Статті (стор. 3)

Render Developer Євген Карпенко — про розвиток програмування графіки, власний бренд та результати соціального експерименту

Назар Степорук 3027

Євген Карпенко, Render Developer у Pingle Studio, відомий в українських геймдевних колах як CaptainGPU. В інтерв’ю з ним ми поспілкувалися про роботу над соціальними казино та відомими іграми, розвиток програмування графіки, та розбудову власного бренду. А ще спікер розповів про незвичайний експеримент, коли він протягом року не виходив з дому. 5

Concept Artist Олена Ільницька — про фотограмметрію з телефоном у руках та пайплайн створення іншопланетних світів

Anna Mikhel 1198

Після 7 років роботи на інженерній посаді Олена Ільницька опанувала Concept Art і світчнулася в геймдев. Вона працювала в Frogwares та Room 8 Studio, а зараз — навчає концепт-арту на онлайн-курсах. В інтервʼю ми обговорили з Оленою зміну професії, різницю роботи в продуктовій та аутсорс-компанії, її підхід до створення сканів для концептування та багато іншого.

Гра року для фанатів хардкору, ще й з українським перекладом. Огляд Frostpunk 2

Назар Степорук 2483

Перша частина Frostpunk хоч і не була ідеальною грою, та все ж відзначилася оригінальною концепцією та густою атмосферою виживання посеред морозного постапокаліпсису. Тож не дивно, що продовження увійшло у список найочікуваніших ігор в Steam. Яким вийшов сиквел, що він змінює, і чому має шанси стати грою року — розповідаємо у свіжому огляді.

Топ-25 геймдев-компаній України, серпень 2024. Мінус 564 фахівці за пів року та жодного нового офісу

Редакція GameDev 8457

Кількість співробітників в найбільших українських компаніях продовжує зменшуватися — на понад 500 спеціалістів за останні пів року. В одній з компаній це падіння було настільки сильним, що вона вибула з топ-25. Однак в рейтингу з’явилося три нові студії, а майже третина старих збільшила свій штат. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці. 3

Senior VFX-Artist Петро Косарєков — про створення нових технологій для Snapchat і роботу над ексклюзивом Xbox

Yulia Tugolukova 3592

Петро Косарєков — Senior VFX Artist в Compulsion Games, одній з внутрішніх студій Microsoft, яка наразі працює над пригодницьким екшеном South of Midnight. В інтерв’ю Петро розповів про свій шлях від фрилансера-аніматора у Дніпрі до роботи в Snapchat, а також поділився деталями створення спецефектів для майбутнього ексклюзива Xbox.

Інтерв’ю з Software Engineer Blizzard — про роботу над мобільними іграми, технології в геймдеві та головний недолік Unity

Назар Степорук 2637

Віталій Шляховчук хотів працювати в геймдеві відтоді, коли отримав перший комп’ютер. В інтерв’ю фахівець Blizzard розповів про кар’єрний шлях, створення власного проєкту та про роботу в Playrix після 2014 року. А ще — поділився думками про технології та проблеми оптимізації. 3

Level Designer Дмитро Тарабанов — про роботу над Rainbow Six та унікальність Warframe

Anna Belovolchenko 1704

Дмитро Тарабанов — Senior Level Designer у канадській студії Digital Extremes, яка робить кооперативний шутер Warframe. В індустрії він вже 17 років. В інтерв’ю Дмитро розповів, у якій студії завжди мріяв працювати й чому так і не влаштувався туди, поділився інформацією про те, як розробляли Rainbow Six на смартфони, чим унікальна компанія Digital Extremes та що потрібно, аби ігровий рівень вийшов якісним. 2

Черепашки-ніндзя обійшли Зельду на Nintendo, а в загальному заліку — жодної нової назви. Які ігри українці купували в ритейлі у серпні 2024

Sashko Peremot 641

Серпень не зміг переломити тренд до зменшення продажів ігор на дисках. Однак фахівців зазначають — зараз на ринку є відчуття затишшя перед бурею. Разом з тим, українці все ще віддають перевагу пригодницьким бойовикам, а третій рік поспіль найбільше в останній місяць літа купують футбольний симулятор. Про інші популярні жанри, а також продажі ігор на різних платформах — розповідаємо в нашому матеріалі.

«Через репресії збоку росії довелося згорнути переклад». Автори українізаторів — про роботу над перекладами, головні складнощі та блокування в Steam через росіян

Назар Степорук 1452

Спільнота авторів українізаторів надзвичайно активна. Вони перекладають десятки популярних і не бояться братися за такі масштабні проєкти, як Red Dead Redemption 2. Чим живуть ентузіасти? Звідки беруть натхнення? Де шукають однодумців і чому страждають через дії росіян та байдужість адміністрації Steam. Про все це розпитали перекладачів у свіжому матеріалі. 14

Українська локалізація, питання до складності та море фансервісу. Огляд винахідливого платформера Astro Bot

Serhii Korshunov 1283

Astro Bot — це платформер про маленького робота, який шукає загублених ботів, подорожує планетами та бʼється з ворогами. 6 галактик та 80 рівнів, безліч камео героїв з інших ігор PlayStation і не тільки. А також — повноцінна українська локалізація на релізі. Це взагалі вперше від Sony. Ми вже пройшли гру і розповідаємо, чому вона варта вашої уваги. 5

Один з найкращих результатів року по числу вакансій та Івано-Франківськ серед лідерів. Ринок праці в геймдеві, серпень 2024

Sashko Peremot 676

Серпень став одним з найкращих місяців року за кількістю вакансій в геймдеві. При цьому в останній місяць літа не обійшлося без сюрпризів на ринку праці. Наприклад, Мальта за числом пропозицій обійшла Німеччину та Португалію, а Івано-Франківськ увірвався в п’ятірку лідерів серед українських міст. Розповідаємо, що ще цікавого було в розділі вакансій на GameDev DOU у серпні 2024 року.

