До Гелловіну зібрали для вас тематичні роботи українських геймдев-художників на художниць. Дивіться, підписуйтеся на портфоліо художників та налаштовуйтеся на атмосферу Дня всіх святих!
Розповідаємо про підвищення цін в ігровій галузі, конкурс для українських розробників та сумнівну ситуацію навколо Focus Entertainment. А ще показуємо останній трейлер God of War Ragnarök, геймплей The Callisto Protocol і знаходимо безкоштовні ігри тижня.
Які раптові проблеми виникають у розробників за тиждень до випуску гри? Як з ними впоралися команди та що вони можуть порадити, щоб уникати таких ситуацій? Розповідають автори ігор Moonscars, Boxville і The Serpent Rogue, які вийшли у 2022 році.
Уявити створення ігор без математики неможливо. В геймдеві широко використовуються математичний аналіз, дискретна математика, лінійна алгебра, теорія графів, алгоритми тощо. Ми починаємо наш цикл статей про конкретні математичні прийоми, які можуть спростити життя розробники. Перший текст присвячений діаграмам Вороного — коли вони вперше з’явилися в науковій літературі, якими алгоритмами вони будуються та як застосовуються в геймдеві.
Що необхідно для створення великої та якісної RPG? Значні бюджети, велика команда, відома не весь світ студія? Розробник Андрій Масюк доводить, що для цього вистачить лише скіла та відданості своїй справі. Ми презентуємо The Moon Hell — гру, яку він майже самотужки створював протягом трьох років. Нам пощастило взяти участь у плейтесті цього надзвичайно похмурого та складного продукту, а також поспілкуватися з Андрієм щодо його досвіду у геймдеві.
У цьому випуску розповідаємо про українські локалізації, документальний серіал, присвячений God of War, та сумнівні успіхи Gotham Knights. А також про нові посібники Unity для розробників, безкоштовні асети й новини ігрового ринку.
Іван Ковальов — київський інді-розробник, який став фіналістом Google Indie Games Festival 2022 зі своєю грою Quadline. Попередній його проєкт G30 отримав цілу серію міжнародних винагород, зокрема потрапив до списку найкращих застосунків року Google та Apple. Про те, як можна перейти в геймдев і створювати успішні ігри самому, Іван розповів нам в інтерв’ю.
У різних компаніях зони відповідальності та завдання геймдизайнера відрізняються. В інді-студії цей фахівець опікуватиметься всім: створенням ігрових механік, балансом та навіть економікою. У великих компаніях — працюватиме ціла команда дизайнерів. За що відповідає Game Designer, як опанувати цей фах та про які недоліки професії потрібно знати — читайте у матеріалі.
Денис Воробйов, Senior Environment Artist у Respawn, з 20+ роками досвіду в геймдеві. В його портфоліо: Assassin’s Creed, Prince of Persia, Apex Legends, а за спиною — переїзд з Києва до Сингапуру, а згодом — до Канади. В інтерв’ю Денис розповів, з чого починав свій шлях, чому вирішив відмовитися від анімації, про співбесіду до Respawn та чому деякі художники хочуть змінити великі студії на роботу над інді-іграми в маленьких командах.
До Дня захисників та захисниць України підготували для вас добірку артів українських геймдев-художників з нашими воїнами і не тільки. Дякуємо ЗСУ за те, що можемо працювати та творити під вашим захистом!
У цьому випуску ми зосередилися на українському геймдеві. Зокрема на нових інді-проєктах, ринку праці, зв’язках компаній з росією, а також темі потенційних проблем з електрикою через ворожі обстріли. Але й не забули про свіжі трейлери, новини ігрового ринку та корисності для розробників.
Розповідаємо про геймдев-компанії, які до 24 лютого були пов’язані з росією чи білоруссю. У цьому матеріалі з’ясували, що українські працівники Gunzilla Games не розуміють, чому компанію вважають проросійською. Як Plarium розпустила студію в Краснодарі і перевезла частину співробітників до Ізраїлю та чим незадоволені українські команди білоруської APPSULOVE.
Що відбувається з пропозиціями роботи в ігровій індустрії в Україні? Проаналізували розділ вакансій на GameDev DOU за вересень 2022 року та порівняли з показниками серпня.
У цій частині розповідаємо успіхи україномовного Steam, купу анонсів від CD Projekt, нове видання Far Cry 6 і про те, що змінилося в новій Overwatch. А ще про безкоштовні асети для розробників, український геймдев та свіжі роздачі ігор.
Професія Technical Artist перебуває на межі програмування та створення контенту. Розповідаємо про обов’язки цих спеціалістів, плюси та мінуси професії, а також що потрібно знати й вміти, аби стати технічним художником в геймдеві.
Днями користувачі поскаржилися у фб-спільноті на школу Varto School, де навчають геймдев-спеціалістів. Колишні студенти заявляють про неналежну якість матеріалів, недоречні коментарі про дівчат і те, що матеріали доводиться гуглити. Розповідаємо, як на це зреагував співзасновник школи та що думає керівництво.
Продовжуємо розповідати про основні професії ігрової індустрії. Цього разу у приціл GameDev DOU потрапив наративний дизайнер. Відповідаємо на головні питання: що потрібно знати для опанування цього фаху, яка різниця у грейдах наративника та які у нього перспективи
Одним з найбільш обговорюваних питань вересня стала ядерна загроза з боку росії. Ядерну війну неодноразово зображували у своїх проєктах й геймдев-розробники. Тож ми вирішили зібрати п’ятірку неочікуваних ігор на цю тему. Тут є як пригодницький point-and-click за мотивами фантастичної оповіді Гарлана Еллісона, так і кумедна підготовка до тривалого апокаліпсиса.
Scorn виходить зарано, Steam відмовилася від одного зі своїх розпродажів, а розробник It Takes Two створює нову гру. Розповідаємо, що цікавого трапилося в індустрії ігор та в українському геймдеві за цей тиждень.
Поговорімо про UE-розробників у геймдеві: як опанувати цей фах, що потрібно вміти, які плюси та мінуси роботи в цій галузі та на яку зарплату можна розраховувати.