Статті (стор. 30)

«У коридорі напоготові стоїть котяча переноска, а поруч — зброя». 2D Artist з Kevuru Games про волонтерство у Львові й зміну робочого профілю

Anna Belovolchenko 1416

Вікторія Шаміна, 2D Artist у Kevuru Games, з початком війни активно зайнялася волонтерською діяльністю. В інтерв’ю Вікторія розповіла, чому не поїхала з України, як вчилася стріляти, як переслідувала диверсантів на машині та що допомагає триматися на ногах.

«Якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний». Розробник єБайрактар випустив гру про український трактор

Serhii Korshunov 2744

Один з розробників єБайрактару, Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, випустив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки. В інтерв’ю GameDev DOU Максим розкрив головну мету проєкту, а також розповів, як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.

Нова Mass Effect, Halo від третьої особи та чи справді Sony купує студію Кодзіми: ігрові новини тижня

Asya Artushevska 1734

У цьому випуску розповідаємо про те, що історія Cyberpunk 2077 ще не завершена, God of War Ragnarok майже готова, свіжа Mass Effect у розробці, а у Battlefield 2042 новий провал.

Куди переїхали геймдев-розробники з початком війни. Опитування GameDev DOU

Редакція GameDev 902

Ми хочемо дізнатися наскільки масштабною вийшла міграція геймдев-фахівців з початком війни. Тож якщо ви працюєте в геймдев-індустрії, поділіться з нами своїм досвідом і розкажіть куди ви переїхали, на яких умовах ваша компанія перевозила фахівців та чи плануєте повертатися.

«Бізнес і з окопу можна вести». СЕО Frag Lab про службу в теробороні та евакуацію компанії

Anna Belovolchenko 7559

З початком масштабного вторгнення росії в Україну CEO компанії Frag Lab взяв власну зброю та записався до тероборони Борисполя. В інтерв’ю GameDev DOU він розповів, як поєднував службу й роботу в компанії, як вивозили співробітників Frag Lab з Києва та що буде з шутером, над яким студія працює п’ять років.

Некомпетентність, зверхність, плагіат і договір про неконкуренцію: що дратує розробників ігор на співбесідах

Asya Artushevska 2053

Для когось це неадекватні тестові завдання чи телефонні дзвінки, а для когось — мовчання з боку компанії. Ми розпитали геймдев-спеціалістів про те, що найбільше дратує їх на співбесідах. Публікуємо їхні відповіді. 9

Нова Tomb Raider, чутки про гру за TLOU і метавсесвіт Epic Games та LEGO. Ігровий дайджест № 1

Asya Artushevska 1056

Ми запускаємо новий формат дайджесту, де будемо збирати все цікаве про ігри, що трапилося за тиждень. У цьому випуску розповідаємо, що спонукає людей купувати Elden Ring; що важливого анонсували розробники та в які ігри можна безкоштовно пограти цього місяця. Якщо ми щось забули, пишіть у коментарях! 3

«З перших днів я відчував, що потрібно повернутися». Саунддизайнер про повернення з Іспанії в Україну та організацію шелтера у Львові

Serhii Korshunov 1703

Музикант Антон Панфілов за два роки до війни став саунддизайнером в геймдеві. За два тижні до війни Антон разом зі своїм гуртом Cloudless виступав на сцені фіналу нацвідбора на Євробачення. 24 лютого він був в Іспанії, але повернувся в Україну, щоб допомагати біженцям. Про львівський шелтер, волонтерську діяльність та роботу під час війни він розповів у нашому інтерв’ю. 1

Рефлексія війни у роботах українських CG Artists

Anna Vynnychenko 5761

Редакція GameDev DOU запитала в українських CG художників, як вони рефлексують у своїй діджитальній творчості масштабну війну, яку розв’язала росія проти України. Адже мистецтво може бути терапевтичним виплеском болю та ненависті. У матеріалі — збірка робіт, які нам надіслали. Без цензури та фільтрування, адже кожна з них — це частинка історії.

