Євген Карпенко, Render Developer у Pingle Studio, відомий в українських геймдевних колах як CaptainGPU. В інтерв’ю з ним ми поспілкувалися про роботу над соціальними казино та відомими іграми, розвиток програмування графіки, та розбудову власного бренду. А ще спікер розповів про незвичайний експеримент, коли він протягом року не виходив з дому.
Після 7 років роботи на інженерній посаді Олена Ільницька опанувала Concept Art і світчнулася в геймдев. Вона працювала в Frogwares та Room 8 Studio, а зараз — навчає концепт-арту на онлайн-курсах. В інтервʼю ми обговорили з Оленою зміну професії, різницю роботи в продуктовій та аутсорс-компанії, її підхід до створення сканів для концептування та багато іншого.
Перша частина Frostpunk хоч і не була ідеальною грою, та все ж відзначилася оригінальною концепцією та густою атмосферою виживання посеред морозного постапокаліпсису. Тож не дивно, що продовження увійшло у список найочікуваніших ігор в Steam. Яким вийшов сиквел, що він змінює, і чому має шанси стати грою року — розповідаємо у свіжому огляді.
Кількість співробітників в найбільших українських компаніях продовжує зменшуватися — на понад 500 спеціалістів за останні пів року. В одній з компаній це падіння було настільки сильним, що вона вибула з топ-25. Однак в рейтингу з’явилося три нові студії, а майже третина старих збільшила свій штат. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці.
Петро Косарєков — Senior VFX Artist в Compulsion Games, одній з внутрішніх студій Microsoft, яка наразі працює над пригодницьким екшеном South of Midnight. В інтерв’ю Петро розповів про свій шлях від фрилансера-аніматора у Дніпрі до роботи в Snapchat, а також поділився деталями створення спецефектів для майбутнього ексклюзива Xbox.
Віталій Шляховчук хотів працювати в геймдеві відтоді, коли отримав перший комп’ютер. В інтерв’ю фахівець Blizzard розповів про кар’єрний шлях, створення власного проєкту та про роботу в Playrix після 2014 року. А ще — поділився думками про технології та проблеми оптимізації.
Дмитро Тарабанов — Senior Level Designer у канадській студії Digital Extremes, яка робить кооперативний шутер Warframe. В індустрії він вже 17 років. В інтерв’ю Дмитро розповів, у якій студії завжди мріяв працювати й чому так і не влаштувався туди, поділився інформацією про те, як розробляли Rainbow Six на смартфони, чим унікальна компанія Digital Extremes та що потрібно, аби ігровий рівень вийшов якісним.
Серпень не зміг переломити тренд до зменшення продажів ігор на дисках. Однак фахівців зазначають — зараз на ринку є відчуття затишшя перед бурею. Разом з тим, українці все ще віддають перевагу пригодницьким бойовикам, а третій рік поспіль найбільше в останній місяць літа купують футбольний симулятор. Про інші популярні жанри, а також продажі ігор на різних платформах — розповідаємо в нашому матеріалі.
Спільнота авторів українізаторів надзвичайно активна. Вони перекладають десятки популярних і не бояться братися за такі масштабні проєкти, як Red Dead Redemption 2. Чим живуть ентузіасти? Звідки беруть натхнення? Де шукають однодумців і чому страждають через дії росіян та байдужість адміністрації Steam. Про все це розпитали перекладачів у свіжому матеріалі.
Astro Bot — це платформер про маленького робота, який шукає загублених ботів, подорожує планетами та бʼється з ворогами. 6 галактик та 80 рівнів, безліч камео героїв з інших ігор PlayStation і не тільки. А також — повноцінна українська локалізація на релізі. Це взагалі вперше від Sony. Ми вже пройшли гру і розповідаємо, чому вона варта вашої уваги.
Серпень став одним з найкращих місяців року за кількістю вакансій в геймдеві. При цьому в останній місяць літа не обійшлося без сюрпризів на ринку праці. Наприклад, Мальта за числом пропозицій обійшла Німеччину та Португалію, а Івано-Франківськ увірвався в п’ятірку лідерів серед українських міст. Розповідаємо, що ще цікавого було в розділі вакансій на GameDev DOU у серпні 2024 року.
У серпні закрилися творці The Doom 3: VR Edition, рольового бойовика Visions of Mana та студія, що видала понад 150 мобільних ігор. Окрім того, поменшало співробітників в Ubisoft, Toadman Interactive та Ballistic Moon, яка працює над Until Dawn Remake. Підбиваємо сумні підсумки серпня.
Чому нова гра у всесвіті Dead by Daylight буде схожа на інтерактивний фільм? Коли можна буде пограти в платформер Astro Bot? Як виглядатиме сучасне переосмислення Age of Mythology? Чи буде в соулслайкові від італійської студії паста? Перший місяць осені багатий на яскраві релізи і ми зібрали для вас найцікавіші ігри, що вийдуть у вересні.
GSC Game World перетворила gamescom 2024 на свято для фанатів S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Розробники активно розповідали про свій проєкт в інтерв’ю та різноманітних маркетингових роликах. Завдяки цьому накопичилася велика порція свіжих деталей гаряче очікуваної гри. Найголовніші з них ми відібрали в матеріалі.
Горор-пригода в дусі Little Nightmares, візуальна новела, натхнена містичним дійством Маланки, найдовший в розробці платформер за всю історію незалежності України та багато іншого. Поспілкувалися з пʼятьма командами, які брали участь в Ukrainian Games Festival 2024. Обговорили процес розробки, труднощі, які їм доводиться долати та плани на майбутнє.
Ми поспілкувалися з військовослужбовцями Національної гвардії України, які беруть участь у бойових діях проти окупантів, про їхнє ставлення до шутерів. Чи продовжують вони грати в них? Як змінилося сприйняття ігор жанру? Наскільки вони відчувають дискомфорт або ж, навпаки, отримують задоволення? Відповіді на ці питання читайте в нашому свіжому бліцінтерв’ю.
Ми поспілкувалися з PR-менеджером компанії Warhorse Тобіасом Штольц-Цвіллінгом. В інтервʼю він розповів про роботу над Kingdom Come: Deliverance 2, як масштабувалася студія для другої частини, наскільки важко їм шукати фахівців, що гарно знаються на Cry Engine, а також про їхню співпрацю з українськими локалізаторами та багато іншого.
Напередодні Дня Незалежності знайомимо вас з українськими інді-проєктами, які розробники продовжують створювати попри всі перепони. У цьому матеріалі розповідаємо про лавкрафтіанську візуальну новелу у реаліях української історії, протистояння магії стихій демонічній скверні, симулятор автобусного бізнесу та ще багато чого цікавого.
Однією з перлин Gamescom 2024 стала друга частина рольового бойовика Kingdom Come: Deliverance. Незадовго до самої події команда Warhorse Studios запросила нас на екскурсію в Кутну Гору, де відбуватимуться події прийдешньої гри. Ми занурилися в атмосферу старої Європи, поспілкувалися з розробниками, пограли чотири години в KCD2 та ділимося враженнями.
Нещодавно журнал Time включив компанію Scopely до списку найвпливовіших компаній. Серед продуктів компанії — Tiki Solitaire TriPeaks, що є однією з найпопулярніших солітер-ігор у світі. Ми поспілкувалися з Lead Product Manager одного з напрямків цього проєкту Світланою Пилипюк про успіх Scopely, важливість фідбеку від гравців, управління мультикультурною командою та тенденції на ринку мобільних ігор.