За місяць закрилися щонайменше три студії, а творці EvilVEvil відмовляються від офісів у Стокгольмі, Вісбю та Осло. Сумні підсумки серпня

Sashko Peremot 1036

У серпні закрилися творці The Doom 3: VR Edition, рольового бойовика Visions of Mana та студія, що видала понад 150 мобільних ігор. Окрім того, поменшало співробітників в Ubisoft, Toadman Interactive та Ballistic Moon, яка працює над Until Dawn Remake. Підбиваємо сумні підсумки серпня. 5

Симулятори квідича та футболу, Astro Bot українською та нова гра у всесвіті Legend of Zelda. У що пограти у вересні

Sashko Peremot 1353

Чому нова гра у всесвіті Dead by Daylight буде схожа на інтерактивний фільм? Коли можна буде пограти в платформер Astro Bot? Як виглядатиме сучасне переосмислення Age of Mythology? Чи буде в соулслайкові від італійської студії паста? Перший місяць осені багатий на яскраві релізи і ми зібрали для вас найцікавіші ігри, що вийдуть у вересні. 12

Якість графіки, 100 годин контенту і більше ніяких перенесень. Всі деталі S.T.A.L.K.E.R. 2 з gamescom 2024

Назар Степорук 3651

GSC Game World перетворила gamescom 2024 на свято для фанатів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Розробники активно розповідали про свій проєкт в інтерв’ю та різноманітних маркетингових роликах. Завдяки цьому накопичилася велика порція свіжих деталей гаряче очікуваної гри. Найголовніші з них ми відібрали в матеріалі. 5

«Найбільша складність в тому, що рук набагато менше, ніж задач». Знайомство з командами з Ukrainian Games Festival 2024

Anna Mikhel 1011

Горор-пригода в дусі Little Nightmares, візуальна новела, натхнена містичним дійством Маланки, найдовший в розробці платформер за всю історію незалежності України та багато іншого. Поспілкувалися з пʼятьма командами, які брали участь в Ukrainian Games Festival 2024. Обговорили процес розробки, труднощі, які їм доводиться долати та плани на майбутнє.

«Це певною мірою комедія з погляду людини з бойовим досвідом». Як військовим грається в шутери після реальних боїв

Назар Степорук 9302

Ми поспілкувалися з військовослужбовцями Національної гвардії України, які беруть участь у бойових діях проти окупантів, про їхнє ставлення до шутерів. Чи продовжують вони грати в них? Як змінилося сприйняття ігор жанру? Наскільки вони відчувають дискомфорт або ж, навпаки, отримують задоволення? Відповіді на ці питання читайте в нашому свіжому бліцінтерв’ю. 4

PR-менеджер Warhorse Studios — про те, як Kingdom Come: Deliverance 2 сприймають політики, роботу з CryEngine та українську мову

Редакція GameDev 1349

Ми поспілкувалися з PR-менеджером компанії Warhorse Тобіасом Штольц-Цвіллінгом. В інтервʼю він розповів про роботу над Kingdom Come: Deliverance 2, як масштабувалася студія для другої частини, наскільки важко їм шукати фахівців, що гарно знаються на Cry Engine, а також про їхню співпрацю з українськими локалізаторами та багато іншого. 1

Симулятор автобусного магната, візуальна новела про таємничі зникнення та пазл про пошуки спорідненої душі. Нові українські інді-ігри

Sashko Peremot 1370

Напередодні Дня Незалежності знайомимо вас з українськими інді-проєктами, які розробники продовжують створювати попри всі перепони. У цьому матеріалі розповідаємо про лавкрафтіанську візуальну новелу у реаліях української історії, протистояння магії стихій демонічній скверні, симулятор автобусного бізнесу та ще багато чого цікавого. 2

Подорож у світ Kingdom Come: Deliverance 2 — масштаб і естетика старої Європи, баги та вогнепальна зброя

Редакція GameDev 1562

Однією з перлин Gamescom 2024 стала друга частина рольового бойовика Kingdom Come: Deliverance. Незадовго до самої події команда Warhorse Studios запросила нас на екскурсію в Кутну Гору, де відбуватимуться події прийдешньої гри. Ми занурилися в атмосферу старої Європи, поспілкувалися з розробниками, пограли чотири години в KCD2 та ділимося враженнями. 16

«Компанії подобається визнання, але ми більше зацікавлені у фідбеку від гравців». Інтерв’ю з Lead Product Manager у Scopely Світланою Пилипюк

Yulia Tugolukova 481

Нещодавно журнал Time включив компанію Scopely до списку найвпливовіших компаній. Серед продуктів компанії — Tiki Solitaire TriPeaks, що є однією з найпопулярніших солітер-ігор у світі. Ми поспілкувалися з Lead Product Manager одного з напрямків цього проєкту Світланою Пилипюк про успіх Scopely, важливість фідбеку від гравців, управління мультикультурною командою та тенденції на ринку мобільних ігор.

← Сtrl 123456...32 Ctrl →