Українські фахівці звільняються з G5 Games, яка продовжує працювати в росії. Позиція компанії та спеціалістів

Редакція GameDev 7656

Українські співробітники G5 Games звинувачують компанію у проросійській позиції. В той час як сама G5 Games заявляє, що засуджує вторгнення рф. Ми поговорили зі співробітниками G5 Games, які вирішили звільнитися, та отримали коментар від самої компанії. Публікуємо позиції обох сторін. 24

Організаторам GDC забороняють висловлювати позицію щодо російсько-української війни

Редакція GameDev 1162

Зараз в Каліфорнії завершується конференція GDC — одна з найважливіших щорічних подій для геймдев-фахівців. Українські спеціалісти закликали організаторів висловити позицію щодо війни, однак відповіді досі не отримали.

«Спочатку була більш проста ідея — 2D стрілялка». Інтерв’ю з розробниками гри єБайрактар

Serhii Korshunov 18466

GameDev DOU поспілкувався з розробниками гри «єБайрактар», Дмитром Гедзєм Technical Lead та Миколою Мінаєвим CEO, Board Member зі студії iLogos Game Studios, про те, яким задумувалась спочатку, скільки часу було витрачено на її створення, а також про мету проєкту. 2

Допомагають евакуюватись і ведуть інформаційний спротив: як організатори ігрових івентів зреагували на війну

Asya Artushevska 1195

Розробники і видавці вже не продають ігри в росії, а ігрові сервіси блокують платежі від користувачів з рф та рб. Організатори геймев-конференцій не залишилися осторонь — розповідаємо про те, як ці команди відреагували на війну в Україні.

Список ігрових компаній, які зупинили продажі в росії (доповнюється)

Asya Artushevska 3226

З кожним днем стає дедалі більше компаній, які закривають бізнес в росії, блокують там свої сервіси, продукти і можливості транзакцій. Це ж відбувається і з геймдев-індустрією. Тому наводимо перелік ігрових компаній, які вже зупинили продажі в росії. Список буде оновлюватися. 4

Історія операторки кол-центру, яка стала Lead Narrative designer: «Очікування від роботи, які я мала на старті, та реальність, яку побачила згодом — розійшлися»

Anna Belovolchenko 1910

Антоніна Мельникова ще у 2017-му була операторкою в кол-центрі у Черкасах і хотіла бути тестувальницею в IT-компанії. Та врешті їй вдалося стати наративною дизайнеркою у Frogwares. Про те, як вийшло потрапити у геймдев без досвіду, про роботу над The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One та емоційне вигоряння вона розповіла нам в інтерв’ю.

«Роботодавці казали, що мої роботи слабкі — я валила тестове за тестовим». Ілюстраторка про співпрацю з Blizzard та Riot Games

Anna Belovolchenko 31009

Ангеліна Черняк вже кілька років поспіль створює ілюстрації та концепти для іменитих геймдев-компаній як фрилансерка. В її портфоліо — роботи для Hearthstone та League of Legends. В інтерв’ю Ангеліна розповіла, з чого починала кар’єру, чому українським художникам важко пробитися на західні ААА-проєкти та як знайти роботу мрії. 10

Як змінити роботу усією командою, щоб працювати зі «своїми» людьми. Розповідає Senior Game Developer Наталія Рябоконь

Asya Artushevska 2769

Наталія Рябоконь розробляє казуальні ігри й останні 10 років змінює роботу разом з колегами: щоб працювати над новими проєктами, але з перевіреними спеціалістами. Про те, як шукати (й знаходити!) роботу цілій команді, Наталія розповіла нам в інтерв’ю. А також згадала про стан вітчизняного геймдеву 13 років тому, коли професія рієлтора була престижнішою за програміста. 8

Наративний дизайнер S.T.A.L.K.E.R. 2 про те, чому пішов з GSC Game World і про роботу над новим проєктом

Anna Belovolchenko 4893

Наративний дизайнер Сергій Тен розповів про свою роботу над The Sinking City та S.T.A.L.K.E.R. 2, розкрив, чому на цю посаду йдуть ті, хто грає в настільні рольові ігри, а також пояснив, заради якого проєкту покинув студію 4A Games лише через пів року, після того, як туди влаштувався.

Все поліпшили та нічого не зламали. Огляд Horizon Forbidden West

Редакція GameDev 4760

Horizon Forbidden West — гучне продовження постапокаліптичного екшену, де світом ходять механічні тварини, а люди поставлені на межу виживання. Sony покладає великі надії на сиквел. Велетенський мурал з героїнею гри з’явився навіть у київській підземці. Та чи варта друга частина Horizon такої уваги? Ми вже пройшли гру і ділимося враженнями. 31

← Сtrl 1... 282930313233 Ctrl →