігрових блогерів поділитися найяскравішими спогадами за 2021 рік. Обрали для вас найцікавіше. 8
Ми попросили читачів поділитись каналами, де вони розповідають про розробку ігор. На базі цих анкет ми створили список ютуб- і телеграм-каналів про ігрову індустрію від українських розробників. Якщо ви знаєте канали, яких бракує у цьому переліку, пишіть про них у коментарях :) 1
Володимир Бондаренко, CEO української компанії Mauris, розповів, як вирішив перейти від аутсорсу до розробки власних текстових квестів, гіперказуальних мобільних ігор та піратського рольового екшену Corsairs Legacy. 3
Весь «ковідний» 2020 рік, коли ігрова індустрія екстрено переходила на ремоут, а релізи переїжджали на невизначений термін, усі мріяли про
Нещодавно ми провели опитування серед читачів Gamedev DOU про особисті вподобання щодо ігор. У цьому матеріалі ми розповідаємо про найкращу гру усіх часів, а також про те, на яких платформах полюбляють грати українські розробники. 1
Американський розробник Девід Мюлліх почав створювати ігри ще наприкінці
Андрій Рабощук — ігровий перекладач і редактор, який започаткував агенцію локалізації UnlocTeam. Сьогодні він з командою перекладає ігри понад 15 мовами. У портфоліо UnlocTeam вже понад 60 реалізованих проєктів, серед яких ARK: Survival Evolved, Satisfactory, Valheim, Subnautica: Below Zero. В інтерв’ю Андрій розповів, чому вирішив створити власну локалізаційну агенцію і до кожного перекладу додавати українську, як торгуються розробники й видавці та чому на ігровому ринку є мовна дискримінація. 19
Наприкінці лютого на DOU опублікували рейтинг ІТ-роботодавців. Цього року майже 24 тисячі спеціалістів оцінили 1391 компанію. Серед цих компаній є й геймдев. Тож ми обрали всі компанії, що працюють в ігровій індустрії, і нижче представляємо пілотний випуск рейтингу геймдев-роботодавців. 2
Наприкінці листопада ми провели опитування серед читачів Gamedev DOU про особисті вподобання щодо ігор. Зібрали майже 850 анкет. У першій статті розповідаємо, які ігри у топі найкращих та найгірших цього року і трішки про найочікуваніші релізи. 5
На початку грудня ми запустили велике зарплатне опитування на DOU. І запрошуємо усіх, хто працює в геймдев-сфері приєднатися та заповнити анкету. Якщо зберемо 1000 анкет, з нас окреме велике дослідження зарплат в ігровій індустрії. 9
Артем Самойленко — композитор, який працює в геймдеві. Він створює музику і звуковий супровід для ігор з 2015 року, а кілька місяців тому переїхав з України в Грузію. В інтерв’ю GameDev DOU Артем розповів про те, як почати працювати в цій галузі, як пишуть музику для ігор, скільки заробляють композитори в геймдеві та що варто знати початківцям. 1
Halo Infinite запізнився з релізом на цілий рік, а розробники встигли припуститися помилок — однак грі все одно є чим здивувати. Ми вже пройшли сюжетну кампанію Halo Infinite та ділимося враженнями. 3
Дмитро Кузьменко — локалізатор ігор, який останні 5 років співпрацює з Valve. Серед його проєктів Half-Life: Alyx, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive та інші. Про свій шлях, вимоги до локалізаторів і те, чому в Україні мало добрих перекладачів, він розповів нам у інтерв’ю. 2
Останнім часом серед гравців набув популярності так званий рев’ю-бомбінг — тренд, коли користувачі в короткий термін масово занижують оцінку грі, щоб висловити своє незадоволення нею або ж певними її аспектами. Ми розберемо, наскільки корисне це явище для ігрової індустрії, як впливає на розробників і чи варто з ним боротися. 7
Українець Максим Завалишин ще у студентські роки потрапив у геймдев. Згодом, спробувавши себе в рекламі, повернувся в ігрову індустрію — попрацював над Metro та Survarium. А у
Як створюють AI для World of Tanks, як боти змушують людей працювати разом і яке майбутнє в іграх чекає на нейромережі. Про це розповідає у інтерв’ю Олександр Піндик, Team Lead команди AI з київської студії Wargaming. 1
Грудень за традицією не багатий на нові релізи. Але ми все ж відібрали цікаві новинки на різний смак — від тактики з елементами стелс-екшену та видовищного космічного шутера до нової частини серії квестів від знаменитого Бенуа Сокаля. Дізнайтеся про найцікавіші ігри наступного місяця в нашій добірці. 4
Розкажіть про себе, ваші улюблені ігри та оберіть реліз, який, на вашу думку, заслуговує звання найкращої гри 2021 року, а який найгіршої. 13
В українських gamedev-компаніях працює понад 10 тисяч фахівців. Найбільше офісів розташовано у Києві, і лише у двох очільників рейтингу понад однієї тисячі фахівців. Дізнайтеся, які gamedev-компанії представлені на нашому ринку. 49
Максим Шахов —