Вікторія Шаміна, 2D Artist у Kevuru Games, з початком війни активно зайнялася волонтерською діяльністю. В інтерв’ю Вікторія розповіла, чому не поїхала з України, як вчилася стріляти, як переслідувала диверсантів на машині та що допомагає триматися на ногах.
Один з розробників єБайрактару, Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, випустив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки. В інтерв’ю GameDev DOU Максим розкрив головну мету проєкту, а також розповів, як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.
У цьому випуску розповідаємо про те, що історія Cyberpunk 2077 ще не завершена, God of War Ragnarok майже готова, свіжа Mass Effect у розробці, а у Battlefield 2042 новий провал.
Ми хочемо дізнатися наскільки масштабною вийшла міграція геймдев-фахівців з початком війни. Тож якщо ви працюєте в геймдев-індустрії, поділіться з нами своїм досвідом і розкажіть куди ви переїхали, на яких умовах ваша компанія перевозила фахівців та чи плануєте повертатися.
З початком масштабного вторгнення росії в Україну CEO компанії Frag Lab взяв власну зброю та записався до тероборони Борисполя. В інтерв’ю GameDev DOU він розповів, як поєднував службу й роботу в компанії, як вивозили співробітників Frag Lab з Києва та що буде з шутером, над яким студія працює п’ять років.
Для когось це неадекватні тестові завдання чи телефонні дзвінки, а для когось — мовчання з боку компанії. Ми розпитали геймдев-спеціалістів про те, що найбільше дратує їх на співбесідах. Публікуємо їхні відповіді.
Ми запускаємо новий формат дайджесту, де будемо збирати все цікаве про ігри, що трапилося за тиждень. У цьому випуску розповідаємо, що спонукає людей купувати Elden Ring; що важливого анонсували розробники та в які ігри можна безкоштовно пограти цього місяця. Якщо ми щось забули, пишіть у коментарях!
Музикант Антон Панфілов за два роки до війни став саунддизайнером в геймдеві. За два тижні до війни Антон разом зі своїм гуртом Cloudless виступав на сцені фіналу нацвідбора на Євробачення. 24 лютого він був в Іспанії, але повернувся в Україну, щоб допомагати біженцям. Про львівський шелтер, волонтерську діяльність та роботу під час війни він розповів у нашому інтерв’ю.
Редакція GameDev DOU запитала в українських CG художників, як вони рефлексують у своїй діджитальній творчості масштабну війну, яку розв’язала росія проти України. Адже мистецтво може бути терапевтичним виплеском болю та ненависті. У матеріалі — збірка робіт, які нам надіслали. Без цензури та фільтрування, адже кожна з них — це частинка історії.
Українські співробітники G5 Games звинувачують компанію у проросійській позиції. В той час як сама G5 Games заявляє, що засуджує вторгнення рф. Ми поговорили зі співробітниками G5 Games, які вирішили звільнитися, та отримали коментар від самої компанії. Публікуємо позиції обох сторін.
Зараз в Каліфорнії завершується конференція GDC — одна з найважливіших щорічних подій для геймдев-фахівців. Українські спеціалісти закликали організаторів висловити позицію щодо війни, однак відповіді досі не отримали.
GameDev DOU поспілкувався з розробниками гри «єБайрактар», Дмитром Гедзєм Technical Lead та Миколою Мінаєвим CEO, Board Member зі студії iLogos Game Studios, про те, яким задумувалась спочатку, скільки часу було витрачено на її створення, а також про мету проєкту.
Розробники і видавці вже не продають ігри в росії, а ігрові сервіси блокують платежі від користувачів з рф та рб. Організатори геймев-конференцій не залишилися осторонь — розповідаємо про те, як ці команди відреагували на війну в Україні.
З кожним днем стає дедалі більше компаній, які закривають бізнес в росії, блокують там свої сервіси, продукти і можливості транзакцій. Це ж відбувається і з геймдев-індустрією. Тому наводимо перелік ігрових компаній, які вже зупинили продажі в росії. Список буде оновлюватися.
Запрошуємо геймдев-компанії долучитися до флешмобу #GamedevWithUkraine. Ви можете допомогти.
Антоніна Мельникова ще у 2017-му була операторкою в кол-центрі у Черкасах і хотіла бути тестувальницею в IT-компанії. Та врешті їй вдалося стати наративною дизайнеркою у Frogwares. Про те, як вийшло потрапити у геймдев без досвіду, про роботу над The Sinking City, Sherlock Holmes: Chapter One та емоційне вигоряння вона розповіла нам в інтерв’ю.
Ангеліна Черняк вже кілька років поспіль створює ілюстрації та концепти для іменитих геймдев-компаній як фрилансерка. В її портфоліо — роботи для Hearthstone та League of Legends. В інтерв’ю Ангеліна розповіла, з чого починала кар’єру, чому українським художникам важко пробитися на західні ААА-проєкти та як знайти роботу мрії.
Наталія Рябоконь розробляє казуальні ігри й останні 10 років змінює роботу разом з колегами: щоб працювати над новими проєктами, але з перевіреними спеціалістами. Про те, як шукати (й знаходити!) роботу цілій команді, Наталія розповіла нам в інтерв’ю. А також згадала про стан вітчизняного геймдеву 13 років тому, коли професія рієлтора була престижнішою за програміста.
Наративний дизайнер Сергій Тен розповів про свою роботу над The Sinking City та S.T.A.L.K.E.R. 2, розкрив, чому на цю посаду йдуть ті, хто грає в настільні рольові ігри, а також пояснив, заради якого проєкту покинув студію 4A Games лише через пів року, після того, як туди влаштувався.
Horizon Forbidden West — гучне продовження постапокаліптичного екшену, де світом ходять механічні тварини, а люди поставлені на межу виживання. Sony покладає великі надії на сиквел. Велетенський мурал з героїнею гри з’явився навіть у київській підземці. Та чи варта друга частина Horizon такої уваги? Ми вже пройшли гру і ділимося враженнями.